Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

polvi vieläkin kipeenä. prkl. ei auta lepo, ei auta särkylääkkeet, ei auta hieronta, ei kortisonipiikki. kylmä ja lepo yhdistelmä sillä hetkellä. ARGH. tehdäänkö muuten terveelle jalalle amputointia?

Ultimecia sanoi:
Yhtä hyvin kuin sinä intertekstuaalisen kirjallisuudentutkimuksen ja Raamatun?
Voihan tuonkin nähdä jonkinlaisena... siirtotekniikkana. Ha.
Muista, että jokainen lekseemi on solmukohta, josta aukeaa ikkuna uuteen intertekstuaaliseen maailmaan. Tämän tiedon poimin tiedonpuusta, siellä asuu kyy.

Venla sanoi:
Voihan tuonkin nähdä jonkinlaisena... siirtotekniikkana. Ha.
Muista, että jokainen lekseemi on solmukohta, josta aukeaa ikkuna uuteen intertekstuaaliseen maailmaan. Tämän tiedon poimin tiedonpuusta, siellä asuu kyy.

Sehän se ongelma onkin, tavaraa on liikaa ;). Helvetin Bartheskin vielä. No, ei tosta oikeasti puutu kuin pari terminmääritystä, viilattu lähdeluettelo ja sensuuri (mun oma teologinen näkemys ei kuulemma vastaa ihan yleistä tulkintamallia. Ihme juttu :rolleyes: ).

Vitun kaukosäätimet kun on aina hukassa ja ilmakin on komia ku sian perse.

Vitun kaukosäädin kun meni lopullisesti hajalle lattialle pudotessaan... Nyt joutuu sohvalta nousemaan vaihtaakseen kanavaa!!! Ei onnistu enää mainoskatkojen kanavasurffailu.

Vitun telkkari kun sieltä ei tu ku pelkkää paskaa. Ja vittu, päivän tentit kusi kuin ravihevonen... Syksyllä uusimaan, rock.... Viikonloppuna vittu ainakin pitää auringon paistaa niin mä voin mennä mökille häröilemään.

Anonymity sanoi:
Mä en muista, että olisin ollut varsinaisesti känniääliö, mutta en päässyt baariin saakka kun olin niin kovassa humalassa. Se ottaa vähän päähän. Muut tupareissani olleet työkaverit kyllä pääsivät, vaikka oli nekin aika naamat. Tarjottavat olivat näköjään hyvät...

Mulla oli pitkästä aikaa pientä känniääliön vikaa. Ei onneksi mitään älytöntä tyhmäilyä, kunto oli vaan sitä luokkaa että oksat pois. Ei kannata jatkossa valvoa viikkotolkulla ja sen jälkeen juoda kaikkia mahdollisia viinalaatuja ja kaikkea näkemäänsä viinaa muutenkaan.

No, elämä muistutti maanantaina. Tietää taas ottaneensa, eikä ota heti uudelleen.

Ilmaisun tuska, ei saa itsestään ulos sitä mikä sattuu sitä mikä painaa alas joka päivä....

Tänään aiheutin varmaan melkoista hilpeyttä salilla...

Selkätreenit oli. Vaihdoin juuri salia semmoiseen, missä uusimmat laitteet on 80-luvulta. :) Noh, katsoin että jeh, kulmasoutulaite... Tein sarjan ja mietin, että ei helvetti, ei tämä ehkä tähän ole tarkoitettu. Sitten mietin, että tämä taitaakin olla tarkoitettu jalkojen treenaamiseen... Tosin ihan hyvä kulmasoutusarjan sain tehtyä :D

Noh, seuraavat pari sarjaa sitten tekemään lattiaan kiinnitetyllä tangolla. Sekin meni ihan vituiksi, koska ensinnäkin a) se poikittaistanko, mistä otetaan kiinni, oli ~30cm pitkä,ja toisekseen ei meinannut löytyä sopivaa asentoa, ettei tanko tule munille ja kuitenkin liikerata pitäisi olla tarpeeksi pitkä...
Tässä vaiheessa oli aika :david: olo... Mutta loppua kohti homma vain parani!

Ojentajia tekemään. Teen käsipainoilla ensin, menee ihan hyvin. Noh, sitten tekemään taljaan. Laitan tapin painopakkaan. Vedän tangon alas, aikeinani aloittaa sarja. Mitäs helvettiä? Tapin kohdalta seuraavakin 5kg:n paino nousee?
Noh, eikun :arvi:na tutkimaan, että mikäs tässä kusee.. En keksi mitään selitystä, joten ajattelin, että "no saatana, tehdään sitten näin".
Sarjaa tekemään. Ensimmäisen toiston puolessa välissä se ylimääräinen paino sitten tipahtaa alas, sarja menee luonnollisesti ihan vituilleen. Siinä oli jonkun verran nuoria kavereita ympärillä, yhtäkkisestä hiljaisuudesta päätellen heitäkin nauratti.

Helvetti että oli hyvin öljytty painopakka! Ainut miinus tulee siitä, että oli sen verran hyvin sitä öljyä, että nousi ylimääräisiä painoja mukana!:thumbs:

Nonni. Ei mun paikat kestä, niin ei kestä. Turha yrittää mitään isompia massoja keräillä. Nyt alkoi lonkkaa särkeä. Polvet on sökönä ja selkäkin väliajoin. Oikea olkapääkin on kulunut. Täytyy tiputella tuo paino tuonne 90kg paikkeille ja siitä sitten katsomaan miten jatkaa. Ehkä enemmän yleiskuntomaiseen ja tiukkaan puuhelmilinjaan.

En onnistunut kiipeämään yhden "mökin" katolle :( Saatana kun vaivaa, jotenki tuntuu niin mahdottomalta ylittää este missä roikutaan ja jalat ovat ilman tukea

adora sanoi:
Joo pakko kertoa tää juttu, kun naurattaa edelleen kun muistelen. Eli salilla missä käyn niin käy myös maailman ällöttävin keski-ikäinen mies. Tämä mies on puoliksi kaljuuntunut, omistaa isot pullonpohjalinssit, tukevan keskivartalon ja apinamaisen kävelytyylin. Päällään tällä miehellä on aina liian iso hihaton paita ja lököttävät collegehousut. Ja sen lisäksi se haisee aina pahalle :urjo: No ei siinä vielä mitään.. olin huomannut että aina kun olin salilla niin ko. mieshenkilö häpeilemättä kyttäsi mua (ja varmasti muitakin naisia). :urjo: Joo eikä siinäkään vielä mitään.. no kerran sain houkuteltua yhden kaverini kanssani mukaan salille ja lämmiteltiin sitten ekana kuntopyörillä ja mä sain lämmittelyni ekana valmiiksi eli kaveri jäi vielä polkemaan. No kaverini ei kauaa viihtynyt polkemassa vaan tuli hetken päästä lievästi sanottuna järkyttyneenä luokseni ja hoki "tää ei voi olla totta, tää ei voi olla totta!". No selvisi että tämä ällötys-mies oli mennyt juttelemaan kaverilleni. Tämä mies oli mennyt kaverini luokse, osoittanut kaverini vatsaa (!!!!!!) ja sanonut: "Sulla on samanlainen maha kun mulla!" ja sen jälkeen ojentanut kätensä ja sanonut "Moi, mä oon Teuvo.". Oli vähän naurussa pitelemistä kun kaveri kerto ton! :lol2:

Sen jälkeen kaverini ei ole ko. salille uskaltautunut menemään.. ihan syystäkin! :D

Voi herranjumala! Siis ruma, tyhmä ja iäkkäämpi mies ei tiennyt paikkaansa tässä maailmassa, vaan uskalsi oikein PU-HU-TEL-LA teitä viehättäviä nuoria naisia! :eek:

Voisit adora, vähän edes peitellä tuota halveksuntaasi ihmisiä kohtaan, joita parempana itsesi näät. :jahas:

Eilen meinasi suorastaan vituttaa, kun en löytänyt Lidlistä Milbonan rahkoja mistään. Luulin jo, että tuote on poistettu, kun hyllyjen reunoissakaan ei enää ollut hintalappua.

...onneksi myyjä sitten lohdutti että ne on vain siirretty toiselle seinustalle.

Koira ei suostunut syömään aamulla. Yritin joka ikisen konstin, mutta mikään ei tepsinyt. :curs: Olin valmistautunut tehokkaaseen aamuaeroopiseen hurtan kanssa, mutta sekin meni vituiksi, kun aikani odotuksen jälkeen lähdettiin ulos niin eiköhän vettä tullut taas omiksi ja naapurinkin tarpeiksi. Normaalisti tuo ei niin haittaa, mutta tänä aamuna v-käyrän saturaatiopiste saavutettiin. Koira ei suostunut syömään myöskään lenkin jälkeen, joten hieman masenti lähteä töihin. Nyt vituttaa idioottimaiset ihmiset jotka antaa idioottimaisia työtehtäviä luullen, että niitten tuloksena olisi jotain ei-idioottimaista. :david: Mutta ei auta valittaa, kun kerta saa töitä tehdä!!!! Niin kerta.

Avernian sanoi:
...onneksi myyjä sitten lohdutti että ne on vain siirretty toiselle seinustalle.

Joo, ne ryökäleet ehtivät pelästyttää! Ja kyllä, elämässäni on sisältöä.
Vituttaa se että olen vieläkin hullu. Enkä vain hyvällä tavalla.

VelttoV sanoi:
Nonni. Ei mun paikat kestä, niin ei kestä. Turha yrittää mitään isompia massoja keräillä. Nyt alkoi lonkkaa särkeä. Polvet on sökönä ja selkäkin väliajoin. Oikea olkapääkin on kulunut. Täytyy tiputella tuo paino tuonne 90kg paikkeille ja siitä sitten katsomaan miten jatkaa. Ehkä enemmän yleiskuntomaiseen ja tiukkaan puuhelmilinjaan.
Tai jos alat reenaan huisin hitaalla temmolla? Ei voi nostella kovin isoja vaikka haluaiskin :D
Ja nivelet tykkää, kun ei tuu rytkimistä ensinkään.
Mikään ei kyllä ole niin v-mäistä kuin tehdä noston positiivinen osa tarkoituksella hitaasti, niin että se kestää jonkun 4 sekkaa.

SerialLoser sanoi:
Tai jos alat reenaan huisin hitaalla temmolla? Ei voi nostella kovin isoja vaikka haluaiskin :D
Ja nivelet tykkää, kun ei tuu rytkimistä ensinkään.
Mikään ei kyllä ole niin v-mäistä kuin tehdä noston positiivinen osa tarkoituksella hitaasti, niin että se kestää jonkun 4 sekkaa.

No aika verkkaiseen sitä tulee nytkin "ryittyä". Olen ihan videokameralla tarkastellut. En mä oo kyllä mitään maksimituloksia hakenutkaan. Ajattelin silti tietysty saliharrastusta jatkaa, mutta enemmän tuonne staminan kehittämiseen päin. Ei yli 100kg elopainosta muutenkaan niin paljoa hyötyä ole. Ruumiinrakenne on sellainen, että 90kg painoisena olen aika kynis. Vittu, reisi oli näköjään enää 65cm.... :jahas:

Back
Ylös Bottom