Vittuun Jalkatreeni minä lähen juomaan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SavonPoika sanoi:Vittuun Jalkatreeni minä lähen juomaan....
venla sanoi:Itse asiassahan mua vituttaa melkein kaikki! Hienoo. Ahistaa, väsyttää, maha on kipee, selkä on kipee, työt on rästissä, kamala kiire mutta mitään en jaksa tehä, kroppa on jumissa, ihmiset on tyhmiä, valmentaja on enimmäkseen idiootti, kisakausi on ylimmillään ja mä vain jumitan, vittuunnun ja lihon. Saatana! Ja toi yksi oleellinen tietokoneen näppäinkin on jumissa, hakkaan sen, perkele.
Mut onneks muuten menee hyvin:haart: .
Kaminari sanoi:"Aivan näinä päivinä kaikki kääntyy vielä parhain päin" :haart:
jussi` sanoi:Näinpäs baarissa erittäin hyvän näköisen naisen joka tuli vielä jutulle kanssani.(muutaman oluen olin juonut ja niin hänkin) No siinä aikamme juteltuamme tuli selville, että hän on minua reilusti vanhempi mutta muuten juttu tuntu lentävän hyvin.
Nyt vituttaa ettei tullu uskallettua pyytää numeroa, eikä kehdannut pyytää mukaan kun tuo ikäero hämäsi liikaa... :wall:
:arvi: :curs::itku:
Mitä vittua 70kg käsipainot?Wiba´s sanoi:Niin, että mitäköhän vittua?! Vipareita 70kg kässäreillä?![]()

tribulus sanoi:Ymmärsittekö nyt oikein?Siis vipunostot selällään maaten penkillä.![]()

tribulus sanoi:Siinä sitten reeni seis ja pukuhuoneeseen nolona tutkimaan tilanteen vakavuutta ja sattuneita vahinkoja.Muutama verenpurkutuma tuli ja ...

Siis niinku mitä vittua?!tribulus sanoi:No oli rintareenipäivä ja mulla ollu tapana periaatteessa aina liittää reeniin vipunostot maaten penkillä.Niin nytkin.Olen tehnyt noita vipareita useimmiten 60-70kg:n painoilla.

sama pisti silmäänSuBi sanoi:Siis niinku mitä vittua?!![]()
. ei tommosilla painoilla erkkikään tee rinta vipareita jos sen tekee sinne päinkään oikein. tai sitte tribulus on joku täysin friikki.
siis mää haluan nähä tuon tyylin. se on perkeleesti rautaa tuossa liikkeessä, jos per käsi on 70kilon paino. isoin paino millä oon nähny tuota tekevän taitaa olla iso arskan 50kg.tribulus sanoi:Ymmärsittekö nyt oikein?Siis vipunostot selällään maaten penkillä.![]()