Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuinka helvetin tyhmä ihminen voi olla?! :curs: . En ollut harrastanut minkäännäköistä lihashuoltoa, enkä ollut vahvistanut vatsoja ja tänä aamuna sitten nähtiin lopputulos! Alaselkä petti täydellisesti :curs: . Hengittäminen syvään sattuu, istuminen sattuu, käveleminen sattuu ja kaikki sattuu prkl :curs: . Oon yrittänyt venyttää selkää ja laitoin äsken Mobilatia, mutta vitut ne auta yhtään! Ihminen on tyhmä :curs: :wall: .

EDIT- Tosi kiva tunne, kun vasen jalka pettää alta :curs: .

venla sanoi:
Itse asiassahan mua vituttaa melkein kaikki! Hienoo. Ahistaa, väsyttää, maha on kipee, selkä on kipee, työt on rästissä, kamala kiire mutta mitään en jaksa tehä, kroppa on jumissa, ihmiset on tyhmiä, valmentaja on enimmäkseen idiootti, kisakausi on ylimmillään ja mä vain jumitan, vittuunnun ja lihon. Saatana! Ja toi yksi oleellinen tietokoneen näppäinkin on jumissa, hakkaan sen, perkele.
Mut onneks muuten menee hyvin:haart: .

"Aivan näinä päivinä kaikki kääntyy vielä parhain päin" :haart:

Kaminari sanoi:
"Aivan näinä päivinä kaikki kääntyy vielä parhain päin" :haart:

... jä mä sorruin vielä ottamaan pari paukkua vodkaakin. No, ei tunnu enää tässä päässä, koska tällä kertaa ei voi lähteä riistäytymään. Ei kesken kauden. Tästä on hyvä jatkaa?

jussi` sanoi:
Näinpäs baarissa erittäin hyvän näköisen naisen joka tuli vielä jutulle kanssani. :hyper: (muutaman oluen olin juonut ja niin hänkin) No siinä aikamme juteltuamme tuli selville, että hän on minua reilusti vanhempi mutta muuten juttu tuntu lentävän hyvin.

Nyt vituttaa ettei tullu uskallettua pyytää numeroa, eikä kehdannut pyytää mukaan kun tuo ikäero hämäsi liikaa... :wall:

:arvi: :curs: :david: :itku:

hähä, tyhmästä päästä kärsii koko jönssi:D

Omaa komediaa

Koska mielestäni jokaisen pitää myös pystyä nauramaan itselleen,niin tarvii kertoa muillekin oma opettavainen "salikomedia",joka sattui vajaa viikko sitten.Naurakaa vaan!!
No oli rintareenipäivä ja mulla ollu tapana periaatteessa aina liittää reeniin vipunostot maaten penkillä.Niin nytkin.Olen tehnyt noita vipareita useimmiten 60-70kg:n painoilla.Suorituksen olen tehnyt niin,että ensin painot penkin päähän lattialle ja siitä ne sitten käsillä ylös.Sen jälkeen istumaan ja sitten heilauttanut hanttelit syliin reisien päälle.Sitten vaan laskeutunut alas selälleen ja eikun vippailemaan.Näinhän sen varmaan muutkin tekee.No viimeks kaikki meni hyvin kuten aina ennenkin,mutta jotenkin olin huolimaton ja kun nostin painot syliin,niin nehän tulivat liian lähelle vatsaa ja aiheuttivat sen,että painaessaan yläreisilihaksia kasaan,niin samalla niiden väliin jäi...arvaatte kyllä,meitsin sukukalleudet eli uroslihas oli siellä kahden 70kg:n painoisten rautamöykkyjen välissä!!Ei nyt ihan kokonaan,mutta nahkaa jäi sen verran väliin,että peilissä näkyvä naama sai ylleen melkoisen irvistyksen.Onneks kukaan ei huomannut,kun meitsin naama keräs punaa normaalia enemmän.Voin vakuutta,että tuska oli jonkin moinen!!:curs: Siinä sitten reeni seis ja pukuhuoneeseen nolona tutkimaan tilanteen vakavuutta ja sattuneita vahinkoja.Muutama verenpurkutuma tuli ja sen verran vitutti,että reenit jäi siltä päivältä siihen.Olo oli kyllä ihan :david:
Tämä on kyllä noloa mutta kuten sanoin,niin kyllä itselleenkin pitää pystyä nauramaan vaikka miten maine menis!
Tästä viisastuneena kehoitan kaikkia olemaan "Be carefully out there"!!

tribulus sanoi:
Ymmärsittekö nyt oikein?Siis vipunostot selällään maaten penkillä.:)

Öööö... Eikös tuo ole aika paljon rautaa!! :)

tribulus sanoi:
Siinä sitten reeni seis ja pukuhuoneeseen nolona tutkimaan tilanteen vakavuutta ja sattuneita vahinkoja.Muutama verenpurkutuma tuli ja ...

Ja samalla hetkellä, kun tutkiskelet kikkelsonia, pukuhuoneeseen paukahtaa lauma kyniksiä ihmettelemään: Treenaatsa mulkkuakin? Onko siinä lihaksia??? :david:

Eräällä espoolaisella salilla vanhempi mies teki istualteen 10 kg käsipainoilla hauista ja jokaisen sarjan jälkeen heittipainot yläasennosta maahan. Sitä säesti tottakai murhahtelu, karjuminen ja rankat ilmeet. Saleilla näkee aina silloin tällöin näitä elämääkin kovempia äijiä. Onneksi ovat yleensä vierailevia tähtiä ja harvemmin kuuluvat vakiporukkaan. Veikkaanpa että emmän jalat ovat pysyneet jo hetken visusti yhdessä kun salille tullaan hakemaan huomiota ja todistamaan miehisyyttään.

Täytyy nyt hieman itsekkin avautua, kun mahdollisuus on suotu.

Flussa, perskele. Puoli vuotta köhitty ja niistelty jatkuvalla syötöllä. Pari viikkoo sitten raahauduin lääkäriin ja sain lähetteen röntgeniin. Tulos: Oikeessa poskiontelossa kysta, toisessa pelkkää räkää jumalaton määrä, otsaontelot pullollaan jotain mätämömmöö. Hauskaa on, etten oo huomannu oireita mitenkä ku on pikkuhiljaa kertyny sinne. Siitä sitten punkteeraan poskionteloita hirveellä vauhdilla, sattu niin jumalattomasti... :whip: oppi nöyräks. Nyt onneks pikkuhiljaa paranee, mut kaikki treenailut on ollu stopissa melkein 3 viikkoo tän taudin takia. Noh, pääasia että paranee.

Oon töissä sellasessa äitin omistamassa pienessä ravitsemusliikkeessä eräällä pienellä paikkakunnalla. Baarimikko/tarjoilija/siivooja/portsari työnkuvalla. Tänään marssi sisään eräs herra jolle edellisellä käynnillä langetettiin tuntuva porttikielto paikkojen hajottamisen johdosta. Ilmotin ystävällisesti, että asia on nyt sillä mallilla, ettei hetkeen aikaan tarvitsisi tulla. Nooh, kaveri poistui huudon saattelemana paikalta. 30 sekunnin päästä eteisestä kantautui ponnekasta kiroilua ja saatanan paskahousu huutelua. Olin juuri antamassa asiakkaalle rahasta takaisin kassalla, kun rupesi kuulumaan jumalaton lasin kilinä eteiskamarista. Älypää oli potkaissut tuulikaapin välioven lasin tuhannen pillun päreiks lattialle. Hammasta sai purra etten lähteny kaverin perään.

Hirvee selostus, mutta vitutuksen määrä on suunnaton. Kun kyseessä on pieni perheyritys, mitä periaatteessa kyläläisten iloks pyöritellään, ni luulis ihmisten tajuavan, että perkele jos tollanen meno jatkuu ni ei saa kohta enään viinaa siltä kylältä. Jos kaveria ei saada maksaan sitä lasia ni se on meidän persnahasta revittävä.

Hienoja nämä Suomen pikkukunnat.

Sitte ku antaa muutamalle tyypille hieman porttaria, ni ruvetaan selvitteleen mistä porttikielto johtuu. Ensiks soitellaan yöllä koko suku läpi ja haukutaan ja huudetaan että perkele, sitte tullaa uhkaileen paikanpäälle. Jokupäivä oon vielä käräjillä. Tähän asti onneks on pokka pitäny, vaikka tänään/eilen oli hieman kyllä nieleskelemistä...

Anteeks ja kiitos.

vituttaa kun mäkkäristä ei myydä yöllä tavallisia euron juustopurilaisia... prkl

tribulus sanoi:
No oli rintareenipäivä ja mulla ollu tapana periaatteessa aina liittää reeniin vipunostot maaten penkillä.Niin nytkin.Olen tehnyt noita vipareita useimmiten 60-70kg:n painoilla.
Siis niinku mitä vittua?!:eek:

SuBi sanoi:
Siis niinku mitä vittua?!:eek:
sama pisti silmään:). ei tommosilla painoilla erkkikään tee rinta vipareita jos sen tekee sinne päinkään oikein. tai sitte tribulus on joku täysin friikki.
tribulus sanoi:
Ymmärsittekö nyt oikein?Siis vipunostot selällään maaten penkillä.:)
siis mää haluan nähä tuon tyylin. se on perkeleesti rautaa tuossa liikkeessä, jos per käsi on 70kilon paino. isoin paino millä oon nähny tuota tekevän taitaa olla iso arskan 50kg.

edit tässä siis kyseinen liike, jalat maaassahan tuo yleensä tehdään.

Liitteet

• m561.webp
    m561.webp
    70,1 KB · Katsottu: 1 393
Back
Ylös Bottom