Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VITTU KUN SATTUU HAMPAASEEN NIIN SAATANASTI. huh, pitää huomenna soittaa hammaslääkäriin, sattuu niin perkeleesti. :curs: :curs: :curs: :curs: :itku:

modified sanoi:
Ulkona -20!

Aivan päällikkö keli, kunhan saan päivän hommat hoidettua niin lähen heti mökille takkatulen ääreen :haart:. Mikään ei ole mukavampaa kun lämmittää mökkiä ja saunaa reippaalla pakkasella :). Sitten saunan päälle pullo yköstä ja mahtollisesti lasi viskiä :thumbs:. Lisää pakkasta :rock:

E:korjauksia

Minkä takia joku hyvä haltija ei voi käydä kirjottamassa tota helvetin prosemmaa sillä aikaa kun mä nukun? Ei nappaa niinku pätkääkään. Tai no, muotoillaan uudestaan: kuka urpo on keksinyt, että yliopistolla pitää todistaa oppineensa jotain? Ei ton oman analyysin ja kehittelyn kanssa ole mitään ongelmaa, mutta kun pitäis jotain teoriaakin tunkea joukkoon :wall:

Deadine häämöttää. Tää läppäri kasvaa mulle reisiin kiinni, eipä menny sekään treeni hukkaan kun jaksaa kannella. Ja takaisin sorvin ääreen...

Se vituttaa kun autoni etuovet (-92-vuoden Vento) eivät aukea pakkasella ja joudun kiipeämään takapenkin kautta kuskinpaikalle Ja kyllä normaalin auton 2h lämmistys sulattais mut kun nää saksalaiset inssinöörit ei oo ikinä nähnyt jäätä. :curs:

Ja kaiken lisäks oon tulos kipeeks.

Ja viel ei oo päässy salille vähään aikaan.

Ja peli ei kulje (koripallo)

Ai että kun vituttaa.

akke sanoi:
2. Porukat kerto että kevaria ei saa ennen kesää ja kesähommia, vaikka puheet on ollut kyllä aivan muuta.
No ei tosta ny kannata hermota. Mä en saanu koskaan edes ostaa, vaikka olis voinu rahaakin olla tohon. Sitten 18-kesäsenä aattelin, mutta ei ollu rahaa. 20-kesäsenä menikin rahat jo opiskeluun, ja nyt 24-v mahdollisesti on rahat pyörään koossa. Että pistä semmoinen 9v lisää :D

Vituttaa:
pakkanen, kun auto ei päästä sisälle
ei osaa kieltäytyä työhommista... mennee taas tämäkin treenipäivä ohi jonkun tentin valvomisessa, sitten vielä kokoukseen... ehkäjopa huomenna treenaamaan... viimeisestä ehjästä treeniviikosta on jo aikaa kuukausia...
Uusi ohjelmakin olis jo testattavaksi, mutta kun ei niin ei...

aijai ja voivoi

Basher sanoi:
Semmonen syndooma vaivaa ku laiska paska :jahas: ettei jaksa oikee tehä mittää, mut sentää salilla jaksan käydä ;)

Edit.

sama ongelma.. tohon ku lisätään vielä joka vkl ryyppääminen.

Tällä hetkellä vituttaa lukea tuota palkka-ketjua miten paljon jotkut tienaa...:wall: itse en kuulu niihin onnellisiin...

Basher sanoi:
Semmonen syndooma vaivaa ku laiska paska :jahas: ettei jaksa oikee tehä mittää, mut sentää salilla jaksan käydä ;)
kaNi- sanoi:
sama ongelma.. tohon ku lisätään vielä joka vkl ryyppääminen.
Tätä on näköjään liikkeellä.....:(

Tytteli sanoi:
Tällä hetkellä vituttaa lukea tuota palkka-ketjua miten paljon jotkut tienaa...:wall: itse en kuulu niihin onnellisiin...

No shit?!?!!111

Jos joskus näkisi tuollaisia summia tilillään, tietäisi tehneensä rikoksen. Onnea silti kaikille kovapalkkaisille!

Back
Ylös Bottom