Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keila sanoi:
No niin! Nyt alkaa vituttaa kun hyvät ja mehevät vitutusavautumiset on hukkuneet kaikenlaisten offtopic-jälkipuintien sekaan!

OFFTOPIC LOPPU NYT JA TÄSTÄ ETEENPÄIN AINOASTAAN VITUTUSVIESTIT TÄHÄN THREADIIN!!!!

Olen puhunut. Keila over and out.
Pakkotoiston paras posti eva!!

Vittu kun vituttaa yks muija, josta ei ota selvää että haluaako se olla kaveri vai jotain muuta...sitten kun menee salille purkaamaan vitutusta, niin reistaileva olkapää pilaa treenit täysin, tuloksena kaksinkertainen vitutus verrattuna ennen treeniä.

Eleonoora sanoi:
Ja tulipa nyt sellainenkin asia mieleen, että kun kerta olet yksinäinen ja on ikävä perhettä jnejne, niin miksi et muuttaisi takaisin sinne, missä avokin on? Muuttaisit sitten vaikka takaisin sinne Kuopioon, jos sieltä löytyy koulupaikka. Saattoi olla huono idea, sori. :nolo: Ja tuskin noita muuttoja noin vaan paikkakunnalta toiselle järjestellään..
Mut voimia joka tapauksessa! :)
Jep.. Jotain tämmöstä vaihtoehtoa mekin on alettu pitää yhtenä vaihtoehtona.. Saa nyt nähdä, kyllä ne asiat jotenkin järkkääntyy ja vitutuskäyrä on aamuisesta laskenut jo reilusti!

MerZi sanoi:
Jep.. Jotain tämmöstä vaihtoehtoa mekin on alettu pitää yhtenä vaihtoehtona.. Saa nyt nähdä, kyllä ne asiat jotenkin järkkääntyy ja vitutuskäyrä on aamuisesta laskenut jo reilusti!

Ei. Vaan jätä se. Jätä se ja jatka elämää ihan kivassa Kuopion kämpässäsi. Sinun elämääsi.

Ai niin, :offtopic:

Vituttaa niin ankarasti, kun tuo MerZi ei tajua miesten sielunelämää. Ei millään.
[Mistäköhän mahtaisi olla kysymys, jos kriisien jälkeen oma pikku kulta järjestää asiat siten, että ei mil-lään tärkeiden työkiireiden takia kerkiä käydä muuta kun kerran viikkoon panemassa.]

reino sanoi:
Ei. Vaan jätä se. Jätä se ja jatka elämää ihan kivassa Kuopion kämpässäsi. Sinun elämääsi.

Ai niin, :offtopic:

Vituttaa niin ankarasti, kun tuo MerZi ei tajua miesten sielunelämää. Ei millään.
[Mistäköhän mahtaisi olla kysymys, jos kriisien jälkeen oma pikku kulta järjestää asiat siten, että ei mil-lään tärkeiden työkiireiden takia kerkiä käydä muuta kun kerran viikkoon panemassa.]
No hohhoijaa. Reino ei nyt nyt todellakaan ole mukana siinä missä mennään. Enkä kyllä koe tarpeelliseksi selittääkään, mutta sen voin sanoa että mies ei liity tähän mitenkään negatiivisessa merkityksessä. Ei vaan ole syytä jäädä asumaan paikkaan missä ei ole työtä, opiskelupaikkaa eikä juuri ystäviäkään. Olishan se kiva asua siinä ihan kivassa kämpässä jos joku maksais mun osuuni vuokrasta joka kuukausi. Sen sijaan kun toisella paikkakunnalla on työpaikka yms, niin miksi en sinne palaisi. :curs:

Vituttaa, kun mun elämää aletaan arvostella täällä näin kärjekkäästi, etenkään kun kyseinen henkilö ei tiedä siitä MITÄÄN.

MerZi sanoi:
Vituttaa, kun mun elämää aletaan arvostella täällä näin kärjekkäästi, etenkään kun kyseinen henkilö ei tiedä siitä MITÄÄN.

Mietin samaa. Tosi älykästä kommenttia reinolta. :jahas: Mut jos sulla olis tiedossa töitä sieltä edelliseltä paikkakunnalta, niin muuta ihmeessä. :)

Hirvee nälkä ja väsymys koulupäivän jälkeen, sitten kun menin ottamaan pyörää lähteäkseni kotiin niin kappas vaan takarenkaassa olikin nasta. Otin sen pois ja ilmathan siitä lähti, perkele:wall: Saatana kun tuli kuuma kun talutti pyörää himaan. Ei muuta kun paikkaushommiin.

MerZi sanoi:
Olishan se kiva asua siinä ihan kivassa kämpässä jos joku maksais mun osuuni vuokrasta joka kuukausi.
Eikös sinun jätkäkaverisi ollut töissä? Miksei se maksa sinunkin vuokraa?
Olen aivan kysymysmerkin muotoinen.

Mulla meinasi aamulla tulla en panic.
Kolmas päivä uudessa työpaikassa, ja mun piti olla aamulla x aikaan x paikassa, kun työkaveri odotti. No, en herännyt sitten kännykän herätykseen, vaan heräsin omia aikojaan 3-5 minuuttia vaille x ajan. Hyppäsin sängystä, vedin housut jalkaan, paidan päälle, kengät jalkaan, takki niskaan ja menoksi. Juoksin rappuset alas, ja edelleen autolle. Autolla ajoin 50km/h:n alueella noin satasta ikkunat niin pahasti huurussa, että piti olla pää sivuikkunasta ulkona :D

Kerkesin paikalle n.5minuuttia myöhässä ja aivan tokkurassa. Kuitenkin kohta pääsin juomaan aamukaffet huoltoasemalle, niin oli pakko käydä heittämässä aamukuset ja pesemässä rähmät naamasta.

vittusaatana ens tiistaina kutsunnat ja rikosrekisterissä oleva merkintä todennäkösesti esteenä spollen hommille :wall:

niin törkee hammassärky että taju tuntuu lähtevän,mikään särkylääke ei tunnu auttavan ja aamuun on vielä aikaa.eli löytyiskö jengiltä jotain keinoja lievittää tätä tuskaa tänä iltana ja yönä.ei taida ihan tän paikka olla tää kyssäri mut ois jees jos joltain jotain tietoa apua heruisi.

tänään treenit lähes totaalisen perseelleen,saanu itestäni mitään irti :wall:
lisäksi tää ikääntyminen ottaa päähän ihan kympillä
vittusaatana sitä ollaan kolmekymppisiä muumioita ennen kuin huomaakaan...

Voi vittu kun laittaa vituttamaan tv-shopin mainokset. Taas mainostettiin jotain helvetin vatsanhikkaajalaitetta. Alumiinista ja pehmusteista "ergonomisesti" muotoiltu treenausväline vain ~80 euroa. Haastateltiin vielä jotain röhkivää salisikaa, joka roinahuuruissaan kehui härvelin maasta taivaisiin. Kaiken huippu oli, kun näytettiin yhdestä ääliöstä jotain ennen-jälkeen-kuvia. Ekassa kuvassa kaljamahainen säkki ja toisessa Y-kirjainta muistuttava pyykkilautavatsa. Lopussa tuli vielä uskomatonta paskapuhetta rasvaprosentin laskusta ja vyötärön kapenemisesta muutamien viikkojen käytön jälkeen.

Tekis noista mainoksista edes vähän uskottavampia...vaikka tilaahan kaiken maailman luuserit tota vehjettä munat pystyssä varmaan tälläkin hetkellä.

Luni sanoi:
niin törkee hammassärky että taju tuntuu lähtevän,mikään särkylääke ei tunnu auttavan ja aamuun on vielä aikaa.eli löytyiskö jengiltä jotain keinoja lievittää tätä tuskaa tänä iltana ja yönä.ei taida ihan tän paikka olla tää kyssäri mut ois jees jos joltain jotain tietoa apua heruisi.

Mua aikoinaan jeesas karmeeseen hammaskipuun kädenlämpöisen suolaliuoksen purskuttelu - älä tee niin vahvaa, että ikenet kääntyy sisäänpäin :)

Yöllä iski kipu, vedin 6x400mg buranaa ekaks parin tunnin aikana, mutta ei auttanu. Vaimon mummo oli joskus kertonu tosta suolaliuoksesta, joten piti sitäkin kokeilla ja se autto ainakin selviämään aamuun asti - siitä akuuttiajalla klo 8.30 lekuriin ja juurihoidon aloitus... :rolleyes:

Integrandi sanoi:
.

vaikka tilaahan kaiken maailman luuserit tota vehjettä munat pystyssä varmaan tälläkin hetkellä.
HOHO! Pakkoko sitä on kattoa? Myönnä nyt julkisesti: tilaat jatkuvasti sieltä aroma-pesää ja motor-uppia. :lol2:

Luni sanoi:

Käy päivystävällä lääkärillä pyytämässä tuhdimpaa kipulääkettä (esim panacodia).

Vituttaa eräs nimeltämainitsematon roturyhmä. Saatana kun pitää huudella, ei oo äiti opettanut käytöstapoja.. sitä se teettää kun asutaan irtolaisina leirissä. :curs:
Vituttaa kun on jumi taas siinä vaiheessa, että käsien nostaminen ja pään kannattelu sattuu.

Vituttaa vielä moni muukin, mutta en jaksa kirjoittaa.

TJJ sanoi:
Ns. Kokovartalopuudutus. :kippis1:

Mutta paree jättää se panacodi siinä tapauksessa väliin... :urjo:

Joskus sain panacodia poretabletteina, otin sit samantien kaksi ja puolen tunnin päästä oli sellanen michelin-ukkomainen olotila :lol2:

ace-oo- sanoi:
Eikös sinun jätkäkaverisi ollut töissä? Miksei se maksa sinunkin vuokraa?
Olen aivan kysymysmerkin muotoinen.

Siis täh? Ei avo mulle ainakaan suostuis vuokria makselemaan! Etenkään asunnosta, jossa ei itse edes asuisi.

Eleonoora sanoi:
Siis täh? Ei avo mulle ainakaan suostuis vuokria makselemaan! Etenkään asunnosta, jossa ei itse edes asuisi.
Niin no siinä tapauksessa on ymmärrettävää jos se ei itse asu siinä kämpässä. Tietenkin pientä rahallista hjelppiä itse ainakin antaisin, mutta en alkaisi täysimääräisesti sitä maksamaan.

Jos jonkun kanssa asuisin, niin kyllä minä voisin työssäkäyvänä koko vuokran maksella, jos toisella on tiukkaa.

Back
Ylös Bottom