Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkasvaroitukset ja hirvee haloo ainakin etelässä jos pakkasta on alle -15. Voi vittu soikoon nyt ollaan Suomessa ja joka vuosi on jossain vaiheessa talvea kireät pakkaset niin miksi siitä pitää tehdä niin vitunmoinen numero ja oikein varotella pakkasesta? Ikään kuin kukaan normaali ihminen ei tajuaisi että silloin kun on kylmä niin täytyy pukea enemmän vaan siitä pitää oikein iltapäivä lehtiin tehdä 10 pykälän ohjeet.
Nykyisin ihmiset ja varsinkin nuoret muutenkin viettävät lähes koko päivät sisätiloissa niin ei luulis edes -40 asteen pakkasten paljoa persettä kutittavan.
Toisin sanoen vihaan ihmisiä
Voisin veikata että ne oikeasti sairaat joille kovat pakkaset on vaarallista, tietävät sen entuudestaan. Ilman että jonkun iltalehden tarvitsee siitä päivittäin muistuttaa....ajattele se sillai et ne varoitukset on tehty niille, jotka niitä tarvii. Pakkasvaroituksia tarttee esim. keuhkosairaat ja tää palvelu on kuitenkin katsottu myös saajapuolella tarpeelliseksi. Ei ihmisiä kannata sairauksiensa takia hirveästi vihata.
Luulin että tarkoit ilmatieteenlaitoksen antamia virallisia varoituksia. Iltapäivälehtien huuteluun en ota kantaa.Voisin veikata että ne oikeasti sairaat joille kovat pakkaset on vaarallista, tietävät sen entuudestaan. Ilman että jonkun iltalehden tarvitsee siitä päivittäin muistuttaa.
Klikkiotsikoitahan nuokin taitaa nykyisin olla
Kyllä tässä moni muu pähkäilee ihan samojen asioiden kanssa.3-4 vuotta käynyt salilla, enemmän tai vähemmän, viime ajat enemmän. Voimaa on tullut silleen, että se tyydyttää, mutta kropan malliin oon kaikkea muuta kuin tyytyväinen. Ainoat mitkä kasvaa on olkapäät ja vitutus. Olkapäät on ihan tolkuttomasti muita lihaksia edellä, vaikka en ole KOSKAAN tehnyt niille mitään sen kummempaa kuin normaalin treenin.
Kyllä on naturaalina vaikea saada lihaa tai onnistua dieetissä saamaan painoa putoamaan tai tota vitun mahaa pienenemään. Vittu mitä paskaa, mutta jatketaan nyt silti pään seinään hakkaamista.
Ota hetkeksi joku pätevä valmentaja, niin saa vähän motivaatiota siihen tekemiseen. Ei siellä mitään taikatemppuja tehdä, mutta eipähän tarvi itse stressata ja voi oppia uutta. Sitten niihin ohjelmiin voi palata, jos tuntuu että taas on itse räpeltänyt treeninsä/syömisensä sellaiseksi ettei tulos miellytä. Timo Haikaraista voin suositella, hinta on kova, mutta eipä jäänyt ikinä yksikään kysymys vastaamatta (oli sitten kyse ravinnosta tai erikoistekniikoista, joita voi tehdä järkevästi myös dieetillä) ja tuloksena oli mulle kovin kunto ikinä hyvin vaivattomasti. 3 salitreeniä viikossa ja aerobisia oli lopussa 2 tai 3 kertaa. Kun laskee 3x Jyväskylään ajelut jossa oli treenit+rasvojen pihtimittaus, niin olisiko kokonaishinta ollut 1000e nurkilla vajaaseen puoleen vuoteen. Toiset työntää tuon summan baariin silmiä räpäyttämättä, niin siinä mielessä en pidä pahana sijoituksena itseeni. Enkä ole mikään kovatuloinen, että tuo oli ihan tuntuva sijoitus. Haikaraisen kirjoittaman kirjan taas saa ilmaisena kirjastosta, voin suositella lämpimästi senkin lukemista3-4 vuotta käynyt salilla, enemmän tai vähemmän, viime ajat enemmän. Voimaa on tullut silleen, että se tyydyttää, mutta kropan malliin oon kaikkea muuta kuin tyytyväinen. Ainoat mitkä kasvaa on olkapäät ja vitutus. Olkapäät on ihan tolkuttomasti muita lihaksia edellä, vaikka en ole KOSKAAN tehnyt niille mitään sen kummempaa kuin normaalin treenin.
Kyllä on naturaalina vaikea saada lihaa tai onnistua dieetissä saamaan painoa putoamaan tai tota vitun mahaa pienenemään. Vittu mitä paskaa, mutta jatketaan nyt silti pään seinään hakkaamista.
oot varmaan saavuttanut sen kuuluisan natumaksimin^Se että toisetkaan ei onnistu, ei poista vitutusta Sitä kun yrittää, mutta ei onnistu, se vituttaa ja turhauttaa.
Kohta aamupalaa vaa'an kautta ja sitten puntille dieettiohjelmaa vääntämään. Sitten kattelemaan peilistä ja sama rimppakinttu-pallomaha tuijottaa takaisin Muutaman kerran, ihan muutaman kerran vaan käynyt mielessä, että mitäköhän nappeja ne cbb-tyypit oikein syö tai lihaansa piikittää? Toivottavasti ei mitään.
On totta, että katson (katsomme) itseämme kriittisesti, eikä sitä hidasta kehitystä huomaa itse kovin helposti. Mutta toisaalta, on katsottavakin kriittisesti. Saattaa olla, että jotain on tapahtunut ja varmaan onkin, mutta kyllä se on hidasta ja pientä. Ja olet oikeassa myös siinä, että kyllä iso osa punttia harrastamattomista nelikymppisistä on ihan luokattoman huonossa kunnossa.
Ennen olin epävarma, nyt en oikein tiedä.
^Tokkopa Jalat on kuin ranskanperunat, voimaa tulee mutta kanankoivet pysyy, mahassa läskiä niin että tuntuu, Olkapäät ja hartiaseutu on jostain syystä saanut osumaa silleen kuin pitääkin. Laitan kohta muutaman räpsyn, kunhan feidaan niistä naaman pois, sillä internetissä kaikki ei ole niin hyviä tyypejä, juu nou?
Kuhan saisin tuosta vatsan ympäriltä 10 cm pois, niin sitten tarkoitus olisi kiusata rimpuloita oikein huolella. Mutta tuo dieettaaminen ei vaan meinaa toimia. Ei auta kuin jatkaa yrittämistä ja keksiä uusia konsteja.Jos koivet on ongelma niin kannattaa muistaa Tom Platzin viisaus: Ei ne suuret painot tai paljon toistoja vaan suuret painot ja paljon toistoja.