Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voin samaistua tähän niin täysin! Toivottavasti ennen vuoden vaihdetta olisi uudessa työpaikassa.

Joo ketäpä ei vähä parempi aina kiinnosta, aika menee hukkaa odotellessa, mäki meinasin kattella vähän lisätienestin puolta..
Ai vihtu mä en voi lakata nauramasta tuolle jutulle kissoista, jotka muka ovat avanneet ja sulkeneet itse makuuhuoneen oven :hyper:

meillä oli kun olin lapsi sellanen perin viksu katti että se osasi nousta seisomaan, nojata oven kahvaa etutassuilla ja nojata oven auki itsekseen.

ei se sitä kiinni vaan osannut laittaa,.. ;)

koita opettaa mirrille oven sulkemisen merkitys..

varmaan se osaisi mut ei se tajua..

meil on vanhemmilla koira, varsin viksu onkin, oon sille joka kerta ku nähny et se tulee sisää huutanu et nappe, laita ovi kii.

viel se ei oo tajunnu, sille riittää et se pääsee, se on ihan sama mitä sille oviaukolle sen jälkee tapahtuu kun hänen koiruutensa siitä on kulkenut..

Ai vihtu mä en voi lakata nauramasta tuolle jutulle kissoista, jotka muka ovat avanneet ja sulkeneet itse makuuhuoneen oven :hyper:
Joo se oli sen hoitajan ensimmäinen ja viimeinen hoitokerta. Varmaan lottovoittokin todennäköisempää. Silti nytkin kun oltiin pari yötä pois, otin edellisestä kerrasta traumatisoituneena koko ovenkahvan irti ja virittelin oven taakse painavaa tavaraa niin, että sitä ei taatusti pusketa edes kahden kissan voimin auki :D

Ai niin ja sillä teleporttauskerralla olivat onneks vain kusseet lattialle, ei muuta. Kivaa ollut sekään, mutta odotin paljon pahempaa..

Jos se ovi menee kiinni ihan vaan siihen nojaamalla niin tokihan kissa sen taitaa...
Kun se olis ensin pitänyt vielä kahvasta avata, molempien kissojen mennä sinne ja sen jälkeen työntää ovi kiinni. :rolleyes: Tähän mennessä kumpikaan ole osannut edes avata ovia, että tais vaan olla kyseessä yltiöutelias kissanhoitaja.

Joo ketäpä ei vähä parempi aina kiinnosta, aika menee hukkaa odotellessa, mäki meinasin kattella vähän lisätienestin puolta..

Viimesen parin viikon sisään laittanut toistaiseksi kolme hakemusta. 2 paikasta pyydetty haastatteluun ja kolmannesta tullut joku automaattinen vastaus, että hakijoihin tullaan ottamaan yhteyttä henkilökohtaisesti. Vuosi sitten syksyllä mulla oli kans sama tilanne, että mikäli sanon kyllä niin voin vaihtaa työpaikkaa, mut sit aloin pohtimaan liian monta kertaa että kannattaako tämä vaihto... Toista kertaa en samaa virhettä tule tekemään.

Nykyinen työ on siinä mielessä leppoisaa, että työaikoihin saa vaikuttaa itse ja on 2h liukuma käytössä. Itse työ onkin sitten niin perseestä kun olla ja voi.. Tätä työtä täytys rakastaa, että tätä tekis paria vuotta kauemmin.

Työn pakottamana omppuläppäri ja työsuhde-etuna Spotify premium ja jos se helvetin premium ei toimi siinä hemmetin macissä, niin saako sen heittää seinään? Muutenkin vähän nyt kiukuttaa ja en jaksais yhtään tätä ompun jaskaa, kun en ois sitä ylipäätään tahtonut. :(

Työnhaku on ihan yhtä perseilyä nykyään. Ensimmäiseen paikkaan hain ja kesken hakuprosessin tuli tieto YT-neuvotteluista niin se kariutui siihen. Toiseen paikkaan hain ja kävin 3 kertaa haastattelussa ja sitten heille tulikin sisäisellä siirrolla joku, jonka taisivat palkata. Raivostuttavaa, kun juoksuttavat tuolla tavoin.

Ootko koittanut hakea tuota kissanhoitajan paikkaa?

Aerobinen on perseestä. Yhden päivän säbäturnaus, kuusi puolen tunnin matsia hivenen kipeällä jalalla. Finaalipelin ekassa vaihdossa NAPS, ja liike seis. Tuomio; akillesjänteen repeämä. Arvioitu telakka-aika 6-8 kuukautta. Aerobinen on perseestä.

Työnhaku on ihan yhtä perseilyä nykyään. Ensimmäiseen paikkaan hain ja kesken hakuprosessin tuli tieto YT-neuvotteluista niin se kariutui siihen. Toiseen paikkaan hain ja kävin 3 kertaa haastattelussa ja sitten heille tulikin sisäisellä siirrolla joku, jonka taisivat palkata. Raivostuttavaa, kun juoksuttavat tuolla tavoin.

Ja nykyisessä työpaikassa kaikki ylennykset menee kollegoille. Omissa hommissa ei mitään kehittymistä niin pois on päästävä. Oma pomo pitää ihan idioottina ja vaikka kuinka tulee muualta hyvää palautetta niin ei auta. Jos ei kuulu sisäpiiriin niin ei tule ylennyksiä.

Tuo on niin tuttu tunne tuosta palkkauksesta. Ja ylennyksiä. Ja omakohtaisesti kokemuksella tuosta kierteestä ei valitettavasti ole oikein ulospääsyäkään :/

Pahimpia ovat ne sankarit jotka ottavat ne kehut vielä itselleen. Ja syyttävät muita kun jokin menee pieleen. Sillä tavallaan moni alikessu meillä hankki ne kessun jämät. Ovat ikään kuin tefloonia, johon ei tartu edes ***ja mutta kiiltää kyllä kelistä huolimatta.

Tarpeeksi kun väsyttää niin sitten vituttaa, ne kaksi kun yhdistää niin vituttaa aivan kaikki, ja lopulta kun nuo kaikki kolme yhdistää niin iskee vain välinpitämätön apatia. Vois pistää kaiken vaan paskaksi.

Mitä vit?! Minä en taida olla kertaakaan ottanut kierroksia jonkun kirjoittelusta netissä. Kuka muutenkaan käyttää FB:tä viestintää, finninaama mamin nurkissa? :D

VITTUSAATANANPERKELE!

Huh, helpotti vähän.

Se on hyvä päästellä höyryjä ulos.

Itse olen sellainen että pahin vitutus kestää hetken aikaa, sitten ku vaan päästää ne ns. höyryt ulos tai saa sen pienen hiljaisen hetken niin ei vitutakaan enää niin paljoa ainakaan, saatana.

-IBS diagnosoitu
-Nielutulehdus
-Antibioottiripuli
-Sukujuhlat
-Koulustressi
-Ahdistuneisuus

VITTUVITTUVITTUSAATANA!!! Välilä tämä helvetin elämä potkii niin maan perkeleesti. :mad:

Pakkiksella nykyään jatkuvasti tuleva herja AdBlockin käytöstä.

Sen verran se vaikuttaa että tulee katsottua vain ne pari-kolme ketjua mitä seuraa, randomimpi surffailu ja ehkä-kiinnostais-osasto jää pois kun ei viitsi. Ja ei välttis tule katsottua mitään jos seuratut ketjut ilmoituksia uusista viesteistä ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom