Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Talvihommat = yötyöt alko ja tuli huomattua että ei tää selkä edelleenkään kestä noita konehommia. Tosin, leikkauksesta ei ole vielä vuottakaan.... Vituttaa vaan kun on taas niin kipeenä ettei treeneistä tuu mitään, nukkumisesta ei tuu mitään ja liikkuminen on tosi tönkköä. Eikä noi liukkaat tiet ainakaan auta asiaa. Argh.... millon tää paska loppuu??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tuossa joku aika sitten laitoin kyseiseen lehteen palautteen. Että kiitos ja kuitti. Loppu lehden tilaus, kun uutiset on kolumneja ja faktoja ei tarkasteta.

Samaa tasoa on koko lehti, ihan paperisenakin.

Jumalauta miten vituttaa uutisten otsikointi. Klikkiotsikoini on jo itsessään paha, mutta nyt näkee näitä puolikkaita repliikkejä ja kolmea pistettä käytettävän jo monessa paikassa. Esimerkiksi näin http://www.aamulehti.fi/kotimaa/sol...a-sanotaan-natseiksi-ja-perakammarin-pojiksi/

Usein näissä otsikoissa on vielä joku repliikki, minkä joku on mukamas sanonut, mutta edes jutusta ei selviä kuka. On vaan mukamas joku lausahdus minkä joku olisi ao. "toimittajan" mielestä voinut leiskauttaa.

Muutaman sekunnin haualla esimerkki:
Marimekko kerää kiitosta: "Jälleen varteenotettava sijoituskohde"
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/m...kohde/LLA9hJTx?ref=ampparit:a537&ext=ampparit

Kun ihmiset ei ymmärrä ettei flunssa parane antibiooteilla. Taas tänään kehoitin pariakin potilasta hakemaan buranaa ja menemään kotiin ja viimenen otti siitä itteensä ja totes menevänsä "Yksityiselle oikealle lääkärille" ei ihme että nykyään ihmiset sairastaa enemmän kun tuhotaan loppukin vastustuskyky turhilla antibioottikuureilla.

Tulostin. Mä käyn sitten huomenna ostaan uuden tulostimen. Jos se maksaa alle satasen niin jää hyllyyn. Ja 100000% varmuudella se ei ole Epson. Ei sitten ihan vitun varmasti. Vanhan paskan poltan pihalla ja ajan autolla yli. Saan siitä suurta tyydytystä. Mä oon tapellut tämän kanssa jo monta vuotta ja vaikka en tarvitse sitä kuin harvoin niin joka kerta vituttaa. Se ei ole toiminut uutenakaan kunnolla.

Poskiontelotulehdus, kun vois ees hetken hengittää nenän kautta.

Ja vittumainen vuokranantaja. En tämän jälkeen muuta yksityiselle enää.

Tulostin. Mä käyn sitten huomenna ostaan uuden tulostimen. Jos se maksaa alle satasen niin jää hyllyyn. Ja 100000% varmuudella se ei ole Epson

Samoja kokemuksia. Mulla on merkki kanssa mustalla listalla, en ole ikinä törmännyt Epsoniin joka toimisi vittuilematta. Edellisen Epsonin jälkeen taisin hommata halpis-HP:n joka oli myös aivan paska harminpesä. Tatti otsassa päätin investoida muutaman kympin enemmän kuin nuo halvimmat paskat, ostin ~150€ Brotherin ja kas kummaa, viimeiset puolitoista vuotta ei ole tarvinnut kuin painaa "print" ja laitteesta tulee ulos joka kerta siisti tuloste ilman, että välissä pitää hakata laitetta ja rukoilla ja kiroilla ja ajaa suuttimien puhdistusohjelmia ja tunkea raidallisia paskatulosteita roskiin että lopulta saa yhden kelvollisen aikaiseksi. Löytyy jopa mahdollisuus A3-tulostukseen ja arkinsyöttölaite kopiointiin ja skannaukseen, silti laite on järkevän kokoinen. Tarinan opetus: kun tämä joskus hajoaa, niin mieluummin ostan vielä kalliimman ja paremman kuin ikinä enää halpistulostinta. Epsonia en kyllä ostaisi enää minkään hintaisena.

Tulostin. Mä käyn sitten huomenna ostaan uuden tulostimen.

Viimeksi kun ostin tulostimen niin tuli tyttömäinen ongelma: Sen oli pakko olla musta, että sopi sisustukseen. Ja semmoistahan ei löytynyt kuin kovalla rahalla.

Naisen sterilisaatio Suomessa! Miksi siinä pitää olla (lapsettomalla naisella) niin korkea ikäraja, 30??? Ei paljon missään muussa maassa tarvi venata noin kauaa. Kumminkin lapsen ja abortin voi tehdä teininä, naimisiin voi mennä 18-vuotiaana, adoptiota voi hakea 25 -vuotiaana mutta saman ikäisenä ei saa itse päättää lapsettomuudesta. Vielä 3 vuotta pitää itellä ootella, ennen ku saan piuhat nippuun, ellen käy esim. Ruotsissa operaatiossa. Ehkäisymenetelmät kaikki kokeiltu ja nyt ainut sopiva lääke on kiellettyjen listalla veritulppariskin takia. Huoh..

Viimeksi muokattu:
Vittu, -05 Astrassa aivan sysipaskat halogenivalot, ostin kalliit ledit tilalle. No ei saatana sovi millään, kun ne ledit on kaikki helvetisti halogenpolttimoita pidempiä kun niissä on joku jäähdytysjärjestelmä ja rele perässä kiinni. Lisäksi sain huomata, että kaikkien neljän polttimon (pitkät+lyhyet) kannat on erilaisia, koska keulamällätty avk-auto. Asialliselta ketjukorjaamon omistajalta ostin ja sanoi ostaneensa osat uutena, mutta valojen osalta on näköjään yhdistellyt muutamasta eri vuosimallista osia. Hankaloitti vaan vaihtoprosessia perkeleesti, kun sitten palautin ne ledit ja ostin jotkin philipsin extremevision 130% halogenit tilalle. Ehkä 10% parannus valotehoon, vaikka luvattiin tosiaan 30% ja että valokeila olis jopa 45m pidempi. Parempi sekin kun ei mitään, mutta kun vaihdoin kaikiksi polttimoiksi tuollaiset niin yhteishinnaksi tuli 65e, kun taas kaverin autoon saatiin sekä pitkät että lyhyet ledeiksi yhteensä 120e panostuksella ja valoteho rehellisesti tuplaantui. Mitään lisäpitkiäkään tohon opeliin ei saa, kun puskurit on muovia eikä ole mitään jykevämpää kohtaa johon sellaiset kiinnittää. Ja ongelma onkin enemmän lähi- kuin kaukovaloissa, niillä nyt näkee ihan kohtalaisesti mut lähivaloilla ei mihinkään ja tulee ajettua paljon motaria jossa harvoin on edessä tyhjää niin että vois ajaa pitkät päällä.

Vituttaa kun Whatsapp- ja Lync-viesteissä käytetään kuvia. Jos joku kysyy esim. lounasseuraa ja laittaa siihen perään kuvan veitsestä ja haarukasta, pitsapalasta, maissista, oluttuopista, drinkistä ja kaikesta ruokaan ja juomaan liittyvästä minkä suinkin löytää. Hymynaamojen käytön ymmärrän jos joku sanoo jotain hauskaa, mutta ei niitäkään tarvi sinne montaa tällätä.

Ärsyttää myös X Factor ja Saara Aallon naama, Bruno Mars ja pitkien hiusten kaivaminen suihkun lattiakaivosta.

Löysin halvalla uuden näytön. Läksin sitä hakemaan ja löin kiinni koneeseen. Voi pojat mutta voi olla näytöissä eroja. Oli nimittäin sitten niin paska ostos että en osta enää ikinä näyttöä näkemättä vaikka saisin parilla kympillä. Mun kuusi vuotta wanha View Sonic on niin aataminaikainen, ettei siinä ole kuin VGA-liitäntä ja se maksoi uutena satasen, mutta on kuitenkin Full HD ja kuvanlaatu on niin vitusti parempi kuin tuossa paskassa, ettei mitään järkeä.

Tämän uuden kuva oli prosessoitu ihan päin vittua ja musta oli niin mustaa, että se clippasi kaikki harmaatkin ja valkoinen paloi puhki. En tiedä voiko näytöissä puhua dynamiikasta niin kuin kameroissa, mutta tuossa se oli todella surkea. Säädöistä ei ollut mitään apua, kun kontrastin laskeminen tummensi vaaleita alueita mutta ei muuttanut mustaa yhtään kirkkaamaaksi. Ja kirkkaus oli täysillä eli siitä ei ollut enää apua. Ja resoluutio oli ihan paska vaikka oli olevinaan 1920x1080. Työpöytää katsoessani ihmettelin, että mitäs tälle resoluutiolle oikein tapahtui, että tippuiko se samalla kun vaihtoi näyttöä, mutta ei, kyllä se oli 1920x1080 kun menin sitä vaihtaan. Oli se uusi tosin kaksi tuumaa isompikin kuin vanha, eli pikselitiheys oli pienempi, mutta en usko että se noin isona erona voi näkyä.

Eli suoraan sanottuna vituttaa kun luulin tehneeni hyvän löydön (oletuksella että mikä tahansa pari vuotta vanha näyttö on parempi kuin nykyinen) ja näin vaivaa rahan nostamiseen ja näytön hakemiseen ja kaikki turhaan. Nyt lisää vaivaa että saan lykättyä sen eteenpäin jollekin toiselle onnettomalle.

Vähäsen veljen asenne. Olen muuttamassa ja hän oli naama alaspäin malliin "mä en ainakaan tänne muuttais" Tietty sitä vitutti kun firma missä työskentelee on juuri myyty sijoitusyhtiölle. Pelkää vähäsen työnsä
puolesta mut siitä huolimatta hiven oisin oottanu positiivisempaa asennetta :)

Naisen sterilisaatio Suomessa! Miksi siinä pitää olla (lapsettomalla naisella) niin korkea ikäraja, 30??? Ei paljon missään muussa maassa tarvi venata noin kauaa. Kumminkin lapsen ja abortin voi tehdä teininä, naimisiin voi mennä 18-vuotiaana, adoptiota voi hakea 25 -vuotiaana mutta saman ikäisenä ei saa itse päättää lapsettomuudesta. Vielä 3 vuotta pitää itellä ootella, ennen ku saan piuhat nippuun, ellen käy esim. Ruotsissa operaatiossa. Ehkäisymenetelmät kaikki kokeiltu ja nyt ainut sopiva lääke on kiellettyjen listalla veritulppariskin takia. Huoh..
Oo nussimatta

mua vituttaa kyllä tää elämäntilanne. ei löydy töitä, työkkäri kuumottaa työkokeiluun ja ei paljon innosta lähteä repimään ilmaseks selkää rikki saamatta edes bensakorvauksia. vituttaa kun ei tule rahaa tai jos vähän tuleekin kelalta niin ei ne riitä edes laskuihin,syödäki olis kiva:mad:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom