Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I feel you - myös minä toimin rahoituslähteenä sukulaisilleni, sen lisäksi että annan sekalaisia diagnooseja, teen käännöspalveluja sekä välillä olen laskin.Suku on jälleen pahin. Olen melko vähän sisarusteni kanssa tekemisissä, ja silloin kun he vaivautuu muhun ottamaan yhteyttä, niin ne pyytää rahaa lainaksi. Niin tälläkin kertaa.
Tekis mieli repiä pää irti yhdeltä ämmältä töissä, mutta rikosvastuulliset syyt on syy jättää se tekemättä, mutta puhutteluun otan kyl tänään. Mulle ei vittuilla!!
Tekis mieli repiä pää irti yhdeltä ämmältä töissä, mutta rikosvastuulliset syyt on syy jättää se tekemättä, mutta puhutteluun otan kyl tänään. Mulle ei vittuilla!!
Naapurin kissa laittaa vituttamaan. Ihan kiva otus ja mukava, etta se hengaa tossa mun pihalla, mutta ei sen kylla tarvis paskoa tuohon. Mukava yllatys, kun kahdessa tuolissa on tyynylla kissanpaskaa ja toisella myos kusta kiintean lisaksi :/
Onko muuten runflat renkaat?
Ei saatana! Tulin äsken kotiin ja huomasin että katu on avattu liikenteelle. Ei siinä sit kauaa mennytkään. Melkein alkoi jo vituttaa kiertää toista reittiä joka ikinen päivä.Tietyömaat... Kaiken huippu kun tulin äsken kotiin niin kotikatu suljettu.
Yksi asiakas oli laittanut mailia pomolle että oli saanut huonoa palvelua minulta vaikka se ei nyt mielestäni pidä paikkaansa ollenkaan. Alkaa vituttaa tää asiakaspalveluduuni. Ihmiset haukkuvat hinnoista ja vaikka mistä ja iloisena pitäisi ottaa vastaan prkl
Yksi asiakas oli laittanut mailia pomolle että oli saanut huonoa palvelua minulta vaikka se ei nyt mielestäni pidä paikkaansa ollenkaan. Alkaa vituttaa tää asiakaspalveluduuni. Ihmiset haukkuvat hinnoista ja vaikka mistä ja iloisena pitäisi ottaa vastaan prkl