Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Suku on jälleen pahin. Olen melko vähän sisarusteni kanssa tekemisissä, ja silloin kun he vaivautuu muhun ottamaan yhteyttä, niin ne pyytää rahaa lainaksi. Niin tälläkin kertaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suku on jälleen pahin. Olen melko vähän sisarusteni kanssa tekemisissä, ja silloin kun he vaivautuu muhun ottamaan yhteyttä, niin ne pyytää rahaa lainaksi. Niin tälläkin kertaa.
I feel you - myös minä toimin rahoituslähteenä sukulaisilleni, sen lisäksi että annan sekalaisia diagnooseja, teen käännöspalveluja sekä välillä olen laskin.

Lepuskin SATS, Technogym, räkin varaavat peiliintuijottelija, paskat tangot, mekastavat lähi-idän ihmeet, kuselta haiseva hiki.

Koko kesä tuli luettua erääseen työhön liittyvään tutkintoon. Tutkinto takanapäin ja periaatteessa fiilikset kohdillaan. Erääseen osa-alueeseen tuli niin sanottu black out. Tiesin kyllä, miten asia pitäisi tehdä, mutta tulkitsin tehtävää väärin ja vastasin ohi aiheen. Tajusin asian heti kokeen jälkeen, kun asiasta keskustelin kollegojeni kanssa. Pakko sanoa, että vituttaa aivan suunnattomasti. Ilman tuota möhläystä, uskaltaisin kohtuullisella varmuudella sanoa homman menneen läpi. Nyt sitten saa jännittää useamman viikon, pitääkö sama paska kahlata ensi syksynä läpi. Läpipääsyrajat ovat tiukat ja marginaalit pienet, joten pelkään oikeasti, että yhden semi-ison asian missaaminen johtaa automaattiseen hylkyyn...

Pisteet tutkinnossa vaihtelevat vuodesta toiseen eri osa-alueiden välillä ja tiedän, että spekulointi on turhaa. Silti huomaa pyörittelevän asioita, kuten aikanaan pääsykokeiden jälkeen. Ehkä sitä toisaalta on liian ankara itselleen.. Harvoin pisterajat olennaisesti nousevat, kun koe on sapluunaltaan pitkälti samanlainen vuodesta toiseen. Ehkä yhden mokan koe siten vielä kestää..

Nyt kun ei enää metron varrella asu (ihminen näköjään on mestari vaikeuttamaan omaa elämäänsä) ja työmatka sisältää bussin sekä raitiovaunun, niin ihan parissa viikossa on elämänlaatu laskenut merkittävästi:

1. Ihmisten hygienia. Ei ole bussia tai raitiovaunua, jossa joku ei haisisi pahalle. Ei vain ole, eikä siellä pääse haisuleita karkuun minnekään. Ja jos se ei ole kukaan muu, niin joku spurgu siellä kuukauden vanhat kuset housussa mouruaa. Tänään meni jo hermot, siinä määrin, että pariakin sankaria tuli aiheesta suoraan tylytettyä. Vitutti niin paljon ettei vaan voinut pitää naamaa kiinni. Tarttee varmaan ostaa sellainen siedettävän tuoksuinen (jota sitten itsekin kestää) kovalla paineella ampuva Axe ja alkaa spreijata noita perkeleen haisuleita. Enkä tarkoita ketään sporttaamasta tulossa olevia, vaan ihan vain niitä, jotka ei käy suihkussa koskaan ikinä.

2. Haamubussit Joskus jo Lauttasaaressa asuessa 102T oli haamulinja, mutta ei ole meno muuttunut miksikään. Ilmeisesti joku päivittäin pöllii noita busseja, kun se vuorojen jääminen välistä on niin säännöllistä. Ja joo autot hajoaa ja logistiikka yms. meriselitykset, mutta ei se vittu auta silloin kun on myöhässä vain sen takia, että ei tajunnut ottaa 45min. ennakkoa.

Summauksena: stadissa ainoa siedettävä ja oikeasti toimiva julkinen kulkuneuvo on metro. Varmista siis, että asut ja työskentelet sen varrella. Ei poikkeuksia. Siellä haisuleita pääsee yleensä karkuun ja metro kulkee käytännössä aina, jos kukaan ei ole keksinyt hypätä sen alle.

Kuva kertonee enemmän kuin tuhat sanaa.

14359645_10154489989557398_1132214888_o.jpg

Naapurin kissa laittaa vituttamaan. Ihan kiva otus ja mukava, etta se hengaa tossa mun pihalla, mutta ei sen kylla tarvis paskoa tuohon. Mukava yllatys, kun kahdessa tuolissa on tyynylla kissanpaskaa ja toisella myos kusta kiintean lisaksi :/

url

Viimeksi muokattu:
Yksi asiakas oli laittanut mailia pomolle että oli saanut huonoa palvelua minulta vaikka se ei nyt mielestäni pidä paikkaansa ollenkaan. Alkaa vituttaa tää asiakaspalveluduuni. Ihmiset haukkuvat hinnoista ja vaikka mistä ja iloisena pitäisi ottaa vastaan prkl

Matkakuume, mutta sille on paha tehdä nyt mitään kun elän muutenkin opintolainalla. Kesälomalla piti päästä tienaamaan hyvät massit täksi talveksi, ettei tarvitsis lainaa nostella eikä käydä joka viikonloppu töissä. Toisin kävi, kun mursin käden heti loman alussa ja olin 2kk kelan sairaspäivärahalla, jolla tais 100e jäädä vuokran jälkeen käteen. Kolmannen kesälomakuukauden palkka meni vuokraan ja autovakuutukseen, eli lukukausi tuli startattua käytännössä tyhjällä tilillä.

Ihmiset jotka tupakoi juna-asemilla. Meen tarkoituksella syrjään ettei tarvitse kärsiä siitä, niin eiköhän joku vatipää tuu tupakoimaan siihen viereen. Lisätäkseen kanssaihmisten tuskaa, tupakointi aloitetaan pari minuuttia ennen junan saapumista ja tumpataan just ennen junaan astumista ja viimeiset sauhut puhalletaan sisätiloihin.

Yksi asiakas oli laittanut mailia pomolle että oli saanut huonoa palvelua minulta vaikka se ei nyt mielestäni pidä paikkaansa ollenkaan. Alkaa vituttaa tää asiakaspalveluduuni. Ihmiset haukkuvat hinnoista ja vaikka mistä ja iloisena pitäisi ottaa vastaan prkl

Yksi tuttavani huvitteli kirjoittamalla itse itsestään kehuvia asiakaspalautteita... :)

Jos vituttaa niin itse ainakin vaihtaisin alaa. Palveluahan ei nykyään juurikaan saa vaan pitäisi/pitää itse palvella itseään ja vielä maksaa siitä.

Ei sitä iloisena pidä ottaa vastaan mutta asiallinen syytä olla eikä valehdella ja kierrellä. Asioitahan katsellaan aina asiakkaan ja sen toisen, palvelun tarjoavan puolelta. Nykyäänhän tuntuu siltä että
se on asiakas joka aina väärässä saadessaan paskaa palvelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom