Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ummetus on perseestä. Moneen päivään en paskonu ja tänään on oltu pöntön kannessa kiinni niin että hirvittää. Nuhaki painaa päälle. vituttaa

Kiitos lasivakuutuksen.
Kiitos vakuutusyhtiöitä kusettavien lasinvaihtajien mun autoon maksaa tuulilasi kokonaan omasta pussista 50e enemmän kuin vakuytusyhtiön kautta omavastuun jälkeen. Lasin vaihtajakin kehtasi sanoa, kun kysyin hintaa, että sulle 250e, vakuutusyhtiölle 400. Ei tässä paljoa lasivakuutusta kyllä kannattaisi pitää. Siltä puliveivarilta olisi saanut vielä ilman kuittiakin niin olisi tullut kaikkein halvimmaksi.

Kiitos vakuutusyhtiöitä kusettavien lasinvaihtajien mun autoon maksaa tuulilasi kokonaan omasta pussista 50e enemmän kuin vakuytusyhtiön kautta omavastuun jälkeen. Lasin vaihtajakin kehtasi sanoa, kun kysyin hintaa, että sulle 250e, vakuutusyhtiölle 400. Ei tässä paljoa lasivakuutusta kyllä kannattaisi pitää. Siltä puliveivarilta olisi saanut vielä ilman kuittiakin niin olisi tullut kaikkein halvimmaksi.

En jaksa googlata. Paljonko se lasivakuutus yleensä maksaa?

Harvoin pohjoisessa laseja saa tiellä rikki, ja sen kerran kun sain, vaihdoin itse koko paskan.

En jaksa googlata. Paljonko se lasivakuutus yleensä maksaa?

Harvoin pohjoisessa laseja saa tiellä rikki, ja sen kerran kun sain, vaihdoin itse koko paskan.
Ei mitään muistikuvaa. Joku muu joka tietää saa vastata. Mä oon huono laskujen kanssa. Mä vaan maksan ne. Eilen eräs myyjä kysyi paljon mulla on yleensä puhelinlasku. En muistanut. Joku kysyy aina välillä paljon mun autossa on vero. Oikeesti ei minkäänlaista käsitystä edes suuruusluokasta. Älkääkä ymmärtäkö väärin, kyllä mä puhelinliittymää ja vastaavia kilpailutan eli kyllä hinnalla on väliä, mutta sen jälkeen ne voi unohtaa.

Ei mitään muistikuvaa. Joku muu joka tietää saa vastata. Mä oon huono laskujen kanssa. Mä vaan maksan ne. Eilen eräs myyjä kysyi paljon mulla on yleensä puhelinlasku. En muistanut. Joku kysyy aina välillä paljon mun autossa on vero. Oikeesti ei minkäänlaista käsitystä edes suuruusluokasta. Älkääkä ymmärtäkö väärin, kyllä mä puhelinliittymää ja vastaavia kilpailutan eli kyllä hinnalla on väliä, mutta sen jälkeen ne voi unohtaa.

Itellä tällä hetkellä taitaa olla tarjouksena 70 € / vuosi. Lasin korjauksen omavastuu 0€ ja uudesta lasista joutuu 100€ maksamaan.

Alko vituttamaan auton edellinen omistaja. Päättänyt olla fiksu ja oikaista auton huolto-ohjelmassa. :mad: Lyhyesti siis edessä olisi oikeanoppisesti auton pieni huolto, mutta fiksun tutun huoltomiehen avustuksella paljastui, että kyseessä onkin iso huolto.

Hintaeroahan noilla huolloilla on n. 200€. Onneksi en joutunut erotusta maksamaan, mutta vituttaa tää säätäminen ja soitteleminen eri paikkoihin.

"Rakas joulupukki, toivoisin että saisin edes yhden sellaisen työpäivän kun koko toimisto menettää puhekykynsä, kukaan ei soita, ei lähetä sähköpostia tai ota lyncillä yhteyttä ja saan keskittyä oikeisiin töihini."

Täytyy varmaan alkaa tuleen sunnuntaisin töihin, vaikka ei sekään mitään takaa, kun lähi-idässä se on työpäivä eikä Intialaisistakaan voi mennä takuuseen.

Vituttaa laiskat läskit jotka vaan vähäsen harjaavat lumia tuulilasilta ja muuten kaikki ikkunat täysin lumen ja jään peitossa.

Millä helvetillä ne näkee kuolleen kulman, sen suojatielle juoksevan pikkutytön reppu selässä tai takaa tulevan rekan josta jarrut pettänyt ja vilkuttaa valoja että mees nyt vittuun siitä edestä?
Joo vähän meni yli mutta vituttaa ihmisten laiskuus ja saamattomuus

Naapurinkin läski työtön nainen ei vittu ole voinut pihaa kolata kun ei aura käynyt tänään sitä hoitamassa. Hauska 9h duunipäivän jälkeen rueta lumitöihin ja vielä sen jälkeen puntille koittaa jaksaa
Kolasinpa vittuillessani lumet sen auton eteen

Eniten vituttaa kaikki, mutta vielä enemmän vituttaa facebook-kaverit, jotka saavat tykkäyksillään ja kommenteillaan aikaseksi sen, että se paska, mistä ne tykkää ja mitä ne kommentoi ilmestyy myös mun näytölle. Erityisesti "terveys"-hihhulit tai yleisesti vain hihhulit, joiden avustuksella kaiken maailman kemikaalikoktailit, samisundviqit ja foodinit menee mun aivoihin sen "teen itse hammastahnaa, koska fluori on myrkky-aspartaami tappaa, stevia ei-kemikaalit on saatanasta"-kuransa kanssa.

Tekis mieli alkaa väittelemään aiheesta heidän kanssansa siinä ja silloin, mutta en kehtaa olla internetväittelyssä toisena osapuolena omalla nimellä ja naamalla sellasten toopien kanssa. Sama jengi varmaan vastustaa rokotuksia, oikeita syöpähoitoja ja lääketiedettä yleisesti. Heille tärkeintä ei ole kokonaisuus vaan pienet asiat, joita voi nussia loputtomiin ilman oikeaa vaikutusta mihinkään.

Eniten vituttaa kaikki, mutta vielä enemmän vituttaa facebook-kaverit, jotka saavat tykkäyksillään ja kommenteillaan aikaseksi sen, että se paska, mistä ne tykkää ja mitä ne kommentoi ilmestyy myös mun näytölle. Erityisesti "terveys"-hihhulit tai yleisesti vain hihhulit, joiden avustuksella kaiken maailman kemikaalikoktailit, samisundviqit ja foodinit menee mun aivoihin sen "teen itse hammastahnaa, koska fluori on myrkky-aspartaami tappaa, stevia ei-kemikaalit on saatanasta"-kuransa kanssa.

Tekis mieli alkaa väittelemään aiheesta heidän kanssansa siinä ja silloin, mutta en kehtaa olla internetväittelyssä toisena osapuolena omalla nimellä ja naamalla sellasten toopien kanssa. Sama jengi varmaan vastustaa rokotuksia, oikeita syöpähoitoja ja lääketiedettä yleisesti. Heille tärkeintä ei ole kokonaisuus vaan pienet asiat, joita voi nussia loputtomiin ilman oikeaa vaikutusta mihinkään.

Samaan kategoriaan menee tykkää ja jaa jouninkauppa voit voittaa pipon ääliöt.

Niin ja sieltä voi myös poistua. Helpottuu elämä huomattavasti. Suosittelen edes kokeilemaan vaikka muutamaksi viikoksi.

Vituttaa duunissa kuin ämmä joka on päällikkö puhuu paskaa selän takana. Haukkui työkaveria koska se on saikulla ja on muutenkin mäntti. Aika moni tässä maailmassa on ihan väärissä tehtävissä

Duunikaveri joka haisee sukkahieltä ja märältä pierulta, eli ihan helvetin karseelta.
Joka vitun kerta kahvilla ollessa kun hän lähtee aina ekana pois että ennättää röökillä käydä niin hyi helvetti kun tuulenvire käy siinä kun laahustaa ohi ja se haju ennättää sieraimiin :yäk:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom