Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Jatkuva kipeenä olo. Jos ei selkä kiukuttele, niin sitten pukkaa flunssaa. Vaikka oon helvetin tarkka hygienian ja muun kanssa, niin silti nää paskataudit aina iskee muhun kiinni. Äh. Treenit ja duuni kärsii tällasen takia aika rankasti ja se vituttaa. Ankarasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkuva kipeenä olo. Jos ei selkä kiukuttele, niin sitten pukkaa flunssaa. Vaikka oon helvetin tarkka hygienian ja muun kanssa, niin silti nää paskataudit aina iskee muhun kiinni.
Ehkä se onkin siitä kiinni. Välillä olis hyvä antaa vastustuskyvylle tekemistä.

Tästä päästiin hygienistä aasinsiltaa pitkin eiliseen kun painelin työpaikan vessaan. Viereisessä kopissa oli joku laskemassa kaapelia, sai hommansa valmiiksi ja lähti pesemättä käsiä. Vittu kun alkoi vituttaa. Kunnon ääliö. Mun puolesta se saa vaikka syödä sitä paskaansa mutta en oikein osaa arvostaa sitä että sitä syötetään mullekin ovenkahvojen välityksellä. Jollain tapaa ymmärrän ihmisiä jotka ei jaksa pestä käsiään käytyään ykkösellä, vaikka aika törkeää sekin on, mutta kyllä kakkosen jälkeen pitäis kädet jaksaa pestä.

Jos vituttaa niin itse ainakin vaihtaisin alaa. Palveluahan ei nykyään juurikaan saa vaan pitäisi/pitää itse palvella itseään ja vielä maksaa siitä.

Ei sitä iloisena pidä ottaa vastaan mutta asiallinen syytä olla eikä valehdella ja kierrellä. Asioitahan katsellaan aina asiakkaan ja sen toisen, palvelun tarjoavan puolelta. Nykyäänhän tuntuu siltä että
se on asiakas joka aina väärässä saadessaan paskaa palvelua.

Jos asiakas on sitä mieltä niin on mutta luin sen sähköpostin ja se sanoi että meidän tiski oli liian korkea niin se sanoo jo että kyseessä on mielensäpahoittaja. Moni asiakas on jo päättänyt että palvelu on paskaa ennen kuin on päässyt kaupan sisään

Ehkä se onkin siitä kiinni. Välillä olis hyvä antaa vastustuskyvylle tekemistä.

Tästä päästiin hygienistä aasinsiltaa pitkin eiliseen kun painelin työpaikan vessaan. Viereisessä kopissa oli joku laskemassa kaapelia, sai hommansa valmiiksi ja lähti pesemättä käsiä. Vittu kun alkoi vituttaa. Kunnon ääliö. Mun puolesta se saa vaikka syödä sitä paskaansa mutta en oikein osaa arvostaa sitä että sitä syötetään mullekin ovenkahvojen välityksellä. Jollain tapaa ymmärrän ihmisiä jotka ei jaksa pestä käsiään käytyään ykkösellä, vaikka aika törkeää sekin on, mutta kyllä kakkosen jälkeen pitäis kädet jaksaa pestä.

Kyllä mun työhommat hoitaa sen vastustuskyvyn haastamisen :D On sen verran paskasta hommaa mitä teen. Ja toikäsien pesemättömyys mua etoo itseänikin. Oon jopa duunipaikalla vetänyt pariin kertaan raivarit yhelle uunolle, joka tulee paskarundilta pesemättä käsiään keittämään meidän yhteisiin sosiaalitiloihin kahvia (+ räplää kaikkea muutakin siellä ). Ja tää kaveri on ollut ennen kokki, niin luulis ymmärtävän hygienian päälle. Mut ei näköjään.

....niin luulis ymmärtävän hygienian päälle. Mut ei näköjään.

Sairaalan osastolla otettiin kosketuspinnoista bakteerinäytteitä ja kappas vaan, kun muutaman siirrettävän tietsikan näppäimistöltä löytyi ulosteperäisiä bakteereita. Laitteista, joita lääkärit ja sairaanhoitajat käyttävät osastokierroilla. :D Hups.

Enhän mä nyt tietenkään tarkoittanut, että tuo koskis kaikkia em. ammattia harjoittavia henkilöitä, vaan että noilta aloilta löytyy jostain syystä paljon huonon hygienian tai siisteyden omaavia henkilöitä. Ei välttämättä henkilökohtainen hygienia, vaan esimerkiksi kämpän siisteys, tiskaaminen jne, mutta myös käsihygienian puutteeseen olen törmännyt. Tunnen paljon kokkeja (eno, kaveri, veli, isä, tyttöystäväkokelas), olen työskennellyt ravintoloissa ovimiehenä ja tuntenut sitä kautta kokkeja, tunnen myös yhtä paljon sairaan- tai lähihoitajia ja opiskelen itse ensihoitajaksi, teen myös alan töitä opintojen ohessa.

Naapuritalon bensalenkkari. Kotterossa joku reiden mentävä pakoputki ja sitä rakkinetta on tietenkin pakko polkea pitkään ja hartaasti parkkipaikalla. Ja tämä tietenkin tapahtuu puolisen tuntia ennen meikäläisen heräämisaikaa aamulla ja illalla kun olen yrittämässä saada unta.

Jokapäiväinen oksentelu ja pahoinvointi vituttaa suunnattomasti. Kiitos kilpirauhasen vajaatoiminta johon ei ole mikään lääke auttanut. Armour, tyroksiini ja t3 testattu ja lääkkeillä olo mennyt vaan vielä kurjemmaksi! Vitun vittu :yäk:

Jokapäiväinen oksentelu ja pahoinvointi vituttaa suunnattomasti. Kiitos kilpirauhasen vajaatoiminta johon ei ole mikään lääke auttanut. Armour, tyroksiini ja t3 testattu ja lääkkeillä olo mennyt vaan vielä kurjemmaksi! Vitun vittu :yäk:

Miten on mahdollsita ettei edes se "puhdas" T3 auta asiaan? Kuinka pienellä annostuksella sitä oot ottanut?

Miten on mahdollsita ettei edes se "puhdas" T3 auta asiaan? Kuinka pienellä annostuksella sitä oot ottanut?
En muista enää annostelua. Lääkkeet ei vissiinkään mene solutasolle minulla vaan jäävät verenkiertoon. Pitäisi käydä otattaa lisää verikokeita niin ehkä niistä selviäisi syy?! Just nyt niin vituttaa ettei kiinnosta koko touhu ollenkaan..

Auto meni huoltoon vian X takia. Tuli soittoa, että ois vähän muutakin täällä vialla... Korjausarvio n. 1500 €, josta automyyjä maksaa puolet ja puolet maksan ite. Että on tämä autoilu niin ihanan halpaa :hyper:

Aiheuttaako sulla lääke huonovointisuuden?
Tänään satuin ihan sattumalta lukemaan tätä ketjua ja ihmettelin miksi on krapulainen olo ilman alkoholia ja itsellä kanssa tuossa taannoin todettu vajis jossa lääkityksenä tyroksiini.

Aiheuttaako sulla lääke huonovointisuuden?
Tänään satuin ihan sattumalta lukemaan tätä ketjua ja ihmettelin miksi on krapulainen olo ilman alkoholia ja itsellä kanssa tuossa taannoin todettu vajis jossa lääkityksenä tyroksiini.
Lääkkeitten kanssa ei ollut pahoinvointia mutta muuten oli ongelmia. Tällä hetkellä ei siis lääkitystä ole ja oksentelua tulee harrastettua päivittäin. Hankalaa esim käydä kaupassa, kun yökkäys voi tulla millä hetkellä tahansa :(

Naapuruston kakarat on saaneet päähänsä että on hauskaa käydä soittelemassa ihmisten ovikelloja ja juosta karkuun. Eikä ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun näin on käynyt. En tiedä kenestä on kyse mutta voitte olla ihan varmoja että jos saan kiinni niin vedän ympäri korvia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom