Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Naapurin kissa laittaa vituttamaan. Ihan kiva otus ja mukava, etta se hengaa tossa mun pihalla, mutta ei sen kylla tarvis paskoa tuohon. Mukava yllatys, kun kahdessa tuolissa on tyynylla kissanpaskaa ja toisella myos kusta kiintean lisaksi :/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä on kun tämä ketju on tippunut toiselle sivulle ja viimeisin kommentti on reilun kuukauden takaa? Eikö suomalaisia enää vituta?
No mua vituttaa ja se liittyy hienosti vielä edellisen postin aiheeseen. Mua vituttaa se kun nykyisen sähköisen tiedonsiirron aikakaudella kuka tahansa ääliö voi saada äänensä kuuluviin. Facebookissa eräällä sivustolla joku kunnon idiootti itkee kun kissa on ajettu hengiltä ja se on autoilijan vika ja kissa oli rakas ja tärkeä perheenjäsen. Jos se oli niin rakas niin pidä se sitten vittu kiinni äläkä itke sosiaalisessa mediassa miten se on jonkun muun vika kun nyt siltä lähti henki. Helvetti kun ärsyttää tollaset vajakit. Mikään ei ole oma vika vaikka ihan omista ratkaisuista johtuvista syistä nyt ollaan tässä tilanteessa.

Mua vituttaa autoilijat ja räikeä liikennesääntöjen rikkominen. Varsinkin tämä mikä on tullut jatkuvasti esille että autoilijat vetää suojatieltä yli vaikka siinä olisi joku viereisellä kaistalla pysähtynyt. Tuntuu olevan sen tason ongelma että ihmisiä ei edes tippaakaan kiinnosta kuinka vaarallinen tilanne se oikeasti on. Vaikka suomessa on viime vuosien aikana kuollut ihmisiä tuon takia niin silti se jatkuu ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Mua vituttaa autoilijat ja räikeä liikennesääntöjen rikkominen. Varsinkin tämä mikä on tullut jatkuvasti esille että autoilijat vetää suojatieltä yli vaikka siinä olisi joku viereisellä kaistalla pysähtynyt. Tuntuu olevan sen tason ongelma että ihmisiä ei edes tippaakaan kiinnosta kuinka vaarallinen tilanne se oikeasti on. Vaikka suomessa on viime vuosien aikana kuollut ihmisiä tuon takia niin silti se jatkuu ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Tässä ilmainen vinkki autoilijoille: jättäkää suojatien eteen 5m tai vähän enemmän hajurakoa, niin viereisellä kaistalla ei tarvitse pysähtyä, ja jalankulkijat näkevät/näkyvät paremmin. Näin opetti mua yli 20v sitten autokoulunopettaja kun ajoin kuorma-autokorttia. Sama pätee myös henkilöautolla ajettaessa. Edes ruuhka-aikana ei kenenkään aikataulu kaadu siihen jos ei valoissa seistä edellisen kanssa tappituntumassa.

Tässä ilmainen vinkki autoilijoille: jättäkää suojatien eteen 5m tai vähän enemmän hajurakoa, niin viereisellä kaistalla ei tarvitse pysähtyä, ja jalankulkijat näkevät/näkyvät paremmin. Näin opetti mua yli 20v sitten autokoulunopettaja kun ajoin kuorma-autokorttia. Sama pätee myös henkilöautolla ajettaessa. Edes ruuhka-aikana ei kenenkään aikataulu kaadu siihen jos ei valoissa seistä edellisen kanssa tappituntumassa.
Ja jos joku muu opettaa tällä tavalla niin en yhtään ihmettele että tätä sääntöä rikotaan. Jos joku ajattelee että suojatiellä on ainoastaan silloin jalankulkija jos viereinen auto on tarpeeks kaukana suojatiestä.

Siis tarkoitin sitä, että "tarpeettomasti" ei pysähdytä siihen suojatien eteen vaan jätetään se hajurako siihen huolimatta siitä kulkeeko siinä juuri sillä hetkellä jalankulkijoita vai ei. Silloin tieliikennelain mukaan ei toisella kaistalla ole pakollista pysähtymistä. Siinä kun on lain mukaan autoilijan PAKKO pysähtyä, tuli niitä jalankulkijoita tai ei, jos viereisellä kaistalla on ajoneuvo pysähtynyt alle 5m päähän suojatiestä. Jos toinen kaista on tyhjä, niin itse koen tuon autoilijana tarpeettomana liikenteen hidastamisena, välinpitämättömyytenä ja vaaratilanteen aiheuttamisena jos pysähdytään siihen suojatien eteen varsinkin isommalla autolla (paku tai kuokki) näköesteeksi. Siitä olen samaamieltä, että poliisin tulisi puuttua tuohon pysähtymättä jättämiseen jämäkämmin, mutta sitä pakollisten pysähtymisien määrää voi myös omalta osaltaan vähentää. Sitä kutsutaan ennakoivaksi ajotavaksi.

Suku on pahin. Vanhemmat, sisko ja hänen poikansa ovat tulossa käymään täällä Tampereella mun luonani eivätkä viitsineet kysyä sopisiko mulle, vaan olettavat että meikäläisen hotelli on aina auki ja kylään saa tulla kysymättä. Saatanan mutsi, kun kehtasi käyttää 7-vuotiasta siskonpoikaa kiristyskeinona (ku se ei oo koskaan ollu junassa eikä oo koskaan käynyt Tampereella jne.). Enhän minä saatana kiltteyttäni voinut sen pojan takia kieltää niitä tulemasta. Vittu mitä paskaa! Haukuin toki mutsin puhelimessa erittäin sujuvasti. Toivottavasti se saatana osaa edes hävetä! No eipä tartte mun kotopuoleen mennä vähään aikaan...

Ihan tässä lähellä missä asun on tuollainen risteys ja siinä kun olen seurannut tilannetta niin aika hyvin tämä liikennesääntö kyllä osataan. Mä opin sen itse vähän niin kuin kantapään kautta. Mulla oli ollut kortti jo jonkun aikaa, mutta auto vasta ihan hetken ja tein sen virheen, että auto pysähtyi varta vasten keskelle katua päästämään jalankulkijan yli ja mä posotin viereistä kaistaa ohi. Tilanne on siis vielä vaarallisempi kuin jossain risteyksessä. Ei ne jalankulkijat olleet onneksi ehtineet lähteä edes liikkeelle, mutta tajusin heti mitä tapahtui ja hävetti ja vitutti niin paljon että sen jälkeen on osannut katsoa noi tilanteet vähän paremmin.

Mulla oli ollut kortti jo jonkun aikaa, mutta auto vasta ihan hetken ja tein sen virheen, että auto pysähtyi varta vasten keskelle katua päästämään jalankulkijan yli ja mä posotin viereistä kaistaa ohi.

Sähän et varsinaisesti tuossa tehnyt virhettä, vaan ne jalankulkijat (jos siinä ei ollut suojatietä). Eikä sen autoilijatorven toimintakaan kovin älykästä ollut (edelleen, jos ei ollut suojatietä).

Tietysti mällin sattuessa sä olisit kärsinyt henkiset kivut. Ja jos oli suojatie, niin lain mukaisen rangaistuksen.

Sähän et varsinaisesti tuossa tehnyt virhettä, vaan ne jalankulkijat (jos siinä ei ollut suojatietä). Eikä sen autoilijatorven toimintakaan kovin älykästä ollut (edelleen, jos ei ollut suojatietä).

Tietysti mällin sattuessa sä olisit kärsinyt henkiset kivut. Ja jos oli suojatie, niin lain mukaisen rangaistuksen.
Olihan siinä suojatie mutta se oli siis keskellä katua eikä risteysalueella. Siitähän tässä on ollut kyse.

Olihan siinä suojatie mutta se oli siis keskellä katua eikä risteysalueella. Siitähän tässä on ollut kyse.

OK. Sitten kämmäsit. Mä luulin sun tekstistä, että joku vain "hyvän hyvyyttään" päästi keskellä tietä jalankulkijoita yli.

Mulla tuli sama kämmi inssissä. Pääsin läpi (vaikka olisi pitänyt ehdottomasti hylätä) ja opin kerrasta.

Työkaverit. Välillä tekisi mieli palata sorvin ääreen äijäduuniin, hoitoalalla osaston ainoana miehenä ei aina ole ihan niin kivaa kuin luulisi...

Työkaverit. Välillä tekisi mieli palata sorvin ääreen äijäduuniin, hoitoalalla osaston ainoana miehenä ei aina ole ihan niin kivaa kuin luulisi...
Tiedän tunteen. Onneksi nykyisellä työmaalla on neljä muuta mieshoitajaa minun lisäkseni.

Eipä voi kiistää tuota. Olen jo pitkään miettinyt, miksi vitussa aivan yksinkertaisetkin asiat ovat monimutkaista ja ilmapiiri pääosin kaikille pahanmielen aiheuttavaa asperger-käyttäytymistä, kun työporukasta suurin osa on naisia. Oisko niin, että kun suurin osa miehistä käy armeijan ja siellä ei ketään vittuakaan kiinnosta, mikä tunne, fiilis tai muu pössis sulla milloinkin on vaan keskitytään tekemiseen ja kun jyrsit sitä lähes jäistä puuroa siellä 40 asteen pakkasessa mettässä, niin oppii arvostamaan yksinkertaisia toimivia asioita (suihku, lämmin rakennus, ruokala ja lämmin ruoka jne.) eikä näe ongelmia siellä, missä niitä ei ole. Tulee vähän suhteellisuudentajua moneen asiaan ja etenkin siihen, kannattaako ihan varmasti jostain täysin nolla-asiasta tehdä numeroa ja valitusta.

Miehistä on jo pitkään liikkunut sellainen yleinen "totuus" ihmisten ajatuksissa, että kaikki miehet ovat ikuisia pikkupoikia, eli jotenkin vähän yksinkertaisia ja hölmöjä jonkinsortin reppanoita, jotka eivät ikinä aikuistu. Menkääpä saatana naisvaltaisille aloille töihin.

Viimeksi muokattu:
Kylläpä se niin tuntuu olevan, että kun esim. omaa vaimoa vierestä seuraa niin työpäivän päätteeksi yleensä soitellaan jollekin duunibestiksistä ja haukutaan muut. Sitten perään voidaan soittaa vielä kakkosbestikselle ja juoruta siitä, kenelle ensin soitettiin :D Monesti itketään, kuinka joku äijä sanoi palaverissa sitä-ja-tätä ja varmaan se tarkoitti jotain muuta ja mitähän se oikeesti haluaa ja se on varmaan sen-ja-sen kaveri jne jne. Jos ehdotan, että ehkä se vain sanoi mitä mieleen tuli sillä hetkellä niin ei -> salajuoni.

Tiedän tunteen.

Eipä voi kiistää tuota.

Hey! Antakaa aisaa niille teidän työyhteisön kitisijöille, kun olette näköjään lähes alfan asemassa siellä. Sillä ne hommat lutviutuu, salarakkaus esim. ammattiliiton tapahtumissa kestää usein vuosia. Itse työskentelin nuoruudessani naisvaltaisella alalla, muistelen edelleen lämmöllä firman virkistyspäiviä.. :rolleyes:

Vituttaa työt aivan helvetisti! Ahdistaa jokapäivä mennä töihin eikä mulla oo minkäänlaista intohimoa alaani kohtaan... Ainut motivaatio on palkka. Voittaispa vaan lotossa nii vois tehä ihan mitä haluaa :D

Ahdistaa jokapäivä mennä töihin eikä mulla oo minkäänlaista intohimoa alaani kohtaan...
Ei muuta kuin alanvaihtoprojektia puuhaamaan. Se voi vaan jossain vaiheessa tulla kilometrit täyteen, eikä pelkkä palkka ole minusta sen arvoista, että koko ajan vituttaa. Pari kertaa itellä takana, eikä nää kaduttamaan ole jääneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom