Maanantaiaamun kunniaksi auto päätti hyytyä tienlaitaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hampaani oiottiin vuosi sitten. Nyt sitten ilmeisesti siitä aiheutuneesta traumasta johtuen, kaksi hammastani saattaa olla kuolemassa. Mä ottaisin mieluummin aika monta muuta iljettävää toimenpidettä, kuin juurihoidon. :( Enpä muista koska olisi vituttanut mikään näin paljon.
Niinhän sitä sanotaan, ettei se välttämättä satu varsinkaan jos ei ole tulehdusta hampaassa. Vituttaa vain nyt ylipäänsä, että suussa on mahdollisesti kuolleita hampaita ja pitää ravata hoidoissa, mulla kun on ihan kohtuullinen kammo jo ajatukseen kaikesta poraamisesta. Olin ajatellut, että säästyn tuollaisilta toimenpiteiltä jos vain pesen hampaita kunnolla, eikä käynyt mielessä että hampaat voivat kuolla traumojenkin seurauksena, saati sitten oikomishoidon aiheuttaman paineen seurauksena.Koskaan ei ole reikiä ollut, mutta kerran on juurihoito tehty, juurikin oikomishoidon jälkeen. Ei kai tuota tarvitse pelätä, ts. ei tuntunut JUURI missään (pieni puujalka samaan syssyyn tunnelmaa keventämään).
...no ni. Olemme löytäneen sopivan luovuttajan. Kiitos muuten kaikille, jokta ovat kantasolurekisteriin liittyneet.
Googlaas "Knee defender" niin on yks vitutus elämässä vähemmän!Vituttaa ankarasti tyypit jotka istuvat lentokoneessa edessäni ja kääntävät selkänojaa taaksepäin. Sitä tilaa kun ei alun perinkään ole järin paljon.