Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten suomen johtavat mediat nostaa jatkuvalla syötöllä etusivun uutiseksi jonkun jääkiekkoilijan sanomiset tai tekemättä jättämiset. Kai siihen on syynsä. Ja onhan se toki helvetin kiinnostavaa mitä Patrik Laine nyt tähän sanoisi. Iso keltanen laatikko ja Juuri Nyt teksti. Oikeasti ehtii jo luulla että on taas koulussa ammuskeltu tai lentokentät hätätilassa terroriuhan takia. Mutta ei sentään.

Hampaani oiottiin vuosi sitten. Nyt sitten ilmeisesti siitä aiheutuneesta traumasta johtuen, kaksi hammastani saattaa olla kuolemassa. Mä ottaisin mieluummin aika monta muuta iljettävää toimenpidettä, kuin juurihoidon. :( Enpä muista koska olisi vituttanut mikään näin paljon.

Hampaani oiottiin vuosi sitten. Nyt sitten ilmeisesti siitä aiheutuneesta traumasta johtuen, kaksi hammastani saattaa olla kuolemassa. Mä ottaisin mieluummin aika monta muuta iljettävää toimenpidettä, kuin juurihoidon. :( Enpä muista koska olisi vituttanut mikään näin paljon.

Koskaan ei ole reikiä ollut, mutta kerran on juurihoito tehty, juurikin oikomishoidon jälkeen. Ei kai tuota tarvitse pelätä, ts. ei tuntunut JUURI missään (pieni puujalka samaan syssyyn tunnelmaa keventämään).

Koskaan ei ole reikiä ollut, mutta kerran on juurihoito tehty, juurikin oikomishoidon jälkeen. Ei kai tuota tarvitse pelätä, ts. ei tuntunut JUURI missään (pieni puujalka samaan syssyyn tunnelmaa keventämään).
Niinhän sitä sanotaan, ettei se välttämättä satu varsinkaan jos ei ole tulehdusta hampaassa. Vituttaa vain nyt ylipäänsä, että suussa on mahdollisesti kuolleita hampaita ja pitää ravata hoidoissa, mulla kun on ihan kohtuullinen kammo jo ajatukseen kaikesta poraamisesta. Olin ajatellut, että säästyn tuollaisilta toimenpiteiltä jos vain pesen hampaita kunnolla, eikä käynyt mielessä että hampaat voivat kuolla traumojenkin seurauksena, saati sitten oikomishoidon aiheuttaman paineen seurauksena.

Elättelen nyt vielä toiveita, että hampaat ovatkin kunnossa, ja vasteettomuus kylmä- ja sähkötestiin johtuikin päänsärkyyn ottamastani särkylääkkeestä ja käyttämästäni hammastahnasta, joka vähentää hampaiden herkkyyttä. Mulla kun ei muutkaan hampaat reagoineet kylmään ja vain yksi hammas reagoi selvästi sähkötestiin, kun hammaslääkäri kokeili. Radiologinen löydös oli normaali.

Olkapäät jollain tavalla paskana, motivaatioo ois treenaa, mut ei pysty näköjää
-rahattomuus
-laiskuus opiskelussa
-sellanen laiska olo nykyää, et mietityttää onks mulla joku kilpirauhasen vajaatoiminta tai jotain. en jaksa käydä lääkärillä tarkastamassa. tunnen itteni muutenki todella saamattomaksi.

sit lievemmässä muodossa: kaikki mediassa mainostetut ''villitykset'' ja sanan ''hittituote'' yli-käyttö.

Viimeksi muokattu:
...no ni. Olemme löytäneen sopivan luovuttajan. Kiitos muuten kaikille, jokta ovat kantasolurekisteriin liittyneet.

Ei, ei, ei ei ja ei!!!
Paskaa taas saavikaupalla niskaan. Mukelo on nyt niin huonossa kunnossa ettei todennäköisesti selviäisi siirrosta elossa. Keuhkopuoli on siis huonossa jamassa ja nyt pitää sit kokeellisella lääketieteellä yrittää saada ne syksyksi parempaan jamaan. Ei uskoisi että tuo jäpikkä joka käy koulua suht normaalisti ja pelailee tuntitolkulla Mineä ja elää muutenkin ihan suht normaalia omaa elämäänsä tietysti omine rajoitteineen on todellisuudessa sit kuitenkin niin sairas. Tää on kyl niin väärin kun olla voi. Ei mulla nyt muuta.

Mjooooooh, kovasti odotin että ois tänään päässy salille kun eilen oli lepopäivä, niin paskanmarjat. Töissä kylki/selkä otti kuumaa duunissa ja oli pakko könkätä takas himaan jo ennen puoltapäivää. Nyt sitä sitten makoillaan taas kylmäpussit selässä mukavassa lääkekoomassa kun sattuu niin homona. Hieno laji saatana.

Työttömyys ja turha joutenolo ja sen vuoksi rahallisesti tiukilla. Tai ei varsinaisesti työttömyys vaan töiden vähyys keikkatyöstä johtuen, ei vaan ole hommia tarjolla. Ja aina jos tulee töitä tarjolle niin syystä x en pysty ottamaan työvuoroa (joko vuoro ehtii mennä jollekulle toiselle taikka olen kyseiselle päivälle sopinut erittäin tärkeää menoa). Onneksi pari viikkoa enää tätä niin kesäkuussa pääsee vakihommiin ja kunnolla tienaamaan.

Kylpyhuoneremontti. Yritän selvitellä KAIKKIA siihen liittyviä asioita mut tuntuu etten kyllä saa mitään selkoa mistään. Erityisesti tietty nuo kustannukset kiinnostaa näin persaukisena... onneks ei kuitenkaan ole mikään akuuttitilanne. Muutkin remonttisuunnitelmat rassaa kun rahasta akuutti kapelo.

Lentoyhtiöt. Kuinka vaikeaa on saada toimiva webbijärjestelmä käyttöön. Ilmeisesti liian vaikeaa. Finnair ja BA haistakaa paska. Toivottavasti Norwegian ja RyanAir kusevat teidät kumoon.

Online chekin:stä et saa valita paikkoja ja aina et pääse sinnekään asti. Matkatavaran vaurioiden ilmoittaminen ei onnistu. Normi meno-paluut ilman vaihtoja ja kaikki tietty toimii. Kun lentelet 3 pompun kolmioreittejä niin kaikki kusee. On siis testattu lähinnä happy caset tollekin systeemille. Voihan sitä Intialaiselle BA:n helppariin soitella, mutta ei sekään auta.

Ainoa mihin voi olla tyytyväinen on Heathrow:n kuppilat joista nykyisin saa oikeasti helvetin kelvollista aamiasta. Hinta on tietysti ihan marsissta, mutta maku korvaa tuon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom