Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki on sikakallista ja mittanauha vain 3 metrii pitkä. Onneks tulee kesä ja pienemmän sähkölaskut, saapahan vähän enemmän rahaa säästöön... ärsyttää kuitenkin kun remontteeraukset jää tältä erää tähän, koska olen niin fakin köyhä.

Treenimotivaatio hukassa, ei vitun vittu. Kyllä siis halua olisi treenata ja kovaa pienen tauon jälkeen ja uudella saliohjelmalla mutta ei vaan vittu, tuntuu vaan jotenkin siltä että pitää aina pakottaa ittensä menemään salille ja sit treenatessa tuntuu ettei paino nouse lähellekään yhtä hyvin kuin aiemmin, jälkeenpäin jää vain paska fiilis koko touhusta kun homma ei kulje, ei saatanan saatana.
Samalla tämä jatkuva persaukisuus kans pistää vituttamaan, töitä hyvin niukasti viime aikoina ja Kelan kanssa saanu koko kevään tapella peruspäivärahan kanssa ei jeesuksen perse. Onneksi kohta pääsee kesäksi vakituisiin hommiin ja säännölliselle kuukausipalkalle.
Taloyhtiön remppa, sehän se jos mikä pistää vituttamaan. Rappukäytävässä vittumainen porakoneiden jyrinä ja muu pauke päiväsaikaan, ah mitä sulosointuja. Muutto muutaman viikon päästä tulossa niin pääsee onneksi pois täältä remontin keskeltä.
Mitäs vielä... joo tosiaan parkkisakot ja auton hinausmaksu oman huolimattomuuden takia ei hevon vittu. Taloyhtiön pihassa suoritettiin kadunpuhdistusta enkä muistanut siirtää autoa pois eli parkkisakko napsahti ja auto hinattiin muualle, ihanaa näinkin persaukisena ruveta makselemaan turhia ylimääräisiä maksuja.
Ei saatanan saatana, siinäpä tämänkertaiset avautumiset. Vitun vittu.

Treenimotivaatio hukassa, ei vitun vittu. Kyllä siis halua olisi treenata ja kovaa pienen tauon jälkeen ja uudella saliohjelmalla mutta ei vaan vittu, tuntuu vaan jotenkin siltä että pitää aina pakottaa ittensä menemään salille ja sit treenatessa tuntuu ettei paino nouse lähellekään yhtä hyvin kuin aiemmin, jälkeenpäin jää vain paska fiilis koko touhusta kun homma ei kulje, ei saatanan saatana.
Samalla tämä jatkuva persaukisuus kans pistää vituttamaan, töitä hyvin niukasti viime aikoina ja Kelan kanssa saanu koko kevään tapella peruspäivärahan kanssa ei jeesuksen perse. Onneksi kohta pääsee kesäksi vakituisiin hommiin ja säännölliselle kuukausipalkalle.
Taloyhtiön remppa, sehän se jos mikä pistää vituttamaan. Rappukäytävässä vittumainen porakoneiden jyrinä ja muu pauke päiväsaikaan, ah mitä sulosointuja. Muutto muutaman viikon päästä tulossa niin pääsee onneksi pois täältä remontin keskeltä.
Mitäs vielä... joo tosiaan parkkisakot ja auton hinausmaksu oman huolimattomuuden takia ei hevon vittu. Taloyhtiön pihassa suoritettiin kadunpuhdistusta enkä muistanut siirtää autoa pois eli parkkisakko napsahti ja auto hinattiin muualle, ihanaa näinkin persaukisena ruveta makselemaan turhia ylimääräisiä maksuja.
Ei saatanan saatana, siinäpä tämänkertaiset avautumiset. Vitun vittu.

Olen huomannut, että haasteellisinta ylipäätään on lähteä ulos kotiovesta, jos motivaatio on nollissa. Siitä ongelmasta pääsee siten, että lähtee käymään vaikka lähikaupassa ja samalla ohimennen tsiigailee hyvännäköisten naisten perseet, jotta saa testosteronit liikkeelle ja treenimotivaatiotakin siinä sivussa. =D Samalla kun pääset ulos ja liikkeelle, sä piristyt. Näin mä teen jos ei vaan meinaa jaksaa lähteä renittelemään.

Huono iho, ehkä mikään muu asia ei vituta ja saa muo välittömästi niin huonolle tuulelle / epävarmaks :kakka:
Ite lopetin viime kesällä salilla käynnin (5kk tauko oli), ja valvoin aamuun asti usein öisin, vieressä oli vielä joku tietyö-remontti menossa, joka alotettiin aina niihin aikoihin ku mä menin nukkumaan, niin luulen että unissaan sitten metelin takia raavein posken kohdalta ihoa, ja sittemmin elokuussa huomasin 2 arpea posken kohdalla, luulen myös että oma partakarvoituskin (aina ei jaksa pitää siloposkena) toi kutinaa sinne alueelle. Yksi tekijä varmaan myös puutteellinen ruokavalio, ja alitajuinen(?) ahdistus siitä, että en käynyt salilla ja luhistuin fyysiseltä kunnoltani täysin siimaksi. Yksi epäilys myös oli mun uusi partatrimmeri, (kesällä hankittu) jolla oon kai vahingossa rikkonut jonkun pienen finnin posken alueella, mutta tiedä sitten miksi ei normaalilla partashaverilla tule mitään arpia. Nykyään vieläkin samassa kohdassa ne arvet näkyy, ja vituttaahan se. Voiko noita korjata mitenkään?

Tällä hetkellä harmittaa myös olkapäävammat, jonka takia meni dieetti ketuiksi, ja en ole treenannut nyt kuukauden aikana kuin kerran. Tää melkeen on syönyt mua viime aikoina, melkeen hävettää ihan kulkea t-paidassa nyt, ja näin sitten ''nauttien'' helle-ilmoista.

Viimeksi muokattu:
Taas tullu viime aikoina "törmättyä" tyyppeihin, ketkä valittaa syksyn ja talven aikana tehdystä överibulkista ja siitä kuinka he ovat syöneet niin paljon kaikkea paskaa, mutta silti kroppaan tullut vain pari kiloa rasvaa ja ongelmana on kuitenkin ettei palat ole enää näkyvissä. . .

Tuli eilen nupitettua fillarilla vähän rajummin maastossa, vasemman pikkurillin rystynen murskana, pari tikkiä kyynerpäässä ja koko kyynervarsi, olkapää, lonkka ja polvi naarmulla/vereslihalla. 6 tuntia istuskelin yhteispäivystyksessä illalla/yöllä. Rystynen joudutaan ehkä operoimaan, mutta ilman leikkaustakin saikkua tulee 3-4vko ja salilta pois koko tuo aika, senkin jälkeen on varmaan puristamisessa ongelmia vasemmassa handussa.

Vihdoin alkaa polvi olla siinä kunnossa, että pääsee taas juoksemaan. Olin niin odottanut ja fiilistellyt näitä hyviä lenkkikelejä ja näin jo itseni tuolla kirmaamassa. Noh, onnistuin sittenkin jotenkin venäyttämään varpaan ihan vain kotona ollessa, eikä nyt tarvitse haikailla lenkkipoluille taas ainakaan vielä pariin viikkoon. Argh, niin turhaa.

Ei ole Nutellaa, jäätelöä, eikä HK:n Sinistä. Kalakukko on, mutta se on pakastimessa, eikä se sula tähän hätään. Kyllä menee ihmisellä kurjasti.

Kipu vituttaa. Rystyseen ruuvattiin eilen kaks ruuvia, puudutus kun hellitti yöllä niin heräsin neljältä ihan vitulliseen kipuun. Asteikolla yhdestä kymmeneen, öinen kipu oli täys kymppi ja päivällä kipu ollut kokoajan 7-8 luokkaa. 3,5g panacodia syöty eikä auta mitään, äsken otin yötä vasten 10mg oxycontinin, toivottavasti kestäis tämän yön yli. Ruuvattuun rystyseen iskee vähänväliä hermoimpulssi joka saa ko. sormen sätkähtämään --> tuntuu kuin joku kaivertais luuta tylsällä puukolla. Muuten kipu on samaa luokkaa kuin että rekka rullailisi edestakas käden yli jatkuvasti.

Duunit vituttaa, tai siis niiden vähyys. Pitkä lomautus ja nyt kuulin, et puljua haetaan konkkaan verottajan taholta.... Uusi työ edellyttäis todennäköisesti muuttoa. Ai perk........

Oma saamattomuus. Oon tuhat kertaa luvannut mennä iskälle ja siskolle käymään, välit ollu poikki jonku 8vuotta ja on nyt vuoden ajan laitettu viestiä välillä, mut jotenki ihan ylivoimaisen vaikeaa lähteä kylään.

Saatana, kolmatta viikkoa treenaamatta ja vielä kolme viikkoa on kipsi ja ruuvit käsissä, saikkua tasan kuukausi jäljellä. Treenaamaan tekis niin saatanasti mieli. Onneks kivut on alkaneet jo hellitämään itsellään, kun ei ne panacodit tuntuneet auttavan yhtään, hetken vaan huimas kun gramman otti mutta kipu pysyi ennallaan.

Office 2013. Etenkin Outlook. Latasin tuon eilen työkoneelle ja tähän mennessä Outlook on kaatunut kolme kertaa ja toi kirkkaan valkoinen värimaailma raiskaa mun silmät. Microsoft on ottanut näppärästi Applesta mallia ja on päättäneet mikä värimaailma on käyttäjälle paras. Noi reunukset saa valkoiseksi tai kahteen eri harmaan sävyyn ja siinä se, mutta itse ikkuna jää valkoiseksi. Vitun idiootit kun ei tuon verran voi ajatella.

Koitan veivata rekisteristä värimaailmaa jos vaikka auttaa, tai sit saan koneen solmuun...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom