Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenimotivaatio hukassa, ei vitun vittu. Kyllä siis halua olisi treenata ja kovaa pienen tauon jälkeen ja uudella saliohjelmalla mutta ei vaan vittu, tuntuu vaan jotenkin siltä että pitää aina pakottaa ittensä menemään salille ja sit treenatessa tuntuu ettei paino nouse lähellekään yhtä hyvin kuin aiemmin, jälkeenpäin jää vain paska fiilis koko touhusta kun homma ei kulje, ei saatanan saatana.
Samalla tämä jatkuva persaukisuus kans pistää vituttamaan, töitä hyvin niukasti viime aikoina ja Kelan kanssa saanu koko kevään tapella peruspäivärahan kanssa ei jeesuksen perse. Onneksi kohta pääsee kesäksi vakituisiin hommiin ja säännölliselle kuukausipalkalle.
Taloyhtiön remppa, sehän se jos mikä pistää vituttamaan. Rappukäytävässä vittumainen porakoneiden jyrinä ja muu pauke päiväsaikaan, ah mitä sulosointuja. Muutto muutaman viikon päästä tulossa niin pääsee onneksi pois täältä remontin keskeltä.
Mitäs vielä... joo tosiaan parkkisakot ja auton hinausmaksu oman huolimattomuuden takia ei hevon vittu. Taloyhtiön pihassa suoritettiin kadunpuhdistusta enkä muistanut siirtää autoa pois eli parkkisakko napsahti ja auto hinattiin muualle, ihanaa näinkin persaukisena ruveta makselemaan turhia ylimääräisiä maksuja.
Ei saatanan saatana, siinäpä tämänkertaiset avautumiset. Vitun vittu.
Ite lopetin viime kesällä salilla käynnin (5kk tauko oli), ja valvoin aamuun asti usein öisin, vieressä oli vielä joku tietyö-remontti menossa, joka alotettiin aina niihin aikoihin ku mä menin nukkumaan, niin luulen että unissaan sitten metelin takia raavein posken kohdalta ihoa, ja sittemmin elokuussa huomasin 2 arpea posken kohdalla, luulen myös että oma partakarvoituskin (aina ei jaksa pitää siloposkena) toi kutinaa sinne alueelle. Yksi tekijä varmaan myös puutteellinen ruokavalio, ja alitajuinen(?) ahdistus siitä, että en käynyt salilla ja luhistuin fyysiseltä kunnoltani täysin siimaksi. Yksi epäilys myös oli mun uusi partatrimmeri, (kesällä hankittu) jolla oon kai vahingossa rikkonut jonkun pienen finnin posken alueella, mutta tiedä sitten miksi ei normaalilla partashaverilla tule mitään arpia. Nykyään vieläkin samassa kohdassa ne arvet näkyy, ja vituttaahan se. Voiko noita korjata mitenkään?Huono iho, ehkä mikään muu asia ei vituta ja saa muo välittömästi niin huonolle tuulelle / epävarmaks
Tämä!Ählämit ja kaikki ählämien perseennuolijasuvakit. Haistakaa vittu.