Vituttaa sitten aivan suunnattomasti kaikki korkealla pallilla istuvat pomot jotka tuijottaa lukuja ja mittareita eikä tajua yhtään mitään siitä työstä mitä niiden alaiset ja alaisen alaiset ja niin eespäin tekee. Mulla on töissä vähän samaa ongelmaa, mutta ei niin vakavasti että vituttaisi, mutta vituttaa emännän takia ja koska joudun kuuntelemaan sitä valitusta joka päivä.
Lyhyesti: Se oli työpaikassa X mistä lähti kun hommat meni hirveäksi kyttäämiseksi ja sääntöjen laatimiseksi. Pääsi hyvään työpaikkaan Y missä homma toimii, töissä on mukavaa ja työhyvinvointi huippuluokkaa. Kävi niin, että yksi pomo paikasta X vaihtaa tähän työpaikkaan Y ja ajaa nyt väkisin läpi niitä samoja muutoksia mitkä työpaikassa X oli muka tosi hyvä juttu, vaikka sen jälkeen sairaspoissaolot ja vaihtuvuus tuplaantui. Ei nähdä metsää puilta. Parisataa tyyppiä valittaa, esimiehetkin ihmettelee miksi toimivaa systeemiä pitää muuttaa, mutta asiat ajetaan väkisin läpi. Jopa sellaiset ihmiset, joita tämä ei edes koske, ihmettelevät miten tällaisen olisi mukava tarkoitus parantaa työhyvinvointia.
Kyllä se on sellainen juttu, että jos työntekijät on tyytymättömiä niin on tuottavuuskin huonoa ja luulisi siinä asemassa olevan ihmisen sen ymmärtävän. Mutta ei. On varmaan jonkin tason narsisti mikä ei kuuntele henkilöstöä, osaa puhua asiat parhain päin vielä suuremmille pampuille ja ajaa suuria muutoksia toimivaan systeemiin sillä varjolla että näyttää itse tehokkaalta. Tää oli mun oma diagnoosi, mutta homma kuulostaa just siltä. Toivon niin että homma potkaisee omaan nilkkaan jossain vaiheessa. Vaikka en kyseistä tyyppiä edes tunne niin ikävä kyllä tunnen ihmistyypin ja ne on työpaikan syöpä.