Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa saamattomat työkaverit. Itselläni on sellainen periaate, että hommat on hoidettava tavalla tai toisella ja ärsyttää, kun työkavereilla on hälläväliä-asenne ja tulee kommenttia, että en jaksa tehdä tätä ja tätä tai, että en mä tätä jaksa hoitaa kun en osaa/tiedä, niin ne jää minun hoidettavakseni joka tapauksessa. Jos ei tiedetä tai osata niin sitten selvitetään. Kaikilla kuitenkin sama toimenkuva, eli minusta hommat pitäisi jakaa tasapuolisesti. Voisi kuvitella, että aikuisilla ihmisillä ois sen verran selkärankaa, että ottais hommat hoitaakseen eikä koko ajan valittaisi. Kivempi ilmeisesti vaan istua luurit korvilla ja kuunnella musiikkia ja yrittää näyttää siltä, että tekisi jotain. Aina ei edes yritetä.
Lisäksi vituttaa radiossa, kun mukahauskat juontajat laittavat biisin soimaan, sitten hiljentävät musiikin hetkeksi ja heittävät jonkun "kuolemattoman läpän" siihen biisin alun päälle ja kas, biisiä kulunu minuutti siellä paskanpuhumisen taustalla. Minusta se on ala-arvoista kuuntelijoita kohtaan.
mene nyt jo sinne töihin äläkä täällä päivittele :DPitäis kohta töihin lähtee. Yön unisaldo 0h. Unirytmit sekaisin kun kipeenä olin (4 päivää saikulla+vkl). Ja työmaa ei kiinnosta sitten tipan tippaa perrrkele. Onneks enään 16 päivää tolla työmaalla, aijumalauta.
Ei nyt ehkä ankarasti koska 1st world problem mutta kyrsiihän se kun eräs tv-sarjojen ja leffojen ynnä muun lahti meni vähän niinkuin kiinni
tuolla lahden toisella puolella, korvaaviakin on mutta toi oli hyvä. Mahtaako aueta enää.
Ei nyt ehkä ankarasti koska 1st world problem mutta kyrsiihän se kun eräs tv-sarjojen ja leffojen ynnä muun lahti meni vähän niinkuin kiinni
tuolla lahden toisella puolella, korvaaviakin on mutta toi oli hyvä. Mahtaako aueta enää.
Mulla oli huomatus kulumaa tuulilasissa. Käytin sitten muusta syystä huollossa ja huoltomies kerto että oli huvikseen etsinyt katsastusmiehen papereihin merkkaamaa kulumaa eikä ollut löytänyt kunnes nousi autosta ja huomasi että siinä peruutuspeilin takana oli sellanen nyrkin kokonen valoa vasten huomattava kuluma jostain vanhasta pyyhkijänsulasta. Sitä ei siis auton sisästä edes näe kun jää peilin alle piiloon. Tää katsastusmies vielä puheli siitä mulle pitkään miten ei "ehkä" kannata vaihtaa tuulilasia vaan sitä voi koittaa vaikka hioa pois ja merkkasi sen nyt tänne vikoihin.Ikinä ei mene auto katsastuksesta läpi kerralla. Passat 1.9 -01 tuli tällä kertaa kaikki käytyä viimesen päälle läpi ja huollettua satasilla, niin tällä kertaa keksi katsurisetä vastaavanlaista:
- Jarrupoltin takana läpinäkyvä, pitää olla värillinen poltin vaikka kupu on värillinen?? itse en ole tuommoista edes huomannut joten kyllä on täytynyt tarkkaa kyylätä
- Jarrupaloissa takana "liian vähän" pintaa, eli 5mm, kun 8mm on läpimenoraja. Kysynpä vaan että minkä helvetin takia noissa autoissa on sitten jarrupalankulumistunnistimia????? Suomessa siis jarrupalat saa kuluttaa vain puoleen väliin kunnes niistä tulee laittomia.
Näin Joensuun q-katsastuksella. Paska paikka, boikottiin meni.
Mulla oli huomatus kulumaa tuulilasissa. Käytin sitten muusta syystä huollossa ja huoltomies kerto että oli huvikseen etsinyt katsastusmiehen papereihin merkkaamaa kulumaa eikä ollut löytänyt kunnes nousi autosta ja huomasi että siinä peruutuspeilin takana oli sellanen nyrkin kokonen valoa vasten huomattava kuluma jostain vanhasta pyyhkijänsulasta. Sitä ei siis auton sisästä edes näe kun jää peilin alle piiloon. Tää katsastusmies vielä puheli siitä mulle pitkään miten ei "ehkä" kannata vaihtaa tuulilasia vaan sitä voi koittaa vaikka hioa pois ja merkkasi sen nyt tänne vikoihin.