Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Radio Suomi sai vitutuskäyrän nousuun kun ilmoitti , että Koe-eläinpuiston uusinnat lopetetaan 2015 alussa ja kesken kaiken. :curs::curs::curs::curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa saamattomat työkaverit. Itselläni on sellainen periaate, että hommat on hoidettava tavalla tai toisella ja ärsyttää, kun työkavereilla on hälläväliä-asenne ja tulee kommenttia, että en jaksa tehdä tätä ja tätä tai, että en mä tätä jaksa hoitaa kun en osaa/tiedä, niin ne jää minun hoidettavakseni joka tapauksessa. Jos ei tiedetä tai osata niin sitten selvitetään. Kaikilla kuitenkin sama toimenkuva, eli minusta hommat pitäisi jakaa tasapuolisesti. Voisi kuvitella, että aikuisilla ihmisillä ois sen verran selkärankaa, että ottais hommat hoitaakseen eikä koko ajan valittaisi. Kivempi ilmeisesti vaan istua luurit korvilla ja kuunnella musiikkia ja yrittää näyttää siltä, että tekisi jotain. Aina ei edes yritetä.

Lisäksi vituttaa radiossa, kun mukahauskat juontajat laittavat biisin soimaan, sitten hiljentävät musiikin hetkeksi ja heittävät jonkun "kuolemattoman läpän" siihen biisin alun päälle ja kas, biisiä kulunu minuutti siellä paskanpuhumisen taustalla. Minusta se on ala-arvoista kuuntelijoita kohtaan.

Vituttaa saamattomat työkaverit. Itselläni on sellainen periaate, että hommat on hoidettava tavalla tai toisella ja ärsyttää, kun työkavereilla on hälläväliä-asenne ja tulee kommenttia, että en jaksa tehdä tätä ja tätä tai, että en mä tätä jaksa hoitaa kun en osaa/tiedä, niin ne jää minun hoidettavakseni joka tapauksessa. Jos ei tiedetä tai osata niin sitten selvitetään. Kaikilla kuitenkin sama toimenkuva, eli minusta hommat pitäisi jakaa tasapuolisesti. Voisi kuvitella, että aikuisilla ihmisillä ois sen verran selkärankaa, että ottais hommat hoitaakseen eikä koko ajan valittaisi. Kivempi ilmeisesti vaan istua luurit korvilla ja kuunnella musiikkia ja yrittää näyttää siltä, että tekisi jotain. Aina ei edes yritetä.

Lisäksi vituttaa radiossa, kun mukahauskat juontajat laittavat biisin soimaan, sitten hiljentävät musiikin hetkeksi ja heittävät jonkun "kuolemattoman läpän" siihen biisin alun päälle ja kas, biisiä kulunu minuutti siellä paskanpuhumisen taustalla. Minusta se on ala-arvoista kuuntelijoita kohtaan.

Tuo nyt on vähän sellainen asia josta ei kannata omaa mieltä pahoittaa. Toki tuo että _kaikki_ hommat jää yhden miehen hoidettavaksi kun muut ei laita tikkua ristiin, mutta jos työkaverit vaan on saamattomia vätyksiä niin sitten ne on. Tekee sen oman osuuden ja osoitta sen niille muille että et sinä ole heidän töitään tekemässä.
Itsellä oli tuossa vähän samanlainen tilanne taannoin: olin etelästä tullutta kaveria perehdyttämässä hommiin. Kaveri oli muutaman vuoden itseäni vanhempi joten varmaan siitäkin syystä tuli jonkinnäköinen epäkunnioitusasenne mua kohtaan. Näppäili kännykkää sen ajan kun perehdytin, kysyin että onko kysyttävää niin koskaan ei ollut mitään. Kysyin joka välissä että haluaisko että katotaan tää ja tää homma, aina vastaus oli "Ei". Eipä ole minulta pois jos hommat ei ensimmäisinä omina vuoroina luista - olen osuuteni tehnyt.

Ei jumalauta. Salille menossa ja laturi juotu. Vittu mikä beta-alaniinin kihelmöinti! Ja vielä munissa, saatana!

Pitäis kohta töihin lähtee. Yön unisaldo 0h. Unirytmit sekaisin kun kipeenä olin (4 päivää saikulla+vkl). Ja työmaa ei kiinnosta sitten tipan tippaa perrrkele. Onneks enään 16 päivää tolla työmaalla, aijumalauta.

Pitäis kohta töihin lähtee. Yön unisaldo 0h. Unirytmit sekaisin kun kipeenä olin (4 päivää saikulla+vkl). Ja työmaa ei kiinnosta sitten tipan tippaa perrrkele. Onneks enään 16 päivää tolla työmaalla, aijumalauta.
mene nyt jo sinne töihin äläkä täällä päivittele :D

Ikinä ei mene auto katsastuksesta läpi kerralla. Passat 1.9 -01 tuli tällä kertaa kaikki käytyä viimesen päälle läpi ja huollettua satasilla, niin tällä kertaa keksi katsurisetä vastaavanlaista:

- Jarrupoltin takana läpinäkyvä, pitää olla värillinen poltin vaikka kupu on värillinen?? itse en ole tuommoista edes huomannut joten kyllä on täytynyt tarkkaa kyylätä
- Jarrupaloissa takana "liian vähän" pintaa, eli 5mm, kun 8mm on läpimenoraja. Kysynpä vaan että minkä helvetin takia noissa autoissa on sitten jarrupalankulumistunnistimia????? Suomessa siis jarrupalat saa kuluttaa vain puoleen väliin kunnes niistä tulee laittomia.

Näin Joensuun q-katsastuksella. Paska paikka, boikottiin meni.

Vituttaa vuokralaiset. Oon myymässä mun asuntoa ja niiden kanssa on lähes mahdotonta sopia asuntonäytöistä, kun he haluavat itse olla paikalla silloin kun sinne menee. Joo ei siinä, siinähän on, mutta kun mulle annetaan syyksi että ne ei voi jättää kissaa yksin kotiin niin että sinne menee joku vieras. Vittu. Se on kissa, se sopeutuu kyllä, jos ei sopeudu niin sen voi sitten viedä hoitoon. Mä ymmärtäisin jos ois kyseessä koira, mut kissa. Minulla on asunnon omistajana oikeus mennä näyttämään sitä asuntoa myyntitilanteessa, toki asioista pyritään sopimaan niin että se tyydyttäisi kaikkia osapuolia, mutta en saatana voi sopia niitä aikatauluja pelkästään vuokralaisten kissan mukaan, vaan tottakai ostajien aikataulut on mulle se prioriteetti 1, enkä jätä näyttämättä sitä kämppää jonkun helvetin kissan takia. AAAAARRGGHHHH! Ne on muutenkin ihan vitun urpoja ihmisiä ja pelkästään niiden kanssa tekemisissä oleminen vituttaa. Toki mainittakoon, että vuokralaisen tärkeimmän tehtävän ne on hoitanu oikein mallikkaasti.

"Laittakaa e-laskuna." tehkää se vittu ite pankissa tai antakaa e-laskuosoite ja välittäjätiedot.

Yli puolet ajasta menee urpoiluun, ei ihme että palvelut maksaa kun pitää olla satapäinen lauma vastailemassa kaikenlaiseen turhaan.

En tiedä, vituttaako tämä nyt niin ankarasti, vaikka vituttaakin. En nyt kuitenkaan just parempaakaan ketjua keksiny:

Ei oo varmaan pariin vuoteen tullut käytyä pakkiksella ollenkaan, mutta nyt tulin ihan vaan tällaisen "mielenkiintoisen" keissin takia. Kohtasin nettideittisivustolla huijarin, joka lähetti kuvan Tomi Takamaasta ja väitti olevansa kuvan henkilö. Nimi, kaupunki, taustatarinat sun muut olivat vaan ihan erit. Tyyppi vaikutti muutenkin vähän oudolta ja mulla oli alusta asti sellainen fiilis, että jokin tässä ei nyt ole niinkuin pitää. Itse en olisi tunnistanut kuvasta Tomia kun en tätä maailmaa juuri tunne, mutta sattumoisin mun kaveri näki kuvan myös ja totesi, että nyt on huijari kyseessä.

En usko, että mulla on mitään mahdollisuutta saada selville huijarin henkilöllisyyttä, koska tiedän ainoastaan sähköpostiosoitteen, joka tuskin on oikealla nimellä... Tämänkin postauksen hyödyllisyys on siis vähän kyseenalainen, mutta kerronpa nyt kuitenki.

Ei nyt ehkä ankarasti koska 1st world problem mutta kyrsiihän se kun eräs tv-sarjojen ja leffojen ynnä muun lahti meni vähän niinkuin kiinni
tuolla lahden toisella puolella, korvaaviakin on mutta toi oli hyvä. Mahtaako aueta enää.

Ei nyt ehkä ankarasti koska 1st world problem mutta kyrsiihän se kun eräs tv-sarjojen ja leffojen ynnä muun lahti meni vähän niinkuin kiinni
tuolla lahden toisella puolella, korvaaviakin on mutta toi oli hyvä. Mahtaako aueta enää.

Mä en ihan ymmärrä kyllä sitäkään, että miksi noita juttuja pitäisi saada ilmaiseksi.

Vituttaa osa-aikatyöttömyys. Ei oo kauaa enää tätä, mut luojan kiitos tää loppuu kohta.

Aivan varmasti aukeaa, niillähän on ympäri maailmaa koneita millä voidaan ylläpitää sivustoa. Domaini saattaa vaan vaihtua siitä originalista se-päätteestä

Minä en paljoa mistään tiedä, mutta sen tiedän että jollain domainilla se toimii ja leffat ja sarjat saa ihan yhtä hyvin kuin ennenkin. Kaveri kertoi.

Kaveri kokeili muutamaa ja ei löytänyt vielä ainakaan toimivaa, mutta ei tässä hätää ole, kaverin vaimolle löytyi uutta supernaturalia muuta kautta :) Sitten kun ei mistään enää löydy jenkkiteevee sarjojen uusia jaksoja niin sitten ollaan kusessa, paluu käpylehmiin ja suksilla kuljettaviin koulumatkoihin susia karkuun hiihtäen.

Erehdyin katsomaan tilinauhaa ja laskeskelin huvikseen, että ennakkopidätyksen, tyel-, työttömyysvak- ja ay-jäsenmaksujen jälkeen käteen jää ~60% tilistä. Tuntuu ihan lottovoittajalta. freak2.gif

Tarkennuksena: En halua valittaa siitä, että on töitä. Huomenna sitä saa hommailla 18h yhtäsoittoa..

Ikinä ei mene auto katsastuksesta läpi kerralla. Passat 1.9 -01 tuli tällä kertaa kaikki käytyä viimesen päälle läpi ja huollettua satasilla, niin tällä kertaa keksi katsurisetä vastaavanlaista:

- Jarrupoltin takana läpinäkyvä, pitää olla värillinen poltin vaikka kupu on värillinen?? itse en ole tuommoista edes huomannut joten kyllä on täytynyt tarkkaa kyylätä
- Jarrupaloissa takana "liian vähän" pintaa, eli 5mm, kun 8mm on läpimenoraja. Kysynpä vaan että minkä helvetin takia noissa autoissa on sitten jarrupalankulumistunnistimia????? Suomessa siis jarrupalat saa kuluttaa vain puoleen väliin kunnes niistä tulee laittomia.

Näin Joensuun q-katsastuksella. Paska paikka, boikottiin meni.
Mulla oli huomatus kulumaa tuulilasissa. Käytin sitten muusta syystä huollossa ja huoltomies kerto että oli huvikseen etsinyt katsastusmiehen papereihin merkkaamaa kulumaa eikä ollut löytänyt kunnes nousi autosta ja huomasi että siinä peruutuspeilin takana oli sellanen nyrkin kokonen valoa vasten huomattava kuluma jostain vanhasta pyyhkijänsulasta. Sitä ei siis auton sisästä edes näe kun jää peilin alle piiloon. Tää katsastusmies vielä puheli siitä mulle pitkään miten ei "ehkä" kannata vaihtaa tuulilasia vaan sitä voi koittaa vaikka hioa pois ja merkkasi sen nyt tänne vikoihin.

Kasmir - Iholla, ei vittu että vituttaa kun soi radiosta joka päivä

Edit: ylempään viitaten, eihän siitä pitäisi tulla mitään merkintää jos on pientä kulumaa tuulilasissa, kunhan ei ole näkökentässä. Itelläkin matkustajan puolella alareunasta vitunmoiset halkeamat eikä ole mitään huomautusta tullu

Mulla oli huomatus kulumaa tuulilasissa. Käytin sitten muusta syystä huollossa ja huoltomies kerto että oli huvikseen etsinyt katsastusmiehen papereihin merkkaamaa kulumaa eikä ollut löytänyt kunnes nousi autosta ja huomasi että siinä peruutuspeilin takana oli sellanen nyrkin kokonen valoa vasten huomattava kuluma jostain vanhasta pyyhkijänsulasta. Sitä ei siis auton sisästä edes näe kun jää peilin alle piiloon. Tää katsastusmies vielä puheli siitä mulle pitkään miten ei "ehkä" kannata vaihtaa tuulilasia vaan sitä voi koittaa vaikka hioa pois ja merkkasi sen nyt tänne vikoihin.

Täälläkin oli kerran korjauskehotuksessa "Tuulilasi - kulunut" ja varoitti että poliisi sitten valvoo että korjataan. Seuraavana vuonna katsastuksessa samassa paikassa niinikään "Tuulilasi - kulunut". Ja nyt sitten menin toisaalle katsastukseen ja 'maagisesti' tuulilasi oli korjautunut... ei tullut vikamerkintää vaan puhtaat paperit. Vaikka edellisen vuoden merkinnöistä luulisi katsastajan huomanneen.

Enkä tosiaan ole tuulilasia vaihdattanut. Ja ensimmäisestä merkinnästä siis kaksi vuotta lisää ajoa takana... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom