Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän siinä saatana on kun naapurin tonttu kävelee kantapäillään jatkuvasti, ei niinkään päivällä, mutta kun yö tulee ja yrittää nukkua, niin jumalauta sitä töminän määrää. Mistä näitä saatanan vajaa-älyisiä oikein sikiää. Kehtaa mennä valittamaankaan, sillä tuskin tuo saatanan seinän takana piilevä mursu ymmärtää edes puhetta. Mulla on aina ollut paska tuuri naapureiden suhteen, joka ikinen kerta seinän takana on asunut viinalla ja huumeilla kasvatettu teini. PERKELE kun valmistun, niin muutan omakotitaloon keskelle metsää! Toinen vaihtoehto on että kohta naksahtaa.

oikea_korvatulppien_kaytto.jpg

Mikähän siinä saatana on kun naapurin tonttu kävelee kantapäillään jatkuvasti, ei niinkään päivällä, mutta kun yö tulee ja yrittää nukkua, niin jumalauta sitä töminän määrää. Mistä näitä saatanan vajaa-älyisiä oikein sikiää. Kehtaa mennä valittamaankaan, sillä tuskin tuo saatanan seinän takana piilevä mursu ymmärtää edes puhetta. Mulla on aina ollut paska tuuri naapureiden suhteen, joka ikinen kerta seinän takana on asunut viinalla ja huumeilla kasvatettu teini. PERKELE kun valmistun, niin muutan omakotitaloon keskelle metsää! Toinen vaihtoehto on että kohta naksahtaa.

Tämän takia kannattaa välttää kaupungin vuokra-asuntoja, ja maksaa mielellään asumisviihtyvyydestä enemmän ;) tai sitten tosiaan tuo okt metsän siimeksessä on aina paras vaihtoehto. Sanokoon Helsinkiläiset mitä lystää.

Olin pari iltaa sitten kävelemäs kotiin, mulla oli pieni lompakon näköne laukku kädessä ja siinä sellanen ns. ranneremmi eli vähän vaikeampi viedä. Sit lähellä kotia joku ei mikään kovin iso mies saatananvittu tarras lujaa muhun kiinni ja yritti viedä mun laukun! Mä pyörähdin ympäri ja löin sitä turpaan... Mikä oli ihan vaistomainen reaktio siihen että joku käy noin käsiksi. Lähdin sit aika äkkii kiertotietä kotiin. Mua vituttaa että jouduin tilanteeseen että oon lyöny toista naamaan. Mä en voi sietää varkaita ja sitä paitsi se loukkas mun henkilökohtaista koskemattomuutta. Helpoimmalla se olis päässy ku ois vaan riuhtassu sen kädestä ja juossut meneen. Kerrotaan ny vielä ettei muuten ollu suomalainen mies tämä idiootti.

Opinnäytetyö joka ei etene ja koulu vituttaa ja ahdistaa kans. Ylipäänsä muutaman viikon sisään sattunu lähipiirissä kaikkea tosi ikävää ja ei millään olis intressejä miettiä ny jotain hoitotyön kehittämistä.

Olin pari iltaa sitten kävelemäs kotiin, mulla oli pieni lompakon näköne laukku kädessä ja siinä sellanen ns. ranneremmi eli vähän vaikeampi viedä. Sit lähellä kotia joku ei mikään kovin iso mies saatananvittu tarras lujaa muhun kiinni ja yritti viedä mun laukun! Mä pyörähdin ympäri ja löin sitä turpaan... Mikä oli ihan vaistomainen reaktio siihen että joku käy noin käsiksi. Lähdin sit aika äkkii kiertotietä kotiin. Mua vituttaa että jouduin tilanteeseen että oon lyöny toista naamaan. Mä en voi sietää varkaita ja sitä paitsi se loukkas mun henkilökohtaista koskemattomuutta. Helpoimmalla se olis päässy ku ois vaan riuhtassu sen kädestä ja juossut meneen. Kerrotaan ny vielä ettei muuten ollu suomalainen mies tämä idiootti.

Opinnäytetyö joka ei etene ja koulu vituttaa ja ahdistaa kans. Ylipäänsä muutaman viikon sisään sattunu lähipiirissä kaikkea tosi ikävää ja ei millään olis intressejä miettiä ny jotain hoitotyön kehittämistä.

Vaikka en väkivallasta lähtökohtaisesti pidä, niin tuo oli varmasti oikea ja puollustettavissa oleva reaktio. Ihan oikein tehty, hyvä ettei sulle sattunut mitään. Toivottavasti se "ryöstäjä" on saanut semmoiset traumat ettei enään moista yritä.

Feel you with opinnäytetyö :rolleyes:

Kämppikset vituttaa. Taas viikonlopun jälkeen keittiö on kuin kaatopaikka eikä jälkiä siivota. Olisi pikkuhiljaa jo kiva saada se yksiö...

Väitätkö että korvatulppa blokkaa kaikki äänet? Hmm.. en kyllä ole koskaan venyttänyt korvaa yläkulmasta.. (kokeillaan).. Makes no difference.

- - - Updated - - -

Ihan oikein, toivottavasti siltä muslimilta lensi hampaat.

Vaikka en väkivallasta lähtökohtaisesti pidä, niin tuo oli varmasti oikea ja puollustettavissa oleva reaktio. Ihan oikein tehty, hyvä ettei sulle sattunut mitään. Toivottavasti se "ryöstäjä" on saanut semmoiset traumat ettei enään moista yritä.

Feel you with opinnäytetyö :rolleyes:

Toivon kans että se oppi siitä jotain. Ai että vieläkin kiehuu mut kyllä enemmän ois harmittanu jos se ois saanu mun laukun missä oli mm. kotiavain ja puhelin

Vittu että vituttaa. Isossa ryhmässä on pieni ryhmittymä alkanut käyttää koko ryhmää omana jakelukanavanaan ja lisänneet siihen jopa muuten ryhmään kuulumattomia ihmisiä omia tarkoituksia palvellakseen. Voi vittu.

yks mulukku ajo audin perää ja nyt sitte ollaa ilman autoo vähän aikaa ja työmatkaa on kumminkin reilut 30km. Mä en ymmärrä miks pitää ajaa aina persiissä kiinni! Jättäkää sitä väliä hyvät ihmiset.

Siis ajoiko Audi sun perään vai onko sulla Audi?

Jos sulla on Audi niin omat kokemukset osoittaa, että se saattaa johtua siitä miten jotkut vajakit suhtautuu sun autoon. Audi ja Bemarikuskit kun saa ihan ihmeellistä kohtelua välillä liikenteessä. Itse ajelin monta vuotta Hondalla ilman mitään ongelmia, mutta kun vaihdoin Bemariin niin alkoi mystinen perseessä kiinni ajaminen, ohittaminen ja edessä hiljentäminen ym. sekoilu. Omat ajotavat ihan normaalit niin kuin ennenkin. Ei tässä muuta, mutta ennemmin tai myöhemmin sattuu joku vahinko.

Kaverilla ihan sama homma Audin kanssa. What gives? :confused:

Vituttaa pieleen mennyt yllätys :(

Ostin ukolle rannekellon ja jätin sen liikkeeseen kaiverrettavaksi. Tarkoitukseni oli antaa lahja hänelle parin viikon päästä risteilyllä. Samana iltana kotona ukko alkoi itse puhua miten voisi lähteä kello-ostoksille seuraavana päivänä... Oli pakko paljastaa....

Joku vitun silmätulehdus!

Eilen päiväunien jälkeen oikeata silmää alko punottaa ja kutittamaan. Tällä hetkellä näyttää, et ois vetäny brenkkua viikon putkeen ilman yöunia... :face:

Viikko sitten iski noidannuoli selkään ihan mitättömissä jutuissa. Tänään aamusta taas huomasi ettei se vieläkään ole ilmeisesti täysin parantunut, vaikka niin luulin. Vittu ku ottaa päähän. Taidan vetästä tänään kännit. Ehkä se rentouttaa tarpeeksi.

^ Venäytin kylkeni muutama päivä sitten. Nyt iski joku kurkkurutto ja kylkeen sattuu penteleesti joka yskäisyllä.

En vedä känniä koska en halua hedariakin tähän tuskaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom