Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ikinä ei mene auto katsastuksesta läpi kerralla. Passat 1.9 -01 tuli tällä kertaa kaikki käytyä viimesen päälle läpi ja huollettua satasilla, niin tällä kertaa keksi katsurisetä vastaavanlaista:

- Jarrupoltin takana läpinäkyvä, pitää olla värillinen poltin vaikka kupu on värillinen?? itse en ole tuommoista edes huomannut joten kyllä on täytynyt tarkkaa kyylätä
- Jarrupaloissa takana "liian vähän" pintaa, eli 5mm, kun 8mm on läpimenoraja. Kysynpä vaan että minkä helvetin takia noissa autoissa on sitten jarrupalankulumistunnistimia????? Suomessa siis jarrupalat saa kuluttaa vain puoleen väliin kunnes niistä tulee laittomia.

Näin Joensuun q-katsastuksella. Paska paikka, boikottiin meni.
Passatin jarruvaloissa kuuluukin olla kirkkaat polttimot, jarruvaloihin ei taida värillisiä saadakaan toisin kuin vilkkuihin. Takajarrupaloissa ri ole kulumisen varoittimia ainakaan omassa Passatissa, ainoastaan edessä. Palojen mininipaksuudesta en ole kuullutkaan, takajarrulevyissä se taitaa olla tuo 8mm.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täälläkin oli kerran korjauskehotuksessa "Tuulilasi - kulunut" ja varoitti että poliisi sitten valvoo että korjataan. Seuraavana vuonna katsastuksessa samassa paikassa niinikään "Tuulilasi - kulunut". Ja nyt sitten menin toisaalle katsastukseen ja 'maagisesti' tuulilasi oli korjautunut... ei tullut vikamerkintää vaan puhtaat paperit. Vaikka edellisen vuoden merkinnöistä luulisi katsastajan huomanneen.

Enkä tosiaan ole tuulilasia vaihdattanut. Ja ensimmäisestä merkinnästä siis kaksi vuotta lisää ajoa takana... :)
Aikanaan kaverin autosta oli katsastuksessa todettu alapallonivel väljäks, seuraavan vuoten taas kehuttu miten on hyvin tän ikäses autos vaik sama nivel se siel edelleen oli.

Softa kaatu taas kesken kaiken kun käytin jotain ominaisuutta, joka sai sen jostain syystä kaatumaan. Ja olen lähes varma että en läpäise maanantain tenttiä, sillä nytkit pitäis opetella asioita joilla yhdelläkään luennolla en ole käynyt.

Yt-neuvottelut... työttömäksi. Toistakymmentä vuotta firmassa ja ei olisi kuvitellut omalle kohdalle. Prosentuaalisesti lähti 95%, mitenköhän meinaavat tehdä työt jatkossa?

Joku köyhä kävi pöllimässä parvekkeelta jääkarhu jouluvalon. Toivottavasti meni sitten tarpeeseen:face:
Saisikohan jostain pätkän nato piikkilankaa niin voisi virittää tuohon parvekkeen portille sitä.

Noh?

----

Mua vituttaa se, etten varmaa saakkaa pitää pitkiä lomia ny joulun ja uv:n aikaan. :(
Näyttää tilanne ainaki tosi huonolta.

Kroppa taas renaa vähän enemmän, kun pää kestäis. Pari päivää on polvessa ollut vähän hassut fiilikset ja nyt jännittää, miten se tosta nyt etenee. Plus sit muutama muu asia vähän viä lisää hyvää fiilistä.

Ei oo totta, noiden sun lomies kanssa. Lähet perjantaina toimistolta ja huikkaat pomolle, et nähään uv:n jälkeen, nyt ei jaksa joustaa. :D

Kroppa taas renaa vähän enemmän, kun pää kestäis. Pari päivää on polvessa ollut vähän hassut fiilikset ja nyt jännittää, miten se tosta nyt etenee. Plus sit muutama muu asia vähän viä lisää hyvää fiilistä.

Ei oo totta, noiden sun lomies kanssa. Lähet perjantaina toimistolta ja huikkaat pomolle, et nähään uv:n jälkeen, nyt ei jaksa joustaa. :D

No voi perse sen sun polves kanssa. Joha se hyvän aikaa oliki kunnossa.

Kävi kyl mieles toi et pe vaa sanoisin, että hyvää joulua ja kattellaa loppiaise jälkee. :D

Hukutetaan kaikki murheet lauantaina! ;)

Vitun Nordea! Ei siis jumalauta missään firmassa voi olla noin helvetin hankalaa kaikki? Vituttaa niin rankasti että taidanpa maksaa tonnin pari siitä ilosta että pääsee tuosta kyrpä firmasta eroon.

Vitun Nordea! Ei siis jumalauta missään firmassa voi olla noin helvetin hankalaa kaikki? Vituttaa niin rankasti että taidanpa maksaa tonnin pari siitä ilosta että pääsee tuosta kyrpä firmasta eroon.

Ja hölmöily jatkuu, ei voi ymmärtää noita periaatteita. Mulla on siis asuntolaina Nordeasta ja nyt haluaisin siihen liittää puolisoni mukaan, tämähän ei nordean mukaan onnistu! Ilman uuden lainan hakemista, ja miljoonan eri maksun maksamista. Kaiken lisäksi Nordean uuvatti ei tuntunut tajuavan vittuakaan mistään, vaan selitti että puoliso tarvitsee vakuuksia (mihin hän niitä tarvitsee kun laina on jo mun reaali vakuuksilla taattu?).
Kaiken kruunaa se että tarvittava laina olisi aivan helvetin pieni, eli summa summarum me saataisiin nordealta 300 000€ lainaa eukon kanssa jos haettaisiin uutena lainana, mutta vaimon liittäminen alle 100k€ lainaan on tyyliin mahdotonta.

Ja hölmöily jatkuu, ei voi ymmärtää noita periaatteita. Mulla on siis asuntolaina Nordeasta ja nyt haluaisin siihen liittää puolisoni mukaan, tämähän ei nordean mukaan onnistu! Ilman uuden lainan hakemista, ja miljoonan eri maksun maksamista. Kaiken lisäksi Nordean uuvatti ei tuntunut tajuavan vittuakaan mistään, vaan selitti että puoliso tarvitsee vakuuksia (mihin hän niitä tarvitsee kun laina on jo mun reaali vakuuksilla taattu?).
Kaiken kruunaa se että tarvittava laina olisi aivan helvetin pieni, eli summa summarum me saataisiin nordealta 300 000€ lainaa eukon kanssa jos haettaisiin uutena lainana, mutta vaimon liittäminen alle 100k€ lainaan on tyyliin mahdotonta.
Eikö olisi yksinkertaisempaa vaan tehdä keskenänne sopimus. Jos kerran luotat hänen maksukykyynsä, miksi pankille pitäisi tehdä muutos lainaaan?

Eikö olisi yksinkertaisempaa vaan tehdä keskenänne sopimus. Jos kerran luotat hänen maksukykyynsä, miksi pankille pitäisi tehdä muutos lainaaan?

Juu näin se on varmaan tehtävä, emäntä olisi vaan halunnut tehdä tuon virallisesti. Ja tossa tulee omistus% eroja niin taitaa tosiaan olla helpointa marssia lakimiehen juttusille.

Ei vaan tosiaan mene mun jakeluun mikä tossa Nordealla on se ongelma, luulisi että uusi asiakas kelpaisi ja kyllähän mun mielestä ainakin 2 maksajaa on varmempi kuin yksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom