Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vaan tosiaan mene mun jakeluun mikä tossa Nordealla on se ongelma, luulisi että uusi asiakas kelpaisi ja kyllähän mun mielestä ainakin 2 maksajaa on varmempi kuin yksi.

Jos ne kuvittelee että olisit jakamassa asuntolainaa osiin? En tiiä. Oudoltahan tuo kuulostaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Totta kai. Mut kai tuossa se oleellisin kysymys oli se lisävakuuden vaatiminen?
Joo kyllä toi oudolta kuulostaa, jos alkuperäisillä vakuuksilla on tähänasti pärjätty. Liekö ollut kyseessä joku joululomittaja toimihenkilönä, joka oli lukenut ohjeistuksista lainanannon perusteet? Veljelleni yrittivät nostaa marginaalia, kun halusi lyhennysvapaita kuukausia. Väittivät, että lainaehdot muuttuvat asiakkaan toimesta. Ainoa vaan että lainaehdoissa oli mahdollisuus 24kk lyhennysvapauteen. Ei sitten noussutkaan veljelläni maksut, vaikka yritys oli pankin toimesta kova.

Joo kyllä toi oudolta kuulostaa, jos alkuperäisillä vakuuksilla on tähänasti pärjätty. Liekö ollut kyseessä joku joululomittaja toimihenkilönä, joka oli lukenut ohjeistuksista lainanannon perusteet? Veljelleni yrittivät nostaa marginaalia, kun halusi lyhennysvapaita kuukausia. Väittivät, että lainaehdot muuttuvat asiakkaan toimesta. Ainoa vaan että lainaehdoissa oli mahdollisuus 24kk lyhennysvapauteen. Ei sitten noussutkaan veljelläni maksut, vaikka yritys oli pankin toimesta kova.

Juu eli eilen otin yhteyttä ensimmäisen kerran, ja ajattelin itsekkin että nyt on vaan pankkineiti pihalla, mutta tänään oli aivan samanlainen vastaus kysymyksiini.
Ja kyllä se nimenomaan mua ihmetyttää että reilu 5v on nyt maksettu lainaa tunnollisesti (enemmän kuin olisi pitänyt) ja toinen laina on maksettu kohta pois 6vuodessa, piti olla 25v SILTI mun vaimon lainaan mukaantulo vaatisi lisävakuutta, tai kokonaan uuden lainan.

Vaihda toiseen Nordean konttoriin. Pari vuotta sitten en saanut lainaa ja kokeilin toista saman pankin konttoria, niin heti irtosi ja luottokorttia jne. koitti antaa.

Voi vittujen kevät, mulla piti alkaa ansaittu palkaton kahden viikon ''joulu''loma maanantaina 22. päivä, niin tänään vuorosuunnittelija lykkäs mulle väkisin vielä tiistaille 23. päivä iltavuoron, vaikka oli jo etukäteen sovittu että sunnuntaina on viiminen vuoro ja maanantaina tehdään lopputili (inttiin 5.1.2015).
Oikeestaan, mun pitäis jo olla lomalla, jonka piti alunperin siis alkaa jo viime viikon sunnuntaina, mutta pitkän suostuttelun, painostamisen ja syyttelyn jälkeen suostuin jatkamaan vielä viikon pidempään ja nyt sekin viikko piteni vielä kahdella päivällä.

Hajottaa jo nyt joulupyhät ja viikonloppu. 5 vapaapäivää on ihan liikaa.

Hajottaa jo nyt joulupyhät ja viikonloppu. 5 vapaapäivää on ihan liikaa.
Sulla on vaan tylsä elämä. Kyllä kait minä voisin olla vaikka jatkuvasti lomalla jos vaan rahaa olisi. Ei todellakaan kävisi aika pitkäksi.
Komppaan. Kannattaa hankkia elämään sisältöä, jos 5 päivän vapaat tuntuu pitkiltä.

Itse ollut iltakoululaisena pian 5 kk, eli koulua vain iltaisin. Ja ei todellakaan oo aika käynyt pitkäks. Tuntuu, että mitään ehdi tekeen vaikka vapaa-aikaa on enemmän kuin ikinä :D Kaivellut vanhoja projekteja esille, joita pitänyt tehdä, mutta jäänyt tekemättä arjen kiireiden takia. Niin nyt on sitä aikaa. Taidankin mennä kolvaileen ;)

^Saikuta :D

Vähän on käynyt mielessä, mut ei oo mun tapasta. Ja mielessä on ehkä paluu samalle firmalle hetkeks aikaa vielä intin jälkeenkin niin en viittii senkään takia viimeisiä vuoroja pahimpaan aikaan olla turhaan saikulla, olis liian läpinäkyvää ja paluu saattais hankaloitua :D
Vituttaa kun nyt on muutenkin laitettu varmaan yhdet paskimmista vuoroista viimeiseksi, sellaiset joita oikeen kukaan ei halua tehdä. Vuorosuunnittelijan tapa kiukutella mun lähdöstä kesken kiireisimmän kauden, se on sitä tyyppiä joiden mielestä lomia ei tarvita.

Vähän on käynyt mielessä, mut ei oo mun tapasta. Ja mielessä on ehkä paluu samalle firmalle hetkeks aikaa vielä intin jälkeenkin niin en viittii senkään takia viimeisiä vuoroja pahimpaan aikaan olla turhaan saikulla, olis liian läpinäkyvää ja paluu saattais hankaloitua :D
Vituttaa kun nyt on muutenkin laitettu varmaan yhdet paskimmista vuoroista viimeiseksi, sellaiset joita oikeen kukaan ei halua tehdä. Vuorosuunnittelijan tapa kiukutella mun lähdöstä kesken kiireisimmän kauden, se on sitä tyyppiä joiden mielestä lomia ei tarvita.

Juu, olishan se vähän hölmöä saikuttaa tuossa tilanteessa. Mun kokemuksien mukaan esimiehet ei muista tollasia juttuja pitkään, mut oma maine on toisaalta hyvä pitää puhtaana, ellei se oo jo menny. Itsellä on tapana duunissa saikuttaa aina, kun hommat menee esimiesten toilailujen vuoksi ihan päin vittua. Tää ei oo paras toimintamalli, mutta oon kokeillut jo puhua asioista suoraan ja tehdä ehdotuksia vuorosuunnittelun ja toiminnan järkeistämiseksi, mutta hommat ei oo muuttuneet. Tehoton tapa osoittaa mieltä, mutta saanpahan vapaa-aikaa, firma häviää rahaa ja joku saa tehdä ylitöitä, jos haluaa.

Tästä puheen ollen, mua vituttaa juuri nyt nuo edellä mainitut seikat töissä.

Vähä vituttaa,ei kauheesti.Löysin makkarin kaapista sinne unohtuneen Amarula pullon,ties kuinka vanhan.Kokkelikshan se oli menny.

Apple ID. Voi hevonvitunjumalauta. Montakohan kertaa olen nollannut salasanani ja syöttänyt uuden ja sitten pitäis taas toimia? No ei jumalautasaatana toimi. Joka käyttökerralla pakko taas nollata, kun vasta vaihdettu salasana ei sitten toimikaan. Ttu mitä paskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom