Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Jumalauta

unirytmit niin päin vittua, että nyt alkaa pikkuhiljaa väsyttämään ja ma-pe työkkärin kurssi kun työttömänä olen. "SPURTTIA TYÖNHAKUUSI VALMENNUKSESTA!" EI JUMALAUTA!

En nyt halua rehviä mitenkään, mutta itsellä aika saatanasti kokemuksia eri asioista, raksahommat, metsätyöt, työkoneilla ajohommat, löytyy tulityökorttia ja vaikka mitä, koulusta valmistuin ja olin 2 eri firmassa töissä 5kk aikana, 14 vuotiaasta asti ollu jokakesä kesätöissä lukuunottamatta yhtä kesää ja heti kun ilmottaudun työkkäriin niin heti johonkin vitun kurssille. Olis aikapaljo parempaakin tekemistä. Ihan omia hommia mutta pitäisi saada palkkaa ja näyttää palkkatodistukset+työtodistukset sitten. Soittelin työkkäriin ja keskustelin tästä asiasta, että onko mitään mahdollisuutta pistää mun tilalle sinne kurssille joku spurgu mitä täälläpäin riittää (toki sanoin hieman nätimmin) "TULEE KARENSSIA JOSSET MEE! KAATAAKO SE VIIKKO SUN MAAILMAS NIIN PAHASTI VAI??"!.

Vitun työkkäri saatana. Eikä ehkä olisi ihan näin kova vitutus, mutta nämä unirytmit tekee koko paskasta 2x pahemman.

+ ton työkkärin puhelunjälkeen verenpaineet oli aivan tapis ja vitutus infernaalinen, ilmeeni oli varmasti kuin avatarissani olevalla koiralla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Viikon nyt seisoo vaikka päällänsä!

Itse sain kesäkuussa koulusta paperit kouraan ja heinäkuussa kutsuivat työkkäriin. Siinä sitten tuli höpistyä jotain, että voisin vielä harkita opiskelevani toisen tutkinnon, kun ei oma ala oikein "vedä" näillä nykyisillä asuinsijoilla. Setä sitten antoi esitteen kouraan koskien syksyllä alkavaa työvoimapoliittista koulutusta ja ilmoittauduin mukaan ihan omasta mielenkiinnosta, en työkkärin pakottamana. Olisihan se pitänyt arvata, että kurssin sisältö ei vastaa esitteen lupauksia. Paras anti kurssilla on ollut keskustelut muiden työnhakijoiden kanssa, eli millaisia kokemuksia ihmisillä on työelämästä, työnhausta, haastatteluista, jne. Mutta tuleepahan noustua ihmisten aikaan ylös ja käytettyä päätään. Lisäksi 8 tunnin istumisen jälkeen maistuu salitreeni ja koirien lenkittäminenkin ihan eri tavalla :)

Kyseessä ei siis ole mikään "Näin kirjoitetaan CV" tai "Näin käynnistyy tietokone" -tyyppinen koulutus, vaan kaikilla on korkeakoulututkinto ja joillain jopa yli 20 vuoden työhistoria. Sitten meitä on muutama vastavalmistunut tai hiljattain työttömäksi jäänyt nuorempi osallistuja.

Voi VITTU!
Olin eilen kännisä ja kusin kadulla, niin sitten tuli kolme noin 20-vuotiasta naista ja yksi otti siitä videokuvaa ja se se saatan kakara sano, et pistää sen nettiin.
Niitä oli kolme ja se silmälasimäinen alkoi uhkailemaan, tyyliin: "tää homma menee Facebookiin'".

Enhän minä naisia lyö ja jos olisin, lyönyt niitä pikkupilluja alkanut ottamaan niiltä kännnykän pois, niin ois tullut putkareissu-

Homma meni niin, että olin tuollaisessa kolmen promillen humalassa. Jos oisin ollut vain pieneessä vihneessä, niin olisin ottanut näiltä pikkupilluilta sen puhelimen pois ja ehkä vähän oisin antanut avaria.

Nyt en tiedä onko se mun kusi video netissä vai ei?

Olen 43-vuotias ja jos nuorena hölmöili, niin siitä vain vittuiliin.

JA KYLLÄ, haluaisin vetää etukädensuoran nihiin kolmeen pikkupilluun, kato sais vähän isän kädestä.
Vittu sitähän ne poketkin sanoo, että jos joku öykkäri heitetään pois, niin on heti jotain kakaroita ottamassa kamerakuvaa ja eikun videot nettiin.
Niin onko pahdollista, menemään Facebookin ja poistaa se video - ja kyllä annan näille pikkupilluille turpaan kun nähdään, pari pientä jabia, mut tää saatanan ei tajua, että sosiaalisessa kaikki menee ympäri maailmaa. JOTEN annetaan pieni opetus, housut pois - kuva ja se kuva Facebuukiin, siellähän se on koko maailmann näytillä.

MULLE EI VITTUILLA, törkeä teko ja jos näen ne naiset. Niin sattuu!

Pientä ei nää ja isoa ei tarvii hävetä.

Tänään on ollut paska päivä. Nukuin viime yönä huonosti, aamulla oli hammaslääkäri ja sen jälkeen iski helvetillinen väsymys kun ei enää tarvinnut jännittää. Ja töissäkin oli huonoa ruokaa lounaalla, blaah.

Vituttaa ku oma pää on niin paksu, että joutuu kaikki oppimaan kantapään kautta. Tuntuu että on jo tullu kaikki maholliset isot virheet tehtyä, ehkä enää ei voi hirmusesti mokata. Tänään tullu kaks niin helvetin huonoa uutista puhelimitse että voi morjes mikä maanantai.

Alkaa nuorellamiehellä hermot olemaan lopussa.

Koulutusta vastaavaa työtä on mahdotonta saada vähäisen työkokemuksen takia, usko on loppu ja epätoivo alkanut ottamaan valtaa.

Mitään taetta tai toivoa ei ole näkyvissä hyvään tulevaisuuteen liittyen. Vituttaa, väsyttää, turhauttaa ja stressaa niin vitusti, että jotain radikaaleja tekoja pitää alkaa harkitsemaan hiljalleen.

"Asioilla on tapana järjestyä" "positiivinen ajattelu kannattaa" ja muut maneerit on kuultu lukemattomia kertoja, valitettavasti rohkenen epäillä suuresti noiden paikkaansa pitävyyttä.

Valittaa ei saa ellei yritä muuttaa asioita, kaikkeni olen tehnyt, mutta näköjään sekään ei riitä.

^ Minkä alan töitä siis etsit? Mitenkä sitä voi kokemusta sitten saada jos ei töistä? Itse alottaisin jostain "oman alan" hommasta, joka ei ehkä ole sieltä kaikkein vaativimmasta päästä ja sais sillä tapaa jalan oven väliin ja arvokasta kokemusta.

^ Minkä alan töitä siis etsit? Mitenkä sitä voi kokemusta sitten saada jos ei töistä? Itse alottaisin jostain "oman alan" hommasta, joka ei ehkä ole sieltä kaikkein vaativimmasta päästä ja sais sillä tapaa jalan oven väliin ja arvokasta kokemusta.

Sähkö/automaatiotekniikka.

Kyllähän noita töitä löytyy jo ihan työkkärin nettisivuilta kattomalla, mutta en omaa tarpeeksi työkokemusta käytännössä yhteenkään tarjolla olevaan paikkaan.

25.11 onneksi selviää sainko opiskelupaikan korkeakouluun. Valitettavasti sekään ei takaa työllistymistä, mutta kai se edes jonkin asteisia lisä mahdollisuuksia tuo.

Voi perhana ei se ole nykybodarin elämä selvästikkään helppoa, ainakaan kun tarkemon viestiä lukee. Kaverilla on selkeesti vaan krea-kuuri päällä ja sehän vaatii nesteytystä. Nesteytyksestä tarkemo on selkeesti huolehtinutkin (3promillee). No nesteen nauttimisestahan seuraa kusihätä, joka voi vanhemmalla iällä vaatia rakon tyhjennystä jopa kadulle. Harmillista että nämä mainitsemasi "pikkupillut" eivät tuntuneet tätä asiaa ymmärtävän. Tähän kun yhdistetään vielä älyttömät keski-ikäisen testotasot niin homma on selvä. "Pikkupilluille" nyrkkiä vaan naamaan ja vähän vaikka muuallekkin. Viestistäsi päätellen olet vielä kiihkoissasi kokemastasi vääryydestä. Joka tapauksessa i feel you bro!! :rock:
Mua itseäni vituttaa niin ankarasti tarkemon kaltaiset urvelot. Ihan sama onko toi viesti kirjoitettu kännissä tai huumorilla sarkastisesti. Paskaa joka tapauksessa. Toivon että tässä jokusen päivän sisään voin tietokoneen ruudulta ihailla tarkemoa kusemassa kadulle. Tulen pitämään huolen siitä, että video leviää kulovalkean lailla maailmanlaajuiseksi hitiksi.

Laitetaanko minä ja sinä, yhdessä kehään! ja jätä noi lapselliset hymiöt, ellet ole kakara.
Yhteyttä voi otta Facebooksissa _Nimellä Zorbas Kreikkalainen.
Ja sitten "Rock' n Roll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En lähtisi hirveästi liputtamaan sen korkeakoulutuksen puolesta, vaan yrittäisin jollain tavalla saada jonkin sortin kokemusta siltä alalta, sillä voisin kuvitella, että tuolla alalla jos jollain kokemus merkkaa. Tottakai koulu kannattaa käydä, mutta siinä ohessa tai sitä ennen hankittu työkokemus on kultaakin kalliimpaa ja sen korkeakoulutuksen jälkeen sitä kokemusta kysytään vielä enemmän.

Itse olen IT-alalla ja teen tälläkin hetkellä periaatteessa liian "helppoa" työtä siihen nähden, mihin valmistun, mutta koulun loputtua toivottavasti nyt alkukeväästä mulla on jo 1,5 vuoden yhtäjaksoinen työkokemus, jolla voin osoittaa, että olen näitä ja näitä asioita tehnyt jo käytännössä ennen kuin edes valmistun koulusta -> paremmat mahdollisuudet työllistyä vaativampiin tehtäviin ja siihen päälle vielä se tutkinnon suorittaminen. Lisäksi pyrin aina osallistumaan sellaisiin työtehtäviin, jotka eivät varsinaisesti minulle kuulu ihan vaan sen takia, että saan lisää kokemusta.

Tämä jätkä joka ilisoisaan mun kusivideossa,on joku 20-KAKARA.
Se on kakaritten hommaa, ottaa videkuvaa, esim. oksentavasta ihmisestä ja laittaa se nettiin.
Kyllä on huono itsetunto; Tyyliin: "sainpas tehdä jotain.

Tämä jätkä joka ilisoisaan mun kusivideossa,on joku 20-KAKARA.
Se on kakaritten hommaa, ottaa videkuvaa, esim. oksentavasta ihmisestä ja laittaa se nettiin.
Kyllä on huono itsetunto; Tyyliin: "sainpas tehdä jotain.
On kyllä pakko ihmetellä, että miten viitsit tosta ikä asiasta jatkuvasti muistuttaa. Sun tähän ketjuun kirjottamat viestit kun lähinnä osoittaa, ettei ihmisen iällä tunnu olevan kypsyyden kannalta mitään tekemistä. Voisi äkkiä luulla, että sun nimimerkkis takana kirjoittelee joku yläasteikäinen skidi. Tosin olisiko teksti silloinkaan tuollaista?
En viestissäni väittänyt sun kusemisen videoinnin olevan oikein. Mutta jos aikuinen mies uhkailee lyövänsä "pikkupilluja" turpaan, on internetjulkisuus kusemisvideon muodossa mun mielestä ihan oikein sun kaltaselle ÄIJÄLLE. :face:
Miksi haastat kehään, kun olet selvästi vanhan koulukunnan katutappelija? :david:

yks mulukku ajo audin perää ja nyt sitte ollaa ilman autoo vähän aikaa ja työmatkaa on kumminkin reilut 30km. Mä en ymmärrä miks pitää ajaa aina persiissä kiinni! Jättäkää sitä väliä hyvät ihmiset.

yks mulukku ajo audin perää ja nyt sitte ollaa ilman autoo vähän aikaa ja työmatkaa on kumminkin reilut 30km. Mä en ymmärrä miks pitää ajaa aina persiissä kiinni! Jättäkää sitä väliä hyvät ihmiset.

Eikö vakuutus maksa sijaisautoa?

Aamulla tuli soitto että pitäis raahautua työkkärin järjestämälle kurssille maanantaina 40km päähän. Ilmotin tantalle että autoa en omista ja julkiset eivät täällä peräkylällä kulje hyvin. Hirveä taistelu että tosiaan julkisten aikataulut eivät sovi. Sovittiin sitten etten tule tälle kurssille, mutta seuraavaks "Tuut sitten seuraavalle kurssille joka samassa paikassa" Millähän järjellä nuo julkiset nyt muuttuu tässä välissä? Alkoi ihan vituttamaan ku piti selitettä miksei tämä nyt käy moneen kertaan.

Aamulla tuli soitto että pitäis raahautua työkkärin järjestämälle kurssille maanantaina 40km päähän. Ilmotin tantalle että autoa en omista ja julkiset eivät täällä peräkylällä kulje hyvin. Hirveä taistelu että tosiaan julkisten aikataulut eivät sovi. Sovittiin sitten etten tule tälle kurssille, mutta seuraavaks "Tuut sitten seuraavalle kurssille joka samassa paikassa" Millähän järjellä nuo julkiset nyt muuttuu tässä välissä? Alkoi ihan vituttamaan ku piti selitettä miksei tämä nyt käy moneen kertaan.

...voihan ne jollain tuurilla siinä välissä muuttuakin aikataulut. Olet siis työtä vailla, miten meinasit kyydit hoitaa työpaikalle sitten kun sellainen ilmaantuu?

...voihan ne jollain tuurilla siinä välissä muuttuakin aikataulut. Olet siis työtä vailla, miten meinasit kyydit hoitaa työpaikalle sitten kun sellainen ilmaantuu?
10 vuoteen ei ole aikataulut muuttunu, tuskin tälläkään aikavälillä. Enköhän minä kyydin saa töihin, ainaki siinä tapauksessa jos etelään muutan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom