Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä tällä hetkellä olisin ennemmin työtön ja tekisin sillontällön duunia siihen ohelle, rahaa tulis tilille yhtä paljon. Kyllä mä silti töissä haluan olla, tänhetkinen duuni vaan alkaa tympimään urakalla, mut tammikuussa vaihtuu maisema ja siitä vuosi eteenpäin pyrin opiskelemaan oikeesti mieluisalle alalle.

Voi kyynel. Ootko mielummin työtön? Kyllä läpeensä perseestä oleva työ voittaa työttömänä olonkin.

No en nyt tiedä. Riippuu tietysti elämästä noin niinkuin muuten. Jos sillä vapaa-ajalla olisi muutakin tekemistä, kuin kasvattaa megalomaanista lerssiä otsaan töissä huonolla palkalla, niin sitten kannattaa valita se työttömyys. Sit taas jos työ on vähänkään mielenkiintoista niin sitten sitä voi tehdä ihan vaan rakkaudesta lajiin..

Viimeksi putouksesta putosi ainakin ihan oikea henkilö. Vittu miten köyhää paskaa tehdä hahmo miehestään. Harmi kun ei pudonnut ensimmäisenä.

Kieltämättä oli liikaa vetää Hynysen hattu päähän, mutta muuten hahmo on ehdottomasti kärkijoukossa tän vuoden tarjonnasta. Ainoa josta tarttui mulle hokemia. Nämä on näitä mielipidekysymyksiä ja sun mielipide - oli virhe ja niin pahaaaa <tähän joku hymiö>.

-ei päästä isännänkanssa salille/kauppaan jne... kun ei voi jättää vielä aikuisia ja just syntyneitä koiran pentuja naapurin hoitoon niin pitkäksi aikaan.
- oikeepolvi ei edelleenkään kestä oikeen mitää
- ja oikeeolkapää vetä välillä käden voimattämaksi tippuu ihan kaikki kädestä puhelimesta lähtien.
-pitäs mennä hammaslääkäriin hammas särkee niin rutosti mikään särkylääke ei tunnu auttavan.
-mikä nykypäivänä einyt vituttas: väsyttää ja nälkä ei jaksas syödä terveellisesti laihtuminen hidasta
-viiminen 34km kylältä kotiinpäin yhtä mutalillua ja tukkirekkojen jätti urille runnomaa (tulis jo pakkasta kunnolla että tiet jäätys kuntoon toivonmukaan ei tollasille urille kun en omista traktoria)
------:zzzz:

Kyllä mä tällä hetkellä olisin ennemmin työtön ja tekisin sillontällön duunia siihen ohelle, rahaa tulis tilille yhtä paljon. Kyllä mä silti töissä haluan olla, tänhetkinen duuni vaan alkaa tympimään urakalla, mut tammikuussa vaihtuu maisema ja siitä vuosi eteenpäin pyrin opiskelemaan oikeesti mieluisalle alalle.

Tämä. Nykyisistä duuneista jää käteen n. 1500e/kk. Osa-aikatyöttömänä saisin (asumistuki + työttömyyspäiväraha + kolme vuoroa kuussa) n. 1200e käteen.

Onneks on kokoomus, joka kannustaa meitä vähäosaisia tekemään työtä :)

Olo on kun jyrän alle jäänyt, kurkkuun sattuu ja nenä vuotaa. Pelottaa, että kuume alkaa nouseen. Eipä muuten mitään, mutta tänään alko 4 päivän vapaat ja perjantaina pitäs mennä laivalle. Ei nyt oo aikaa sairastaa. :wall:

*ttu kun ois ollu paikalla, kun järkeä jaettiin.. :face:

Olo on kun jyrän alle jäänyt, kurkkuun sattuu ja nenä vuotaa. Pelottaa, että kuume alkaa nouseen. Eipä muuten mitään, mutta tänään alko 4 päivän vapaat ja perjantaina pitäs mennä laivalle. Ei nyt oo aikaa sairastaa. :wall:

Juu et sä ny voi kipeeks tulla. Lepäät tän päivän ihan vallan! :)

Nukuin liian myöhään ja helevetistä töitä ois. Menee myöhään. Toisaalta hyvä, että tuli nukuttua. Oli jo vähän vekkulia nukkumatille. First world problems...

Viime viikkojen aikana on tarjottu liian paljon pientä ärsyttävää shittiä. Vahvasti tuntuu siltä, että nakerruksesta seuraa pian iso vee!

Viimeksi muokattu:
MyProtein-tilaus tuodaan Suomeen asti. Suomen puolen toimittajalla jokin ongelma ilmeisesti toimituksessa. Minuun ei oteta yhteyttä asian tiimoilta, esimerkiksi uuden toimitusyrityksen merkeissä. Tavarat palautetaan Englantiin, ja rahat takaisin tilille. Joudun tilaamaan koko hevonvitunpaskasaatananvitunmulkkuperkeleen tilauksen uusiksi. Rahoje tulemisessa tilille kestää 4-5 päivää, mistä uudessa tilauksessa taas 10 päivää.

Voi kyynel. Ootko mielummin työtön? Kyllä läpeensä perseestä oleva työ voittaa työttömänä olonkin.

Kyllä voitta mutta kyllä muakin ottaa päähän. Olen tehnyt töitä myyjänä viitisen vuotta ja hakenut uutta työpaikkaa jatkuvasti mutta ei vittu mitään. Sitten kuin päässyt haastatteluun niin kaikki on vaikuttanut hyvältä ja sitten tulee puheeksi tulee palkka: 1800€ 1900€ vaikka kyseessä on ollut muuta kuin ruokakaupan kassa. Joo joo pitää olla tyytyväinen että on duuni, mutta kyllä ottaa päähän kuin tekee hommia kahden edestä paskapalkallal. Sanon teille kaikilla että hankkikaa hyvä koulutus!

Se on paree olla sitkeilemättä paikassa, jossa sekä johto, työkaverit että itse duuni ovat syvältä. Myös silloin, kun duuni itse on siedettävää, mutta kaksi ensimmäistä ovat jostain... en nyt keksi. Tietysti mielialalääkkeiden avulla taidetaan ympäristön paineesta sitkeillä jossain neuvosto- ja humanistipaikassa, mutta raja tulee niidenkin kanssa vastaan jossain vaiheessa. Siis paras lääke on luovuttaa heti, kun duunissa käynnin plussat SIINÄ PAIKASSA alkavat olla vähemmässä pitkään kuin miinukset. Ei paskan duunipaikan ainoa vaihtoehto ole työttömyys.

Jokatapauksessa kysymys on omasta mielenterveydestä, vaikka kova jätkä tietysti kieltää koko sanan.

Joku varasti minun polkupyörään kiinnitetyn (noin viiden euron) pumpun, muttei vaivautunu viemään niitä sen pumpun telineitä, jotka oli vittu kahella nippusiteellä kiinni. Nyt mulla on ne telineet ihan turhaan. Sinä joka veit sen pumpun niin hae hyvä ihminen ne telineetki minulta. Perkele viiden euron pumppu, oliko nyt aivan pakko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom