Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä lievää vitutusta aiheuttaa se kun kohta kuukauden ollut kortti mutta ei autoa. Kaverit kyllä ajelee autoillaan kun porukat kustantaa vakuutukset ja muuta kivaa mutta eipä meikäläisen opintotuella paljoo autolla ajella. Saatana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vartiointiliikkeen lelupoliisiauto invapaikalla ja herrat liian isoissa GK:n rotseissa patsastelemassa kohteessaan, jossa ei edes tapahdu mitään.

Kansalaisena mua vituttaa tuo pysäköinti varsinkin, kun kyseisessä rakennuksessa on myös liikuntarajoitteisille suunnattuja palveluja/klinikoita. Alalla työskentelevänä/työskennelleenä mua vituttaa, et nuo on just niitä apinoita, jotka pilaa koko ammattikunnan maineen.

Mulla ei ole rahaa, koska on tapahtunut sähläämistä tilinumeroiden kanssa eikä mun palkkani ole löytänyt tietään mun luokse. Saan pientä asumislisää Kelalta, ja sekin on mennyt nyt väärälle tilille koska Kelassa ei ollut käsitelty vielä mun ilmoitusta (jonka laitoin kk sitten), että asumislisä pitää jatkossa maksaa mulle eikä mun vuokranantajalleni, koska muutan eri vuokranantajan asuntoon. Muutosta johtuen jouduin tyhjentämään kaikki tilini, että saan maksettua yhden kuun aikana kaksi vuokraa ja kahden kk suuruisen uuden vuokratakuun, joten ei ole edes mitään säästöjä. Onpa mukava tilanne. :rolleyes: Sitä odotellessa, että kaikki sähläykset saadaan selvitettyä ja rahat oikeisiin osoitteisiin. Onneksi sentään äiti lainaa rahaa, että saan maksettua perjantaina (oletettu palkkapäivä) erääntyneen Visa-laskun.

Työttömyys/rahattomuus. Tai no osa-aikanen olen, mutta eipä paljoa iloa ole kun vuoroja on kaksi taikka kolme keskimäärin viikossa. Kiitos yli rekrytoinin. Kaikki rahat menee mitä tulee ja eniten vituttaa se että isoja pakollisia menoja on ja tiedossa lisää.

Vs: Vituttaa niin ankarasti

I

Se että inttiä mainostetaan kuntokouluna. Osalle ehkä jos pohjakunto on mitätön, mutta omalla kohdalla pääsee kyllä kunto huononemaan ku ei pääse reenaa. Pieni asia oikeesti suurta vitutusta aiheuttavien asioiden esim.sairaus rinnalla tms. Mutta kuha hajottaa :D
Edit: tulipas virheitä kirjotuksessa.

No laitetaan nyt sitten tännekin..Vesivahinkoa pukkaa. Johan tässä vasta ostetussa kämpässä ennätettiin lähes 2 kuukautta asua tyytyväisenä. Yläkerran wc:n lattiakaivoon kaadetut vedet teleporttautu alakerran makkarin katosta alas..voi jumalauta. Nyt sitten odotellaan putkifirmaa arvioimaan mitä on hajonnut ja missä mallissa rakenteet on. Lieköhän kauan ennättänyt vuotaa rakenteisiin. Kyllä, nyt vituttaa.

Aloitin maisteriopinnot seka pakollisen alaan liittyvan koulutuksen syyskuussa ja motivaatio opiskeluja kohtaan ollut alusta asti nollassa. En vaan jaksaisi kayda tuota vuoden kestavaa koulutusta koska siella opetetaan sellaisia asioita jotka olen joko a) jo oppinut tyoelamassa tai b) oppisin tyoelamassa helposti ja nopeasti. Minulla on harjoittelusopimus unelmieni firmaan mutta se ei ala kuin vasta vuonna 2016 koska juristeja saatelevan jarjeston mukaan tuo vuoden kurssi on pakko kayda ennen kuin voi aloittaa harjoittelun. Haluaisin jo aloittaa urani kunnolla.

Vahan jonkinlaista uupumista myos ilmassa. Olen koulussa 2 paivaa viikossa ja loput 3 paivaa toissa. Koulu + tyot vievat yhteensa n. 40h/viikko ja siihen paalle teen myos toisessa tyopaikassa n. 10h/viikko ja viela pitaisi vapaa-ajalla opiskellakin. Koulu suosittelee etta oppilaat kayttaisivat vahintaan 40h/viikko opintoihin, mutta talla hetkella joudun tiivistamaan tuon vajaaseen kymmeneen tuntiin. Tuntuu ettei aika riita mihinkaan :(

Ainiin, lintsasin tanaan. Sekin vituttaa koska minulla ei ollut sen kummempaa syyta kuin pieni paansarky ja vasymys aamulla.

Vartiointiliikkeen lelupoliisiauto invapaikalla ja herrat liian isoissa GK:n rotseissa patsastelemassa kohteessaan, jossa ei edes tapahdu mitään.

Kansalaisena mua vituttaa tuo pysäköinti varsinkin, kun kyseisessä rakennuksessa on myös liikuntarajoitteisille suunnattuja palveluja/klinikoita. Alalla työskentelevänä/työskennelleenä mua vituttaa, et nuo on just niitä apinoita, jotka pilaa koko ammattikunnan maineen.

Noh, täällä Turussa oli Skanssissa saman firman auto jätetty kellariautohalliin vilkkaimpien liukuportaiden eteen (~3m päähän), auton perä rullaportaiden suuntaan. Vitsinä se, että auto oli käynnissä, ei ketään ohjaamossa. Siinä se syyti pakokaasua liukuportaisiin ja sitä myöden suoraan ostoskeskukseen ... ainakin sen 45-60 minuuttia mitä itsellä meni citymarket-asiointiin. En nähnyt heeboja missään mutta kiireen oli pakko olla kova. Elkut vaan köhi ja luimisteli.

Länsiväylän vitun ruuhkat, vittu että saa taas istua autossa munimassa joka vitun päivä. Tarkoitus tietöillä on toki hyvä, mutta vituttaa silti ja ilmeisesti vitutusta jatkuu joka päivä parin vuoden ajan :wall:.

ostettiin tuossa asunto ja nyt olisi kuukausi aikaa remontoida. Perus pintaremonttia siis. Itse tässä en voi sitä tehdä koska päivätyöt ja perheenkin kanssa on mukava olla eli remppamiehet hoitaa. Minä hoidan ison kuvan, että asiat on reilassa kun muutetaan, hoidan remontoijat ja sovin mitä tehdään. Vaimoa vituttaa kokoajan. Ei ilmeisesti saisi olla sopimassa asioita ja tilaamassa tarvikkeita että työt menisi eteenpäin. Vituttaa se, että toinen keskittyy aivan naurettaviin yksityiskohtiin ja ne tuntuu kaatavan koko homman. Odotan sitä itkupotkuraivaria missä manataan koko asunnon osto ja remontti, kun joku eteisen pieni väliseinä on puolimetriä väärässä paikassa ja sitä ei voi siitä purkaa/siirtää. No, eipä tässä varmaan voi kun pitää pään kylmänä, että voi olla jollakin vaikeaa.

Vittu, että osaa vituttaa koiranomistajat, jotka eivät osaa kouluttaa lemmikkiään!

En tarkoita nyt pieniä puudeleita tai spanieleita mitkä räksyvät puusta putoaviaville lehdille tai käpyjä syövälle oravalle, tarkoitan isoja piskejä jotka repivät ollessaan hihnassa ja hyppivät vastaan tulevia ihmisiä päin.

Ottakaa perkele siitä eläimestä luonto pois ja kouluttakaa se niin, että sen kanssa voi ulkoilla rauhassa eikä ihmisten tarvitse pelätä sitä teidän karvaista kaveria mikä ei koskaan olisi vihamielinen/vaarallinen teidän sanojenne mukaan.

Mikäli se elukan kouluttaminen on ylivoimaista niin älkää ottako niitä ristiksenne. Koira ei ole verrattavissa lapseen, sille pitää näyttää rajat, vaikka sitten kovakouraisesti.

Eläimet itsessään ovat kivoja ja tuovat sisältöä elämään, nyt vituttaakin suuresti ne jotka eivät ole valmiita kantamaan sitä vastuuta mikä eläimen ottamisen mukana tulee.

Olen aivan kypsä mun duuniin tällähetkellä. Toisaalta työsuhdetta on enää alle kaks kuukautta jäljellä, niin ei vituta niin paljoa. Mut töihin meneminen ja siellä oleminen tuntuu aikalailla vittumaiselta pakkopullalta tällä hetkellä, poislukien sellaiset vuorot joissa saa nippailla kiveksiä pehmeellä tuolilla ja soitella kavereille.

Putouksesta on tiputettu ihan vääriä hahmoja. Arvatenkin seuraavaksi tippuu se fitness-kisu ja koko paskan vie Lalli. Siinä vaiheessa muutan Kööpenhaminaan ja otan Ruotsin kansalaisuuden.

Vituttaa mua vähän myös naiset, mutta se on luonnonvakio.

Vittu, että osaa vituttaa koiranomistajat, jotka eivät osaa kouluttaa lemmikkiään!

En tarkoita nyt pieniä puudeleita tai spanieleita mitkä räksyvät puusta putoaviaville lehdille tai käpyjä syövälle oravalle, tarkoitan isoja piskejä jotka repivät ollessaan hihnassa ja hyppivät vastaan tulevia ihmisiä päin.

Ottakaa perkele siitä eläimestä luonto pois ja kouluttakaa se niin, että sen kanssa voi ulkoilla rauhassa eikä ihmisten tarvitse pelätä sitä teidän karvaista kaveria mikä ei koskaan olisi vihamielinen/vaarallinen teidän sanojenne mukaan.

Mikäli se elukan kouluttaminen on ylivoimaista niin älkää ottako niitä ristiksenne. Koira ei ole verrattavissa lapseen, sille pitää näyttää rajat, vaikka sitten kovakouraisesti.

Eläimet itsessään ovat kivoja ja tuovat sisältöä elämään, nyt vituttaakin suuresti ne jotka eivät ole valmiita kantamaan sitä vastuuta mikä eläimen ottamisen mukana tulee.
Mun säädön koirat tekee tollee kun ollaan käyty kävelylenkeil, jos tulee joku muu koira vastaan... Se kyllä yrittää kitkee sitä, mut se on kai aika vaikeaa veikkaan.

Olen aivan kypsä mun duuniin tällähetkellä. Toisaalta työsuhdetta on enää alle kaks kuukautta jäljellä, niin ei vituta niin paljoa. Mut töihin meneminen ja siellä oleminen tuntuu aikalailla vittumaiselta pakkopullalta tällä hetkellä, poislukien sellaiset vuorot joissa saa nippailla kiveksiä pehmeellä tuolilla ja soitella kavereille.

Voi kyynel. Ootko mielummin työtön? Kyllä läpeensä perseestä oleva työ voittaa työttömänä olonkin.

Kyl ite mieluummin työttömänä oisin ku esim jossai ählämi pizzeriassa jossa tuntipalkka luokkaa 8e ja melkei sama raha jää kätee työttömänä mitä töissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom