Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauan sait olla työttömänä? Siis kunnes kosahti.Jouduin työkkärin pakottama uravalmennukseen.. jumanvittu mitä turhaa paskaa se on.
Edit: tulipas virheitä kirjotuksessa.Se että inttiä mainostetaan kuntokouluna. Osalle ehkä jos pohjakunto on mitätön, mutta omalla kohdalla pääsee kyllä kunto huononemaan ku ei pääse reenaa. Pieni asia oikeesti suurta vitutusta aiheuttavien asioiden esim.sairaus rinnalla tms. Mutta kuha hajottaa :D
Vartiointiliikkeen lelupoliisiauto invapaikalla ja herrat liian isoissa GK:n rotseissa patsastelemassa kohteessaan, jossa ei edes tapahdu mitään.
Kansalaisena mua vituttaa tuo pysäköinti varsinkin, kun kyseisessä rakennuksessa on myös liikuntarajoitteisille suunnattuja palveluja/klinikoita. Alalla työskentelevänä/työskennelleenä mua vituttaa, et nuo on just niitä apinoita, jotka pilaa koko ammattikunnan maineen.
Mun säädön koirat tekee tollee kun ollaan käyty kävelylenkeil, jos tulee joku muu koira vastaan... Se kyllä yrittää kitkee sitä, mut se on kai aika vaikeaa veikkaan.Vittu, että osaa vituttaa koiranomistajat, jotka eivät osaa kouluttaa lemmikkiään!
En tarkoita nyt pieniä puudeleita tai spanieleita mitkä räksyvät puusta putoaviaville lehdille tai käpyjä syövälle oravalle, tarkoitan isoja piskejä jotka repivät ollessaan hihnassa ja hyppivät vastaan tulevia ihmisiä päin.
Ottakaa perkele siitä eläimestä luonto pois ja kouluttakaa se niin, että sen kanssa voi ulkoilla rauhassa eikä ihmisten tarvitse pelätä sitä teidän karvaista kaveria mikä ei koskaan olisi vihamielinen/vaarallinen teidän sanojenne mukaan.
Mikäli se elukan kouluttaminen on ylivoimaista niin älkää ottako niitä ristiksenne. Koira ei ole verrattavissa lapseen, sille pitää näyttää rajat, vaikka sitten kovakouraisesti.
Eläimet itsessään ovat kivoja ja tuovat sisältöä elämään, nyt vituttaakin suuresti ne jotka eivät ole valmiita kantamaan sitä vastuuta mikä eläimen ottamisen mukana tulee.
Olen aivan kypsä mun duuniin tällähetkellä. Toisaalta työsuhdetta on enää alle kaks kuukautta jäljellä, niin ei vituta niin paljoa. Mut töihin meneminen ja siellä oleminen tuntuu aikalailla vittumaiselta pakkopullalta tällä hetkellä, poislukien sellaiset vuorot joissa saa nippailla kiveksiä pehmeellä tuolilla ja soitella kavereille.
Voi kyynel. Ootko mielummin työtön? Kyllä läpeensä perseestä oleva työ voittaa työttömänä olonkin.