Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähä yli viikon vituttanu oikee vitusti. Samoihi aikoihi alko sellai vittumainen pisto ja puristus rinnassa. Tänää sit toi kipu rinnassa perkelöity ja lähin sit lekurii ottaa sydän kuvat. Ei oo koskaa vituttanu nii et pitää oikee lääkärii lähteä. :face: :face:

Syksy on saapunut ja Pöpöt taas pyörii ja täällä yritetään ekaluokkalaisen kanssa taistella eteenpäin yrittäen välttää pahimpia tauteja. Saas nähdä tuleeko tuosta koulunkäynnistä sittenkään normiliokalla mitään, nyt on vesirokko kiertämässä rinnakkaisluokalla ja en kyl poikaa uskaltanut kouluun edes viedä. Meillä siis lapsella autoimmuunisairaus ja olematon vastustuskyky yhdistettynä mm. keuhkosairauteen. Muunmuassa vesirokko olisi erittäin vakava paikka. Katellaan nyt, hyvin tää on tähän asti mennyt, ei oo ollu ku pienen pientä hässäkkää tässä viime aikoina. Irronnutta keskuslaskimokatetria ja lääkeaineongelmia ja sen sellaista. Mutta jätskiä ollaan syöty ihan sikanaan vaikka ruokavalio ei sitä oikein sallisikaan :D

Oman alan opiskelu tuntuu pakkopullalta ja opiskelijakaveriporukka ei lisää sitä omaa intoa/tsemppiä ollenkaan (luulen että tama on päätekijä) vaikka 2v jäljellä. Ei ole jostain syystä oikeen panettanutkaan viimeiseen 3-4 viikkoon ja ranteet/selkä on ruvennut oireilemaan treenistä perkel

Oman alan opiskelu tuntuu pakkopullalta ja opiskelijakaveriporukka ei lisää sitä omaa intoa/tsemppiä ollenkaan (luulen että tama on päätekijä) vaikka 2v jäljellä. Ei ole jostain syystä oikeen panettanutkaan viimeiseen 3-4 viikkoon ja ranteet/selkä on ruvennut oireilemaan treenistä perkel
Tsemppaa niin, että mieti että mitä enemmän opit ja kiinnostut, sitä vahvemmilla oot työmarkkinoilla. Ja ohitat ne kaveris. Ne on samassa jonossa sun kans ja ei kaikki saa töitä :)

Tsemppaa niin, että mieti että mitä enemmän opit ja kiinnostut, sitä vahvemmilla oot työmarkkinoilla. Ja ohitat ne kaveris. Ne on samassa jonossa sun kans ja ei kaikki saa töitä :)

Lainauksessa on klassinen esimerkki länsimaisen kapitalismin tuomasta ajattelusta, joka saa ihmiset kilpailemaan toisiaan vasten ja on omiaan lisäämään stressiä ja ahditusta. t. hippi. Kyseinen ajattelu vituttaa.

Syksy on saapunut ja Pöpöt taas pyörii ja täällä yritetään ekaluokkalaisen kanssa taistella eteenpäin yrittäen välttää pahimpia tauteja. Saas nähdä tuleeko tuosta koulunkäynnistä sittenkään normiliokalla mitään, nyt on vesirokko kiertämässä rinnakkaisluokalla ja en kyl poikaa uskaltanut kouluun edes viedä. Meillä siis lapsella autoimmuunisairaus ja olematon vastustuskyky yhdistettynä mm. keuhkosairauteen. Muunmuassa vesirokko olisi erittäin vakava paikka. Katellaan nyt, hyvin tää on tähän asti mennyt, ei oo ollu ku pienen pientä hässäkkää tässä viime aikoina. Irronnutta keskuslaskimokatetria ja lääkeaineongelmia ja sen sellaista. Mutta jätskiä ollaan syöty ihan sikanaan vaikka ruokavalio ei sitä oikein sallisikaan :D

Olen monta kertaa meinannut avautua tähän ketjuun. Jotenkin ei taas enää vituta. Voimia teille![emoji106]

Aaa sori. Itsee harvoin vituttaa tai ahdistaa työ. Itse kun en elä työn takia, vaan se on vaan mahdollistajana moneen asiaan. Joten se ei itseä ole ikinä stressannut. Mutta tuo on vaan totta. Kaikki ei ehkä asioita käsittele samaan tapaan, mutta faktat on hyvä sisäistää ja niiden kautta lajitella omia motiiveja tallustaa tällä pallolla.

Se olis taas perjantai yksin. Oon pyrkiny kehittää myönteistä elämänasennetta ja sanonut itselleni, että oon ihan kelpo ihminen. Se ei kuitenkaan tällä hetkellä lämmitä. :(

Välillä on vaikeeta löytää elämästä myönteisiä asioita, mut onneksi mulla on lapset, ilman niitä mä en jaksaisi. Mua nyt yleisesti vituttaa kaikki... Varsinkin julkinen terveydenhuolto, kun yksiä tuloksia saa odottaa monta viikkoa ja soitella perään. Taidan mennä yksityiselle, niin ehkä jotain tapahtuukin.

Eniten vituttaa kaikki, mutta erityisesti vituttaa julkinen terveydenhuolto?

No ei paljoa vitutukset auta, maanantaina soitan yksityiselle ja saavat ottaa uudet koepalat niin uskoisin ettei kestä yli kolmea viikkoa tulosten saaminen, kuten julkisella puolella.

No ei paljoa vitutukset auta, maanantaina soitan yksityiselle ja saavat ottaa uudet koepalat niin uskoisin ettei kestä yli kolmea viikkoa tulosten saaminen, kuten julkisella puolella.

Koeta jaksella :(

Ei ole mukavata, kun joudut odottelemaan tuloksia noin pitkään ( Muistan, kun laittelit tänne alunperin viestiä tilanteestasi)...Jos edes yhtään jeesaa, niin pieneksi kevennykseksi. Olen itse sairastanut helmikuun alusta. Verikokeissa ravattu kymmeniä kertoja yksityisellä. Kaksi kertaa on samaa kaava toistunut, joten olisi ollut mahdollista saada kiinni syystä...NO: MEHILÄINEN HUKKASI KOEPUTKENI ja tulokset meni sen siliän tien. Eli ei se siellä yksityiselläkään aina toimi...Sain toki lohdutukseksi ilmaisen kahvikupongin, jolla sai myös pullaa...:rolleyes:

Vähä yli viikon vituttanu oikee vitusti. Samoihi aikoihi alko sellai vittumainen pisto ja puristus rinnassa. Tänää sit toi kipu rinnassa perkelöity ja lähin sit lekurii ottaa sydän kuvat. Ei oo koskaa vituttanu nii et pitää oikee lääkärii lähteä. :face: :face:

Kyllä noin voi käydä jos oikein vituttaa tai on surua. Itselläkin on tullut sellaisia pistoja tai viiltoja rintaan, tosin tiedän että ne ovat vaarattomia.

Noin muuten itselläkin tuntuu kaikki hieman haastavalta nyt. Mikään ei mene ihan nappiin. Outoa.

Jokunen aika sitten erään tutkimuksen yhteydessä röngtenissä löytyi keuhkoista tulkinnanvarainen löydös, eli kasvain tai sitten joku muu. Lähete Meilahteen jatkotutkimuksiin, n. 3 kk:n päähän olisi mennyt. Tähän päälle vielä lausunnot yms. niin tuloksen olisi saanut aikaisintaan 3,5 kk:n päästä. Kaivoin kuvetta ja maksoin yksityisellä, tarkempi kuvaus ja vapauttava lausunto 36 tunnin päästä. Elämäni parhaiten sijotettu 300 euroa mielenrauhasta ja jos kyseessä olisi ollut kasvain niin 4 kk:n etumatkaa ei kannata antaa.

Selain ja oikeastaan tietokone jumittelee täysin nykyisten nettisivujen upotettujen videoiden sun muiden kanssa.

Avaat vaikka forumilta videothreadin niin tuntuu, että koko maailma "kyykkää" sen latausjumituksen johdosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom