Vittu, tajusin just etten oo käynyt neljään kuukauteen salilla kuin kerran viikko takaperin jolloin yritin aloittaa uudestaan, tulin kipeeksi. Duuni syönyt motivaatiota vähän saatanasti, 6pv viikossa töitä, pelkkää iltavuoroa ja koska en oo mikään aamuihminen niin ei kauheesti oo tehnyt mieli salille.
Tän hetken rutiini:
9:00 Herätys
-2h vapaa-aikaa, jonka oon koneella tms. koska kaikki muut ihmiset on töissä
11:00 Safkaa, työvaatteet päälle ja töihin
21:30-22:00 Töistä kotiin
-suihku, safkaa ja hetki koneella
23:00 nukkumaan
ja seuraavana päivänä sama suunnilleen uusiksi. Nukkumiseen menee helposti toi 9-10h koska oon jatkuvasti aivan naatti tosta pelkästä iltavuorosta ja työstä, jossa ei niin kauheesti oo aktiviteettia. 1 vapaapäivä viikossa menee myös työasioiden hoitamiseen, pelailuun ja sit illasta kavereiden kanssa hengailuun kun ne pääsee töistä. Jos tohon väliin yrittää tunkea 4krt viikossa salin, niin oon luultavasti alle kuukaudessa jo ihan hermoraunio.
Tähän ohelle tietenkin lisätään se, että ens viikolla alkaa kämpän remontointi (kosteusvaurio, tästä juttua pari sivua takaspäin) jossa pitäis pystyä olla itse mukana mahd. paljon.
Onneks kohta helpottaa kun loppuu työt joulukuun puolivälin tienoilla ja tammikuussa inttiin, melkeen vois sanoa että mulla tulee siellä olemaan enemmän aikaa treenaamiselle kuin nyt.
E: Ei perkele, just kun pääsin valittamaan liiasta työstä, niin käväsin katsomassa uutta listaa, työtunnit on pudonneet puolella. Toivottavasti lista on jäänyt jostain syystä kesken eikä noi ole lopulliset, on hiukan myöhästä sopia extravuoroja toiseen duuniin kun siellä on ens kuun listat tehty jo, ja noilla tunneilla en kyllä tuu toimeen.