Tohon vielä ensin tiukka käsky ja päälle huudot miten ikinä ei mitään tee eikä edes roskia saa vietyä.....oishan tos epäilykset heränny jo lähtiessä. Koskaan ole ennen roskia lähtenyt viemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohon vielä ensin tiukka käsky ja päälle huudot miten ikinä ei mitään tee eikä edes roskia saa vietyä.....oishan tos epäilykset heränny jo lähtiessä. Koskaan ole ennen roskia lähtenyt viemään.
Kyrpii nyt kyllä 40 euron edestä. Olen muuttamassa, ja uusi vuokranantaja haluaa että teen vuokravakuustilin pankkiin sen sijaan, että maksan vain vakuuden jollekin heidän tililleen. No tämä lystipä maksoi mulle 40 euroa. Mitä vittua! Neljäkymmentä euroa!
Jos kerta hän sitä haluaa, niin miksi maksu menee pelkästään sinun pussistasi?
No se kyllä selkisi äkkiä että mun turvani tässä on että vuokranantaja ei pääse karkaamaan rahojeni kanssa, mutta vuokranantaja tässä tapauksessa on suuri firma joka tuskin harrastaa tuollaista vilunkia. Tietenkin on mahdollista että firma laskuttaisi esim. korjaustöistä joiden väittäisi olevan minun tekemieni tuhojen vuoksi, mutta siinä kohtaa ei auta vaikka vakuustili on mun nimissäni kun kyllähän firma ne sieltä saa käyttää ainakin jollain ehdoin. Rahat keräävät korkoa, tosin sitä ei paljoa ehdi kertyä siinä ajassa jonka aion kämpässä viettää. Kaikenkaikkiaan pidän tätä aika huonona diilinä itselleni. Raha kyllä kelpasi, S-pankille ainakin. En usko, että mun mahdollisuuteni rutista firmaa maksamaan pankin palvelumaksua ovat sen paremmat kuin että ne suostuisivat maksamaan mun puolesta sen vaatimansa kotivakuutuksen. Olisi pitänyt katsoa etukäteen, josko joku toinen pankki olisi tehnyt saman tilin halvemmalla, mutta enhän mä edes ajatellut, että tilinavaus voisi olla niin kovaksi hinnoiteltu.Oudointahan tuossa on, että vuokravakuustili (versus vakuuden maksu vuokranantajalle) suojaa nimenomaan vuokralaista vuokranantajalta eikä päin vastoin. Luulis että raha kelpais.
No se kyllä selkisi äkkiä että mun turvani tässä on että vuokranantaja ei pääse karkaamaan rahojeni kanssa, mutta vuokranantaja tässä tapauksessa on suuri firma
Tänää oli uus yritys.. oletin että automaatti tulostaa tarran johon menis kaikki tracking koodit... olin pahasti väärässä... automaatti vaa ilmottaa että muistithan laittaa yhteystiedot pakettiin samalla kun luukku auki... no se avas luukun ja se paska oli kaikenlisäks täynnä. No vittu peruuta ja takaismaksuu painan nii heittää errorii ja kysymysmerkkejä, homma katoo taivaa tuulii... no yritys nr kakkonen toisee lootaa joka tyhjä ja onneks se sentää anto vaihtoehdon että tulostaa kuitin missä tracking koodi... katotaa löytääks toi paketti koskaa perille.Ei huoh, postin pakettiautomaatissa ei toiminut korttimaksut niin saanut lähetettyä pakettia jonka roudasin just sitä sinne varte :( arghghhghg
Nimimerkistäsi päätellen, ei se sinua kauaa haittaa.. ;)Meni muijan kans poikki.
Meni muijan kans poikki.