Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Kai ne oli viksuja nulikoita, ko kraaputti bemmua eikä jotain hienoa autoa. hähä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmasti ei kaikki pärjää! Ja toiset huonommin, toiset paremmin..ja veikkaan että sä huonommin. Mä pidän työhaastatteluja työssäni joka kuukausi ja jos tuollaiseen kysymykseen ei osaa vastata niin silloin pitääki työnhakijaa vähätellä ja siirtyä seuraavaan ;)

Ai ihanko veikkaat etten pärjäis tos duunis koska tunnet mut niin hyvin :jahas: Oon ollu asiakaspalvelu hommis useemman vuoden yhteensä eikä työnantajil oo ollu mitään valittamista.

Tän ketjun otsikoks vois kohta muuttaa "Vittuillaan niin ankarasti"

Ai ihanko veikkaat etten pärjäis tos duunis koska tunnet mut niin hyvin :jahas: Oon ollu asiakaspalvelu hommis useemman vuoden yhteensä eikä työnantajil oo ollu mitään valittamista.

Tän ketjun otsikoks vois kohta muuttaa "Vittuillaan niin ankarasti"

Tai sit Pakko vinkuu niin ankarasti kun on todistettu olevan väärässä :)

Juttua riittää eri puolilla niin hyvin, että Alinah tarvisi melkein oman valitusketjunsa tänne kokonaan :D. Olis helpompi seuratakin edistystä, on nää kuitenkin sen verran viihdyttäviä :lol2:

Alinahin elämä kuntoon -projektille oma ketju ehdottomasti. Ei sillä että omakaan olisi eikä työnhaku helppoa ole täälläkään...

Ei ssaaatana. Koitin eilen putkirullailla keskiselkää ja se on sitten vaikeaa touhua. Puoliksi sillassa pää maassa ja siinä saa käyttää mitä ihmeellisimpiä lihaksia. Nyt on niska ja trapsien yläosa tuolta takaa niin vitun jumissa, että hajoo kuula ihan justiinsa. Ihan hieno tehdä vielä istumatyötä tän kanssa kun ei varmasti vetreydy yhtään.

Ei ssaaatana. Koitin eilen putkirullailla keskiselkää ja se on sitten vaikeaa touhua. Puoliksi sillassa pää maassa ja siinä saa käyttää mitä ihmeellisimpiä lihaksia. Nyt on niska ja trapsien yläosa tuolta takaa niin vitun jumissa, että hajoo kuula ihan justiinsa. Ihan hieno tehdä vielä istumatyötä tän kanssa kun ei varmasti vetreydy yhtään.

Wattöfak :lol2: Toihan on kaikista helpoin paikka putkirullata

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Wattöfak :lol2: Toihan on kaikista helpoin paikka putkirullata

Ei kyllä mennyt lähellekään noin helposti. Kippasi taaksepäin yli jos ei pitänyt käsillä vastaan. Ihan saatanan vaikea. Riippuu varmaan vähän kropan välityksistä sun muista. Lisäksi oli pakko vähän keventää ettei tule koko painolla oltua sen rullan päällä ja silti valui vesi silmistä. Oli vähän turhan kipeä paikka.

E: Tai ehkä se johtuikin tuosta jälkimmäisestä ja jouduin pitämään jalkoja hyvinkin koukussa, että saan kevennettyä paremmin. Suorempana olisi painopiste eri paikassa eikä kippaa yli niin helposti, mutta ei siitä olisi tullut mitään jos olisi koko painolla rullannut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Selän rullailu ja nikamalukkojen aukominen on huomattavasti helpompaa, kun teippaa 2 tennispalloa yhteen ja hengailee niiden päällä. Ei ole kallistakaan.

Inssiajo mennyt läpi - taaskaan. 30 minuuttia ajoa sujui ihan mallikkaasti pihaan asti, ja sit peruutukset meni vituiks. Paskamainen pieni väli ja kun ei parilla ekalla yrityksellä saanut menemään oikein ja sit panikoi... huoh.

Inssiajo mennyt läpi - taaskaan. 30 minuuttia ajoa sujui ihan mallikkaasti pihaan asti, ja sit peruutukset meni vituiks. Paskamainen pieni väli ja kun ei parilla ekalla yrityksellä saanut menemään oikein ja sit panikoi... huoh.

Eiko sita saa yrittaa niin kauan kuin haluaa?

Minun inssissani aikoinaan parkkeerausharjoittelu tapahtui tyhjalla jaahallin parkkipaikalla. Ei ollut kovin vaikeaa :D Ehka sen takia olenkin paska parkkeeramaan...

Eiko sita saa yrittaa niin kauan kuin haluaa?

Minun inssissani aikoinaan parkkeerausharjoittelu tapahtui tyhjalla jaahallin parkkipaikalla. Ei ollut kovin vaikeaa :D Ehka sen takia olenkin paska parkkeeramaan...

Mun piti jopa kuorma-auto taskuun parkkeerata. Erilaisia ovat inssiajattajat :D

Mä sain omassa inssissä valita, haluanko parkkeerata taskuun vai talliin. Valitsin tallin. Oon kyllä ihan ok peruuttelemaan nykyään, joutunu pakulla ja pitkäperäsillä peruutteleen, joten peilitkin pitäny opetella. Mut en ois varmasti osannu itekään taskua handlata inssissä.

E. Mun inssiajattaja oli kyllä eri rento. "Kuunnellaanko mussiikkia vai ajetaanko hilijasuuvessa?" "No ei täällä ole ku rautalankaa ja Elvistä, minä oon ne kuunnellu jo läpi, jos ajetaa hilijasuuvessa?" "Käy. Lähetäänpä liikkeelle."

Mun piti jopa kuorma-auto taskuun parkkeerata. Erilaisia ovat inssiajattajat :D

Mulla olisi varmaan kaatunut siihen... :D Ekassa inssissa oli tosi tuima nainen joka silti paasti aika helpolla lapi. Jouduin tekemaan inssin uudestaan parin vuoden paasta koska unohdin kayda tekemassa kakkosvaiheen ennen kuin muutin ulkomaille :jahas: Toisessa inssissa oli vanha pappa joka jutteli mukavia ja ainoa huomautus oli "joskus voisit pitaa molemmat kadet ratissa". Tama pappa oli siis se joka laittoi parkkeeramaan tyhjalla parkkiksella.

Aika uusi näillä foorumeilla, mutta täytyy jonnekin vähän päästä avautumaan.

Mikäkö vituttaa...

Työpaikalla alkoi YT-neuvottelut. Neljännet YT:t neljän vuoden sisään. Toistaiseksi selvitty, mutta nyt jotenkin huono tunne. Työpaikalla ei oikein tunnu sujuvan mikään.
Taloudellinen tilanne jatkuvaa kituuttamista päivästä toiseen. Kaiken kyllä saa maksettua, mutta siihen se sitten jääkin. Kaiken ylimääräisen oston joutuu 3xmiettimään.

Ensimmäinen kauan odotettu lapsi syntyi liikuntavammaisena. Ei tosin niin paha kuin olla voisi, mutta kävelemään ei tyttö opi ikinä. Tämä aiheuttaa tietysti ylimääräistä työtä lapsen hoitamisessa.
Toinen lapsi tulossa ja syntyy keväällä jos kaikki hyvin menee. (sormet ristissä). Vaimo äkäinen jatkuvasti raskauden hormoonivaihteluiden takia.

Treenit ei kulje ja painot putoaa, mutta muuten paino nousee vaikka dieetti ollut päällä puoli vuotta. 3-4 krt viikossa puntti, 2-3 krt lenkki.
Mihinkään ei riikä aika -> aamulla töihin, töistä kauppaan/asioille -> kotiin -> kotihommia, muksun hoitoa, -> muksu nukkumaan -> treenaamaan -> syömään -> nukkumaan ja sama päivästä toiseen.

Lopetin vielä röökin polton ja nyt viikko tulee täyteen polttamatta.

Joten voi jehna....välillä vähän vituttaa.:face:

Alinahin elämä kuntoon -projektille oma ketju ehdottomasti. Ei sillä että omakaan olisi eikä työnhaku helppoa ole täälläkään...

Juuei kiitos tolle ajatuksel.

Jottei menis pahasti offtopiciks niin vituttaa ja etukäteen huominen exän näkeminen kun pitää mennä hakee kamat pois sen kämpäst ja luultavasti huomen sit vitutusta lisää se etten varmaan saa sielt mukaan kun vain ne kamat jotka oon ite ostanu eli ei paljoo mitään. Oon ihan varma et se panttaa sen ostamat kamat vaikkei se niil yhtään mitään tee mut ihan vaan vittuillakseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom