Kai ne oli viksuja nulikoita, ko kraaputti bemmua eikä jotain hienoa autoa. hähä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti ei kaikki pärjää! Ja toiset huonommin, toiset paremmin..ja veikkaan että sä huonommin. Mä pidän työhaastatteluja työssäni joka kuukausi ja jos tuollaiseen kysymykseen ei osaa vastata niin silloin pitääki työnhakijaa vähätellä ja siirtyä seuraavaan ;)
Ai ihanko veikkaat etten pärjäis tos duunis koska tunnet mut niin hyvin :jahas: Oon ollu asiakaspalvelu hommis useemman vuoden yhteensä eikä työnantajil oo ollu mitään valittamista.
Tän ketjun otsikoks vois kohta muuttaa "Vittuillaan niin ankarasti"
Ei ssaaatana. Koitin eilen putkirullailla keskiselkää ja se on sitten vaikeaa touhua. Puoliksi sillassa pää maassa ja siinä saa käyttää mitä ihmeellisimpiä lihaksia. Nyt on niska ja trapsien yläosa tuolta takaa niin vitun jumissa, että hajoo kuula ihan justiinsa. Ihan hieno tehdä vielä istumatyötä tän kanssa kun ei varmasti vetreydy yhtään.
Wattöfak :lol2: Toihan on kaikista helpoin paikka putkirullata
Alinahin elämä kuntoon -projektille oma ketju ehdottomasti. Ei sillä että omakaan olisi eikä työnhaku helppoa ole täälläkään...
Ei ssaaatana. Koitin eilen putkirullailla keskiselkää ja se on sitten vaikeaa touhua. Puoliksi sillassa pää maassa ja siinä saa käyttää mitä ihmeellisimpiä lihaksia. Nyt on niska ja trapsien yläosa tuolta takaa niin vitun jumissa, että hajoo kuula ihan justiinsa. Ihan hieno tehdä vielä istumatyötä tän kanssa kun ei varmasti vetreydy yhtään.
On mulla tollanenkin. Ei toimi tähän vaivaan niin hyvin kuin foamrolleri.Selän rullailu ja nikamalukkojen aukominen on huomattavasti helpompaa, kun teippaa 2 tennispalloa yhteen ja hengailee niiden päällä. Ei ole kallistakaan.
Katopa nämä läpi jos et ole jo.
Mun mielestä olisit voinu vain lisätä tuon nykyisen allekirjoituksen edellisen lisäksi, Matlab on kova! :D
Ei sillä että tuokaan huono olis!
Inssiajo mennyt läpi - taaskaan. 30 minuuttia ajoa sujui ihan mallikkaasti pihaan asti, ja sit peruutukset meni vituiks. Paskamainen pieni väli ja kun ei parilla ekalla yrityksellä saanut menemään oikein ja sit panikoi... huoh.
Eiko sita saa yrittaa niin kauan kuin haluaa?
Minun inssissani aikoinaan parkkeerausharjoittelu tapahtui tyhjalla jaahallin parkkipaikalla. Ei ollut kovin vaikeaa :D Ehka sen takia olenkin paska parkkeeramaan...
Mun piti jopa kuorma-auto taskuun parkkeerata. Erilaisia ovat inssiajattajat :D
Mun piti jopa kuorma-auto taskuun parkkeerata. Erilaisia ovat inssiajattajat :D
Alinahin elämä kuntoon -projektille oma ketju ehdottomasti. Ei sillä että omakaan olisi eikä työnhaku helppoa ole täälläkään...