Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meinasin horjahtaa keittiöjakkaralta. Tasapainon korjaamisliike johti siihen että potkaisin itseäni toisen jalan kantapäällä toisen jalan isovarpaaseen niin lujaa että meinas kynsi lähteä irti. Meni ihan tosi nopeasti siniseksi ja sattuu ihan helvetisti ja järjettömän paljon. terv. HJ vesi silmistä valuen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka elämässä on kaikki hyvin tällä hetkellä. Lakkiaiset takana, mukavaa aikaa vietettynä ystävien kanssa, työpaikkoja kaksin kappalein, rahatilanne hyvä ja muutenkin mukavaa, niin silti vituttaa oma kateus ja siitä johtuva katkeruus.

Rakastan omaa tyttökaveria yli kaiken ja tällä hetkellä tuntuu, että on ns. se oikea. Mutta kuitenkin semmonen dilemma tässä on, että kun tullaan sen verran erilaisista perheistä, niin väkisinkinhän siinä tulee näkemyseroja. Itse olen tottunut siihen, että maksan käytännössä kaiken itse omilla rahoillani. Ruuan ja katon pään päälle saan kotoa, muut saan ostaa itse. Näin on ollut jo siitä asti kun ekan kerran 13-vuotiaana lähdin kesätöihin. Johtuuko se perheen taloudellisesta tilanteesta vai asenteista, ei sen niin väliä, itse olen tyytyväinen ja ylpeä siihen mitä oon saanut aikaan.
Tyttöystävä taas tulee perheestä, jossa kaikki maksetaan ja ns. hyysätään kuntoon. Maku monenki asian suhteen on melko kallis, käytettyjä tuotteita ei edes harkita, vaan kaikki on saatava uutena hetikaikkinyt. Budjetit juhlissa ja tavallisessa elämässä on toki suurempia, mutta pääasia on se, ettei tyttökaverin tarvitse itse maksa yhtään mitään. Kännykät, autot, laskut, vaatteet ja sellaiset suurimmalta osin maksetaan. Nyt tässä kun tyttöystävä on muuttamassa omaan asuntoon, niin vituttaa se että tyttökaveri sanoo että "maksaa säästöistään" joka kattais vuokrat, takuuvuokrat, huonekalut ja niin edelleen. Kun taas fakta on se, että vanhemmat suoraan puhuvat minunkin kuullen siitä että käyvät ostamassa sen ja sen. Uuteen asuntoon ei tule yhtään mitään käytettyä huonekalua, vaan vanhempien luona kotona säilyy vanhat huonekalut ja asuntoon hankittiin kaikki tavarat uutena huonekaluliikkeistä ja myymälöistä.
Tässäkään ei pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta pakko se on myöntää että tämä herättää minussa kateutta jota en haluais tuntea. Harmittaa, koska haluan toiselle kaikkea hyvää, mutta kun toimintatavat on tuollaisia niin se sitten tottakai vähän köyhemmästä perheestä tulevaa sälliä hieman harmittaa ja siitä syystä oon vihainen ittelleni.

Aivan älytöntä hommaa...
Hyödynnä, nauti ja muista ettet allekirjoita avioehtoa.
Vaihtoehtona voisi olla, että tyttöystäväsi olisi velkainen työnvieroksuja.

Kanssa-autoilijat. Pari viikkoa takaperin jouduin salimatkalla silminnäkijäksi ja liikenteenohjaajaksi kun edessäni valoissa odottanut autoilija lähti kääntymään naapurikaistan vihreillä ja survaisi moottoripyöräilijää nokkaan. Onneksi ei käynyt mitään vakavampaa. Tästä jäi kuitenkin lievä paranoia muita liikenteessäolijoita kohtaan, mikä ei sinänsä ollut näköjään huono juttu.

Tänään töistä tullessa joku spider sense tinglasi sen verran, että kerkesin reagoida kaasuttamalla, väistöliikkeellä ja töötillä kun joku muori katseli ihan johonkin muualle ja koitti kääntyä kylkeen kolmion takaa. Liikenteenjakajan reuna vähän rouskaisi pölykapselia, mutta ei onneksi tullut kolarikorjaamoon asiaa. En halua edes ajatella miten läheltä kävi, alkaa otsasuoni sykkiä samantien. Haluan takaisin maalle asumaan, jossa samat pari autoa kiertää samaa ennalta-arvattavaa reittiä.

Liikenteessä on kyllä todella paljon muiden armoilla. Parempi ettei ajattele koko asiaa.

Kuinka usein epilaattorilla joutuu ajeleen? Emäntä on ajellu mun selkää hiustenleikkuukoneella ja sillä sais olla ajelemassa kerran viikossa.

No jos haluu että pysyy hyvänä niin kerta viikkoon kahteen. Mutta helposti menee kuukausikin ennen kuin alkaa olemaan pitempää kuin sänki. Epilaattorin paras puoli on ehdottomasti se, että ei oo pakko ajella niin säännöllisesti :D

Intti. Nyt alkaa pikkuhiljaa riittämään tää larppaus. Mulla olis niin paljon parempaa ja hyödyllisempää tekemistä, mutta ei. Vielä pitäis jaksaa vajaat 200 aamua, onneks J-kausi alkaa kohta.. 6 päivän sotaharjotus ja sen päätteeks 60 km jalkamarssi kasarmille tiedossa ens viikolla. Vittu.

Intti. Nyt alkaa pikkuhiljaa riittämään tää larppaus. Mulla olis niin paljon parempaa ja hyödyllisempää tekemistä, mutta ei. Vielä pitäis jaksaa vajaat 200 aamua, onneks J-kausi alkaa kohta.. 6 päivän sotaharjotus ja sen päätteeks 60 km jalkamarssi kasarmille tiedossa ens viikolla. Vittu.
No kyllä se siitä. Varsinkin jos johtajaksi pianvalmistut, niin loppu palvelus onkin paljon mukavampaa. Toivottavasti. Noissa marsseissa on se hyvä puoli että kun sieltä kassulle pääset, niin fiilis on mitä mahtavin. Tietää tehneensä jotakin. Suosittelen nyt ottamaan kaiken irti.

T: spol tj 101

En edes muista milloin viimeksi olisin ollut flunsassa (kurkku täynnä limaa ja todella kipeä jne) tai ylipäätänsä kipeä ja aloin olemaan siinä uskossa että olenko perussairauksille täysin immuuni. Valkosipulin ystävänä syön isot määrät valkkaria päivään ja n kuukausi sitten aloin käyttämään c-vitamiinia 400mg/p kun kuulemma virkeyttää olotilaa ja salilla jaksaisi enemmän. Luulisi nyt flunssan olevan viimeisin asia joka meikäläiseen iskee, mutta niin vain tänään herätessä oli kurkku kipeä ja limaa vaikka muille jakaa. Ja aika hiton sitkeetä sellaista vieläpä. Päätä särkee kun loppuyöstä saanut enää unta ja kauhea pelko ettei ensiyönäkään uni tuli kun maatessa tulee paineen tuntua kurkkuun ja pakosti joutuu nielemään sylkeä joka puolestaan sattuu. Olokin on voimaton. Joten heitetäänpä hittoon valkkarien ja c-vitskujen ns terveyshyödyt. Valkkaria tosin aion syödä edelleen sen hyvän maun takia... Onneksi seuraava duunivuoro vasta tiistaina.

Vituttaa helluntai. Kuka vittu tällasia turhia "juhlapyhiä" edes keksii? Kaupat kaikki kiinni, ja en tietenkään tyhmyyksissäni tajunnut eilen käydä kaupassa. Jääkaapissa ei valon lisäksi muuta oikein ole. Tosiasiassa tämä johtuu täysin omasta huolimattomuudesta, mutta itseään ei ole kiva syyttää, joten syytän kristinuskoa.

Vituttaa helluntai. Kuka vittu tällasia turhia "juhlapyhiä" edes keksii? Kaupat kaikki kiinni, ja en tietenkään tyhmyyksissäni tajunnut eilen käydä kaupassa. Jääkaapissa ei valon lisäksi muuta oikein ole. Tosiasiassa tämä johtuu täysin omasta huolimattomuudesta, mutta itseään ei ole kiva syyttää, joten syytän kristinuskoa.

No sittehän se on pakko hakee pizza tai kebab tai vaikka molemmat! Eli voit syödä rasvaset megamätöt ja syyttää siitä kristinuskoa, win win? :D

Meinasin horjahtaa keittiöjakkaralta. Tasapainon korjaamisliike johti siihen että potkaisin itseäni toisen jalan kantapäällä toisen jalan isovarpaaseen niin lujaa että meinas kynsi lähteä irti. Meni ihan tosi nopeasti siniseksi ja sattuu ihan helvetisti ja järjettömän paljon. terv. HJ vesi silmistä valuen

Sattuu muuten vieläkin ihan höpönä, toivottavasti tuo ei ole koko viikkoa hemmetin kipeä. Voi olla tuskaa kulkea töissä turvakengät jalassa.

No sittehän se on pakko hakee pizza tai kebab tai vaikka molemmat! Eli voit syödä rasvaset megamätöt ja syyttää siitä kristinuskoa, win win? :D

Ei kehtaa mitään megamättöjä vetää :D Hain kebabsalaatin, pitäisi jäädä n. 800kcal miinuksille tästä päivästä näillä mätöillä.

Voi saatana, tulin just kirjottaa samasta aiheesta! Heräsin vittu nälkäsenä karhuna ja sit menin raapii Sellon ovia. Paniikkihan siinä iski. Sit menin tohon viereiseen Heseen hakee pari kerrosta. Tai siis olisin hakenu, jos jonotus ei olis kestäny yli 20min. Saatanan vittu, että Hese on hidas paska. Yks tyyppi kassalla ja yks tyyppi valmistamas ruokia. :curs:

Itse en edes muistanut että tänään on joku vitun helluntai, töistä tulin, menin kauppaan hakemaan huomiseksi evästä ja kauppa kiinni. Mitähän sitä huomenna sitte töissä söisi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom