Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Olen myymässä mopoani, eilen tuli yksi ostajaehdokas katsomaan sitä ja hän oli siihen eritäin tyytyväinen ja lyötiin kättä päälle, että hän tulee huomenna hakemaan sen ja tuo rahat. No illalla laittaa sitten viestiä, että ei olekaan kiinnostunut, voi jumalauta miksi pitää lyödä kättä päälle jos ei saatana ole satavarma, että haluaako sen mopon oikeasti ostaa.

Mulla kävi vastaavanlaisesti tuossa vuosi sitten, tosin olin myymässä sänkyäni. Olin juuri muuttamassa ja piti saada sänky myytyä pois uuden tullessa tilalle. Joku nainen sitten lupasi sen ostaa ja sovittiin noutopäivämäärä. Noutopäivänä odottelin naista tulevaksi sovittuna kellonaikana, mutta ketään ei näy. Soitan sitten 15 min odoteltuani naiselle, että onkohan hän tulossa. Ämmä sanoo, että joo ei tarvikkaan ostaa sitä sänkyä, kun sai muualta jo toisen sängyn. Vitun horo, ei voinut sitten soittaa mulle ja kertoa tätä etukäteen. Sänky päätyi sitten kierrätyskeskukseen, koska muuta mahdollisuutta ei ollut muuttopäivän ollessa muistaakseni seuraavana päivänä. Noh, eipä tuo kallis sänky ollut, 50 taisin pyytää :D.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en usko että olen saanut myymäni tuotteen x myytyä ennenkuin rahat on joko a) tilillä b) taskussa. Kaikki maailman tekosyyt/syyt perua kauppa ja vaikka kuinka viimehetkellä jo nähty. Huvittaa aina kun joku hehkuttaa et "joo, huomenna tulee sit autolle ostaja". Paskat tule.

Voi vittu miks kaikki paska kasaantuu samalle päivälle:curs:
Piti olla vapaapäivä, pomo soitti siinä 12 aikaan ja pyysi töihin puoli kahdeksi kun työntekijä sairastunut. No en kehdannut kieltäytyä vaikka vituttikin kun ei kerta ollut mitään suunniteltu päiväksi. Töihin lähtiessä alkoi vituttamaan urakalla, oon joutunut nyt viikon verran parkkeeraamaan tien sivuun koska oma piha täynnä remppamiesten autoja. Tästä ilmeisesti koko rauhallisen naapuruston ainoa epämiellyttävä ihminen on kimpaantunut ja soittanut pysäköinninvalvonnan sakottamaan. Syy: jalkakäytävälle pysäköinti, auton toisen puolen renkaat oli just ja just katukiveyksen päällä. No ihan ok peruste koska kylhän toi kiveys kuluu (minimaalisen) vähän. Kadulla on siis oman tontin puolella viheralue pyörätien ja ajoradan välissä, toisella puolella tonttien edessä sellainen 1.5m leveä jalkakäytävä, jota kukaan ei koskaan käytä ja jolle puolelle parkkeerasin.
Aattelin eka että ihan ok rahat hälykorvauksista ja vuorokin vaan puolet normaalista, menee nopeesti ja sillee. Vuoron aikana ehtinyt kertaakaan tauolle kun piti juosta ympäri kiinteistöä parin mielenterveys potilaan perässä. Töistä vihdoin kotiin, vähän ruokaa nassuun ja salille. Salitreeni alkoikin mukavasti sillä kun keräilin kyykkypaikalta ja penkistä muiden jättämät painot takaisin paikalleen, jotta ite pääsin tekemään. Treenin lopussa meni pari vuotta sitten leikattu nilkka jotenkin lukkoon ja jouduin sitä availemaan vartin verran ennenkuin kärsi kävellä autolle. Pitää mennä lääkäriin jos käy vielä uudestaankin. Kaiken paskan huipuksi isovarpaaseen kynsivallintulehdus tekemässä paluuta, johan mä melkeen viikon antibioottikuurin jälkeen sain olla melkein kivuttomasti. Vittu.

Kierrätyskeskuksesta kannattaa koittaa. Joskus näin siellä hyllykaupalla kannuja, keitin hajonnut mutta kannu vielä hyvä. En tosin tiedä onko noita kaikissa kierrätyskeskuksissa.

No se koko keitin on jo ostettu ja siinä on sekin et joka merkkiin on hiven erilainen kannu joten ne muut osat kuten se suodatinjuttu ei välttämättä sovi. Silmällähän noita eroja ei juurikaan huomaa.

Tyttöystävä kun on joskus raahannut meikäläisen kirpputoreille, niin olen aina sielä ihmetellyt, että kuka helvetti myy noita pelkkiä kannuja. Mutta näköjään niillekin on ostajansa :D. Eli jos välttämättä haluat halvalla päästä, niin kannattaa käydä kirpputoreilta katselemassa.

No kyllä noita kannuja saa Brauniinkin isommista kaupoista ja ois myös saanut verkkokaupasta. Jos runko on vaan pari vuotta vanha ja kannun saa 21,90:- ja keitin maksaa 49,90:- niin ei tarvinne sanoa kumpi tarttuu kaupasta mukaan jos molempia on saatavilla. Mulla ei toi varsinainen runko ole hajonnut ikinä vaan kannu aina tullu jotenkin särettyä. Tohon kirppisjuttuun pätee sama mitä vastailin ya-ya`lle.
Mulla kahvihammasta kolottaa niin paljon jo aamuisin et pakkohan se keitin oli käydä ostamassa (:

Katsoin South Parkia ja löysin kaksi jaksoa, joissa "vieraili" profeetta Muhammad. Tilalla oli kuitenkin vain musta palkki, jossa teksti "Censored". Toisen jakson lopussa Kyle, Jeesus ja Joulupukki pitivät jonkinlaisen päätöspuheen, mutta kaikkien puheenvuorojen päälle oli vain lisätty pitkät piippaukset. Lisäksi jälkimmäisessä osassa myös pelkkä Muhammad-sana oli piipattu. Jotenkin raivostuttavaa ja samalla huvittavaa, että Muhammad on ainoa henkilö, jonka kanssa tällä tavalla joutuu menetellä. Ehkä se oli osin jaksojen pointtikin, mutta onhan tuo nyt aivan naurettavaa.

Haloo, se on tehty siihen tahallaan kritiikkinä. South park on kunnostautunut monessa jaksossa teräväksi uskonto kriitikoksi, islamia unohtamatta.

Miehet. Miten voi olla niin kovin vaikeaa loytaa miespuolinen yksilo jolla olisi mitaan kasitysta siita miten muita ihmisia kohdellaan... En tieda tajusiko han edes mita on luvassa kun innoissaan sopi tapaamisen huomiseksi vaikka sanoin taikasanat "meidan pitaa jutella". Tassa tapauksessa "jutteleminen" on sita etta leikkaan kynsisaksilla kivekset pois ja tungen ne miehen perseeseen.

Naisen "meidän pitää jutella" = naisen pitää jotain purkaa sydämeltään = *ttumaista parisuhdepalaveria = kaljalle.

Muutoin, niin mikäs ihme tuo on.. kunnolliset ei kelpaa ko kaverikortin saa, sitten naisväki on ihmeissään kun ne mulkut onki oikeita mulkkuja :) jotenki en nyt nää ongelmassa mitään, mikä ei muutenki ois luonnonvakio.

Naisen "meidän pitää jutella" = naisen pitää jotain purkaa sydämeltään = *ttumaista parisuhdepalaveria = kaljalle.

Muutoin, niin mikäs ihme tuo on.. kunnolliset ei kelpaa ko kaverikortin saa, sitten naisväki on ihmeissään kun ne mulkut onki oikeita mulkkuja :) jotenki en nyt nää ongelmassa mitään, mikä ei muutenki ois luonnonvakio.

Meikalaisen historialla tassa vaiheessa kunnollinen mies tekisi hyvaa. Luulin etta loysin sellaisen kun annoin mahdollisuuden miehelle jonka olin jo valmis kaverikortittamaan, mutta eiiiii. Samalla tavalla ne nyhverot miehet haluavat panna kaikkea mika liikkuu. Tama jaksoi sentaan 4kk pidatella.

E. Vituttaa niin paljon etta taidan sopia treffit viikonlopuksi. Jos seuraava olisi vaikka kunnollinen...

Mistä alkaisin... Oon ollu jalkapöydän murtuman takia kohta 3 kk liikuntakiellossa, mutta tällä hetkellä ketuttaa ehkä vieläkin enemmän se, että narahdin pari päivää sitten tilaamaan kengät huijarinettikaupasta, joka todennäköisesti vei rahat (eikä tuonut uusia kenkiä.)

Jos tosissaan on niin HIIRI, että siitä suuttuu kun kysyy monta sarjaa on jäljellä, niin hiirillä on tapana elää koloissa, poislukien tottakai hilarius-HIIRI(ET) jotka eivät tiedettävästi käy kuntosalilla.

Mielestäni kuntosali ei ole oikea paikka näille jyrsijä eläimille.

(Allekirjoittaneen mielipide ei vastaa koko pakkotoiston mielipidettä)

Haloo, se on tehty siihen tahallaan kritiikkinä. South park on kunnostautunut monessa jaksossa teräväksi uskonto kriitikoksi, islamia unohtamatta.
Mutta kyllähän tässä oli taustalla se, että sarjan tuottaja (vai olikohan joku muu taho, kuitenkin) ei hyväksynyt jaksoa alkuperäisessä muodossaan. Sitten vittuillakseen vetivät tuon sensuurihomman överiksi, kun eivät saaneet tehdä jaksosta sellaista kuin halusivat.

No nuo South Parkin tekijät on kuin suomalaiset koomikot eli kuvitellaan minkä tahansa paskan menevän läpi kun suosio on noussut päähän. Eihän tuo koko sarja ole ollut vuosikausiin enkä katsomisen arvoinen.

ei perkele, on niin sotkuista mulla. Ei millän tekis mieli siivoo. :(

ehkä mun vaan pitää alottaa tänään ja tehdä loppuun huomenna vaikka. esim siivoo keittiön ja vessan yms tänään

sitte huomenna imuroi ja pesee lattiat yms

LUPAUS ON`TEHTY PRKL nyt on pakko vaan tehdä wai mitä? :D

Mutta kyllähän tässä oli taustalla se, että sarjan tuottaja (vai olikohan joku muu taho, kuitenkin) ei hyväksynyt jaksoa alkuperäisessä muodossaan. Sitten vittuillakseen vetivät tuon sensuurihomman överiksi, kun eivät saaneet tehdä jaksosta sellaista kuin halusivat.

Toisen jakson alussa oli tekijöiltä ilmoitus: "In the 14 years we've been doing South Park we have never done a show that we couldn't stand behind. We delivered our version of the show to Comedy Central and they made a determination to alter the episode. It wasn't some meta-joke on our part. Comedy Central added the bleeps. In fact, Kyle's customary final speech was about intimidation and fear. It didn't mention Muhammad at all but it got bleeped too.--"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom