Olen myymässä mopoani, eilen tuli yksi ostajaehdokas katsomaan sitä ja hän oli siihen eritäin tyytyväinen ja lyötiin kättä päälle, että hän tulee huomenna hakemaan sen ja tuo rahat. No illalla laittaa sitten viestiä, että ei olekaan kiinnostunut, voi jumalauta miksi pitää lyödä kättä päälle jos ei saatana ole satavarma, että haluaako sen mopon oikeasti ostaa.
Mulla kävi vastaavanlaisesti tuossa vuosi sitten, tosin olin myymässä sänkyäni. Olin juuri muuttamassa ja piti saada sänky myytyä pois uuden tullessa tilalle. Joku nainen sitten lupasi sen ostaa ja sovittiin noutopäivämäärä. Noutopäivänä odottelin naista tulevaksi sovittuna kellonaikana, mutta ketään ei näy. Soitan sitten 15 min odoteltuani naiselle, että onkohan hän tulossa. Ämmä sanoo, että joo ei tarvikkaan ostaa sitä sänkyä, kun sai muualta jo toisen sängyn. Vitun horo, ei voinut sitten soittaa mulle ja kertoa tätä etukäteen. Sänky päätyi sitten kierrätyskeskukseen, koska muuta mahdollisuutta ei ollut muuttopäivän ollessa muistaakseni seuraavana päivänä. Noh, eipä tuo kallis sänky ollut, 50 taisin pyytää :D.