Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Kyrsii työhaastattelu, johon olin valmistautunut hyvin, mutta onnistuin silti kämmäämään. Tai sellainen fiilis siitä ainakin itselle jäi. Mikä siinä on, että yhtäkkiä sitä vain menettää kyvyn muodostaa järkeviä ja johdonmukaisia vastauksia yksinkertaisiinkin kysymyksiin??!

Jännittää. Kannattaa käydä vetämässä/polttamassa parit paukut pohjille (eikä tietysti haista sille haastattelussa), niin menee rennommin ja jää rento kuva :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkin käytän aina kaksoisveli-selitystä paikkailemaan ylenpalttista treenaamistani, joka ei näy missään. Täytyy tosin varmaan kohta siirtyä kolmoisveli-selitykseen... Suosittelen!

^hahaha tai sit se vedätti sua tolla kaksoisveli-jutullaan =)

Tässä vuosien aikana on tullu huomattua et nää ei ihan täysillä käyvät tapaukset treenaa useimmin aika samanoloisesti, omien tarkkailujen tuloksena lähemmäs 100% tekee aika nytkyttelyitä oli sit kyseessä mikä liike tahansa.
Ei siinä mitään, hyvä että treeni maistuu, sen olen oppinut, ettei katsekontaktia kannata ottaa vaikka ne tulis lähelle seisomaan ja tuijottamaan, ei auta että on napit korvilla kun sieltä alkaa tulla tekstiä ja se ei ihan heti lopu.

Kyrsii työhaastattelu, johon olin valmistautunut hyvin, mutta onnistuin silti kämmäämään. Tai sellainen fiilis siitä ainakin itselle jäi. Mikä siinä on, että yhtäkkiä sitä vain menettää kyvyn muodostaa järkeviä ja johdonmukaisia vastauksia yksinkertaisiinkin kysymyksiin??!

Jännitys kun tilanne on niin epätavallinen ja on arvioinnin kohteena. No, jos helpottaa niin 99% ihmisistä on noissa aika kalpeina ja vaikeina vaikka muuta väittäisi. Varma tieto :)

Jännitys kun tilanne on niin epätavallinen ja on arvioinnin kohteena. No, jos helpottaa niin 99% ihmisistä on noissa aika kalpeina ja vaikeina vaikka muuta väittäisi. Varma tieto :)
Pieni jännitys on hyväksi ja see saa näkyä. Kun itse haastattelee (olen urani aikana haastatellut satoja hakijoita), on aika kornia, kun haastateltava on ylirento ja haluaa väkisin yrittää piilottaa jännittämisensä.. Silloin tulee suusta usein mitä sattuu..

Pieni jännitys on hyväksi ja see saa näkyä. Kun itse haastattelee (olen urani aikana haastatellut satoja hakijoita), on aika kornia, kun haastateltava on ylirento ja haluaa väkisin yrittää piilottaa jännittämisensä.. Silloin tulee suusta usein mitä sattuu..

Ei mua haittaisi, vaikka hermostuminen näkyisi, kunhan se ei vaikuttaisi vastausten sisältöön. Mulla vaan se jännittäminen johtaa siihen, etten aina edes muista mitä edellisessä lauseessa sanoin ja vaan puhun mitä ekana mieleen tulee. Siinä kohtaa sitä miettii vain, että "Mitä ihmettä selitän" ja toivoo et sais aloittaa alusta :D

Näin on. Kertoo että ottaa asian vakavasti ja lopputuloksella on väliä. Ellei sitten ole ihan paniikissa, se on eri asia.

Jännetuppitulehdus. Jo kolmatta päivää rannetta vihloo. Luin että parantuu parissa viikossa. Hyvästi siis kitaransoitto ja puntti. Onneksi ei sentään ihan jokaista ranteen asentoa eliminoi. Vasen käsi kyseessä joten koneen äärellä syöminen äärimmäisen hankalaa kun toinen käsi hiirellä ja ranne ei taivu niin että pystyisi normaalisti syömään. Eihä siinä, ainaki saa datailla ja katsella leffoja rauhassa :D

Ostin junalipun Helsingistä Seinäjoelle 9.4.2014, kello 14.06 lähtevään junaan. Oli tarkoitus mennä käymään sukulaisilla. Nyt huomasin, että 10.4 on työpaikan risteilypäivä tiedossa. Vitun vittu. Lähtisin mielelläni risteilylle, mutta sitten jäisi junalippu käyttämättä. Lippu on kaikenlisäksi alennuslippu, joten palautusmahdollisuutta ei ole. PERKELE

Kerrankin sain iskettyä hyvännäköisen minkin (lue: selvinpäin) mukaan, mutta myyrä yrittää kovasti ulos, enkä kehtaa vessaan mennä, joten laittaminen jää välistä. Vittusaatana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom