Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama henkilö teki oharit kolmesti viikon sisään... nyt lähti numero pois kännykästä.
Sama henkilö teki oharit kolmesti viikon sisään... nyt lähti numero pois kännykästä.
Ei vituta ankarasti mut vituttaa silti, kun mulla olis ollut vasta myöhään illalla/yöllä töitä ja piti ottaa chillisti lauantaipäivä, olis ollut kaikenmaailman kotiaskaretta ja tekemistä frendien kanssa, mut tulikin sit kolmen tunnin tuurauskeikka just sellaseen ajankohtaan et kaikki suunnitelmat meni vituiks ja heti kun sieltä vapaudun, ehdin tunniks himaan huilaamaan ja äkkiä safkaa ja sit taas takas töihin aamuviiteen asti. Ei tuollaisesta 3h keikasta saa ees rahaa sen vertaa että huvittais muutenkaan lähteä sitä varten ajelemaan, mut nyt oli pakko suostua kun tuli sairastuminen ja piti äkkiä saada kaveri tilalle.
Taas flunssassa. Nyt jo kolmatta päivää. Tokaa kertaa parin kuukauden sisään flunssassa. Pääsi taas kevät aurinko huijaamaan että olisi lämmintä ja houkutteli olemaan tavallista kevyemmässä vaatetuksessa.
Taas flunssassa. Nyt jo kolmatta päivää. Tokaa kertaa parin kuukauden sisään flunssassa. Pääsi taas kevät aurinko huijaamaan että olisi lämmintä ja houkutteli olemaan tavallista kevyemmässä vaatetuksessa.
En mä viittii kieltäytyä jos ei oo oikeesti hyvää syytä, tuo mun koko homma kun perustuu ''keikka''työhön ja jos rupeen kieltäytymään keikoista niin ei niitä kauaa tuu ja loppuu äkkiä ne vakihommatkin. Kohta pystyn vähentää näitä duuneja kun tulee toinen parempipalkkainen duuni arkisin lisäksi, niin ei tarvii enää rahan takia tehdä kaikkia viikonloppuöitä.Itse vetoan aina humalaan, jos ei nappaa lähteä "heti" töihin.
En mä viittii kieltäytyä jos ei oo oikeesti hyvää syytä, tuo mun koko homma kun perustuu ''keikka''työhön ja jos rupeen kieltäytymään keikoista niin ei niitä kauaa tuu ja loppuu äkkiä ne vakihommatkin. Kohta pystyn vähentää näitä duuneja kun tulee toinen parempipalkkainen duuni arkisin lisäksi, niin ei tarvii enää rahan takia tehdä kaikkia viikonloppuöitä.
E. humalaan vetoaminen ois nyt muutenkin ollut aika hasardia, koska mulla on 23:00-05:00 merkattu listoihin työvuoro :D
...ihan oikea asenne sulla on. Sua siis kuitenkin vaan harmitti tuo töihinmeno ja löhöilyn peruuntuminen, ei kuitenkaan vituttanut niin ankarasti.En mäkään jahkaile, oon mä vuoroistakin kieltäytynyt mut aina ei viitsi kieltäytyä. Tälläkin kertaa suostuin koska ei ollut mitään esteitä töille ja harmitti vaan että löhöilyt jäi sen takia, ja tuon pituinen vuoro on rahallisesti aivan turha. Kyseessä on kuitenkin suht pieni firma ja joku on aamulla ilmoittanut sairastuneensa, niin en viitsi ilman syytä olla menemättä koska silloin olis taas hiukan isompi riski ettei pomo saa näin äkkiä ketään tuuraamaan.
Sanoinhan mä jo tuolla alussa että ei vituta ankarasti vaan ihan vaan vituttaa, joka myöhemmin muuttui ihan harmitukseksi...ihan oikea asenne sulla on. Sua siis kuitenkin vaan harmitti tuo töihinmeno ja löhöilyn peruuntuminen, ei kuitenkaan vituttanut niin ankarasti.