Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa perus negatiiviset ihmiset, joita tullut tässä lähiaikoina tavattua. Ei ikinä mitään hyvää sanottavaa, vaan aina silkkaa vittuilua...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama henkilö teki oharit kolmesti viikon sisään... nyt lähti numero pois kännykästä.

Taas flunssassa. Nyt jo kolmatta päivää. Tokaa kertaa parin kuukauden sisään flunssassa. Pääsi taas kevät aurinko huijaamaan että olisi lämmintä ja houkutteli olemaan tavallista kevyemmässä vaatetuksessa.

Sama henkilö teki oharit kolmesti viikon sisään... nyt lähti numero pois kännykästä.

En enää oikeastaan yhtään ihmettele että kys. henkilö sai potkut työstään.

Tollanen tuntuu olevan joillain ihmisillä tapana, ei voi ymmärtää...

Sitte oma vitutukseni, rahat loppu ja kirjaimellisesti kaikki, siis KAIKKI lisäravinteet ja rahkat yms. loppu. Myprotein-tilaukseni on ollu matkalla jo 6 päivää... No tuleepahan vedettyä vähä detoxia.

Ei vituta ankarasti mut vituttaa silti, kun mulla olis ollut vasta myöhään illalla/yöllä töitä ja piti ottaa chillisti lauantaipäivä, olis ollut kaikenmaailman kotiaskaretta ja tekemistä frendien kanssa, mut tulikin sit kolmen tunnin tuurauskeikka just sellaseen ajankohtaan et kaikki suunnitelmat meni vituiks ja heti kun sieltä vapaudun, ehdin tunniks himaan huilaamaan ja äkkiä safkaa ja sit taas takas töihin aamuviiteen asti. Ei tuollaisesta 3h keikasta saa ees rahaa sen vertaa että huvittais muutenkaan lähteä sitä varten ajelemaan, mut nyt oli pakko suostua kun tuli sairastuminen ja piti äkkiä saada kaveri tilalle.

Ei vituta ankarasti mut vituttaa silti, kun mulla olis ollut vasta myöhään illalla/yöllä töitä ja piti ottaa chillisti lauantaipäivä, olis ollut kaikenmaailman kotiaskaretta ja tekemistä frendien kanssa, mut tulikin sit kolmen tunnin tuurauskeikka just sellaseen ajankohtaan et kaikki suunnitelmat meni vituiks ja heti kun sieltä vapaudun, ehdin tunniks himaan huilaamaan ja äkkiä safkaa ja sit taas takas töihin aamuviiteen asti. Ei tuollaisesta 3h keikasta saa ees rahaa sen vertaa että huvittais muutenkaan lähteä sitä varten ajelemaan, mut nyt oli pakko suostua kun tuli sairastuminen ja piti äkkiä saada kaveri tilalle.

Kieltäydy ensi kerralla niin ei vituta.

Ei jumalauta mitä juttuja nykyään alan lehdistössä lukee, probodysta "jos halutaan että treeni todella kehittää, periaatteessa jokainen sarja pitäisi päättyä epäonnistumiseen. Failure ei ole sellainen asia jota pitäisi pelätä, Kalmi opastaa."

Noilla ohjeilla kun lähtisi treenaamaan niin ainakin kehitys pysähtyisi ja varmasti tulisi loukkaantuminen jossain kyykyssä tai mavessa. Ei ihme että välilevyn pullistumia tuli tässä superdietti ohjelmassa :face:

Taas flunssassa. Nyt jo kolmatta päivää. Tokaa kertaa parin kuukauden sisään flunssassa. Pääsi taas kevät aurinko huijaamaan että olisi lämmintä ja houkutteli olemaan tavallista kevyemmässä vaatetuksessa.

Samaa paskaa täällä, vkl piti liikkua ulkona ja sisällä, nyt voi makailla vaan sisällä. Kävin tosin vitutukseen ostamassa sähkökitaran, kuuleepa ainakin naapurit, että ollaan kotona! :D

Kerkeshän tässä puoltoista viikkoa olla terveenä välissä kun iski tää nuhakuume taas vaikka pipo ja kaulahuivi on "lämpimistä" säistä huolimatta ollu käytössä kokoajan. Huomenna pitäis vielä lentokoneessa istua Pekingiin asti. Saattaa tulla aika tuskanen olo tuon tukkosen nokan takia..

Itse vetoan aina humalaan, jos ei nappaa lähteä "heti" töihin.
En mä viittii kieltäytyä jos ei oo oikeesti hyvää syytä, tuo mun koko homma kun perustuu ''keikka''työhön ja jos rupeen kieltäytymään keikoista niin ei niitä kauaa tuu ja loppuu äkkiä ne vakihommatkin. Kohta pystyn vähentää näitä duuneja kun tulee toinen parempipalkkainen duuni arkisin lisäksi, niin ei tarvii enää rahan takia tehdä kaikkia viikonloppuöitä.

E. humalaan vetoaminen ois nyt muutenkin ollut aika hasardia, koska mulla on 23:00-05:00 merkattu listoihin työvuoro :D

Päätin asentaa winukan uudestaan koneelle, kun tää oli tökkinyt viime aikoina paljon ja ajattelin että hyvä saada kone rullaamaan kun pitäs tehdä pari tärkeetä hommaa koneella. No tietenkin verkkokortin ajurit eivät asennu tai en saa niitä toimimaan ja nyt pitää käyttää konetta mokkulalla. :(

e. Ja ihmetyttää, kun porukkaa vituttaa töihin "hälyyttäminen". Niistä ihan oikeasti voi kieltäytyä, se on pirun ärsyttävää kun soittelee porukkaa töihin eivätkä suoraan osaa sanoa, vaihtoehtoja on kyllä tai ei. Mä en jaksa mitään jahkailua.

En mä viittii kieltäytyä jos ei oo oikeesti hyvää syytä, tuo mun koko homma kun perustuu ''keikka''työhön ja jos rupeen kieltäytymään keikoista niin ei niitä kauaa tuu ja loppuu äkkiä ne vakihommatkin. Kohta pystyn vähentää näitä duuneja kun tulee toinen parempipalkkainen duuni arkisin lisäksi, niin ei tarvii enää rahan takia tehdä kaikkia viikonloppuöitä.

E. humalaan vetoaminen ois nyt muutenkin ollut aika hasardia, koska mulla on 23:00-05:00 merkattu listoihin työvuoro :D

Sama homma, ei kaikesta voi äkkinäisestäkään voi kieltäytyä, mutta jos on oikeasti toteuttamassa jo suunnitelmiaan, niin kännillä pääsee ilman lisäselittelyjä ;)

En mäkään jahkaile, oon mä vuoroistakin kieltäytynyt mut aina ei viitsi kieltäytyä. Tälläkin kertaa suostuin koska ei ollut mitään esteitä töille ja harmitti vaan että löhöilyt jäi sen takia, ja tuon pituinen vuoro on rahallisesti aivan turha. Kyseessä on kuitenkin suht pieni firma ja joku on aamulla ilmoittanut sairastuneensa, niin en viitsi ilman syytä olla menemättä koska silloin olis taas hiukan isompi riski ettei pomo saa näin äkkiä ketään tuuraamaan.

En mäkään jahkaile, oon mä vuoroistakin kieltäytynyt mut aina ei viitsi kieltäytyä. Tälläkin kertaa suostuin koska ei ollut mitään esteitä töille ja harmitti vaan että löhöilyt jäi sen takia, ja tuon pituinen vuoro on rahallisesti aivan turha. Kyseessä on kuitenkin suht pieni firma ja joku on aamulla ilmoittanut sairastuneensa, niin en viitsi ilman syytä olla menemättä koska silloin olis taas hiukan isompi riski ettei pomo saa näin äkkiä ketään tuuraamaan.
...ihan oikea asenne sulla on. Sua siis kuitenkin vaan harmitti tuo töihinmeno ja löhöilyn peruuntuminen, ei kuitenkaan vituttanut niin ankarasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom