Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muijalta pakit ja töistä ei tullutkaan sähköpostitse vahvistusta että saisin kyseisen työpaikan, vaikka sen mulle haastattelussa lupasivat... En osaa sanoa kumpi vituttaa enemmän

Vittu kun kyrpii niin ettei henki kulje. Oon tutkija ja teen töitä apurahalla, jota ei veroteta. Kuukauden vuodessa työskentelen kuitenkin verotettavalla palkalla. Vuonna 2012 olin katsonut, että summa solahtaa mukavasti sen rajan alle, mitä verokortissa on, ja prosenttia ei tarvitse muuttaa. Yllärinä kuitenkin tuli sitten mätkyjä. En tajunnut logiikkaa, millä niin kävi, mutta saman toistumisen pelossa soitin sitten viime vuonna verotoimiston (vai mikä lie) asiakaspalveluun ja pyysin heitä sieltä laittamaan mulle oikean prosentin kun tiedossa oli palkan määrä. Laittoivat prosentin (vielä pienempi, kuin viime vuonna), ja sanoivat, että nyt ei tule maksettavaa. Ja kuinkas kävikään, tänään paukahti postista muutaman satasen lasku maksettavaksi. Siis miksi, miksi?! Mä en ymmärrä ollenkaan, mistä se tulee. Mitä vittua?

Laittoivat prosentin (vielä pienempi, kuin viime vuonna), ja sanoivat, että nyt ei tule maksettavaa. Ja kuinkas kävikään, tänään paukahti postista muutaman satasen lasku maksettavaksi. Siis miksi, miksi?!

Sitä kertaa ei tule, että tuossa firmassa saataisiin yksikin yksinkertainen asia hoidettua ryssimättä sitä tavalla tai toisella.

Heehee, nyt selvisi mistä noita mätkyjä tulee. Apurahani maksetaan mukaan summaan, josta menee sairausvakuutusmaksut ja Ylevero. Ihmettelinkin, että miksi vitussa niitä ei ole vähennetty tuosta palkasta, mutta ilmeisesti ne määräytyvät apurahan perusteella. Minä idiootti kun olin kuvitellut, että maksamalla Melaan joka kuun apurahasta heidän vaatiman summan, olisin sujut. Luulin väärin. Ihme ettei kukaan kertonut mulle tätä asiaa, vaikka sitä kahdesti asiakaspalvelusta kummastelin. Verotoimiston muija ehti jo mulle motkottaa, että varmaan olen itse mokannut tuomalla väärän vuoden verokortin ja jatkossa saisin olla huolellisempi.

Oon tässä pitänyt salista taukoa jotain vuoden kamppailulajihommien takia ja nyt niskasta ottanut välilevy senverran osumaa ettei tartte painimassa käydä niin alotellin punttipuolella kuntouttamaan sitä. Ojentajasta ja ja rinnasta on oikealla puolella käytännössä 10% voimasta tallella jonku hiton hermojumin takia, joten tein tärisevin käsin 5 kg käsipainolla penkkiä.. Huomasin vanhemman äijän tuijottavan mua jo heti alkutreenistä ja kun hinkkasin hammersoutua 10 kg kiekon kanssa niin kaveri tuli siihen viereen ja sanoi "aika pienillä painoilla teet noin isoks mieheks ja kannattais tehä vasenta puoltaki tai tulee voimaeroja". En tiedä oisko pitänyt itkeä vai nauraa. Tyydyin sitten vastaamaan vaan että: niin varmasti, kiitos vaan.

Samasta vaivasta kärsivänä voisin tuohon todeta että reeneistä on nauru kaukana, kun joutuu irvistelmään ja tärisemään jo kepillä tehdessä.

Just tota mä hain sil muistamisel^^ tota tarkkuutta. Ja kylhän sen vois helpostikki unohtaa ku tekee esim taljois hitusen eri kahvoil ja niis tappi pykälää ylempän tai alempan tietyl kahval, ni äkkii unohtuis. Ja mäkin esim kirjotan joskus perää esim et meni feiliin asti tai vaikkapa että teinkö vaiks vaihtelun vuoks nopeit toistoi sarjan normaalien rauhallisten sijaan jne. Et kyl siin tämmösiiki tulee laitettuu, mitä ei muuten kyl muistas helposti. Mut eipähän aina tuu laitettuu ylös mullakaan, jos teen enemmän ylläpitävää reeniä, kuin tavoitteellist tai joku suppee kotitreeni kunnon salipäivän sijast, ni sillonkaa en välttämättä ota mitään ylös.

eka talvilomapäivä
a) sataa
b) on muutenkin ihan vitun tylsää

Koko kevät mennyt treenien osalta persiilleen niin flunssan ku selkävaivojenkin johdosta. Nyt kun osteopaatti on saanut selän kondikseen, niin eikö flussa lyö päälle :face:

Tuo kielinainen. Minkä tahansa sivuston avaakin, niin se on siinä. Eikä se ees osaa mitään, eikö sen vartti kuuluisuudessa ole jo käytetty...

Mäkään en tykkää hänestä, mutta hei. Kerrankin joku suomalainen on saanut jotakin aikaan / tehnyt jotain jolla saa vähän mainetta maailmalla. Satavarma juttu ettei kauaa kestä, niin nauttikoon nyt :)

En meinannu kämpillä saada pitkähihaista rash guardia pois päältä vapariharkkojen jälkeen. Kerkesin jo kämppikselle sanoa, että autatko tämän pois päältä. :D
Ja joo, asun tosi lähellä treenisalia, enkä alkanu siellä sen vuoksi vaihtamaan.

Muijalta pakit ja töistä ei tullutkaan sähköpostitse vahvistusta että saisin kyseisen työpaikan, vaikka sen mulle haastattelussa lupasivat... En osaa sanoa kumpi vituttaa enemmän
Ei kannata miettiä ainakaan niin, että huominen ei voi olla paskempi - universumi ottaa sen haasteena.

Hopeinen Omena-foorumi on kyllä niin susipaska foorumi että ei saatana. Kaiffarin puolesta laitoin Macbookin myyntiin ja heti aletaan nillittämään, jos joku tieto puuttuu. Tämä ok, sen jälkeen joku spottaa sen myös toiselta saitilta ja tulee nillitystä että tiedot ei täsmää. Sitten adminit alkaa vittuilemaan kuinka "käyttäjää ei ilmeisesti kiinnosta myydä laitetta, kun ei ole pariin päivään käynyt täällä" - öö, joo, kaikki ei oo samanlaisia vailla elämää olevia luusereita jotka kyttää 24/7 sitä foorumia, että sais vastata jonkun kysymyksiin. Ja kyllä, aikuinen ihminen jaksaa kyllä odottaa pari päivää vastausta jos on ostamassa pitkästi yli tuhannen euron ostoksia.

Kaikista parasta oli se, että koko ilmoitus poistettiin koska "Jos myyt muualla, älä myy täällä, jos myyt täällä, älä myy muualla."

Mitähän vittua...?

taidan kyllä kilahtaa ihan totaalisesti ennen kuin loma on ohi. Vasta toinen lomapäivä ja takana on jo useita ohareita ja rikki menneitä välejä... ihan helvetin hienoa

Olen myymässä mopoani, eilen tuli yksi ostajaehdokas katsomaan sitä ja hän oli siihen eritäin tyytyväinen ja lyötiin kättä päälle, että hän tulee huomenna hakemaan sen ja tuo rahat. No illalla laittaa sitten viestiä, että ei olekaan kiinnostunut, voi jumalauta miksi pitää lyödä kättä päälle jos ei saatana ole satavarma, että haluaako sen mopon oikeasti ostaa.

Muljahti eilen pari vuotta vanhan kahvinkeittimen lasikannu lavuaarin pohjalle ja kuinkas muuten...kappaleina :( No olikin odotettavissa kun mulla tapana eka laittaa se siihen lavuaarin viereen pyyhkeen päälle valumaan kuivaksi, pari kertaa aiemminkin moinen tapahtunut ja säily ehjänä, nyt vissiin tippu huonossa asennossa. No en valuttele enää!! Ei tuossa muuta mut kun on ilman duunii niin toi neljäkybääkin tuntuu isolta summalta, tykkäsin kuitenkin ostaa vähäsen laadukkaamman eli Braunin keittimen ja ei noita varakannuja juurikaan ole myynnissä kun koko paskasta saa paremman katteen.

Eihän moinen toki ankaraa ***sta aiheuta mut harmittaa silti :/

Muljahti eilen pari vuotta vanhan kahvinkeittimen lasikannu lavuaarin pohjalle ja kuinkas muuten...kappaleina :( No olikin odotettavissa kun mulla tapana eka laittaa se siihen lavuaarin viereen pyyhkeen päälle valumaan kuivaksi, pari kertaa aiemminkin moinen tapahtunut ja säily ehjänä, nyt vissiin tippu huonossa asennossa. No en valuttele enää!! Ei tuossa muuta mut kun on ilman duunii niin toi neljäkybääkin tuntuu isolta summalta, tykkäsin kuitenkin ostaa vähäsen laadukkaamman eli Braunin keittimen ja ei noita varakannuja juurikaan ole myynnissä kun koko paskasta saa paremman katteen.

Kierrätyskeskuksesta kannattaa koittaa. Joskus näin siellä hyllykaupalla kannuja, keitin hajonnut mutta kannu vielä hyvä. En tosin tiedä onko noita kaikissa kierrätyskeskuksissa.

Tyttöystävä kun on joskus raahannut meikäläisen kirpputoreille, niin olen aina sielä ihmetellyt, että kuka helvetti myy noita pelkkiä kannuja. Mutta näköjään niillekin on ostajansa :D. Eli jos välttämättä haluat halvalla päästä, niin kannattaa käydä kirpputoreilta katselemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom