mitäs outoo ne tytöt teki suihkussa ? tahtooo tietää :O
Mun treenipäivyrissä lisää juttua aiheesta. Tais olla sivulla 9, 11.12.13 ->
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitäs outoo ne tytöt teki suihkussa ? tahtooo tietää :O
Saikko pesää?
Laittoivat prosentin (vielä pienempi, kuin viime vuonna), ja sanoivat, että nyt ei tule maksettavaa. Ja kuinkas kävikään, tänään paukahti postista muutaman satasen lasku maksettavaksi. Siis miksi, miksi?!
Oon tässä pitänyt salista taukoa jotain vuoden kamppailulajihommien takia ja nyt niskasta ottanut välilevy senverran osumaa ettei tartte painimassa käydä niin alotellin punttipuolella kuntouttamaan sitä. Ojentajasta ja ja rinnasta on oikealla puolella käytännössä 10% voimasta tallella jonku hiton hermojumin takia, joten tein tärisevin käsin 5 kg käsipainolla penkkiä.. Huomasin vanhemman äijän tuijottavan mua jo heti alkutreenistä ja kun hinkkasin hammersoutua 10 kg kiekon kanssa niin kaveri tuli siihen viereen ja sanoi "aika pienillä painoilla teet noin isoks mieheks ja kannattais tehä vasenta puoltaki tai tulee voimaeroja". En tiedä oisko pitänyt itkeä vai nauraa. Tyydyin sitten vastaamaan vaan että: niin varmasti, kiitos vaan.
Ei kannata miettiä ainakaan niin, että huominen ei voi olla paskempi - universumi ottaa sen haasteena.Muijalta pakit ja töistä ei tullutkaan sähköpostitse vahvistusta että saisin kyseisen työpaikan, vaikka sen mulle haastattelussa lupasivat... En osaa sanoa kumpi vituttaa enemmän
Kierrätyskeskuksesta kannattaa koittaa. Joskus näin siellä hyllykaupalla kannuja, keitin hajonnut mutta kannu vielä hyvä. En tosin tiedä onko noita kaikissa kierrätyskeskuksissa.Muljahti eilen pari vuotta vanhan kahvinkeittimen lasikannu lavuaarin pohjalle ja kuinkas muuten...kappaleina :( No olikin odotettavissa kun mulla tapana eka laittaa se siihen lavuaarin viereen pyyhkeen päälle valumaan kuivaksi, pari kertaa aiemminkin moinen tapahtunut ja säily ehjänä, nyt vissiin tippu huonossa asennossa. No en valuttele enää!! Ei tuossa muuta mut kun on ilman duunii niin toi neljäkybääkin tuntuu isolta summalta, tykkäsin kuitenkin ostaa vähäsen laadukkaamman eli Braunin keittimen ja ei noita varakannuja juurikaan ole myynnissä kun koko paskasta saa paremman katteen.
Eihän moinen toki ankaraa ***sta aiheuta mut harmittaa silti :/
Muljahti eilen pari vuotta vanhan kahvinkeittimen lasikannu lavuaarin pohjalle ja kuinkas muuten...kappaleina :( No olikin odotettavissa kun mulla tapana eka laittaa se siihen lavuaarin viereen pyyhkeen päälle valumaan kuivaksi, pari kertaa aiemminkin moinen tapahtunut ja säily ehjänä, nyt vissiin tippu huonossa asennossa. No en valuttele enää!! Ei tuossa muuta mut kun on ilman duunii niin toi neljäkybääkin tuntuu isolta summalta, tykkäsin kuitenkin ostaa vähäsen laadukkaamman eli Braunin keittimen ja ei noita varakannuja juurikaan ole myynnissä kun koko paskasta saa paremman katteen.
Eihän moinen toki ankaraa ***sta aiheuta mut harmittaa silti :/