Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittu näitä viikonloppuYÖtöitä, kohta puol vuotta tehnyt ja nyt alkaa kyllä tehdä mieli vaihtaa ihan tavallisiin päivätöihin (jos niitä sais), kyllä on paskaa taas tähän aikaan perjantai- iltana saunan jälkeen alkaa tehdä lähtöä duuniin kun vois mennä tunnin päästä nukkumaan. Nyt oon viiteen saakka töissä ja nukun sinne reiluun 12 asti, sit on suuri osa päivästä taas jo ohi ja yöksi taas duuniin. Jos saan nyt kesäksi ja syksyksi jotain arkiduunia niin jätän kyllä nämä hommat siihen max. yhteen yöhön viikossa ja käytän viikonloput siihen mihin ne kuuluu käyttää, rentoutumiseen.

"Rakastettu ja vihattu kenttämarsalkka Erwin Rommel..."

Se on sotamarsalkka! Taas käännetty suoraan, sana kerrallaan englannista field marshal.. Tekisi mieli mennä antamaan kääntäjälle oikein marsalkan sauvasta.

Vituttaa ku oon soitellu koko päivän kavreille, että mitäs tänään ja jne... Päivällä sovittiin että soitellaan myöhemmin. Tossa alkuillasta soittelin sitten kun mitään ei kuulunut ja sovin muutaman kaverin kanssa että he soittavat iha kohta kun lähtevät. Tässä ootettu nyt kolmisen tuntia eikä kenestäkää kuulu mitään ja mulle ei vastata. Vituttaa tälläne että ei voi sanoo suoraan että ei halua olla mun seurassa tai mua ei ole kutsuttu jonnekkin missä kaikki muut ovat. Vittu!

-10 astetta pakkasta, kesäaika ja vajaat yöunet. Autodeski ei suostu asentamaan trueview 2015 ilman että asennan uusimman .net frameworkin joka taas aiheuttaa sen että saa tämän rotiskon käynnistää uusiksi. Miksi mikään ei voi sujua kohtuudella? Vitun maanantai.

Masentaa. Voimat aivan totaalisen loppu. Tuntui ettei duunipäivä lopu koskaan.
Viimepäivät meni jossain ihme survival tilassa ja oli skarppina. Nyt vaan väsyttää.

Intti vituttaa. Voi perkele kun yleensä ei edes harmita koko palvelus. Mutta nyt on kyllä perseestä jostain syyystä. Haluaisin olla kotona, käydä koulussa ja nähdä tyttöystävää. Mutta kun ei, neljäs viikko viidestä kiinni.

O-ou. Kuulostaapa pahalta, toivottavasti ei mitään pahempaa kuin uusi ulkomaankomennus, lyhyt sellainen. Vaikka eipä se taida aiheuttaa edes rytmihäiriöitä.

Reissu (Kiinaan) ei tuntus missää tän rinnalla. Sydän lyö oikeesti tuhatta ja sataa... Mitehä tästä selviää. Tiä pitäskö itkee vai nauraa (helvetin hysteerisesti).

Intti vituttaa. Voi perkele kun yleensä ei edes harmita koko palvelus. Mutta nyt on kyllä perseestä jostain syyystä. Haluaisin olla kotona, käydä koulussa ja nähdä tyttöystävää. Mutta kun ei, neljäs viikko viidestä kiinni.

Mikä TJ?

- - - Updated - - -

Emmää ny töissä kehtaa kokeilla kumpaakaa. Tyydyn manaan parille kolleegalle.

Oletko sinäkin töissä sellaisessa paikassa, jossa voi aistia suomalaista työilmapiiriä parhaimmillaan? Vaikeudetkin kestää jos työpaikalla on hyvä henki, mutta mitäs sitten kun se henki on se suurin ahdistuksen aiheuttaja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom