Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Tyttöystävä väittää että oon pannu muka jotain muuta vaikka ei ees pidä paikkaansa ja tänään heti ku sanoin olevani messuilla luokan kanssa nii heti syytös siitä että katon muita naisia. Hajoo oikeesti pää tollasiin syytöksiin ku ei ees pidä paikkaansa silti väitttää kiven kovaan.

Pyrin ite tekemään rakkauden eteen kaikkeni mitä pystyn niin on ku kova potku munille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

7322540388480.jpg

Tyttöystävä väittää että oon pannu muka jotain muuta vaikka ei ees pidä paikkaansa ja tänään heti ku sanoin olevani messuilla luokan kanssa nii heti syytös siitä että katon muita naisia. Hajoo oikeesti pää tollasiin syytöksiin ku ei ees pidä paikkaansa silti väitttää kiven kovaan.

Pyrin ite tekemään rakkauden eteen kaikkeni mitä pystyn niin on ku kova potku munille.

Sano sie sille että saa piettää tunkkinsa jos ei luota sinuun.

Töissä vituttaa, on jo vituttanu about puoli vuotta... Jouduin siirtymään toiseen työyksikköön viime vuonna about kuukaudeksi odottamaan näiden yksiköiden yhdistymistä. Lokakuusta lähtien kaksi aivan erilaista työkulttuuria on yrittäny sopeutua yhteen ja ihmiset on alkanu äänestää jaloillaan. Sopparia jäljellä heinäkuun puoleen väliin asti ja lomiin on 8 viikkoa. Hammasta purren siihen asti :wall:

Ei voi todeta kuin että vittu mikä olo, nousi sitten eilen illalla reipas 38 astetta kuumetta , mehua kummempaa ei tohtinu mahaansa laittaa koska ripuli, yö pyöritty sängyssä ja nyt särkee päätä ja heikottaa. Onneksi kuume laski tuohon 37 asteen pintaan. 2vuoteen en oo näin kipiänä ollu ja nyt tuntuu et kuolema tulee. Eniten kuitenkin vituttaa tää jäätävä lihaskipu selässä.

Eilisen jo kuvittelin että elämä on vaihteeksi taas ihanaa, jopa töihin uskalsin mennä..mitä sitä paskaa, taas turvottaa ihan helvetisti mahaa, röyhtäyttää, närästää ja tottakai pierettää niin saatanasti. Osaa olla sitkiä ja vittumainen tauti, tulis edes rehellisesti jommasta kummasta tai vaikka kummastakin päästä ulos voimalla tuo vitun pöhötys, mutta ei. Hitaasti kärsien...

Naapuriin muuttanut pentuja, jatkuvaa popittamista. Kyllä vituttaa. 30 minsaa hiljaisuuteen ja sit kumikaulat paikalle ilman varoitusta muohahaha, nautin. Mitä sitä suotta itse vaivautua valittamaan, jos pennut eivät osaa noudattaa sääntöjä.

Kesätyöhakemuksissakin olen törmännyt noihin. Miksi tuota edes kysytään johonkin kesäduuniin?

Varmaan siksi, että nykynuoret, jotka ovat päässeet jo ikään, että rekryävät ihmisiä töihin, ovat niin laiskoja, että CV:n sisältöön paneutuminen on liian rankkaa. Toisekseen minuutin elävällä kuvalla saadaan tarpeeksi tietoa hakijan
soveltuvuudesta.

Jo ennen videoitakin ketutti suunnattomasti kysymykset "miksi juuri sinut pitäisi valita tähän tehtävään". No daa, jos haastattelutilanteessa ollaan, niin eikö se haastattelun tarkoitus ole, että haastattelija sen selvittää. *tanan ammattitaidottomat tunarit, pitäisi viattoman työnhakijan johki jenkkityyliin itseään mainostaa. Eikö haastattelijat osaa sitten itse luoda kysymyksiä, joilla ottaa faktat esiin, prkl.

No offence mutta nää kotkotukset on HR-puolen kanojen touhuja. Keksitään kaikenlaista hienoa leikkimistä, verrataan haastateltavien tähtimerkkejä ja tehdään powerpoint-esityksiä osaaminen kehittämisestä. Työtehtävistä ei yleensä ole mitään käryä.

Discovery Channel... ei enää tiedettä vaan realitya täynnä sekin.

Vittu morjens, yritän rekisteröityä Kerkosportin kauppaan no vittu ei onnistu pitäkööt paskansa.. Kaiken lisäksi joku idiootti järjestelmä joka totta helvetissä vaatii tietoja joita sitten ei tunnista... Ja pyyhkii perkele kaiken pois kun rekisteröityminen ei onnistu. V....u 3 x syöttäny kaikki saatanan tiedot ja ei vaan toimi..

SO long siinä meni Kerkolta +5k€ syökää p......a

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom