Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Melkosen vittumainen tilanne.. Oon kyllä Weakin kanssa samaa mieltä, ei se oo sun tehtäväs paapoo aikuista miestä ja huolehtia sen hyvinvoinnista. Jokainenhan ite kuitenki siihen bisseen tai brenkku pulloon tarttuu.

Kerroit että selvänä on mukava ja avulias, mutta se jos tota touhua on jatkunu jo kauemmin ni korvaako yks tai kaks hyvää tekoa montaa huonoa tekoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkosen vittumainen tilanne.. Oon kyllä Weakin kanssa samaa mieltä, ei se oo sun tehtäväs paapoo aikuista miestä ja huolehtia sen hyvinvoinnista. Jokainenhan ite kuitenki siihen bisseen tai brenkku pulloon tarttuu.

Kerroit että selvänä on mukava ja avulias, mutta se jos tota touhua on jatkunu jo kauemmin ni korvaako yks tai kaks hyvää tekoa montaa huonoa tekoa.

Joo no tossahan on se pieni juttu, että hyviä muistoja on, mutta niitä ei paljoa tuuppaa muistamaan kun nuo kännisekoilut pistää vaan vituttaa ja jäävät mieleen parhaiten.

Minulla on tyypillisesti aika pitkä pinna, mutta ei helvetti ihmisten kanssa, jotka ovat vempuloita: vastaavat kysymykseen pitkästi, mutteivät silti vastaa kysymykseen. Yritä sellaisten kanssa tehdä työtä, kun helpoista asioista tulee vaikeita.

Oletko kertonut hänelle ettei tuo ole normaalia kuin ehkä hänen mielestään?

Sanoin, jotta alkaa pikkuhiljaa mullakin mennä hermot kun tota jokaviikonloppu kattelee. Sanoi "selvä" ja vaihtoi puheenaihetta. Itse kerran se sen tajusi, kehui että uusi elämä alkaa, oli juonut monta päivää ja hirveän määrän raakaa viinaa, mutta oli se kuukauden selvinpäin. Sitten pari olutta aluksi ja lopuksi suoraan viinakauppaan. Ja silloin sanoi juuri, että "ootte tätä joutunu katteleen ja kestämään"..

Joku saatanan aivovaurio pitää konserttia yläkerrassa. Rummuttaa jaloillaan niin, että talo tärisee saatanan saatana. Lue tässä sitten kokeeseen.

Joku saatanan aivovaurio pitää konserttia yläkerrassa. Rummuttaa jaloillaan niin, että talo tärisee saatanan saatana. Lue tässä sitten kokeeseen.

Oliko tämä kiertoilmaus mielenterveysongelmille tai keskittymisvaikeuksille? Noh, molemmat ovat hankalia juttuja.

Sanoin, jotta alkaa pikkuhiljaa mullakin mennä hermot kun tota jokaviikonloppu kattelee. Sanoi "selvä" ja vaihtoi puheenaihetta. Itse kerran se sen tajusi, kehui että uusi elämä alkaa, oli juonut monta päivää ja hirveän määrän raakaa viinaa, mutta oli se kuukauden selvinpäin. Sitten pari olutta aluksi ja lopuksi suoraan viinakauppaan. Ja silloin sanoi juuri, että "ootte tätä joutunu katteleen ja kestämään"..
Sanot sille ettet jaksa tota touhua kattella, ja katkaiset kaiken yhteydenpidon totaalisesti. Kysy sitten joltain sen tutulta vaikka puolen vuoden päästä että vieläkö on meno samanlaista. Jos kyllä, niin voit unohtaa koko ihmisen olemassaolon lopullisesti.

Ei sulla ole minkäänlaista velvollisuutta sietää paskaa käytöstä joltain ihmiseltä sen takia että se on sulle jotain sukua, edes (tai varsinkaan) omalta isältä.

Monesti puliukkojen ex-naisetkin jostain ihmeen syystä luulee, että se 30v vetänyt gubbe nyt yhtäkkiä kuolee siihen viinaan jos ei päivään vastaa puhelimeen. Vitut ne mihinkään kuole.

Sellanen vaihe menossa, että en nää sitä ku se on kännis, turha pyytää käymään yms., en halua kertaakaan nähdä sitä enään koskaan kännis. Sitten josse soittaa viikonloppuna kännis ni puheluihin esto maanantaihin puoleenpäiväänasti, ellei sillä oo pidempää lomaa että juo enemmän. Eilen päätin ton ja vähän vihjasin sille, ei tuntunu kovin tyytyväinen olevan, mutta itse on kaiken aiheuttanu.

- - - Updated - - -

edes (tai varsinkaan) omalta isältä.

Tää tässä hauskaa onkin. Jumalauta, jos mä soitan sille kännis keskellä viikkoo ja haukun pystyyn, haistatan vittua ja käsken tungee pesäpallomailan poikittain perseeseen ja sanon et mua on turha pitää pellenä ja mulle ei vittuilla, ni vittu minkä näytöksen se nostais, että mä oon sille vihanen yms...

Ei voi todeta kuin että vittu mikä olo, nousi sitten eilen illalla reipas 38 astetta kuumetta , mehua kummempaa ei tohtinu mahaansa laittaa koska ripuli, yö pyöritty sängyssä ja nyt särkee päätä ja heikottaa. Onneksi kuume laski tuohon 37 asteen pintaan. 2vuoteen en oo näin kipiänä ollu ja nyt tuntuu et kuolema tulee. Eniten kuitenkin vituttaa tää jäätävä lihaskipu selässä.

Kyllä toi influenssa on kiva tauti... vieläkään ei pääse salille kun niveliin sattuu, selkä on niin kipee et hyvä kun liikkumaan pystyy :curs: Lääkäri määräs vaan särkylääkettä ja relaksantteja. Näillä mennään ja kyllä voin sanoa et alkaa pää hajoomaan. Ja lisää kaikkea muuta paskaa kaadetaan niskaan, mut onneks mä selviän tällasista pienistä vastoinkäymisistä, vaikka tuntuukin välillä et koko maailma kaatuu päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom