Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On vain Jarkko emännän löytäny.

Tänään oli parit junnut napanneet melkolailla kaikki 10kg kiekot salilta Smithiin pohkeiden veivaamista varten, olihan se komeannäköistä kun tooooooosi monta kiekkoa laitteessa ja monta vittuuntuneen näköistä kanssatreenaajaa. Mutta tosiasiassa taisin itse olla se komeadianaiheuttaja ilmeilyn ja haaveilevan katseen takia.

Ois pitänyt vittuillessaa mennä sinne tekemään vaihtareita kasallisen vitosia kanssa. "Mä tartten pari kymppiä mut täs ois teille vitosia tilalle"

Oma iskä taas vaiheeks. Juo juo juo juo ja juo, käy kyllä töissa mutta viikonloput juo. Sitten jokaviikonloppu tulee "haista vittu-puheluita" ja mun pitäis tulla muka vastaan, se on aina niinku mitään ei olis tapahtunu. Tänäviikonloppuna meni niin järki, että sekin tais jotaki ymmärtää. Saatana miten voi vituttaa tollanen aikunen mies joka vetää viinaa ja saa pikkulapsen käytöksen aikaseks. Saatanan saatana.

Nyt mulle soitettiin että iskä on tosi ihmeissään ku oon pistäny sille "haistavittuviestiä" (pistin vastaukseks ku mulla meni totaalisesti järki) ja soitin tolle iskälle nyt, alko raivoo puhelimen toisespääs et "kyllä sun ny senverta pitää ymmärtää et kännis huudellaan ja haistatellaan, ei tarvii tollasia pultteja vetää", vittu JOKA_SAATANAN_VIIKONLOPPU_ elämäni aikana oon kattellu tota noin. Ja mun pitäis muka jollain tavalla viä ymmärtää se. Vittu menee jo samaan sarjaan ku joku raiskaa toisen "noh, se teki sen kännis, otetaan tuomiosta puolet pois, ymmärtäähän tuon".

Ei vitunvitunvitunvitunvittu!

Ja siis äiti ja iskä on eronnu, pienempänä jouduin olee aina viikonloppusin 1 yön iskänluona. Se meni niin, että iskä haki mut, kauppaan, kotiin, iskä avas oluen, loppuillan minä kattoin telkkaria ja se ryyppäs ja puhu puhelimes. Seuraavana päivänä sitte teki aamiaisen yms. ja heitti kotio. Mut tota on tullu katteltua munmielestä aivan tarpeeks tän elämänaikana.... Viimejuhannuksena levitti juorua, että mä oon muka uhannu tappaa sen. Tohon se menee kännis, parikertaa suuttunu jostain aivan turhasta (kehittelee teoriat päässään), sitte tulee ihan lähelle (10cm naamoilla väliä), puuskuttaa ja sanoo hampaat irves että haista vittu ja ilme on sellanen et käykö päälle vai ei käy.

JA TOLLASTA MUN PITÄIS SIETÄÄ SAATANA!

Ei helvetti mitä touhua. Malliesimerkki ihmisestä jolle alkoholi ei sovi ollenkaan. Ei, ei todellakaan tarvii sietää tuollaista.
Kännissä nyt ihmiset saattaa sanoa vahingossa jotain loukkaavaa, tai joku suuttuu kun möläyttää jotain sopimatonta, mutta tuo nyt ei mene hyvällä tahdollakaan noiden kahden esimerkin piiriin jos se on aina tuota samaa.

Ei helvetti mitä touhua. Malliesimerkki ihmisestä jolle alkoholi ei sovi ollenkaan. Ei, ei todellakaan tarvii sietää tuollaista.
Kännissä nyt ihmiset saattaa sanoa vahingossa jotain loukkaavaa, tai joku suuttuu kun möläyttää jotain sopimatonta, mutta tuo nyt ei mene hyvällä tahdollakaan noiden kahden esimerkin piiriin jos se on aina tuota samaa.

Aina tuo vitun sama.

Nyt tiedätte mistä tulee motivaatiot itselle puntilla.

- - - Updated - - -

Aina tuo vitun sama.

Nyt tiedätte mistä tulee motivaatiot itselle puntilla.

+ Tuossa on monta muuta hommaa vielä lisäksi (liittyen elatusmaksun määriin yms.) mutta niistä en ala tässä puhumaan.

Tuo naaman lähelle tuleminen ja irvistely kuulostaa jo jonkinsortin alkoholipsykoosin esiasteilta.

Oli eka kerta, kun käsi puristui automaattisesti nyrkkiin ja meinasin vetästä niinpaljo päin naamaa ku pystyin.

Ja tämä tapahtui kun sain soiton yks päivä kesällä "joo jäin lukkojen taakse, mä oon tää ny", kysyin et tuunko aukasee oven "ei tartte, soitan talkkarin" (multa oli tuonne 50min kävelymatka). Iskä oli vienyt autolleen avaimet, mun piti hakea auto seuraavana aamuna ja tehdä jotakin, missä tarvitsin autoa. Tuossa se oli sitten jäänyt lukkojentaakse. Kohta veli soitti että mee ny aukasee ovet, että se soittelee mulle. Noh, veli haki mut ja heitti sinne kun oli kylällä ajelemassa. Oli mennyt varmaan maximissaan 50-60min kun olin paikanpäällä. Rappukäytävässä alkaa sitten huuto "ET SAA AUTOO, MÄ OON 3 TUNTIA TÄÄLLÄ ODOTTANU ILMAN TUPAKKAA JA ILMAN VIINAA, MULLE ON NAURETTU JA.........." (ei ollut edes pyytänyt meitä avaamaan ovee, mulla on iskän avain ni kävin sitte avaamas). Aukasin oven, löi väliovee aivan täysiä laukullaan niin että se aukes, sitte heitti kengät+ kameran yms. kämppään sisälle niintäysiä ku pysty ja meni sisälle (piti jostain syystä kameraa mukana ja oli riisunut rapussa kengät), kävelin perässä. Sitten se otti kellon seinältä, näytti mulle "mä oon kymmenestä asti odottanu ja kello on nyt 2" (kello oli 5 päivällä), sitte heitti kellon lattialle, alkoi puuskuttaa, tuli lähelle, sano että "mulle ei vittuilla" ja "haista vittu" yms.... Sitten kohta tyyntyi ja alkoi puhumaan että auto toiminut hyvin yms.

Että tollasta.

Yksi joulu se haki 6 pulloa viinaa kaupasta, ja veti kaikki lyhyen ajan sisään, mummo (isän äiti) kävi siellä ja iskä oli maannut lattialla tajuttomana. Sitten tuo kun aukoo aina mulle päätä. Mitään pahaa en oo sille tehnyt ja kokoajan tulee puhelua ja viestiä.

+ Tässä on hyvä syy miksi en ainakaan tykkää juoda kovin usein (yleensä varmaan 1-3kk välein tulee juotua 1 ilta), itse olen aivan erilainen kännissä, mukava yms., en haasta riittaa jne. Ja tässä on erityinen syy miksi vihaan erityisen paljon ihmisiä jotka muuttuvat kusipäiksi juodessaan.

Joo on se kumma miten alkomaholi muuttaa ihmisiä. :/

Kyllä. Ja tuo että pakko on ryypätä joka saatanan viikonloppu. Kaikki sen ympärillä kärsii siitä, etenkin mummo (iskän äiti), ja sillä ihan järkyttävä stressi siitä, mikä ehkä eniten huolestuttaa.

Ikäviä tilanteita kun tollasta pitää murehtia. Koittakaa vältellä viikonloppusin.

Arvaa oonko vältelly. Mutta joka vitun viikonloppu tulee jotaki saatanan kännipuhelua ja jossen vastaa ni tulee viestiä. Jos vastaan, niin tulee valistusta ja hetkenpäästä toinen puhelu. Ja usein vielä mummo soittaa ja poraa MULLE kun sitä stressaa niin tuo iskän touhu ja se ei enään jaksa.

Vitun hienoa tälläin 19v ja tälläiset ongelmat mitä kuunnella jokavkl kun olisi parempaakin tekemistä. :piis:

+ kuinkahan vitun monta kertaa mummo on soittanu "mee ny kattoo onko sillä iskällä kaikki hyvin, ku se ei vastaa mun puheluihin, ettei sille oo sattunu mitään" ja jos en käy ni sitte se suuttuu mulle. Voi vittu mitä touhua saatana.

++ tuo iskän lapsellisuus on tätä tasoo: soittelen senkans torstaina, sovitaan että käydään sunnuntaina mummolla syömässä koko porukka. Perjantai-lauantai välisenä yönä se koittaa soittaa mulle 2 kertaa perätysten 4 aikaan aamuyöstä. Sitten tulee peräs viesti et "ootko sä mun poika?!!!" Eli suuttuu koska en vastaa puheluihin. Ajantaju menee täysin yms.

Tästä on aikaa, mutta pesäpalloilijat vetävät salilla usein rinnallevetoa. Noh, yksi poika valitti kaverillensa yhdessä treenissä, että se 70-80kg ei mene rinnalle (saattoi olla hitusen enemmän, mutta erittäin lähellä tuota lukemaa), on kuulemma kauan yrittänyt saada sitä rinnalle. Kaveri ehdotti, että osta ammoniakkia, saa potkua treeneihin.

Mielestäni se vika on jossain aivan muussa, kuin ammoniakin haistelun puutteessa...

+ Siellä joukkueessa on aina se yksi henkilö, joka opastaa muita kuinka tehdä liikkeitä. Se yhdessä treenissä kysyi multa, että mihin kulmasoutu ottaa :D Siis normaali kulmasoutu, mikä ottaa latseihin/hauiksiin (pääpiirteittäin).

Puhelimeen fonecta caller ja isännän numero suodatuslistalle -> problem "solved".

Onneks puhelimessa ei toimi äänet ja viikonloppuisin ei ole kovin pahaa menoa/töitä niin ei tarvitse pitää edes värinää päällä :)

Isäukko kans melkonen alkoholisti, pahimmat vuodet asuin sen luona vielä teini-ikäisenä. En pysty ees kelaa kuinka vituiksi meni moni asia senkin takia, mutta noh se on mennyttä se. Vihdoin vissiin tajus ettei mulle kannata soitella kun turpa täynnä soitti pari kertaa niin että herätti muksun ja mut, ja annoin tulla täyslaidallisen puhelimeen. Meni vissiin vihdoin perille, kun ei ole ukosta mitään kuulunut kohta puoleen vuoteen, eikä kyllä edes harmita. Nuo viinapirulliset juopot on asia mitä minä en siedä sekuntiakaan olin sitte selvinpäin tai kännissä itse.

Sulla on kaksi vaihtoehtoa; joko katkaiset välit nyt, tai sitten teet selväksi että ne katkeaa jos tuo käytös jatkuu. Kumpi on sun mielestä sopivampi vaihtoehto on sitten sun ittes päätettävissä.

Ja mä ku vielä kehtasin luulla et oma faija on jollain mittapuulla vittumainen kännissä..
Ite olisin luultavasti tommosen käytöksen perusteella jo huitassu äijää ihan kunnolla, mut se tieto että tuoki on kaikki vaan viinan aiheuttamaa, tekee koko tilanteesta ihan pirun hankalan.. Toivon että saisitte jollain konstilla ukon järkiintymään ajoissa ja lopettamaan sen juomisen. Vastaavanlaisia tarinoita löytyy lähipiiristä aika monta, eikä ykskään niistä päättyny onnellisesti.

Juu, ignoreen aina viikonlopun ajaksi ja sitte viikolla taas vastailee. Ei sen kummempaa. Aikuinen mies saa luvan pärjätä yksin ja jos jotain perseilee(jää vaikka lukkojen taakse), niin omapahan on murheensa ja virheensä. Paskaahan tuo on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom