Tuo naaman lähelle tuleminen ja irvistely kuulostaa jo jonkinsortin alkoholipsykoosin esiasteilta.
Oli eka kerta, kun käsi puristui automaattisesti nyrkkiin ja meinasin vetästä niinpaljo päin naamaa ku pystyin.
Ja tämä tapahtui kun sain soiton yks päivä kesällä "joo jäin lukkojen taakse, mä oon tää ny", kysyin et tuunko aukasee oven "ei tartte, soitan talkkarin" (multa oli tuonne 50min kävelymatka). Iskä oli vienyt autolleen avaimet, mun piti hakea auto seuraavana aamuna ja tehdä jotakin, missä tarvitsin autoa. Tuossa se oli sitten jäänyt lukkojentaakse. Kohta veli soitti että mee ny aukasee ovet, että se soittelee mulle. Noh, veli haki mut ja heitti sinne kun oli kylällä ajelemassa. Oli mennyt varmaan maximissaan 50-60min kun olin paikanpäällä. Rappukäytävässä alkaa sitten huuto "ET SAA AUTOO, MÄ OON 3 TUNTIA TÄÄLLÄ ODOTTANU ILMAN TUPAKKAA JA ILMAN VIINAA, MULLE ON NAURETTU JA.........." (ei ollut edes pyytänyt meitä avaamaan ovee, mulla on iskän avain ni kävin sitte avaamas). Aukasin oven, löi väliovee aivan täysiä laukullaan niin että se aukes, sitte heitti kengät+ kameran yms. kämppään sisälle niintäysiä ku pysty ja meni sisälle (piti jostain syystä kameraa mukana ja oli riisunut rapussa kengät), kävelin perässä. Sitten se otti kellon seinältä, näytti mulle "mä oon kymmenestä asti odottanu ja kello on nyt 2" (kello oli 5 päivällä), sitte heitti kellon lattialle, alkoi puuskuttaa, tuli lähelle, sano että "mulle ei vittuilla" ja "haista vittu" yms.... Sitten kohta tyyntyi ja alkoi puhumaan että auto toiminut hyvin yms.
Että tollasta.
Yksi joulu se haki 6 pulloa viinaa kaupasta, ja veti kaikki lyhyen ajan sisään, mummo (isän äiti) kävi siellä ja iskä oli maannut lattialla tajuttomana. Sitten tuo kun aukoo aina mulle päätä. Mitään pahaa en oo sille tehnyt ja kokoajan tulee puhelua ja viestiä.
+ Tässä on hyvä syy miksi en ainakaan tykkää juoda kovin usein (yleensä varmaan 1-3kk välein tulee juotua 1 ilta), itse olen aivan erilainen kännissä, mukava yms., en haasta riittaa jne. Ja tässä on erityinen syy miksi vihaan erityisen paljon ihmisiä jotka muuttuvat kusipäiksi juodessaan.