Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
12h yövuoron jälkeinen henkinen ja fyysinen väsymys, siihen vielä 6h katkonaista unta niin saa kyllä jäädä puntit väliin ennen seuraavaa vuoroa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hbal.gif

Oikea ylänurkka, siellä lukee ''kirjaudu ulos'', sitä voi klikata. Jos haluat kohtuu laadukkaita viestejä niin ei välttämättä kannata tällä foorumilla olla, ei täällä niin vakavissaan jaksa kirjoitella.

Oma iskä taas vaiheeks. Juo juo juo juo ja juo, käy kyllä töissa mutta viikonloput juo. Sitten jokaviikonloppu tulee "haista vittu-puheluita" ja mun pitäis tulla muka vastaan, se on aina niinku mitään ei olis tapahtunu. Tänäviikonloppuna meni niin järki, että sekin tais jotaki ymmärtää. Saatana miten voi vituttaa tollanen aikunen mies joka vetää viinaa ja saa pikkulapsen käytöksen aikaseks. Saatanan saatana.

Oma iskä taas vaiheeks. Juo juo juo juo ja juo, käy kyllä töissa mutta viikonloput juo. Sitten jokaviikonloppu tulee "haista vittu-puheluita" ja mun pitäis tulla muka vastaan, se on aina niinku mitään ei olis tapahtunu. Tänäviikonloppuna meni niin järki, että sekin tais jotaki ymmärtää. Saatana miten voi vituttaa tollanen aikunen mies joka vetää viinaa ja saa pikkulapsen käytöksen aikaseks. Saatanan saatana.
Ne on niitä vanhan liiton runkkuja eikä ne koskaan opi vaikka vähän yrittäiskin puhua. Oma isä vähän samanlainen :D

Ne on niitä vanhan liiton runkkuja eikä ne koskaan opi vaikka vähän yrittäiskin puhua. Oma isä vähän samanlainen :D

Joo noi on aika saatanan rasittavia :D

Kertoo hyvin, kuinkapaljo mua vituttaa, aina kun mä salilla haen raivoo johki ni kuvittelen iskääni vähäsen. Ja taas mennään. Nyt en edes muista koska oon sen viimeks nähny selvinpäin.

Vitun Suomen kesä. Miksei se kevät voi koskaan tulla kertaheitolla, vaan ensin on jo melkeen t-paitakelit ja seuraavana päivänä 10cm lunta ?? Mikä tätä ilmastoa vaivaa.

Näinpä. Perjantaina tarkeni jo jolkotella pihalla capreilla, mutta eilen ja tänään ei ole käynyt mielessäkään lähteä lyhytvartisilla byysilla sisätiloja pitemmälle. Toppatakkikin piti kaivella takaisin komerosta. Kesä voisi tulla, kiitos.

no onhan tuo vittujen hokeminen joka lauseessa aika koomisen kuulosta ja kitinä jaksamisesta varsinkin jos kyse on yli ylä-aste ikäisestä treenaajasta.

kyllä noita vittuja on muutama ylimääränen, mikäli kyse on oikeesti minusta. Osaan nimittäin kiroilla monipuolisemmin :d

Liketin sellaisen empatialiketyksen. En ole koskaan joutunut kärsimään omien vanhempien juomisesta enkä sellaista omille lapsillekaan aiheuta. Surullista että ne jotka on lähimpiä ihmisiä voi keikauttaa kupin niin että joutuu tuntemaan tuollaista.

Ei tässä maassa ole töitä lukioa lopettavalle ihmiselle. Ei ainakaan täällä perähikiällä.

Onneks on sentään noi pokehommat parina iltana viikossa, että saa vähän sättiä.

Ristuksen vittu.

Jos pirssistä hajoaa jotain, miksei se voi olla joku halpa osa, kuten polttimo tai sulake, jotka maksavat käytännössä saman verran kuin sokeripala vaan sen pitää olla jotain mikä maksaa 500x enemmän?

Perkeleen perkele.

Bussissa kuultua..

"harmittaa ihan sikana kun ei oo päässy salille pariin viikkoon. Eka tuli se silmätulehdus ja sit piti lomapäivistä töissä tapella. Sit tietenkin kun ei pääse salille, niin sitä kompensoi tietenkin syömällä..."

Say What...

Lisäksi..

"Jarkko ei tunnu ollenkaan ymmärtävän mua. Mä yritin sille sanoa että keksii mulle jonkun lahjan joka motivoi laihduttamaan. Ehdotin kanariaa mutta se ei sanonut takasin mitään. Sen pitäis itse ymmärtää motivoida mua kun ei tää muuten toimi."

"aah.. Ne fastin pallurat on hyviä.."

Tekis mieli kääntyä tässä bussin penkillä ympäri ja sanoa että ryhdistäydy nyt saatanan nainen. Anna Jarkon olla ja etsi se vitun motivaatio ihan itse. Sitä mistään kanarialta löydy. Ja sit tekis mieli kysyy että mitä on fastin pallurat?

Ristuksen vittu.

Jos pirssistä hajoaa jotain, miksei se voi olla joku halpa osa, kuten polttimo tai sulake, jotka maksavat käytännössä saman verran kuin sokeripala vaan sen pitää olla jotain mikä maksaa 500x enemmän?

Perkeleen perkele.

Juuri vaihdoin molemmat polttimot 300€ maksoi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom