Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
samat säännöt ne on kaikilla,toki vanhempia ihmisiä tulee kunnioittaa mut joku roti näissäkin asioissa.
Joku roti nimenomaan. Ei ketään tarvitse kunnioittaa pelkästään iän takia, jos käytös ei sitä edellytä. Mä sanoisin, että kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa iästä riippumatta ja poikkeus sääntöön tulee siinä kohtaa kun sieltä toiselta suunnalta tulee epäkunnioittavaa käytöstä itseä kohtaan. Iästä riippumatta.

Sellainen juttu vielä, että monessa viestissä täällä mainitaan, miten tuli salilla tuijoteltua hyviä tissejä ja perseitä. Missähän sekin ikäraja menee, että niitä vielä saisi tuijotelle ettei sanota "irstaaksi setämieheksi"?
Itse olisin aika huolissani omasta terveydentilastani, jos tissit ja perseet lakkaisivat kiinnostamasta. Tietenkin liian julkea tuijottelu yleensä häiritsee sen kohdetta, eikä sellaista pidä harrastaa, koska hyvät tavat. :)

Niin kauan kyttään, kun vaan riittää mustetta kynässä.

Terv.noin 50-vee papparainen

Vanhoilla ihmisillä ei välttämättä oo sali etiketit hallussa! Mä ku menin ekaa kertaa salille muutamat viikot sitten ni siin oli vanhempi nainen laitteella ja nuori poika tuli kysyy siltä että voiko tulla väliin tekemään ni tää akka korotti ääntään pojalle et on kiire ja monta sarjaa tekemättä! Tällä salilla on sellanen henki, et kaikki saa tulla väliin tekee ku kysyy vaan! Ei sit muijaa kyl oo sen jälkeen näkynyt ja hyvä niin :)

Vanhoilla ihmisillä ei välttämättä oo sali etiketit hallussa! Mä ku menin ekaa kertaa salille muutamat viikot sitten ni siin oli vanhempi nainen laitteella ja nuori poika tuli kysyy siltä että voiko tulla väliin tekemään ni tää akka korotti ääntään pojalle et on kiire ja monta sarjaa tekemättä! Tällä salilla on sellanen henki, et kaikki saa tulla väliin tekee ku kysyy vaan! Ei sit muijaa kyl oo sen jälkeen näkynyt ja hyvä niin :)

Tää on kuin Fingerporista: voiko tulla väliin....

Itelläki kokemukset aika negatiivisiä vanhuksista (noin +65v) salilla. Olen hyvinkin kohtelias muuten ikäihmiseille ja auttelen pyyteettömästi mm. availlen ovia tms. mut salilla alkaa oikeesti vituttamaan kun ne vain istuskelevat koneissa ja penkeillä. ja sitte jos kysyy et anteeks voinko tehdä siinä välillä ni vittu katotaan nenänvartta pitkin ja sanotaa närkästyneenä et on kesken. Papat ja mammat yhtä pahoja ja vittumaisia.
Tuntuu et ne voi käyttäytyä ihan miten haluaa salilla ja kaikki nuoremmat on alinta kastia. Etenkin jos näillä on ns. ylivoima salilla ja treenailet niidenm keskelllä siellä. Syrjintää niin vitusti.
Sillon valitetaan pienimmästäkin kolinasta ja muusta! Kerran yks mamma alko selittää mammakaverilleen ku molemmat istuivat reisil'hentäjissä " ärsyttävää kun niitä painoja pitää paiskata maahan, ihmellistä esittämistä" " joo, olet oikeassa irma. tylyä ja röyhkeää" ja itsehä olin tossa just ennen tehnyt 6 * 180 mavesarjaa ja viimeinen tuli aika vapaapudotuksena alas. tietty vaikee siinä on selittää kun eivät tajua, mutta sanoin kuitenkin että "anteeks pauke, mut oli vähän voimat lopussa tms" mammat yhteen ääneen: "ihme esittämistä iso mies, luulisi, että jos jaksaa nostaa painon niin varmaan jaksaa laskeakin sen maahan" ei vittu turha noitten kans on mitään alkaa kommunikoimaan ku asenne on tollanen.

Itelläki kokemukset aika negatiivisiä vanhuksista (noin +65v) salilla. Olen hyvinkin kohtelias muuten ikäihmiseille ja auttelen pyyteettömästi mm. availlen ovia tms. mut salilla alkaa oikeesti vituttamaan kun ne vain istuskelevat koneissa ja penkeillä. ja sitte jos kysyy et anteeks voinko tehdä siinä välillä ni vittu katotaan nenänvartta pitkin ja sanotaa närkästyneenä et on kesken. Papat ja mammat yhtä pahoja ja vittumaisia.
Tuntuu et ne voi käyttäytyä ihan miten haluaa salilla ja kaikki nuoremmat on alinta kastia. Etenkin jos näillä on ns. ylivoima salilla ja treenailet niidenm keskelllä siellä. Syrjintää niin vitusti.
Sillon valitetaan pienimmästäkin kolinasta ja muusta! Kerran yks mamma alko selittää mammakaverilleen ku molemmat istuivat reisil'hentäjissä " ärsyttävää kun niitä painoja pitää paiskata maahan, ihmellistä esittämistä" " joo, olet oikeassa irma. tylyä ja röyhkeää" ja itsehä olin tossa just ennen tehnyt 6 * 180 mavesarjaa ja viimeinen tuli aika vapaapudotuksena alas. tietty vaikee siinä on selittää kun eivät tajua, mutta sanoin kuitenkin että "anteeks pauke, mut oli vähän voimat lopussa tms" mammat yhteen ääneen: "ihme esittämistä iso mies, luulisi, että jos jaksaa nostaa painon niin varmaan jaksaa laskeakin sen maahan" ei vittu turha noitten kans on mitään alkaa kommunikoimaan ku asenne on tollanen.

Näitä löytyy. Usein myös kun kyseinen henkilö on jonkun aikaa tehnyt laitteessa, joka olisi itsellä seuraavaksi vuorossa, kysäisen että ''Onko monta sarjaa jäljellä vielä?'' Että odottelenko vai menenkö tekemään jotain muuta. Kohteliaasti tietysti kysyen. Niin vastataan että ''ei ole enää'' ja melkein juostaan pois paikalta. Sitten seuraavasta laitteesta selkästi katsellaan naama mutrussa että saatana kun tuli hoputtamaan ja hätistelemään pois...

Mulla ois ollu potentiaalinen tilanne "vittumainen täti" tilanteeseen, mutta valitettavasti toisen osapuolen edustajat eivät olleet kyseistä ikää vielä saavuttaneet, koska naureskelivat itekin miten "tyhmiä" oikein olivat olleet.
Joskus tein penkkiä kp ja siinä oli pari naista tekemässä hk kp vieressä seisten. Nousin penkiltä ku olin saanu sarjan loppuun ja toinen naikkonen vie mun penkin. Aattelin, että eipä siinä mitään, onhan noita penkkejä tässä. Meen viereiselle penkille tekee, seurauksena se, että naisen kaveri vie penkin ku nousen ylös. Naureskelin, että hyvin menee. Treeni jatku varmaankin vipareilla, koska jompikumpi emäntä oli käyny nappaa mun painot palautuksen aikana. Itelle isompaa painoa, jossai välissä nekin katos. Sitten oli jo pakko käydä kysäsee saako niillä painoilla tehä vielä pari sarjaa. Siinä vaiheessa emännät tajus, että miten toi homma oikein oli menny ja kovasti pyytelivät anteeks, ku vaan naurultaa pystyivät.

Näitä löytyy. Usein myös kun kyseinen henkilö on jonkun aikaa tehnyt laitteessa, joka olisi itsellä seuraavaksi vuorossa, kysäisen että ''Onko monta sarjaa jäljellä vielä?'' Että odottelenko vai menenkö tekemään jotain muuta. Kohteliaasti tietysti kysyen. Niin vastataan että ''ei ole enää'' ja melkein juostaan pois paikalta.

Tuttu tilanne. Toisaalta pari kertaa olen miettinyt jäikö musta tuommoinen vaikutelma, kun oikeasti sain juuri sarjat loppuun, kun toinen tuli kysymään. Raskaat sarjat eli hengästyttää, aivotoiminta sillä tasolla että juuri ja juuri saa laskettua kahdeksaan ja saan suustani jotain mikä saattaa kuulostaa "ei ole enää". Puran painoja jos kysyjä ei sano niistä mitään mitään ja sitten siirryn muualle keräilemään itseäni.

Harva tuntuu uskaltavan kysyä mitään, katselevat vain kauempaa hetken, lähtevät pois ja tulevat kohta uudestaan kurkkimaan.

Ei kai tämä nyt varsinaisesti niin ankarasti vituta, mutta tietyllä tavalla vituttaa kuitenkin. Design ja sen sellainen mitä myydään pelkällä nimellä. No ei sekään varsinaisesti aina vituta, mutta tässä esimerkki: Käytiin Iittalan myymälässä ja siellähän kaikki on niin törkeästi ylihinnoiteltua, että alkoi oksettaa ja sain yliannostuksen designpaskaa ja Iittalan hinnoittelupolitiikkaa. Joku kolmen litran kattila maksaa 220 euroa, niin ostanpa varmaan heti kymmenen tuollaista. Tai vittu Sarpanevan valurautapata yli 200 euroa ja puinen kahva myydään erikseen, vähän vajaa 40 euroa kappale. Jumalauta puinen keppi ja syön hatullisen paskaa jos sen valmistuskustannukset on yli 2 euroa ja tässäkin arviossa on törkeästi yläkanttiin vedetty varmuuskerroin. Juu tiedän mikä on kate, mutta jossain menee se raja paljonko kenenkin mielestä kyseisestä esineestä on järkevää maksaa. Kyllä mä voin halvasta puukepistä kympin maksaa jos siinä on Sarpanevan nimi, mutta neljäkymppiä on jo käsittämättömän törkeää ryöstöä. Mutta kai niitäkin joku hullu ostaa.

Mulla on kaapissa muutama Wirkkalan olutlasi jotka olen itse ostanut joskus yli 10 vuotta sitten. Ihan hienoja mun mielestä ja sain ne suht edukkaasti ihan oikeasta kaupasta. Enhän mä ylikalliita edes ostaisi. Nyt oli kuitenkin ihan hitusen hinnat nousseet ja yhdestä lasista saa maksaa karvan yli 40 euroa. Siis voi helvetin helvetti. Mieti... 40 euroa yhdestä lasista. En ikikuuna päivänä ostaisi tolla hinnalla juomalasia, vaikka siinä olisi Armanin logo ja siihen käytetty lasi olisi tehty kuupölystä.

Mutta niinhän se on, että se ei ole tyhmä joka pyytää...

AUKiin pakotettiin :(

Ei sinne pakoteta, et varmaan tiennyt mitä haluat ja laitoit siihen "sa där" kohtaan ruksin. Jokaisella on mahdollisuus ruksata aukki mahdollisuus pois, eikö se näin mennyt ?

Nyt vituttaa se, että on 2 kuukauden loman viimeinen päivä ja huomenna takaisin työihin. :whip:

Ei sinne pakoteta, et varmaan tiennyt mitä haluat ja laitoit siihen "sa där" kohtaan ruksin. Jokaisella on mahdollisuus ruksata aukki mahdollisuus pois, eikö se näin mennyt ?

Nyt vituttaa se, että on 2 kuukauden loman viimeinen päivä ja huomenna takaisin työihin. :whip:
Kyllä sinne porukka pakotettiin.

2vko loma alkoi ja auto on paskana. Huomenna saa varmaan pajalle. On jotenkin niin avuton olo kun tuntuu ettei mihinkään pääse kun ei ole polkupyörääkään ku narkkarit vei..

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom