No oliko se edes?
Hmm ei oikeen nähny ku oli löysät pitkähihaiset vaatteet. Oli se aika vanttera kuitenkin. Tänään näin kaukaa, mutta kiersin.. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oliko se edes?
Joku roti nimenomaan. Ei ketään tarvitse kunnioittaa pelkästään iän takia, jos käytös ei sitä edellytä. Mä sanoisin, että kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa iästä riippumatta ja poikkeus sääntöön tulee siinä kohtaa kun sieltä toiselta suunnalta tulee epäkunnioittavaa käytöstä itseä kohtaan. Iästä riippumatta.samat säännöt ne on kaikilla,toki vanhempia ihmisiä tulee kunnioittaa mut joku roti näissäkin asioissa.
Hyvä hetki keskittyä jalkojen treenaamiseen!
Sellainen juttu vielä, että monessa viestissä täällä mainitaan, miten tuli salilla tuijoteltua hyviä tissejä ja perseitä. Missähän sekin ikäraja menee, että niitä vielä saisi tuijotelle ettei sanota "irstaaksi setämieheksi"?
Itse olisin aika huolissani omasta terveydentilastani, jos tissit ja perseet lakkaisivat kiinnostamasta. Tietenkin liian julkea tuijottelu yleensä häiritsee sen kohdetta, eikä sellaista pidä harrastaa, koska hyvät tavat.
Vanhoilla ihmisillä ei välttämättä oo sali etiketit hallussa! Mä ku menin ekaa kertaa salille muutamat viikot sitten ni siin oli vanhempi nainen laitteella ja nuori poika tuli kysyy siltä että voiko tulla väliin tekemään ni tää akka korotti ääntään pojalle et on kiire ja monta sarjaa tekemättä! Tällä salilla on sellanen henki, et kaikki saa tulla väliin tekee ku kysyy vaan! Ei sit muijaa kyl oo sen jälkeen näkynyt ja hyvä niin
Itelläki kokemukset aika negatiivisiä vanhuksista (noin +65v) salilla. Olen hyvinkin kohtelias muuten ikäihmiseille ja auttelen pyyteettömästi mm. availlen ovia tms. mut salilla alkaa oikeesti vituttamaan kun ne vain istuskelevat koneissa ja penkeillä. ja sitte jos kysyy et anteeks voinko tehdä siinä välillä ni vittu katotaan nenänvartta pitkin ja sanotaa närkästyneenä et on kesken. Papat ja mammat yhtä pahoja ja vittumaisia.
Tuntuu et ne voi käyttäytyä ihan miten haluaa salilla ja kaikki nuoremmat on alinta kastia. Etenkin jos näillä on ns. ylivoima salilla ja treenailet niidenm keskelllä siellä. Syrjintää niin vitusti.
Sillon valitetaan pienimmästäkin kolinasta ja muusta! Kerran yks mamma alko selittää mammakaverilleen ku molemmat istuivat reisil'hentäjissä " ärsyttävää kun niitä painoja pitää paiskata maahan, ihmellistä esittämistä" " joo, olet oikeassa irma. tylyä ja röyhkeää" ja itsehä olin tossa just ennen tehnyt 6 * 180 mavesarjaa ja viimeinen tuli aika vapaapudotuksena alas. tietty vaikee siinä on selittää kun eivät tajua, mutta sanoin kuitenkin että "anteeks pauke, mut oli vähän voimat lopussa tms" mammat yhteen ääneen: "ihme esittämistä iso mies, luulisi, että jos jaksaa nostaa painon niin varmaan jaksaa laskeakin sen maahan" ei vittu turha noitten kans on mitään alkaa kommunikoimaan ku asenne on tollanen.
Näitä löytyy. Usein myös kun kyseinen henkilö on jonkun aikaa tehnyt laitteessa, joka olisi itsellä seuraavaksi vuorossa, kysäisen että ''Onko monta sarjaa jäljellä vielä?'' Että odottelenko vai menenkö tekemään jotain muuta. Kohteliaasti tietysti kysyen. Niin vastataan että ''ei ole enää'' ja melkein juostaan pois paikalta.
AUKiin pakotettiin :(
AUKiin pakotettiin :(
Kyllä sinne porukka pakotettiin.Ei sinne pakoteta, et varmaan tiennyt mitä haluat ja laitoit siihen "sa där" kohtaan ruksin. Jokaisella on mahdollisuus ruksata aukki mahdollisuus pois, eikö se näin mennyt ?
Nyt vituttaa se, että on 2 kuukauden loman viimeinen päivä ja huomenna takaisin työihin. :whip: