Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Suussa turvotusta. Sain antibioottikuurin. Miten äkkiä tuon pitäis alkaa vaikuttaa? Oon nyt 3 päivää vetäny noita antibiootteja eikä oo vaikuttanut ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon yleensä (seurasta riippuen) tosi hiljanen enkä tykkää avata suutani ellei oo mitään järkevää sanottavaa. Nykyään tuntuu että sama missä porukassa oon, niin aina jonku on aivan pakko tehdä niin jumalattoman suuri numero siitä etten sano paljo mitään.

"Sano nyt sinäkin jotakin siinä!"
Tyypillinen toteamus ekstrovertilta ihmiselta, siis sellaiselta, joka "tykkää olla ihmisten kaa tekemisis ja tulee kaikkien kaa toimeen" mutta joka ei todellisuudessa tule toimeen kuin kaltaistensa kanssa ja jolla on virheellinen käsitys siitä, että omat sosiaaliset taidot ja kommunikaatiotaidot ovat erinomaiset.
Kukaan ei ole vielä tavannut sellaista ekstroverttiä, joka täyttäisi mainostamansa kriteerit.

Kun kaikkien näiden vuosien jälkeen on YHÄ VIELÄKIN treeniohjelman suunnittelu ihan täyttä hepreaa.
Eikä mistään löydy hyvää esimerkkiohjelmaa 3-jakoisesta vastakkaisten lihasryhmien ohjelmasta.

http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/32394-faq-treeniohjelmat-lihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

3-jakoiset ohjelmat:

1. Rinta, olkapäät, ojenatajat, epäkkäät
-Penkkipunnerrus tanko / kp x 2
-Vinopenkki kp / tanko x 2
-Ristitalja / viparit maaten / peck-deck x2
-Viparit sivulle x2
-Viparit taakse x2
-Pystypunnerrus x2
-Kapea penkki / ranskalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x3
-Kohautukset x3

2. Jalat
-Kyykky / etukyykky / prässi x4
-Reiden ojennukset x3-4
-SJMV x 4
-Reiden koukistukset x 2-3
-Pohkeet istuen / seisten 5-6

3. Selkä, hauikset, forkut
-Kulmasoutu x 3
-Alatalja x 2
-Ylätalja leveä / leanveto x3
-Ylätalja kapea x2
-Hauikset tanko / kp x3
-Hauikset scott tanko / kp x3
-Rankekäännöt x3

Kolmijakoisissa on myös erilaisia mahdollisuuksia jakaa lihasryhmät.

1. Rinta, selkä
2. Jalat
3. Olkapäät, kädet

1. Rinta, kädet
2. Jalat
3. Selkä, olkapäät

1. Rinta, olkapäät, hauikset
2. Jalat
3. Selkä, ojentajat

Joka yö herään kuselle about kolmen aikaan ja sen jälkeen en saa enää unta. Vituttaa aivan suunnattomasti pyöriä sängyssä ja vain odottaa, että saa nousta taas klo 5:50. Sit on vielä paniikkihäiriö ja sehän tykkää oikein hyvää tuosta unettomuudesta. Vittu.

Joka yö herään kuselle about kolmen aikaan ja sen jälkeen en saa enää unta. Vituttaa aivan suunnattomasti pyöriä sängyssä ja vain odottaa, että saa nousta taas klo 5:50. Sit on vielä paniikkihäiriö ja sehän tykkää oikein hyvää tuosta unettomuudesta. Vittu.

Toi on niiiiin tyhmää. :( Ootko koittanut syödä (enemmän) hiilareita illalla? Mua auttaa myös musiikin kuuntelu; YouTubesta joku "relaxing music" tms pyöriin, niin saa omat ajatukset päässä vähän hiljemmalle.

Toi on niiiiin tyhmää. :( Ootko koittanut syödä (enemmän) hiilareita illalla? Mua auttaa myös musiikin kuuntelu; YouTubesta joku "relaxing music" tms pyöriin, niin saa omat ajatukset päässä vähän hiljemmalle.

Kerran kokeilin just jotain relaxing musicia. Jaksoin kymmenen minuuttia kunnes meni totaalisesti hermo siihen pimputukseen. Slayer toi unen.

Itse en ole enää heränny kusihätään pitkiin aikoihin kun vähensin iltajuomisia selvästi ja otin tavaksi käydä väkisinkin ennen nukkumaanmenoa tiristämässä ylimääräiset pois.

Lukekaapa se lause, johon Avt0mat vastasi.

"Tossa meidän pienellöä salilla käy yksi nuori ja muodollisesti eritäinkin pätevä tyttö"

Jos olit illasta Sport Housella niin moi vaan, mä olin se joka huutajaa runnutti jalkatreenin merkeissä.

Moi vaan ! Siellä oltiin
- kuten sanoin niin mulla oli hieman huono päivä eilen...

- ilmoittaudun joskus face to face salilla niin sun ei tarvi kaikkia epäillä siellä

Sekä Norwegian että Aer Lingus ovat näköjään lakkauttaneet suorat lennot suomen ja Irlannin väliltä. Nyt kestää matka Suomeen sitten saman verran kun Dubaihin eikä hintakaan paljoa enää eroa.

Salin vieraskirjaan oli kirjoitettu viesti kahdelle hemmolle kenet mäkin oletan tunnistavani.. Olisi suotavaa käyttää järkeä ja huomioida myös muita ihmisiä, Miksi ihmeessä kasaatte kaikki 10-25kg levypainot prässiin? Voisitte käyttää pohjapainoina 50kg leokoja tai vaihtoehtoisesti tiputtaa painot puoleen ja ruveta rasittamaan treenattavaa lihasryhmää typerän egon kasvatuksen sijasta.

Aiheutti totaalirepeämisen väsyneelle Venskulle.

Eilen meinas mennä koko keskittyminen penkin teosta. Eka sarja oli tehty ja otin lepiä, kunnes yhtäkkiä huomaan että joku ottaa viiden kilon kiekon pois miun tangosta :D
Luulin aluksi, että otti siitä ns. telineestä, mutta katsottuani tankoon yksi viiden kilon kiekko puuttui.

Nousin ylös ja nauroin, joku muukin mies henkilö huomasi tämän ja naurahti kanssa. Tyyppi joka otti kiekon pois ei minua huomannut, mutta sen kaveri sanoi, että sä otit tolta kiekon pois.
Noh, kaveri palautti sen kiekon mulle ja totes vaan, että "luulin et se oli vapaa"

Fiilikseni oli kyllä aika "mitä vittua nyt taas, hessu" :DD

Niin no, en kyllä näkisi että kyse on mistään raivoamisesta, mutta kyllähän se tietenkin pistää aina miettimään, kun nämä armeijapojat luulee olevansa maailmanvaltiaita joka suhteessa. Ketään yksityiskohtaisesti syyllistämättä tai varsinkaan sinua kohtaan hyökkäämättä, omasta kokemuksesta näitä on niin paljon.

Sankarit, jotka eivät 20 vuoden ikään ole tehneet päiväkään töitä, jättävät ammattikoulun kesken koska "Ei kiinnosta", ryyppäävät joka viikonloppu ja käyttävät vapaa-aikansa tietokoneen ja konsoleiden edessä, tulevat päin naamaa sanomaan allekirjoittaneelle että tämä on pohjasakkaa, selkärangaton luuseri, kun ei terveydellisten syiden takia lähde armeijaan. Kyllä se kieltämättä muokkaa omia käsityksiä tiettyyn suuntaan. Vielä kun kirjoon lukeutuu väkeä laidasta laitaan. Kutsunnoista vasta päässeistä ihan eläkeukkoihin asti.

Eikä muuten riitä ihan kahden käden sormet listaamaan näitä yksilöitä, jotka ovat em. viisauksia ladelleet.

Tottakai minä ymmärrän armeijankävijöitä, että ne jutut on vähän rajalliset, ihan ymmärrettävistä syistä. Ja ymmärrän kyllä sen, että se rajoittaa, kun se on velvollisuus. Mutta sitä en ymmärrä, että siitä pitää tehdä niin helvetin iso numero, että ollaan armeijassa.

Armeijan tarkoitus lienee tehdä pojista miehiä, mutta ykskään "miehenä" pitämäni henkilö ei ole vielä yhtä rajua paskaa suustaan päästänyt. 18-65 vuotiaat räkänokat sensijaan joka viikonloppu.
Voisin myös kuvitella että vaihtaisit tuon terveysasiasi vaikka kolmen vuoden asepalvelukseen jos se olisi mahdollista.

- - - Updated - - -

Ei kahvia tai treenejä iltaisin ja vaikka melatoniini huiviin 30min ennen nukkumista. Stressiin tuo kai viittaa jos herää ja ei pysty nukahtamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom