Ei vittu. 2 kertaa herätty vitun pahaan painajaiseen, jossa mun auto oli hajotettu sisältä ja ulkoa. Piti käydä ikkunasta katsomassa, että mitä sille kuuluu. Aivan uskomattoman perseestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
14kk samoilla silmillä ja meno jatkuu. Tytär ottanut entistä pahemmin nyt takapakkia nukkumisen suhteen, huutaa öisin 3h+ ja/tai on helvetin levoton tuon ajanjakson. Vuorokaudessa tulee itelle unta about ei yhtään, 0-4h. Muijaa ei pahemmin kiinnosta yövalvomiset joten urakka sit kaatuu mun niskaan. Hooohh, vähän kyllä haukottas.
Suunnitelmat kusi, en saanut kutsua erikoisjoukkojen testeihin puolustusvoimille, vaikka olisin todella sinne halunnut tulevaisuuden töiden takia (rauhanturvaushommat). Täytyy myöntää että pitkästä aikaa itkin, johon saattaa vaikuttaa abiristeilyn vähäiset yöunet, mutta nyt vituttaa kyllä ihan suunnatomasti ja kokoajan miettii ''mitä jos..'', olisiko karsimisen voinut estää käymällä lääkärintarkastuksen uudestaan josta jäi mun osalla kiinni jne.
En, mutta tota kautta mahikset ois ollu parhaat päästä vaikka heti intin jälkeen + paikka olis ollut mulle enemmän kuin mieluinen. Samalta lukioluokalta meitä haki kolme, ja kaikkein paskimman kuntoinen kaveri kutsuttiin kun oli puhtaat paperit (kylläkin hyvä kaveri jonka puolesta oon onnellinen), mutta meidät kaks kovakuntosempaa karsittiin, toinen pienen ihottuman takia ja mut noista keuhkoista jotka on jo kunnossa. Jos oisin ollut keuhkoista hiljaa siellä kutsuntatarkastuksessa, ois sähköpostissa lukenut jotain aivan muuta, mutta ajattelin että olis parempi kertoa kaikki suoraan ja että lääkärin lausunto keuhkojen tilasta ois riittänyt vakuuttamaan täyden palveluuskelpoisuuden. Ei kuitenkaan sit riittänyt, vaikka A:n paprut tulikin ja kutsunnoissa paikan määrännyt korkea-arvoinen mikälie majuri sanoi, että pääsisin varmasti sisään.Rauhanturvaajaksi on hyvät mahikset päästä muualtakin kuin pelkästään erikoisjoukoista. Älä lannistu.
Fazerin "chili"suklaa, vittu mitä paskaa. Valmistusaineissa chiliuutetta jopa 0,02%..
Varjonyrkkeilystä tuli mieleen eräs pitsamies, joka treenas aina aurinkolasit päässä, ja hakkas lämmittelynä nyrkkeilysäkkiä 11kg kässäreillä.Joku äijä teki kaikki treeniliikkeensä aivan liian isoilla painoilla avittaen mitä kummallisemmilla heilumisilla. Tauoilla hyppelehti ja "varjonyrkkeili" hysteerisesti. Kaikenlaisia persoonia sitä näkee. :D
Joku äijä teki kaikki treeniliikkeensä aivan liian isoilla painoilla avittaen mitä kummallisemmilla heilumisilla. Tauoilla hyppelehti ja "varjonyrkkeili" hysteerisesti. Kaikenlaisia persoonia sitä näkee. :D
Kuusamon liikuntahalli?
Iski sitten eilen jalkaprässissä elämäni ensimmäistä kertaa ponnistuspäänsärky. Tänään sitten toistui toisessa fyysisessä suorituksessa. Ilmeisesti ei auta kun pitää ihan viikon täystauko ponnisteluista, vaikka ei millään malttaisi. Juuri kun on kulkenut hyvin. Tämä on ilmeisesti siitä kettumainen vaiva, että ensimmäisen kerran jälkeen tulee helpommin, vai onko kuinka kokemuksia?