Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm, ei salikomediaa mutta salista johtuvaa sellaista.

Tänään vaimokkeen työpaikan virkistyjäispäivä, avecit mukaan.

keskiviikkoisen jalkapäivän ansiosta pohkeet niin jumissa, että kävely mallia päkiä.

Vaimokkeen toisen pomon mieheltä amputoitu jalat muistaakseni polvista alaspäin-> proteesit

Toivottavasti ei ota ankarana vittuiluna meikäläisen päkiäkävelyraahautumista..
:rolleyes:

Sinuna jättäisin väliin ettei tuu mitää konflikteja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älkää hyvät ihmiset muuttako ikinä lähellekään kirkkoa. Oon kaverilla yötä ja otettiin tietysti illalla vähän kaljaa ja tänään olisi nukuttanut makeasti. No ei täällä mitään nukkua saa. Meinas pikkasen mennä naama jumiin kun noi alkaa yhdeksältä soittaan noita kellojaan sunnuntai-aamuna kun kaikki täysjärkiset ihmiset haluaa vielä nukkua. Kahdeksan minuuttia putkeen ne soitteli. Eihän tossa ole mitään järkeä. Eikä ollut ensimmäinen kerta vaan toistuu varmaan joka sunnuntai. Ainakin aina kun mä oon täällä ollut. Taas yksi hyvä syy lisää vihata uskontoja.

Toinen vitutuksen aihe on joustinpatja. Aina kun emäntä kääntää kylkeä niin sitä hyppää itsekin puoli metriä ilmaan ja tulee merisairaaksi kun sitä hytkymistä kestää minuutin. Ja ihan paskoja noi on muutenkin. Futoni on niiiiiin hyvä etten tule itse palaamaan joustinpatjaan enää ikinä. Tää on tätä over engineeringiä kun kehitellään kaikkia vyöhykepatjoja millä koitetaan saada paskasta parempi ja unohdetaan, että meillä on ollut jo satoja vuosia paljon parempikin ratkaisu kuin mihin high-end-patjalla ikinä päästään. Se vain tuntuu olevan tämä joustinpatja suomalaiselle selkäänsä valittavalle pulliaiselle se normi eikä suurin osa tule ikinä edes kokeilemaan millainen on oikeasti hyvä patja. Surullista.

E: Ja taas soi kellot. On se nyt vittu kumma.

Älkää hyvät ihmiset muuttako ikinä lähellekään kirkkoa. Oon kaverilla yötä ja otettiin tietysti illalla vähän kaljaa ja tänään olisi nukuttanut makeasti. No ei täällä mitään nukkua saa. Meinas pikkasen mennä naama jumiin kun noi alkaa yhdeksältä soittaan noita kellojaan sunnuntai-aamuna kun kaikki täysjärkiset ihmiset haluaa vielä nukkua. Kahdeksan minuuttia putkeen ne soitteli. Eihän tossa ole mitään järkeä. Eikä ollut ensimmäinen kerta vaan toistuu varmaan joka sunnuntai. Ainakin aina kun mä oon täällä ollut. Taas yksi hyvä syy lisää vihata uskontoja.

Toinen vitutuksen aihe on joustinpatja. Aina kun emäntä kääntää kylkeä niin sitä hyppää itsekin puoli metriä ilmaan ja tulee merisairaaksi kun sitä hytkymistä kestää minuutin. Ja ihan paskoja noi on muutenkin. Futoni on niiiiiin hyvä etten tule itse palaamaan joustinpatjaan enää ikinä. Tää on tätä over engineeringiä kun kehitellään kaikkia vyöhykepatjoja millä koitetaan saada paskasta parempi ja unohdetaan, että meillä on ollut jo satoja vuosia paljon parempikin ratkaisu kuin mihin high-end-patjalla ikinä päästään. Se vain tuntuu olevan tämä joustinpatja suomalaiselle selkäänsä valittavalle pulliaiselle se normi eikä suurin osa tule ikinä edes kokeilemaan millainen on oikeasti hyvä patja. Surullista.

Heh, mäkin asun muutaman sadan metrin päässä kirkosta mutta onneks ne ei kilkata kelloja aamuisin tai sit en vain kuule, vituttais moiseen kyl herätä. Mitä noihin patjoihin tulee niin en itsekkään ostaisi joustin patjaa vaa tällaisen laadukkaamman patjan mikä painaakin pirusti, sain tän vanhemmilta kun äiti osti jonkun 6ke sängyn ja tää jäi ylimääräiseks isältä. Itse nukuin vuodesohvalla tuolloin ja ero on kyllä valtava kuten ny selväkin on, ei tääkään mikään sinällään kallis ollut 80x200 koossa noin 800e sänky ja sais olla sen 120 leveä. Tyynyt tarttis olla paremmat ja olen tykästynyt noihin muotoiltuihin tyynyihin mutta tarttis vähän paksumman. Nytkin tais tulla nukuttua 10h eikä kolottele paikkoja mutta jottei ny ihan mee ohi aiheen niin hitto... taitaa flunssa tehdä tuloaan.

Mä en kans tajuu noita kelloja. Eils niiden pitäis lyödä vaan se kellon tuntiluku eikä mitään 5minuutin sinfoniaa. Oon joskus laskenu niitä lyöntejä js niitä on aivan epälooginen määrä.

Mä en kans tajuu noita kelloja. Eils niiden pitäis lyödä vaan se kellon tuntiluku eikä mitään 5minuutin sinfoniaa. Oon joskus laskenu niitä lyöntejä js niitä on aivan epälooginen määrä.

Kirkonkelloilla on monia tehtäviä. Niiden soitto ilmoittaa pyhäpäivän alkamisesta, kutsuu jumalanpalvelukseen ja kertoo kuolinviestin. Kellojen huollosta ja soitosta vastaa suntio tai kiinteistötyöntekijä. Seurakunnilla voi olla ohjesääntöjä kellonsoittoon, jotka perustuvat paikkakunnan vakiintuneeseen perinteeseen.

Kuudelta lauantai-iltaisin on tapana soittaa ehtookellot (angeluskellot). Soitto muistuttaa pyhän eli sunnuntain alkamisesta ja kutsuu Herran päivän viettoon.

Tuli mieleen yks salikomedia, tai no enemmänkin salitragedia ainakin meikän näkökulmasta, ei varsinaisesti liity salettamiseen mutta tapahtui kuitenkin salilla. Aiemmin täs talvella lähin ihan normisti salille ja pukuhuoneeseen tuli samaan aikaan eräs nuorempi, hieman homppelin oloinen kaveri (Disclaimer: minulla ei siis ole mitään homoja vastaan), sattui olemaan kaappikin melko vieressä siinä. Noh kumpikin vaihteli vaatteita siinä, itse sitten käänsin selkäni tälle kaverille hetkeksi ja kun käännyin takaisin niin tyyppi pyllisti oikein avoimesti suoraan meikäläistä kohti paljaalla karvaisella perseellään, ja tietenkin itselläni silmät eksyivät vahingossa juurikin sille sektorille. Se näky paloi verkkokalvoilleni loppuiäksi ja varmaan sain ikuiset traumat. Meinasin ihan oikeasti huutaa "Hyi helevetti!" mutta nopeasti sain pääni käännettyä pois ja pidettyä suuni supussa. En tiedä sitten vihjailiko kaveri jotain, mutta eipä onneksi näkynyt salin puolella sit jälkeenpäin.

Mulle tuon saman on tehnyt Juhani Tamminen muutama vuosi sitten ja näen vieläkin painajaisia siitä näystä. Tamilla vaan tiit lenteli ympäri lattiaa ja alkoi keräilee niitä, käännyin katsomaan että mikä putosi ja katseeni kohtasi Tamin ruskean "silmän" :wtf:

Mulle tuon saman on tehnyt Juhani Tamminen muutama vuosi sitten ja näen vieläkin painajaisia siitä näystä. Tamilla vaan tiit lenteli ympäri lattiaa ja alkoi keräilee niitä, käännyin katsomaan että mikä putosi ja katseeni kohtasi Tamin ruskean "silmän" :wtf:

tekaisitko äkkiä backhand, forehand, boom boom boomit?

Mulla oli tänään omaa kivaa, suorastaan komediaa salilla.

Tein viimeisiä toistoja ja puuskutuksen sekaan pääsi niitä hnmmmyhmhum äännähdyksiä. Yleensä sitä ei itse niin kuule mitä tulee jokellettua, mutta nyt tuli mieleen Salikomediaa ketjussa avautunut mies(?)puolinen treenaaja, jota häiritsi naisten yninä, mikä kyseisen treenarin mielestä kuulosti orgasmin kourissa äännähtelyltä. Ja sillä silmänräpäyksellä repesin ihan totaalisesti. Kyllähän se ääni toi kaukaisesti mieleen aamulliset sessiot :pano:
Onneksi pajalla ei ollut tuolloin minun lisäksi kuin yksi hihaton jamppa vääntämässä hauberia, joten oli ihan jees, että isoon ääneen hengästyneenä nauroin.

Seuraavassa sarjassa aloin sitten miettiä, että mikäs siinä olisi syynä, että ääntelyt samankaltaisia hyvinkin erityyppisissä väännöissä. Tulin siihen tulokseen, että naisen orgasmi on niin työn ja tuskan takana: täytyy olla tasan oikeassa asennossa, jännittää sieltä ja rentouttaa täältä ja koittaa pysyä tahdissa mukana ja silti saada osumaa hyvinkin pienelle alueelle. Eli molemmissa hommissa tehdään rankasti töitä.

Miettikääpä tätä kun seuraavan kerran se salikissa vääntää tiukkaa sarjaa :whip:

Ostin Staminan keikalle liput jätti innolla, olin ihan fiiliksissä pari päivää kunnes muistin että mullahan on menoa silloin kun se keikka olisi.:itku:

Testailin tänään penkki maksimia, ensimmäistä kertaa. Ei vituta, mutta pettymys oli suuri kun se maaginen 100kg jäi rinnalle.

Testailin tänään penkki maksimia, ensimmäistä kertaa. Ei vituta, mutta pettymys oli suuri kun se maaginen 100kg jäi rinnalle.

Voi toki olla jollekin ihmiselle henkilökohtainen kriisi jos se 100kg ei lähdekkään, mutta usko tai älä, puolen vuoden päästä naureskelet sille ajatukselle, että joskus kutsuit 100kg rajaa maagiseksi.

Työt. Tällä hetkellä niitä on niin paljon että ei paljon muuta kerkiä tehdäkkään... Jää salilla käynnit ja diettikin alko. AARRGGGHHTT!!! ei voi muuta sanoo :face:

Jäätävä flunssa iski heti lepoviikon kärkeen. Toisaalta ajoitus oli mitä ilmeisemmin osuva, ilmeisesti ollu hiukan kroppa kovilla. Vituttaa silti tämä yskiminen ja kuumeilu.

Pleikkari hajosi. Juuri sopivasti on lomaa ja ostin uuden pelin, niin bluray asema lopetti levyjen lukemisen. Avasin jopa pleikkarin ja putsasin lukijan, mutta ei sekään auttanut.

Ensimmäinen yö ilman nikotiinia meneillään ja vituttaa kun ei meinaa uni tulla millään. Mutta kärsitään nyt pois tämäkin päiväjärjestyksestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom