Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Itellä meni tekstitaito sillon aikanaan ihan vituiks. Hirveen kipee olin ku menin tekee ja eihän siitä mitään tullu. Sitte oli essee-kokeessa hirveet guumodugsed, mutta sieltähän pamahti 40p. Oli aika ylläri, että meni niinkin hyvin. Mutta äidinkielen yo on ehkä viimeinen asia mitä kannattaa lukiossa jännittää. Kellään ei varmaan kymmeneen vuoteen oo lakki jääny jostain äikästä kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaipaisin sitä, että edes jokin asia mun elämässä menis hyvin. Tai edes sinnepäin, jos "hyvin" on liian optimistista. Tuntuu, että joka suunnasta kaatuu seiniä niskaan vuorotellen.

Täällä myös hyvin samankaltainen tilanne ollut päällä jo parin kuukauden ajan. Vastoinkäymiset vaan tuppaa kasaantumaan ja jollain tapaa jopa ruokkivan toisiaan, ja näistä aiheutuva yleinen mielentila sitten taas luo aivan uusia ongelmia vanhojen päälle.

Suuri inspiraationlähteeni Charles Bukowski kirjoitti aiheesta seuraavaa:

Things get bad for all of us, almost continually, and what we do under the constant stress reveals who / what we are.

Niihin aaltoihin kun välillä tuntuu hukkuvansa, niin pitää muistaa että niillä on myös mahdollista surffata vaikka just nyt ei siltä tuntuisikaan.

Lisäksi vituttaa taas tuo helvetin naapuri. En tajua miksi ihmiset ottaa lemmikkejä jos niistä ei osata / haluta huolehtia.

"elämän niin pienet mutta ärsyttävät asiat" - ketjussa joku ärsyyntyi RIchard Dawkinsin väittelyistä esim. kreatonistien kanssa ja oli pakko mennä katsomaan, tuloksena SAATANALLINEN VITUTUS (uskovaisten) ihmisten tyhmyyteen. Proffa Dawson selittää toista tuntia evoluution todisteista ja sen paikkansapitävyydestä, mutta kreatonisti kristitty nainen toteaa aina, ettei tuo ole mikään todiste ja ei evoluutiosta kuulemma ole todisteita. DNA ei todista muuta kuin sen, että jumala on luonut jokaisen erilaiseksi. Kuinka lujaa siellä päässä täytyy viirata, että yksi kirja, joka väittää veden muuttuvan viiniksi ja Jessen kävelevän veden päällä, saa ihmisen sellaiseen hurmokseen että tieteelliset faktat ovat yhtä tyhjän kanssa? Sääliksi käy jenkkejä jossa kreationismilla on vielä vankka jalansija.

Ja uskokaa mun puolesta vaikka Pohjois-Korean demokratian toteutumiseen ensi viikolla, mutta pitäkää se omana tietonanne älkääkä tulko koputtelemaan ovea ja jakamaan mitään vitun ilosanomaa.

Sit sun ei kannata katsoa näitäkään :D

22 Messages From Creationists To People Who Believe In Evolution
enhanced-27109-1391576856-1.jpg

Eilen baarista tullessa unohdin piilolinssit silmiin kun menin nukkumaan. Nyt en saa toista linssiä ollenkaan pois, on liimautunut sen verran pahasti kiinni :curs: Ei auta, vaikka kostuttaisi silmää. Ei huvittaisi toista yötä nukkua kertakäyttöpiilari silmässä, joten kai se täytää vaan jotenkin repiä väkisin irti!

Puhelimesta hajosi näyttö duunissa, olis ollut työpuhelinkin mukana mutta eihän sitä muistanut käyttää... No kokeillaan josko sais vielä takuun piikkiin. Sit kans tää unirytmin vaihtaminen päivävuorosta yöhön ja väsyttääkin niin pirusti.

Jos haavoja on paikkailtu sairaalassa, se kuulostaa enemmän pahoinpitelyltä kuin koulukiusaamiselta. Tekisin rikosilmoituksen. En tiedä paljonko pikkuveli kavereineen on sinua nuorempi, mutta vaikka eivät rikosvastuussa vielä olisikaan, lääkärikuluja tai muita vahingonkorvauksia saattavat joutua makselemaan.

Veli ja hänen kaverinsa ovat juuri täysi-ikäistyneet ja nämä ameebat ymmärtääkseni vuoden heitä vanhempia. Rikosilmoitus ainakin yhdestä tehtynä... Hankala pysyä kärryillä tapahtumista, kun ei kukaan viitsi pitää ajan tasalla eikä haluta puhua asiasta vaikka yritän ilmaista huolestumiseni.

On se kumma juttu kun nämä ameebat eivät yksin kehtaa tehdä mitään, mutta isolla joukolla kyllä lesoillaan ja tyrkitään pienempää ja heikompaa.ä

Tämä on kyllä niin totta. Mitään eivät uskalla tehdä koskaan jos yksin ovat. Kaikkein eniten vituttaa, kun välissä huutelevat helvetin rehvänä vammaisille/ihmisellä jolla on jonkinlainen synnynnäinen vaiva yms.... Ihminen syntynyt toinen silmä kierossa esim. niin isolla porukalla huudellaan kierosilmäksi (esimerkki siis, mitä tarkoitan).

+ joskus ala-asteella oli pari henkilöä jotka kiusasivat porukalla ihan kunnolla, sitten pari henkilöä lähti menevään ja kysyin yhdeltä että tuleeko sanaa, vai pitäiskö sen käydä päälle suoraan, siinävaiheessa kaveri itse tajusi tämän asian, katse maahan, odotteli samassa asennossa bussia 10min ja bussiin.

+ joskus ala-asteella oli pari henkilöä jotka kiusasivat porukalla ihan kunnolla, sitten pari henkilöä lähti menevään ja kysyin yhdeltä että tuleeko sanaa, vai pitäiskö sen käydä päälle suoraan, siinävaiheessa kaveri itse tajusi tämän asian, katse maahan, odotteli samassa asennossa bussia 10min ja bussiin.

Hyvin hoidettu! Eikä tarvinnut väkivaltaa käyttää. Se on tärkeintä. Joskus itseäni ala-asteella pari vuotta ylemmällä luokalla olevaa tyyppiä kiusasi ja eräällä välkällä kävivät sitten kiinni. Löin toiselta nenän paskaks ja tyyppi lähti huutaen sisälle. Siitä se painajainen sitten alkoi kun koko hemmon luokka oli kärkkymässä meikäläistä joka välkällä. Eräällä välkällä oli reksi välituntivalvojana ja ajattelin et jos antaisin heidän kostaa reksin nähden niin homma loppuisi. Homma tapahtui niin että menin silloisen parhaan kaverin kanssa takapihalle jonne sitte nämä kiusaajat tuli. Lähdin sitten sanaharkan jälkeen juoksemaan karkuun alueelle missä reksi oli ja kulmalle kirvottuani yksi kiusaajista pamautti nyrkillä päähän. Ei sattunut yhtään, mutta väänsin tekoitkun päälle, jotta piina loppuisi. Niinhän se loppui. En muista pidettiinkö meille mitään puhuttelua, mutta kun kostonsa saivat niin homma loppui siihen... Meni offtopic, mutta kai tänne juttua mahtuu :)

Itellä meni tekstitaito sillon aikanaan ihan vituiks. Hirveen kipee olin ku menin tekee ja eihän siitä mitään tullu. Sitte oli essee-kokeessa hirveet guumodugsed, mutta sieltähän pamahti 40p. Oli aika ylläri, että meni niinkin hyvin. Mutta äidinkielen yo on ehkä viimeinen asia mitä kannattaa lukiossa jännittää. Kellään ei varmaan kymmeneen vuoteen oo lakki jääny jostain äikästä kiinni.

Menihän toi varmaan aika huonosti, mut ei kuitenkaan nollille, jos ois tuurilla saanu edes yhdestä 2 pojoa niin ois siinä ja siinä mahikset M:ään. Esseestä oon yleensä lukion aikana saanut aina 40 pojoa. M ois vaan kiva saada, kun mulla menee kaikki muu niin päin vittua että ois edes yks M papereissa.

On jäänyt lakki iäkästä kiinni. Ihan joka vuosi, jos ei mitään merkillistä uudistusta ole arvosteluun tehty. Prosentuaalisesti ihan yhtä monta kuin matikassa.

Tilasin Gigantista pesukoneen. Kuljetusyhtiö ei saanut minua kiinni ja yrittivät vielä tuoda koneen kun olin töissä. Gigantin asiakaspalvelu sen sijaan sai minut kiinni ja soittivat minulle 5 kertaa puolen tunnin sisään että saisivat veloitettua rahaa uudesta toimituksesta.

Tekstitaito.. mitä helvettiä ?

Jumalauta saatana ja vittukin vielä, eihän tossa ollu ees argumentaatioanalyysia ja oikeestaan voi sanoa että kaikki lukeminen oli turhaa.

Tekstitaito.. mitä helvettiä ?

Jumalauta saatana ja vittukin vielä, eihän tossa ollu ees argumentaatioanalyysia ja oikeestaan voi sanoa että kaikki lukeminen oli turhaa.

Haastavahan toi koe oli, mutta lukion tarkotus on kyllä pääsääntöisesti opettaa kypsään ja soveltavaan ajatteluun. Ehkei käynyt missään vaiheessa mielessä, että aina ne tehtävänannot eivät ole suoraan jonkin yhden aihepiirin mukaisia?

En halua masentaa, mutta elämä on loppupeleissä jatkuvasti täynnä vastonkäymisiä. Turpaan tulee jatkuvalla syötöllä, ja välillä vituttaa niin helvetisti. Ei siinä auta kuin ottaa jokainen turpaanveto pää pystyssä vastaan riippumatta siitä, kuinka kovasti tulee turpiin, ja silti puskea itsepäisesti eteenpäin tietän, että kyllä tämä tästä. Joku kaunis päivä asiat on paremmalla tolalla ainakin vähän aikaa. Itse oon huomannut, että silloin kun elämä oikeasti potkii ja vie epämukavuusalueelle, niin sieltä pois luoviessa itsestä löytää uusia puolia, ominaisuuksia ja voimavaroja, joiden olemassaolosta ei aikaisemmin tiennyt :thumbs: Päivä kerrallaan.

Totta, mutta tuon huomaa vasta jälkeenpäin.
Rocky Balboa's inspirational speech to his son. - YouTube

Hmm, ei salikomediaa mutta salista johtuvaa sellaista.

Tänään vaimokkeen työpaikan virkistyjäispäivä, avecit mukaan.

keskiviikkoisen jalkapäivän ansiosta pohkeet niin jumissa, että kävely mallia päkiä.

Vaimokkeen toisen pomon mieheltä amputoitu jalat muistaakseni polvista alaspäin-> proteesit

Toivottavasti ei ota ankarana vittuiluna meikäläisen päkiäkävelyraahautumista..
:rolleyes:

Tää muusiikin kirjallinen työ. Ei saatana. 15000 merkkii ilman välilyöntei vähintään pitää kirjottaa ja kirjalähteitä pitää käyttää enimmäkseen. Oon täs nyt kolmasosan tekstistä saanu väännettyy ja rupee matsku loppumaan. On tää sellasta... :wall: Noh positiivista ainakin se, että oppii niin pirusti 50-luvun rock and rollista. :fuckyeah:

Eurosportin käsittämättömän surkea kuvanlaatu Bundesliga peleissä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom