Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis :wtf: ?

Olisit karjassu niin kovalla äänellä ku mitä lähtee: "ÄLÄ KOSKE MUN PAINOIHIN!" Kyllä siinä menee moni mies hiljaseksi kun nainen alkaa käskyttään huomiota herättävästi.

Ja muutkaan paikallaolleet eivät enää ikinä häiritse sua kesken treenin. :D

Enhän minä nyt kilttinä tyttönä viittiny alkaa valittaa sille! Oli kaverinsa kanssa sen verran eksyneen näkösiä, että ei varmaan montaa kertaa ollu takana salilla :D Toisaalta huonona päivänä ois saattanu jotai rumaa lipsahtaa mun suusta...

Tänään meinas käydä itelle mukavat penkissä, ku ote lähti levenee huomaamatta sarjan aikana, eikä meinannu enää kädet riittää viimesen toiston jälkee telineisiin...

Heh, kiva kun sitä treenaa "omissa maailmoissa". Kävin tässä yks kerta salilla ja loppuun tein vatsarutistuskoneessa toistoja. Lisäilin painoja vähän väliä ja oli muuten kevyttä! Nyt sitten toisen kerran kun kävin niin huomasin, että olin viimeks lisäilly painoja siihen varsinaisen laitteen vieressä olevaan telineeseen joka ei siis liiku kun laitetta käyttää...noh, saipahan muut katella sitten kun ladoin levyjä telineestä toiseen :)

Eksä, pitkästä aikaa.

Helkkarin hammaslääkärikäynti. Hampaasta löyty näemmä vähän tulehtuneempi tapaus, ja tunti piti hammasta lääkärin ronkalata jonka aikana kerkes puudutuski hälventyä. Löivät kouraan 1200mg buranaa, "vähän voi kipeä olla" :face: , lääkkeet naamariin ja kauppaan. Kaupassa iski niin jäätävä kipu että näköä haittais, kämpille pääsetessä lisää lääkettä naamariin ja ei auttanu. Kahen tunnin kouristelut sängyn pohjalla, ja kipu löi sille asteelle, etten oo tähän päivään mennessä sellasissa kivuissa joutunu olemaan. Loppuilta menny lääkehoureita pois nukkuessa, prodejuomoo juodessa ja wlogeja kattoessa. Eipä ainakaan hammaslääkäripelko pahemmin helpottanu...

Helkkarin hammaslääkärikäynti. Hampaasta löyty näemmä vähän tulehtuneempi tapaus, ja tunti piti hammasta lääkärin ronkalata jonka aikana kerkes puudutuski hälventyä. Löivät kouraan 1200mg buranaa, "vähän voi kipeä olla" :face: , lääkkeet naamariin ja kauppaan. Kaupassa iski niin jäätävä kipu että näköä haittais, kämpille pääsetessä lisää lääkettä naamariin ja ei auttanu. Kahen tunnin kouristelut sängyn pohjalla, ja kipu löi sille asteelle, etten oo tähän päivään mennessä sellasissa kivuissa joutunu olemaan. Loppuilta menny lääkehoureita pois nukkuessa, prodejuomoo juodessa ja wlogeja kattoessa. Eipä ainakaan hammaslääkäripelko pahemmin helpottanu...

Noi hammaskivut on kyllä perseestä, kun sille päälle sattuvat :( Toivottavasti helpottaa nopeaan!

Noi hammaskivut on kyllä perseestä, kun sille päälle sattuvat :( Toivottavasti helpottaa nopeaan!

Pahilta oli hetket ennenku viisaudenhampaat revittiin irti, oli jottai mätääkin sinne kertyny. Oli suu nii kipiä ettei voinu avata ees yhtää. Mahtava siinä koittaa syyä yhtää mittää ku lusikka ei menny ees suuhun :/

Joo pystyn melkein samaistumaan, koska sukulaiselle kävi lähes samaten ja sitä tuskaa oli ikävä seurata vierestä.

Vituttaa kun ei voi koulukiusaajia saada kuriin ja pahimmassa tapauksessa opettajat liittyvät kiusaamiseen mukaan. Minua ei kiusata vaan pahempaa, pikkubroidia ja hänen parasta kaveriaan kiusataan joka yltyy koko ajan pahemmaksi. Sain äskettäin vasta tietää koko asiasta ja senkin pakosta kun oli broidin kaveri sairaalan kautta joutunut paikkailemaan haavoja. On se kumma juttu kun nämä ameebat eivät yksin kehtaa tehdä mitään, mutta isolla joukolla kyllä lesoillaan ja tyrkitään pienempää ja heikompaa. Ja näitä sirkuspellejähän ei saa kieltää kiusaamista, koska asiaan puuttuminen varmasti loukkaisi heidän sisintään ja se voisi olla jopa traumatisoivaa... Mitä tässä sivullinen edes voisi tehdä

Pahilta oli hetket ennenku viisaudenhampaat revittiin irti, oli jottai mätääkin sinne kertyny. Oli suu nii kipiä ettei voinu avata ees yhtää. Mahtava siinä koittaa syyä yhtää mittää ku lusikka ei menny ees suuhun :/

Voin vain kuvitella. Mulle oli puhkeamassa viisauden hammas ja se oli helvetin kipeä niin kävin hammaslääkärissä näyttämässä. Se saatana ronkki jollain metallikoukulla sieltä tulehtuneen ikenen alta. Vielä kaks tuntia sen jälkeen sattui niin että näköä haittas.

Joo pystyn melkein samaistumaan, koska sukulaiselle kävi lähes samaten ja sitä tuskaa oli ikävä seurata vierestä.

Vituttaa kun ei voi koulukiusaajia saada kuriin ja pahimmassa tapauksessa opettajat liittyvät kiusaamiseen mukaan. Minua ei kiusata vaan pahempaa, pikkubroidia ja hänen parasta kaveriaan kiusataan joka yltyy koko ajan pahemmaksi. Sain äskettäin vasta tietää koko asiasta ja senkin pakosta kun oli broidin kaveri sairaalan kautta joutunut paikkailemaan haavoja. On se kumma juttu kun nämä ameebat eivät yksin kehtaa tehdä mitään, mutta isolla joukolla kyllä lesoillaan ja tyrkitään pienempää ja heikompaa. Ja näitä sirkuspellejähän ei saa kieltää kiusaamista, koska asiaan puuttuminen varmasti loukkaisi heidän sisintään ja se voisi olla jopa traumatisoivaa... Mitä tässä sivullinen edes voisi tehdä
Jos haavoja on paikkailtu sairaalassa, se kuulostaa enemmän pahoinpitelyltä kuin koulukiusaamiselta. Tekisin rikosilmoituksen. En tiedä paljonko pikkuveli kavereineen on sinua nuorempi, mutta vaikka eivät rikosvastuussa vielä olisikaan, lääkärikuluja tai muita vahingonkorvauksia saattavat joutua makselemaan.

Vatsatauti, perseestä kun ei mikään tahdo pysyy sisällä.

Itellä vatsatauti pistää oksentamaa :o

- - - Updated - - -

Työt hidastaa reaktioo. Kaikki kunnia Jatesin Deelle!

- - - Updated - - -

Ettei menis offtopiciks niin vituttaa duunit. Etäkoulutusta jenkeistä, alkaa neljältä. Hyöty negatiivinen, mut pakko käydä stna.

Perseestä kun mikään ei tahdo pysyä sisällä kuulostaa mun korviin ainakin, että kaikki tulee takasin ylös eli oksentamiselta. Ehkä käsitit tuon sitten silleen, et perseestä tulee kaikki pihalle ;)

Kaipaisin sitä, että edes jokin asia mun elämässä menis hyvin. Tai edes sinnepäin, jos "hyvin" on liian optimistista. Tuntuu, että joka suunnasta kaatuu seiniä niskaan vuorotellen.

Kaipaisin sitä, että edes jokin asia mun elämässä menis hyvin. Tai edes sinnepäin, jos "hyvin" on liian optimistista. Tuntuu, että joka suunnasta kaatuu seiniä niskaan vuorotellen.

Tiedän tunteen. Se valo siellä tunnellin päässä sammuu aina ennen kun sinne lähelle pääsee..

Vituttaa kaikki.

Huomenna äidinkielen tekstitaidon YO-koe, lukenyt tänään 5h mutten muista mitään mitä oon lukenut, sellanen fiilis että oon kusessa kun preleissä (joissa harjoitellaan näihin yo-kirjoituksiin) sain vastaavista tehtävistä vaan 1/6p.

En halua masentaa, mutta elämä on loppupeleissä jatkuvasti täynnä vastonkäymisiä. Turpaan tulee jatkuvalla syötöllä, ja välillä vituttaa niin helvetisti. Ei siinä auta kuin ottaa jokainen turpaanveto pää pystyssä vastaan riippumatta siitä, kuinka kovasti tulee turpiin, ja silti puskea itsepäisesti eteenpäin tietän, että kyllä tämä tästä. Joku kaunis päivä asiat on paremmalla tolalla ainakin vähän aikaa. Itse oon huomannut, että silloin kun elämä oikeasti potkii ja vie epämukavuusalueelle, niin sieltä pois luoviessa itsestä löytää uusia puolia, ominaisuuksia ja voimavaroja, joiden olemassaolosta ei aikaisemmin tiennyt :thumbs: Päivä kerrallaan.

Huomenna äidinkielen tekstitaidon YO-koe, lukenyt tänään 5h mutten muista mitään mitä oon lukenut, sellanen fiilis että oon kusessa kun preleissä (joissa harjoitellaan näihin yo-kirjoituksiin) sain vastaavista tehtävistä vaan 1/6p.
Sama koitos edessä huomenna! Sain 3/6 kun reenattiin. Misä päin Suomea suoritat ettei vaan samassa talossa olla kirjottamassa?

Varsinais-Suomessa Suomen persereiän lähistöllä olevassa syrjäkylässä. Vittu, että on anaalista tä fiilis kun on suuri pelko perseessä että vedän yhtä huonosti kuin preleissä, jolloin pitää vetää esseekirjoituksesta ylihyvä suoritus että pääsisin tavoitteeseen eli M:n, muuten tulee vahva C.

Suositut

Back
Ylös Bottom