Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis :wtf: ?
Olisit karjassu niin kovalla äänellä ku mitä lähtee: "ÄLÄ KOSKE MUN PAINOIHIN!" Kyllä siinä menee moni mies hiljaseksi kun nainen alkaa käskyttään huomiota herättävästi.
Ja muutkaan paikallaolleet eivät enää ikinä häiritse sua kesken treenin. :D
Helkkarin hammaslääkärikäynti. Hampaasta löyty näemmä vähän tulehtuneempi tapaus, ja tunti piti hammasta lääkärin ronkalata jonka aikana kerkes puudutuski hälventyä. Löivät kouraan 1200mg buranaa, "vähän voi kipeä olla" :face: , lääkkeet naamariin ja kauppaan. Kaupassa iski niin jäätävä kipu että näköä haittais, kämpille pääsetessä lisää lääkettä naamariin ja ei auttanu. Kahen tunnin kouristelut sängyn pohjalla, ja kipu löi sille asteelle, etten oo tähän päivään mennessä sellasissa kivuissa joutunu olemaan. Loppuilta menny lääkehoureita pois nukkuessa, prodejuomoo juodessa ja wlogeja kattoessa. Eipä ainakaan hammaslääkäripelko pahemmin helpottanu...
Noi hammaskivut on kyllä perseestä, kun sille päälle sattuvat :( Toivottavasti helpottaa nopeaan!
Helkkarin hammaslääkärikäynti. Hampaasta löyty näemmä vähän tulehtuneempi tapaus, ja tunti piti hammasta lääkärin ronkalata jonka aikana kerkes puudutuski hälventyä. Löivät kouraan 1200mg buranaa, "vähän voi kipeä olla" :face: , lääkkeet naamariin ja kauppaan. Kaupassa iski niin jäätävä kipu että näköä haittais, kämpille pääsetessä lisää lääkettä naamariin ja ei auttanu. Kahen tunnin kouristelut sängyn pohjalla, ja kipu löi sille asteelle, etten oo tähän päivään mennessä sellasissa kivuissa joutunu olemaan. Loppuilta menny lääkehoureita pois nukkuessa, prodejuomoo juodessa ja wlogeja kattoessa. Eipä ainakaan hammaslääkäripelko pahemmin helpottanu...
Pahilta oli hetket ennenku viisaudenhampaat revittiin irti, oli jottai mätääkin sinne kertyny. Oli suu nii kipiä ettei voinu avata ees yhtää. Mahtava siinä koittaa syyä yhtää mittää ku lusikka ei menny ees suuhun :/
Jos haavoja on paikkailtu sairaalassa, se kuulostaa enemmän pahoinpitelyltä kuin koulukiusaamiselta. Tekisin rikosilmoituksen. En tiedä paljonko pikkuveli kavereineen on sinua nuorempi, mutta vaikka eivät rikosvastuussa vielä olisikaan, lääkärikuluja tai muita vahingonkorvauksia saattavat joutua makselemaan.Joo pystyn melkein samaistumaan, koska sukulaiselle kävi lähes samaten ja sitä tuskaa oli ikävä seurata vierestä.
Vituttaa kun ei voi koulukiusaajia saada kuriin ja pahimmassa tapauksessa opettajat liittyvät kiusaamiseen mukaan. Minua ei kiusata vaan pahempaa, pikkubroidia ja hänen parasta kaveriaan kiusataan joka yltyy koko ajan pahemmaksi. Sain äskettäin vasta tietää koko asiasta ja senkin pakosta kun oli broidin kaveri sairaalan kautta joutunut paikkailemaan haavoja. On se kumma juttu kun nämä ameebat eivät yksin kehtaa tehdä mitään, mutta isolla joukolla kyllä lesoillaan ja tyrkitään pienempää ja heikompaa. Ja näitä sirkuspellejähän ei saa kieltää kiusaamista, koska asiaan puuttuminen varmasti loukkaisi heidän sisintään ja se voisi olla jopa traumatisoivaa... Mitä tässä sivullinen edes voisi tehdä
perseestä kun ei mikään tahdo pysyy sisällä.
Vatsatauti, perseestä kun ei mikään tahdo pysyy sisällä.
Kaipaisin sitä, että edes jokin asia mun elämässä menis hyvin. Tai edes sinnepäin, jos "hyvin" on liian optimistista. Tuntuu, että joka suunnasta kaatuu seiniä niskaan vuorotellen.
Kaipaisin sitä, että edes jokin asia mun elämässä menis hyvin. Tai edes sinnepäin, jos "hyvin" on liian optimistista. Tuntuu, että joka suunnasta kaatuu seiniä niskaan vuorotellen.
Sama koitos edessä huomenna! Sain 3/6 kun reenattiin. Misä päin Suomea suoritat ettei vaan samassa talossa olla kirjottamassa?Huomenna äidinkielen tekstitaidon YO-koe, lukenyt tänään 5h mutten muista mitään mitä oon lukenut, sellanen fiilis että oon kusessa kun preleissä (joissa harjoitellaan näihin yo-kirjoituksiin) sain vastaavista tehtävistä vaan 1/6p.