Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miks aina kaikkien jotka tekee yhen käden hauiskääntöö sitä penkin selkänojaa vasten, pitää eka tehä tyhjällä kädellä pari toistoo? Tuskin on niin vaikea liikerata etteikö vois heti hanttelia ottaa kouraan. Oon ainaki huomannu tän niiden sankareiden kohdalla, jotka alottaa treeninsä hauiskäännöillä.
Nytkun sanoit niin teen itse juuri tätä, enkä pelkästään hauiksissa vaan myös kun alotan tekeen vinopenkkiä käsipainoilla :D Kai se on joku refleksi samalla ku miettii millähän painoilla sitä tekis.

En tiedä ihailusta mutta mä ainakin yleensä aina pyrin katsomaan kaikkien liikkeiden liikeratoja, joko suoraan tai peilistä, jotta meneekö oikein. Sama koskee hauista ;)

e: tuntuis aika hassulta tehdä jotain hauista ja pyrkiä kattoon muualle kun se siinä silmien edessä on :D

Tämähän pitää tehdä kuten Nyyssölä Gymlogissa, eli kun tekee vaikka yhden käden alataljaa niin pusu aina omalle hauikselle joka toistolla. Toimii kuin junan vessa!

Timba79 vieläkin kipee, ku löytyy joka ketjust sun viestei ihan perkuleesti? Or do you even lift?

Palkallinen vapaa oli eilen, ehti hyvin muutaman otteeseen kirjoittaan. Ja nyt on viikonloppu, niin tässä on aina välillä hyvin aikaa. Ja jos jossain olen nopee, niin kirjoittamisessa.

Eilen kävin salilla, treenipäivyri todistaa. ;)

Ostin kalliit farkut jotka totesin kotona täysin paskoiksi, oli alessa niin ei voi palauttaa. Heitin ne tonne komeroon, otan niitä sieltä tuskin koskaan. Vittu että mä oon tyhmä.

Tää saatanan flunssa ei lähde millään pois :curs:

Laamasen Jupe oli ihan väärässä! Saatana että voi olla alaselkä jumissa kun ei ole viitsinyt tehdä mitään lihashuoltoa ikiaikoihin, eikä ole edes eka kerta. Tyhmä ei vain opi.

Voe vittu!!!!111

Tupakkalakossa, takana yli 10v. polttamista. Tekis mieli hypätä parvekkeelta, mutta tuttu teki jo senkin uudenvuoden aattona 6. kerroksesta. Nyt on oh huono olo ja mieli maassa

Viimeisen kommentin perusteella ei pitäisi olla ongelmaa, ehkä Argami ei väissä tajunnut vain tulla auttamaan, jos siellä ei ole yleensä tarvetta noiden fatsojen perusteella auttaa ketään.

Tuli just katsottua Miehet jotka vihaavat naisia osa 1, ja pakko sanoa että oli kyllä tosi iso pettymys. Olen paraikaa lukemassa kyseistä kirjaa, ehtinyt juuri siihen mihin eka filmi loppuu. Miten voikin olla koko tarina ja henkilöt pilattu niin tehokkaasti, ei voi kuin ihmetellä... Ja miten sitä Noomi Rapacea on kehuttu niin paljon? Leffan käsikirjoittajat ei kyllä ole lukeneet koko kirjaa ollenkaan, kun ovat noin väärin tulkinneet Salanderin hahmon. Myös Blomkvistin näyttelijä oli tosi aneeminen. :wall:

Ottaa niin päähän että mennään pilaamaan hyvä kirja vääntämällä se väkisin leffaksi jossa ei ole mitään samaa kuin kirjassa paitsi juonen ääriviivat. Tarinasta oli jätetty pois monta sellaista yksityiskohtaa, jotka tekivät juonesta loogisemman. Pelkän leffan kun katsoo, niin henkilöiden motiivit jää tosi epäselviksi ja epäuskottaviksi.

No, en kyllä vielä voi sanoa että onko kirjakaan niin hyvä kuin on mainostettu, mutta leffa nyt ainakin oli niin shaibaa että... Tuli taas kerran todistettua, että jos haluaa nauttia leffaversiosta, ei missään nimessä pidä mennä lukemaan kirjaa johon se perustuu ensin, koska leffaversio on lähes poikkeuksetta aina paljon huonompi.

Ärsyttää, kun olisi voinut tuonkin kaksi tuntia käyttää johonkin kivempaan... :jahas: Ei kyllä tarvitse mennä katsomaan sitä jenkkiversiota, jos siinä on samanlainen meno kuin tuossa ruotsalaisessa.

Jo kohta 5kk kestävät kipuilut välilevynpullistuman johdosta. Sais pikkuhiljaa jo alkaa parantua tämäkin vitun tauti. Olo on niinku 70vee papalla ku pitää aamusin pyöriä puoli tuntia lattialla että saa sukat jalkaan.

Tuli just katsottua Miehet jotka vihaavat naisia osa 1, ja pakko sanoa että oli kyllä tosi iso pettymys. Olen paraikaa lukemassa kyseistä kirjaa, ehtinyt juuri siihen mihin eka filmi loppuu. Miten voikin olla koko tarina ja henkilöt pilattu niin tehokkaasti, ei voi kuin ihmetellä... Ja miten sitä Noomi Rapacea on kehuttu niin paljon? Leffan käsikirjoittajat ei kyllä ole lukeneet koko kirjaa ollenkaan, kun ovat noin väärin tulkinneet Salanderin hahmon. Myös Blomkvistin näyttelijä oli tosi aneeminen. :wall:

Ottaa niin päähän että mennään pilaamaan hyvä kirja vääntämällä se väkisin leffaksi jossa ei ole mitään samaa kuin kirjassa paitsi juonen ääriviivat. Tarinasta oli jätetty pois monta sellaista yksityiskohtaa, jotka tekivät juonesta loogisemman. Pelkän leffan kun katsoo, niin henkilöiden motiivit jää tosi epäselviksi ja epäuskottaviksi.

No, en kyllä vielä voi sanoa että onko kirjakaan niin hyvä kuin on mainostettu, mutta leffa nyt ainakin oli niin shaibaa että... Tuli taas kerran todistettua, että jos haluaa nauttia leffaversiosta, ei missään nimessä pidä mennä lukemaan kirjaa johon se perustuu ensin, koska leffaversio on lähes poikkeuksetta aina paljon huonompi.

Ärsyttää, kun olisi voinut tuonkin kaksi tuntia käyttää johonkin kivempaan... :jahas: Ei kyllä tarvitse mennä katsomaan sitä jenkkiversiota, jos siinä on samanlainen meno kuin tuossa ruotsalaisessa.

Ainakin mitä oon kuullu, niin se ensimmäinen jenkkileffa on vielä paskempi mitä ruotsalainen, joten kannattaa jättää väliin.
Tuo sarjahan on kirjana ihan parhaimpia koskaan, mutta kuten jo mainitsit, niin leffat on ihan uskomatonta paskaa.

Treeni kulki ihan vitun huonosti. Hyvä kun jaksoi penkkiäkään tehdä vanhoilla lämmittelypainoilla. =O Ja vielä ärsyttävämpi juttu, epäilen että toi yks kiva tyttö on säätänyt baarissa muiden kanssa vaikka ennen baariin menoo meillä kuitenkin synkkas hyvin.

Auto. Siihen menee aivan törkeenä rahaa. Helvetin kalliit huollot, helvetin eberspächer, voi VITTU! Jos tästä haluaa jotain positiivista hakea niin eipähän ole jättänyt koskaan tien päälle toi kottero ja vähillä huolloilla on päässy, mutta heti kun jotain menee rikki niin vituttaa...

Vituttaa viikonlopun ryyppääminen. Paska olo henkisesti. Miksi olen näin tyhmä...

Back
Ylös Bottom