Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuva.webp Poltin taas ruuat pohjaan. Vittu että mä vihaan tota kattilanpohjan hinkkaamista, kuluu vielä puhki joku kaunis päivä.

Vituttaa lisäks se että meillä oli töissä pientä remppaa ja työpisteet seilas koko päivän ees taas ja mulla oli hermo kireellä sen takia ja sit piti viel siellä sotkun keskellä tehdä töitäkin. Vituttaa myös se että on lunta, vitun kylmä, aivan saatanan pimeetä koko vitun ajan. Ja mua vituttaa myös se että haluisin koiran mutta en voi ottaa sellasta koska raukkaparka joutuis olemaan arkisin ~12h päivässä yksin, ja sit mua vituttaa että mulla on niin pieni kämppä, mutta mua vituttaa enemmän muuttaminen joten siks en muuta. Vituttaa myös kun vein tänää luurin huoltoo koska se saatanan paska oli taas rikkipoikki :( PAska päivä.

P.S Ja ettei vaan kellekkään jäin epäselväks miten tyhmä ihminen voi olla, niin tota kuvaa ottaessa (otin siis läppärin web kameralla koska puhelin on huollosssa ja kameran pölli joku kusipää baarissa joskus muinoin) NIIN kippasin sitten kattilan pohjalla olevat vedet läppärin näppäimistölle. Cheeers for me!!!!!!!

katso liitettä 74787 Poltin taas ruuat pohjaan. Vittu että mä vihaan tota kattilanpohjan hinkkaamista, kuluu vielä puhki joku kaunis päivä.

Vituttaa lisäks se että meillä oli töissä pientä remppaa ja työpisteet seilas koko päivän ees taas ja mulla oli hermo kireellä sen takia ja sit piti viel siellä sotkun keskellä tehdä töitäkin. Vituttaa myös se että on lunta, vitun kylmä, aivan saatanan pimeetä koko vitun ajan. Ja mua vituttaa myös se että haluisin koiran mutta en voi ottaa sellasta koska raukkaparka joutuis olemaan arkisin ~12h päivässä yksin, ja sit mua vituttaa että mulla on niin pieni kämppä, mutta mua vituttaa enemmän muuttaminen joten siks en muuta. Vituttaa myös kun vein tänää luurin huoltoo koska se saatanan paska oli taas rikkipoikki :( PAska päivä.

P.S Ja ettei vaan kellekkään jäin epäselväks miten tyhmä ihminen voi olla, niin tota kuvaa ottaessa (otin siis läppärin web kameralla koska puhelin on huollosssa ja kameran pölli joku kusipää baarissa joskus muinoin) NIIN kippasin sitten kattilan pohjalla olevat vedet läppärin näppäimistölle. Cheeers for me!!!!!!!
Poistan osan vitutuksesta, ei tarvitse hinkata, laita kattilaasi pyykinpesujauhetta ja vettä, kiehauta ja pohja on puhdas. Pese sen jälkeen normaalia tarkemmin se. Näppiksen puolesta en osaa auttaa.

Poistan osan vitutuksesta, ei tarvitse hinkata, laita kattilaasi pyykinpesujauhetta ja vettä, kiehauta ja pohja on puhdas. Pese sen jälkeen normaalia tarkemmin se. Näppiksen puolesta en osaa auttaa.

Sokeripaloilla hinkkaamalla lähtee kans, jos ei halua pyykinpesuainetta käyttää. Tosin varmasti helpompi tuolla pesuaineella. Pitää kokeilla, itsellä tuo on kans melkeen päivittäistä...

MW3 HC TDM kuoleman jälkeiset 15 sekunttia jotka odotat spawnausta. Varsinki ku joku vitun kullihomokämpperi on ampunu sut jostain nurkasta roskiksenpäältä makuulta. Ja kun vihdoin heräät kestää 2 sekunttia ja saat maistaa predatoria tai attack heloicopteria mille ei vaan voi mitään VITTU

MW3 HC TDM kuoleman jälkeiset 15 sekunttia jotka odotat spawnausta. Varsinki ku joku vitun kullihomokämpperi on ampunu sut jostain nurkasta roskiksenpäältä makuulta. Ja kun vihdoin heräät kestää 2 sekunttia ja saat maistaa predatoria tai attack heloicopteria mille ei vaan voi mitään VITTU

First world problems.

Talvi yllätti taas tänään...ainakin idiootit. Ajelin Tampereelta Turkuun ja keli oli, sanoisinko suht haipakka. Loskaa tiet täynnä ja lisää tuli vaakatasossa jatkuvalla syötöllä. Motarin ohituskaistalla alkoi olla sen verran paljon ohjelmaa renkaiden alla, että päätin mennä puhtaammalle puolelle köröttelemään. Heti siinä edessä yksi sankari lähti liittymästä pois. Katselin, että komeasti poju liu'uttelee takapäätä. Osaisinpa itsekin. Siitä se pyörähti sitten ojaan ja jäi sinne. Eivät tainneet nuo liu'utuksetkaan kuulua suunnitelmiin.

Muutama minuutti tästä katselen peilistä, että mikäs se sieltä tulee. Horisontista saapuu paku ohituskaistaa pitkin lumet loiskuen. Vauhtia oli keliin nähden hieman enemmän kuin v*tusti liikaa. Ajeli siitä mun ohi ja seuraavassa loivassa mutkassa sukkana ojaan. Näin peilistä ettei pahasti kuitenkaan käynyt mutta jumiin jäi. Normaalisti olisin jäänyt jeesaamaan, mutta jos tilannetaju tässä kelissä on tuota luokkaa niin take care.

Tällaisina hetkinä pysähtyy miettimään, että miksiköhän sitä maksellaan niin saatanallisia vakuutusmaksuja :wall:

Pelaa Kill Confirmedia. Ei spawniaikoja. Problem solved

Katson puhelimesta kuvaa hymyilevästä naisesta, jolle sanon hyvää yötä. En näe häntä enää koskaan.

Vituttaa!! Löyty kämpästä eilen turkiskuoriaisia taatana! Joutuu pakastaan ja peseen kaiken tekstiilin PRKL ja myrkyttään kämpän! Hieno viikonloppu tiedossa... Tänään pitää mennä tekeen hc-selkäreeni lohdutukseks.. :puntti:

Back
Ylös Bottom