Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tämä ei ehken varsinaista komediaa ole, asennetta pikemminkin;
eilen Mömmiksellä eräs heebo yritti rutistaa zercher-kyykkyä niin tosissaan,
että pyörtyi. Eli nostamati jäi, mutta paineet oli kohillaan.
Ei käynyt vahinkoa, turvasydeemit oli hyvät.

Vituttaa tämä saakelin kommunikaation puute töissä.
Ruokiksella keskustelu pomon kanssa:

Pomo:-Joko kävit keikalla?
Minä:-Olisko pitänyt?
Pomo:-No, eikö se Pekka oo saikulla tänään?

Saatana. Autokuski siis on saikulla ja mun pitäis hoitaa sen työt tänään. Eikä kukaan vaivaudu kertoon siitä mulle!!! Ei edes aamulla kahvipöydässä tullut kenellekään mieleen kertoa tällästä mitätöntä pikku detaljia mulle..
No, kiusallanikin notkun tässä vielä hetken netissä.

Missä vitun luolassa olet reenannut jos et ole ikinä kenenkään nähny käyttävän vyötä penkatessa? Reenaat varmaankin go go:lla...

Eihän tästä olisi tarvinnut ottaa herneitä? Tuo go go kuullostaa vähän homolta, niin mene sinä takaisin sinne treenailemaan Lizardien kanssa ;)

joku akka lenkitti koiraansa salin juoksumatolla. Ihan vitun jeba tulla treenaan jos sattuu oleen allerginen koirille. Mitään ei ole koiria vastaan, niitä kuitenki löytyy kotoo 9, mutta idiootteja koiranomistajia vastaan on.

Vituttaa tyhmät ihmiset.
Istun respassa, ja tähän pöllähtää työhaastatteluun tulevia vatipäitä. Tänäänkin yks ihan kinkku muija kireessä paidassaan tuli aulaan..
Jostain syystä tää vaaleavierikkö ei sitte ajatellut kotoa lähtiessään tarkistaa että kenen kanssa mahdollisesti olisi tarkotus tavata. Apina.
No sain salapoliisin työtä tehdä siinä vähän aikaa ja homma selvis. Tein tyllerölle vierailijakortin, jossa lukee nimi ja "vieras" yms.. No eiköhän tää sitte lätkäse senkin läpyskän väärinpäin paitaansa kiinni =D
Akka meni sitte haastatteluun ja tuli palas noin puolen tunnin päästä siihen aulaan, melkein. Se tyhjäpää jäi välioven taakse jumiin koska oven lukko aukeaa ovipainikkeesta!!!1 Eikä siinä vitun ovessa varmaan lue noin sen pään kokosin kirjaimin että PAINA OVENAVAUSPAINIKETTA!
Tyhjäpää sitte rynkytti kummastuneena sitä ovea siellä.... menin avaamaan ja huomautin että "et sitte tosta viittiny painaa" phhhhhht

Muijan onneks haastattelija oli mies. (Ja mun onnekseni oon vaihtamassa firmaa)

Ihmisten jatkuva valittaminen. Ei ymmärretä kuinka hyvin asiat oikeasti ovat.
"Sulla ei oo mitään oikeutta puuttua/ Mulla on oikeus blaa blaa..." -tyypit. Ei mitään kunnioitusta kenenkään auktoritille. Onks se oikeasti niin vaikea ymmärtää että kodin ulkopuolella on tilanteita jossa sitä omaa tahtoaan nyt ei vaan saa vänkäämällä ja pikkulapsen tavalla suuttumalla läpi.

Poliitikot, äänestäminen.. ei kiitti.
Joka vuosi samaa p*skaa, en ymmärrä mitä hienoa siinä vieläkään on. TAJUAN kyllä, en vain ymmärrä muita... Jaksa enää uutisiakaan seurata.
Ja vähempää vois kiinnostaa kuka siellä Libyassa tai Uudessa-Seelanissa on jumissa (siis nämä suomalaiset), välitetään vain "omista".. ei niinkään muista. V*TTU! Kiinnosta yhtään että siellä on suomalaisia, kiinnostaa itse miten missä milloin.. EI SE, että otsikossa lukee "SUOMALAISET JUMISSA SIELLÄ JA TÄÄLLÄ"..

Vittu !

joku akka lenkitti koiraansa salin juoksumatolla. Ihan vitun jeba tulla treenaan jos sattuu oleen allerginen koirille. Mitään ei ole koiria vastaan, niitä kuitenki löytyy kotoo 9, mutta idiootteja koiranomistajia vastaan on.

Siis WTF , kaikkea kuullut mutta en tollasta, toihan taitaa sitäpaitsi olla laitonta. Tuoda eläimiä tollasiin julkisiin tiloihin, ellei kyseessä ole opaskoira jolla on pääsy kaikkialle. Olethan varma ettei akka ollu sokea :D

Ihmisten jatkuva valittaminen. Ei ymmärretä kuinka hyvin asiat oikeasti ovat.

Voi ne olla huonostikin. Esimerkiksi lyhytskaalaisten (24,75") strato-mallien saatavuus. Mikään firma ei enää tee sellaisia. Miksi, kysyn vaan! Hankalaa kun pitää soittaa itselleen epämukavilla kitaroilla, joissa on pitkä skaala tai volumenappi typerästi tallamikin viereen laitettuna ja sormet osuu siihen kun soittaa ja volume menee pienemmälle jatkuvasti. Vuosien soittamisen jälkeen alkaa vähitellen kyrsimään kovaa.

Vittu. Tein mun vakisähköpostin rinnalle tollasen työnhakua varten erikseen tyyliin nimi.sukunimi@hotmail.com mutta nyt sellasta osotetta ei muka olekkaan olemassa? Kuinkahan moneen hakemukseen nyt oon laittanu väärän mailiosotteen :rolleyes:

No yritin tehdä saman osotteen uudestaan mutta se on nyt tietenkin jo käytössä. Yritän salasanaa kysyä uutta mutta se taas valittaa että kyseinen id-tunnus ei ole käytettävissä. Mitä vittua oikeesti saatana.

Oon niin väsynyt että itkettää. Aivan tuhannen rikkikatkipoikki ja vielä olis tuhat asiaa hoidettavana tälle illalle. En vain jaksa yhtään mitään nyt.

Toivun nieluleikkauksesta nyt 8:tta päivää ja yhtään yötä en ole kunnolla nukkunut tuona aikana. Lisäksi ruokailut olleet mustikka/pinaattikeittoa. Kipulääkkeitä 1,5 h välein tai alkaa sen päivänen kivunsäteily mm. korviin ettei pysty paikallaan olemaan. Veren/liman syljeksiminen on jatkuvaa. Muija valittaa, että on ällöä syljeksiä johonkin ämpäriin. Ihankuin mulla perkele olisi vaihtoehtoja. Saisi muija painua niin kauas kuin jaksaa ennenkuin heitän sen niin kauas kuin minä jaksan.

Viime yönä heräsin siihen, kun meinasin tukehtua "johonkin". No mitä vielä nielusta irtosivat "alkulimaiset peitteet" leikkauskohdista ja verenvuoto oli sitten sen mukaista. Jääpaloja kurkkuun tunnin verran niin tyrehtyi. Muija taas valitti, että enkö voisi sammuttaa valot ja lopettaa keskellä yötä touhuamisen. Jätin kaikki veriset paperit, verisen sylkykupin ja muut irronneet roippeet keittiön pöydälle ihan vaan tiedoksi ettei täällä huvikseen meuhkata pisin yötä. Aamulla oltiin sitten hiljaista likkaa.

No pahin on ohitse toivon mukaan.

Lisäksi vituttaa

Gigantti! Ei sa..ana mitä tuollaisella kaupalla tekee, kun jok'ikinen kerta siellä käydessäni saan kävellä kaupasta tyhjin käsin ulos. Ei ole jumalauta 4 gigaa suurempia usbmuistikortteja hyllyssä, SIIS mitä helv....ä Miniläppäreistä löytyy pelkästään esittelykappaleet, jollaisen toki olisin voinut ostaa mutta mitä vielä HINTA ON SAMA kuin avaamattoman paketin. Hienoa! Pitäkää tunkkinne tilaan jostain muualta!

Vittu. Tein mun vakisähköpostin rinnalle tollasen työnhakua varten erikseen tyyliin nimi.sukunimi@hotmail.com mutta nyt sellasta osotetta ei muka olekkaan olemassa? Kuinkahan moneen hakemukseen nyt oon laittanu väärän mailiosotteen :rolleyes:

No yritin tehdä saman osotteen uudestaan mutta se on nyt tietenkin jo käytössä. Yritän salasanaa kysyä uutta mutta se taas valittaa että kyseinen id-tunnus ei ole käytettävissä. Mitä vittua oikeesti saatana.

Kokeile Gmailia?

Toivun nieluleikkauksesta nyt 8:tta päivää ja yhtään yötä en ole kunnolla nukkunut tuona aikana. Lisäksi ruokailut olleet mustikka/pinaattikeittoa. Kipulääkkeitä 1,5 h välein tai alkaa sen päivänen kivunsäteily mm. korviin ettei pysty paikallaan olemaan. Veren/liman syljeksiminen on jatkuvaa. Muija valittaa, että on ällöä syljeksiä johonkin ämpäriin. Ihankuin mulla perkele olisi vaihtoehtoja. Saisi muija painua niin kauas kuin jaksaa ennenkuin heitän sen niin kauas kuin minä jaksan.

Viime yönä heräsin siihen, kun meinasin tukehtua "johonkin". No mitä vielä nielusta irtosivat "alkulimaiset peitteet" leikkauskohdista ja verenvuoto oli sitten sen mukaista. Jääpaloja kurkkuun tunnin verran niin tyrehtyi. Muija taas valitti, että enkö voisi sammuttaa valot ja lopettaa keskellä yötä touhuamisen. Jätin kaikki veriset paperit, verisen sylkykupin ja muut irronneet roippeet keittiön pöydälle ihan vaan tiedoksi ettei täällä huvikseen meuhkata pisin yötä. Aamulla oltiin sitten hiljaista likkaa.

No pahin on ohitse toivon mukaan.

:curs: Aika ymmärtäväinen muija sulla :curs:

Toipumisia !

Nii eihän siinä jos en saa sitä tonne nyt tehtyä(vaikka tein jo saatana ja olin kirjautuneenakin silloin kun sen tein) mutta nyt tietty mahdollisistä työpaikoista otetaan yhteyttä siihen osotteeseen mihin en pääse :rolleyes: No ei sillä että mä mihinkään töihin pääsisin kuitenkaan.

Back
Ylös Bottom