Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Taitaa jotain vituttaa olla lihava. Minua vituttaa lihavat ihmiset.

Joo ei oo helppoo olla paksu.

Hyvinhän nuo isot vahvamieslajienkin äijät tuntuu pärjäävän vaikka vatsaa on enemmän kuin minulla.
Mielestäni on varsin kivaa olla paksu ja tukeva riski voimanostaja/voimailija. Ylitiukka kroppa = perseestä. Liian tarkkaa syömistä, ei koskaan roskaruokaa... perseestä.

Kyllä noi mainitsemasi ominaisuudet osuu kyllä kaikki varattuun mieheen, naurahdin vielä tolle ettei voi ottaa pinkkiä puhelinta, ihankuin jotain äijää harmittaisi pitää viikkoa ihan mitä vaan puhelinta.

Niin, tai sit yksinkertaisesti kiireiseen ja huono-onniseen mieheen. Mä en tosiaan ole niin vainoharhainen, että alkaisin toista syyttelemään yhtään mistään ennen kuin saan jotain oikeita todisteita, siis muutakin kuin Pakkiksen gurujen mielipiteet.
En mä tiedä oliko se ihan tosissaan siinä kun sanoi ettei halua pinkkiä puhelinta. Olisi se sen varmaan ottanut jos olisin tarjonnut uudestaan, mutta koko puhelinasia tavallaan unohtui siinä.

Asiasta toiseen. Vituttaa, etten saa nukuttua öisin. En tajua, miten rytmi on mennyt taas näin päälaelleen! Pyörin öisin sängyssä siihen aamuneljään tai viiteen asti enkä meinaa millään nukahtaa. Seuraavana päivänä olen aamulla ihan väsynyt ja jos on vapaapäivä, nukun johonkin kahteen asti iltapäivällä. Jos sattuu olemaan luentoja aamulla ja herään mennäkseni niihin, otan päikkärit heti kun pääsen kotiin (sellaset 1-3h). En halua ottaa päikkäreitä, mutta tuntuu että nukahdan pystyyn. Tosi ärsyttävää :(

Asiasta toiseen. Vituttaa, etten saa nukuttua öisin. En tajua, miten rytmi on mennyt taas näin päälaelleen! Pyörin öisin sängyssä siihen aamuneljään tai viiteen asti enkä meinaa millään nukahtaa. Seuraavana päivänä olen aamulla ihan väsynyt ja jos on vapaapäivä, nukun johonkin kahteen asti iltapäivällä. Jos sattuu olemaan luentoja aamulla ja herään mennäkseni niihin, otan päikkärit heti kun pääsen kotiin (sellaset 1-3h). En halua ottaa päikkäreitä, mutta tuntuu että nukahdan pystyyn. Tosi ärsyttävää :(

Revi tästä, heräsin tänään puol 6 äsken. Aika levotonta ollu yöllä ku saa vaan pyöriä ja pyöriä.

+ ja koko tän illan tuntunu pientä kurkkukipua, vaikka kuumetta mutta ei herranjumala tota vitun kurkkukipua!

Sinä et oo ainoa. Myös meikäläisellä on unirytmi ollut koko alkuvuoden ihan perseellään. Uskallan syyttää siitä vain ja ainoastaan sitä, että koulua on ihan miten sattuu. Tuollainen tyyli, että koulussa on sen verran tunteja, että käytännössä siellä käydään vain näyttäytymässä, ei sovi mun kaltaiselle luontaiseen laiskuuteen taipuvaiselle ihmiselle yhtään. Syksyllä koulua oli sen reippaat 30-35 tuntia viikossa ja joka päivä suunnilleen kasiin, ja silloin oli omalla kohdalla nukkuminen parempaa. Niin oli kyllä opiskelutehotkin.

Kai te tiedätte, ettei unirytmiä voi korjata kuin yhdsetä päästä? Eli se on vain pakotettava itsensä nousemaan siihen aikaan kun on arkena tarvis herätä. Ei todellakaan mitään päiväunia tai pitkälle päivään nukkumisia. Sitten vasta illalla (tai yöllä) nukkumaan vasta kun oikeasti nukuttaa (väsymys ei ole merkki, että nukuttaisi). Aamulla taas aikaisin ylös vaikka ei olisi ehtinyt nukkuakaan kuin pari tuntia. Eikä mitään järkeä mennä sinne sänkyyn pyörimään jos on herännyt "yöunilta" kuusi tuntia sitten.

Tuliko tehtyä viskipäissään jotain legendaarista? :D
Ei edes tullu. Oliskin vitutus siitä kiinni, niin olis helppoo. Vituttaa vaan toi rahanmeno. Ensin auton remonttiin tonni ja remontista tullessaan siinä alkoi laturin hihnan kiristin rallattaan ja toinen takajousi on poikki ja sekin pitää vielä vaihtaa. Sekin on madallusjousi ja sellaista ei varmaan saa kuin täytenä sarjana. Niin ja ilmastointikompura pitää vaihtaa. Auto on palvellut niin hyvin jo kaksi ja puoli vuotta. Ei yhtäkään vikaa ja nyt pamahtaa kaikki kerralla.

Ei edes tullu. Oliskin vitutus siitä kiinni, niin olis helppoo. Vituttaa vaan toi rahanmeno. Ensin auton remonttiin tonni ja remontista tullessaan siinä alkoi laturin hihnan kiristin rallattaan ja toinen takajousi on poikki ja sekin pitää vielä vaihtaa. Sekin on madallusjousi ja sellaista ei varmaan saa kuin täytenä sarjana. Niin ja ilmastointikompura pitää vaihtaa. Auto on palvellut niin hyvin jo kaksi ja puoli vuotta. Ei yhtäkään vikaa ja nyt pamahtaa kaikki kerralla.

Niin meni mullakin, itseasiassa yli tonni omaan autoon. Nyt on saanut olla jalkamiehenä tässä vitun pakkasessa jo miltei neljättä viikkoa. En enää ymmärrä miten ihminen voi tulla ilman autoa toimeen.
Koko ajan saanut kysellä kyytejä sieltä ja täältä... Onneksi nyt tulevalla viikolla saan auton remontista takaisin ja on korjattu ihan helvetisti kaikkea.. Nopeus ja bensamittari, pohja + pakoputki hitsattu, ilmamassamäärämittari + muuta osaa, talvirenkaatkin piti vielä ostaa, koska katsastuspojat ei tykänneet mun levennetyistä vanteista ja renkaista ( niistä tuleekin kesärenkaat, nastat pois ensin ).
Noiden lisäksi vilkkua, etulamppua, ajovaloa...

Mutta kohta ilo alkaa.. bemarilla ajaminen.

Kai te tiedätte, ettei unirytmiä voi korjata kuin yhdsetä päästä? Eli se on vain pakotettava itsensä nousemaan siihen aikaan kun on arkena tarvis herätä. Ei todellakaan mitään päiväunia tai pitkälle päivään nukkumisia. Sitten vasta illalla (tai yöllä) nukkumaan vasta kun oikeasti nukuttaa (väsymys ei ole merkki, että nukuttaisi). Aamulla taas aikaisin ylös vaikka ei olisi ehtinyt nukkuakaan kuin pari tuntia. Eikä mitään järkeä mennä sinne sänkyyn pyörimään jos on herännyt "yöunilta" kuusi tuntia sitten.
Täysin samaa mieltä. En nyt suoranaisesti viittaa ketjun aikaisempiin viesteisin, mutta en tajua, miten nykyajan ihmiset on ihan käytännön nukkumisasioissa niin helvetin pihalla. Monet kaverit valittelee sitä, että ei saa illalla unta ja joutuu nukkumaan päikkärit. Jokainen peruskoulun suorittanut osaa kuitenkin laskea, että jos vaikka ihminen tarvitsisi unta about 9h vuorokaudessa, niin mikäli nukut ne 2h päikkärit, et taatusti tule saamaan unta kymmeneltä illalla, vaan unirytmi kääntyy myöhäisemmäksi. Itse herään aina klo 7 aamulla alkoi mulla luennot sitten klo 8.15 tai 12.15. Käytän aamupäivän omatoimiseen opiskeluun samalla tavalla kuin nämä päiväunisankarit käyttävät alkuyön tunnit opiskeluun.

Täysin samaa mieltä. En nyt suoranaisesti viittaa ketjun aikaisempiin viesteisin, mutta en tajua, miten nykyajan ihmiset on ihan käytännön nukkumisasioissa niin helvetin pihalla.

Samaa ihmettelen itekkin! Miten vitussa joka toisella nykyajan pennulla on mukamas jotain helvetin univaikeuksia? Tää tuntuu olevan tänä päivänä oikeen trendikäskin ongelma, "mul on unirytmi perseellään". Miten ihmiset on ennen saanu nukuttua? En väitä, etteikö se jollain olis ihan oikeekin ongelma. Mutta ensin vois ihan oikeesti ottaa sen järjen käteen ja vähän miettiä, että ihan yksinkertaisillakin toimenpiteillä vois saada unen päästä paremmin kiinni! Jumalauta, ensinnäkin, herätkää aamulla ihan ihmisten aikaan, vaikka kuinka ois kiva nukkua iltapäivään asti. Tehkää jotain oikeita töitä, urheilkaa tai jotain päivisin. Lopettakaa se vitun netin selailu yöhön asti ja koittakaa mennä nukkumaan vähän aikasemmin. Vetäkää vähemmän energiajuomia ja viinaa. Ja käykää edes joskus ulkona haukkaamassa raitista ilmaa muutenkin kun filtterin läpi.

Heipähei herrasväki!

Nyt vituttaa suuresti ja mieltä askarruttaa eräs asia.
Lauantaina menin normaalisti salille ja veivasin alkulämmöt ja valmistauduin reeniin. Ehdin ottaa kaksi kovaa sarjaa leukoja
kun pumppu rupesi takomaan aivan älyttömästi ja huone alkoi pyörimään silmissä. Ikinä ei ole niin nopeasti sydän hakannut ja
oli pakko jättää reeni kesken heti alkuunsa ja lähteä kotiin. 10 min kesti tämä "kohtaus" ja alkoi melkein paniikki iskeä että eikö
tämä nopea takominen nyt millään lopu. Vituttaa moinen ankarasti ja ihmettelen mistä voisi moinen johtua?
Suuret kiitokset viisaille jos kerrotte mistä on kyse :)

Back
Ylös Bottom