Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa jotain vituttaa olla lihava. Minua vituttaa lihavat ihmiset.
Joo ei oo helppoo olla paksu.
Kyllä noi mainitsemasi ominaisuudet osuu kyllä kaikki varattuun mieheen, naurahdin vielä tolle ettei voi ottaa pinkkiä puhelinta, ihankuin jotain äijää harmittaisi pitää viikkoa ihan mitä vaan puhelinta.
Asiasta toiseen. Vituttaa, etten saa nukuttua öisin. En tajua, miten rytmi on mennyt taas näin päälaelleen! Pyörin öisin sängyssä siihen aamuneljään tai viiteen asti enkä meinaa millään nukahtaa. Seuraavana päivänä olen aamulla ihan väsynyt ja jos on vapaapäivä, nukun johonkin kahteen asti iltapäivällä. Jos sattuu olemaan luentoja aamulla ja herään mennäkseni niihin, otan päikkärit heti kun pääsen kotiin (sellaset 1-3h). En halua ottaa päikkäreitä, mutta tuntuu että nukahdan pystyyn. Tosi ärsyttävää :(
Sinä et oo ainoa. Myös meikäläisellä on unirytmi ollut koko alkuvuoden ihan perseellään. Uskallan syyttää siitä vain ja ainoastaan sitä, että koulua on ihan miten sattuu. Tuollainen tyyli, että koulussa on sen verran tunteja, että käytännössä siellä käydään vain näyttäytymässä, ei sovi mun kaltaiselle luontaiseen laiskuuteen taipuvaiselle ihmiselle yhtään. Syksyllä koulua oli sen reippaat 30-35 tuntia viikossa ja joka päivä suunnilleen kasiin, ja silloin oli omalla kohdalla nukkuminen parempaa. Niin oli kyllä opiskelutehotkin.Asiasta toiseen. Vituttaa, etten saa nukuttua öisin. En tajua, miten rytmi on mennyt taas näin päälaelleen! Pyörin öisin sängyssä siihen aamuneljään tai viiteen asti enkä meinaa millään nukahtaa. Seuraavana päivänä olen aamulla ihan väsynyt ja jos on vapaapäivä, nukun johonkin kahteen asti iltapäivällä. Jos sattuu olemaan luentoja aamulla ja herään mennäkseni niihin, otan päikkärit heti kun pääsen kotiin (sellaset 1-3h). En halua ottaa päikkäreitä, mutta tuntuu että nukahdan pystyyn. Tosi ärsyttävää :(
Ei edes tullu. Oliskin vitutus siitä kiinni, niin olis helppoo. Vituttaa vaan toi rahanmeno. Ensin auton remonttiin tonni ja remontista tullessaan siinä alkoi laturin hihnan kiristin rallattaan ja toinen takajousi on poikki ja sekin pitää vielä vaihtaa. Sekin on madallusjousi ja sellaista ei varmaan saa kuin täytenä sarjana. Niin ja ilmastointikompura pitää vaihtaa. Auto on palvellut niin hyvin jo kaksi ja puoli vuotta. Ei yhtäkään vikaa ja nyt pamahtaa kaikki kerralla.Tuliko tehtyä viskipäissään jotain legendaarista? :D
Ei edes tullu. Oliskin vitutus siitä kiinni, niin olis helppoo. Vituttaa vaan toi rahanmeno. Ensin auton remonttiin tonni ja remontista tullessaan siinä alkoi laturin hihnan kiristin rallattaan ja toinen takajousi on poikki ja sekin pitää vielä vaihtaa. Sekin on madallusjousi ja sellaista ei varmaan saa kuin täytenä sarjana. Niin ja ilmastointikompura pitää vaihtaa. Auto on palvellut niin hyvin jo kaksi ja puoli vuotta. Ei yhtäkään vikaa ja nyt pamahtaa kaikki kerralla.
Lady Gaga.
Vielä enemmän vituttaa että Bad Romance on soinut päässä koko päivän. Revin pään irti ihan just.
Täysin samaa mieltä. En nyt suoranaisesti viittaa ketjun aikaisempiin viesteisin, mutta en tajua, miten nykyajan ihmiset on ihan käytännön nukkumisasioissa niin helvetin pihalla. Monet kaverit valittelee sitä, että ei saa illalla unta ja joutuu nukkumaan päikkärit. Jokainen peruskoulun suorittanut osaa kuitenkin laskea, että jos vaikka ihminen tarvitsisi unta about 9h vuorokaudessa, niin mikäli nukut ne 2h päikkärit, et taatusti tule saamaan unta kymmeneltä illalla, vaan unirytmi kääntyy myöhäisemmäksi. Itse herään aina klo 7 aamulla alkoi mulla luennot sitten klo 8.15 tai 12.15. Käytän aamupäivän omatoimiseen opiskeluun samalla tavalla kuin nämä päiväunisankarit käyttävät alkuyön tunnit opiskeluun.Kai te tiedätte, ettei unirytmiä voi korjata kuin yhdsetä päästä? Eli se on vain pakotettava itsensä nousemaan siihen aikaan kun on arkena tarvis herätä. Ei todellakaan mitään päiväunia tai pitkälle päivään nukkumisia. Sitten vasta illalla (tai yöllä) nukkumaan vasta kun oikeasti nukuttaa (väsymys ei ole merkki, että nukuttaisi). Aamulla taas aikaisin ylös vaikka ei olisi ehtinyt nukkuakaan kuin pari tuntia. Eikä mitään järkeä mennä sinne sänkyyn pyörimään jos on herännyt "yöunilta" kuusi tuntia sitten.
Täysin samaa mieltä. En nyt suoranaisesti viittaa ketjun aikaisempiin viesteisin, mutta en tajua, miten nykyajan ihmiset on ihan käytännön nukkumisasioissa niin helvetin pihalla.