Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nii eihän siinä jos en saa sitä tonne nyt tehtyä(vaikka tein jo saatana ja olin kirjautuneenakin silloin kun sen tein) mutta nyt tietty mahdollisistä työpaikoista otetaan yhteyttä siihen osotteeseen mihin en pääse :rolleyes: No ei sillä että mä mihinkään töihin pääsisin kuitenkaan.

Kyllä ne soittaa jos haluavat haastatteluun. En ole koskaan kuullut, että meiliin tulisi mitään muuta kuin joko "kiitos hakemuksesta, käsittelemme ne.." tai "kiitos mielenkiinnosta, mutta valinta ei tällä kertaa osunut sinuun" tjsp viestejä.

Täällä käy salilla semmonen ihme ''heilauttelija'' äijjä. Tuntuu siltä että se haluaa rikkoa kaikki paikkansa kun jalkaprässissä oikeen retkauttaa polvet suoriks ja vipuvarsikoneessa leukoja tehdessä oikeen päästää kädet retkahtamaan ylös.. Saa nähdä minä päivänä se huutaa apua siellä.

Täällä käy salilla semmonen ihme ''heilauttelija'' äijjä. Tuntuu siltä että se haluaa rikkoa kaikki paikkansa kun jalkaprässissä oikeen retkauttaa polvet suoriks ja vipuvarsikoneessa leukoja tehdessä oikeen päästää kädet retkahtamaan ylös.. Saa nähdä minä päivänä se huutaa apua siellä.

Sano sille suoraan vaan että tolla menolla rikot niveles ja myöhemmin kiität mua. Nimittäin jos omalla kohalla ois noin eikä kukaan sanois niin kyllä mua vituttais.

Jes, pukkasi sitten yli 38 asteen kuumeen päälle tänään. Koulussa ajattelin, että oon varmaan vilustumassa, kun vähän särkee niveliä. En kuitenkaan viitsinyt lähteä kesken päivän pois, kun oli laskuharjoitukset, joissa täytyy olla paikalla. Tässä sitten kotona koulupäivän jälkeen laskeskelen buranan voimalla laskuja ylihuomista tenttiä varten pallit huurussa, kun huomenna ei pahemmin kerkiä laskemaan työhaastattelun takia. Vittu pitää nyt työhaastattelukin osua vielä kaikista paskimpaan ajankohtaan ja vielä sen lisäksi pitää tulla itse kipeäksi. Haastattelua en kyllä kehtaa siirtää, joten ei muuta kuin tablettia poskeen. Tekisi mieli mennä nukkumaan, mutta ei tuo kirja tule luetuksi eikä laskut lasketuiksi nukkumalla.

Viime yönä heräsin siihen, kun meinasin tukehtua "johonkin". No mitä vielä nielusta irtosivat "alkulimaiset peitteet" leikkauskohdista ja verenvuoto oli sitten sen mukaista. Jääpaloja kurkkuun tunnin verran niin tyrehtyi. Muija taas valitti, että enkö voisi sammuttaa valot ja lopettaa keskellä yötä touhuamisen. Jätin kaikki veriset paperit, verisen sylkykupin ja muut irronneet roippeet keittiön pöydälle ihan vaan tiedoksi ettei täällä huvikseen meuhkata pisin yötä. Aamulla oltiin sitten hiljaista likkaa.

Mun veli oli vastaavassa leikkauksessa viime keväänä ja oli sit porukoiden luona "hoidossa", kun ois muuten joutunu oleen yksikseen. Isä on sit sitä vanhan kansan porukkaa, että jos nyt ei pää oo kainalossa ni töitä voi aina tehä. Sen kerran sit ku velipojalta irtos noi samat peitteet ja verta tuli ku härän kurkusta niin tajus isäkin, että juujuu, ei tainnukaan olla ihan työkuntonen... Tsemppiä sulle, melko itsekästä toimintaa emännältäs :(

Kiitos kaikille tsempistä! Tänään otettiin tikit pois ja hups suurimmat kivutkin hävisi sen sileän tien. Puhe kulkee yms. Hain sen läppärinkin Jimss Pc Storesta. Löytyi hyllystä Samsung NF310 + 2 gigaa keskusmuistia viripalikaksi ja on muuten pätevä laite. Huomenna haen uuden auton alle, Mercedes-Benz S 300 TD.

Emännän pikku kiukuttelutkin toki ymmärrän. Koska ottaisi se nyt itseäkin aivoon, jos joku laattaa viikon verran kaikki yöt eikä itse saisi nukuttua :).

Taisi tulla väärään threadiin tämä mutta kaikille, joita nyt juuri vituttaa niin ankarasti niin uskokaa pois huomenna voi olla jo hieno päivä! :), Tsemppiä!

Emännän pikku kiukuttelutkin toki ymmärrän. Koska ottaisi se nyt itseäkin aivoon, jos joku laattaa viikon verran kaikki yöt eikä itse saisi nukuttua :).

Voihan tuollainen nyt olla ihan pelkkä väärinkäsitys. Ei sitä just heränneenä välttämättä ole täysin kartalla siitä mitä tapahtuu. On sitä itekkin tullut joskus möläyteltyä typeryyksiä, jotka on vasta aamulla tajunnut vääräksi.

Voihan tuollainen nyt olla ihan pelkkä väärinkäsitys. Ei sitä just heränneenä välttämättä ole täysin kartalla siitä mitä tapahtuu. On sitä itekkin tullut joskus möläyteltyä typeryyksiä, jotka on vasta aamulla tajunnut vääräksi.

Jep sitä oikeastaan tarkoitinkin, kun herää unilta niin ensireaktio on "että mitä helvettiä täällä tapahtuu!" :)

Nyt hajottaa ja pahasti. Metsästin tossa autoon moniurahihnan kiristimen rullaa. Siihen ei myydä valmiina kuin koko paska varsineen päivineen, mutta onnistuin hankkimaan siihen pelkän rullan. Oltiin sitä vaihtamassa ja ammuttiin rulla pyssyllä auki. Ei tajuttu, että se on vääränkätisellä kierteellä, kun eihän sitä mistään näkynytkään sitä kierrettä. Ja kun pyssyssä ei ole ollenkaan tuntoa, niin korkkashan se kierre heti. Ei sitten muuta kuin palauttamaan rullaa ja motonetista hakemaan uutta koko kiristinpaskaa. No eiköhän joku vanha homo ollut just eilen sen ainoan kappaleen käynyt hakemassa pois. Nyt pistin sitten tilaukseen sen ja laitoin vanhan rullan takaisin vääntämällä sinne väkisin oikeankätisen pultin. Tuntuu pysyvän, mutta en tiedä miten kauan. Oli semi vittumainen homma laittaa se kiristin takaisin, kun tilaa on aika vähän ja kohta joutuu sen homman tekemään uudestaan. No, kai se menee helpommin seuraavalla kerralla, kun sen on kerran tehnyt. Mutta vituttaa toi edestakaisin ajelu, rahanmeno ja turha puljaaminen. Saatana.

Sitte sen tuntee huumoriks kun on ollu 50 päivää putkeen vitutusta ittellä ja kaikki menny päin persettä.

Sitte sen tuntee huumoriks kun on ollu 50 päivää putkeen vitutusta ittellä ja kaikki menny päin persettä.

Täytyy myötää että itte nauroin kun toisen kerran tuon katsoin ja syy on se että omalla salilla kaikki koneet on pulttamatta lattiiaan, ylätaljat ja ristikkästaljat vaan keikkuu kun enemmän lyö painopakkaan.
On aina arsyttänyt se etteivät ne ole kiinni ja pitäisi näyttää tuo video salin omistajalle, jos vaikka menis hilseen alle.

Back
Ylös Bottom