Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuossa keskiviikkona kun kävin puntilla niin siellä oli sellanen noin 50-vuotias mieshenkilö, sellanen perus tuulipukusuomalainen, joka teki punttia pitkät kalsarit jalassa. Sellaset tummansiniset lämpökerrastokalsarit oli jalassa ja t-paita joka näytti olevan vähintään 40 vuotta vanha. Ei siinä mitään sinänsä, ei ollut reikiä kalsareissa, mutta melkosen huvittavan näköistä oli :D

Vanhempi mies penkkasit kutakuinkin normipainoilla, eli ei mitään ykkösiä tai muuta, niin vyö päällä? Hieman mietitytti että miksi? En tiedä onko komediaa, mutta en tiedä miten suhtautua siihen :D

Höh, Vyö tuo mukavan tuen penkkin, paineet pysyy paremmin pirtissä. Itse ainakin pidän lähes aina. Penkissä käytän Bodi vyötä, jotenki voimanosto vyö tuntuu vähän turhan kankialta.

Vanhempi mies penkkasit kutakuinkin normipainoilla, eli ei mitään ykkösiä tai muuta, niin vyö päällä? Hieman mietitytti että miksi? En tiedä onko komediaa, mutta en tiedä miten suhtautua siihen :D

Mä käytän vessassa paperia. pyyhettäkin käytän suihkun jälkeen?

Voi kyrpä saatana. Vittu tytöllä ollut kuumetta kaksi viikkoa. Saatana neljä kertaa lääkärillä vaimo käyttänyt ja aina lähettävät kotiin, jotta äkäsempi virustauti vaan, kyllä se siitä vittu. Nyt sitten oli parina iltana kuumetta reilu 40, niin minua alkoi vituttamaan ihan tosissaan. Sanoin aamulla, jotta tänään viet sen sinne lääkärille ja siitä otetaan kusinäytteet ja verinäytteet. No tulehusarvot niin tapissaan, jotta eikun sairaalaan tippaan. Vittu on se saatana kun ihtensä pitää alkaa vielä lääkäriksi. Hyvä kun käyvät niitä kouluja ja saavat kovaa palkkaa. Vittu. Ja nyt peruuntuu vielä se vuoden odotettu pilkkireissukin saatana. Perkele, kovin kummanen kotilääkäri tarvinnut olla, jotta osasin jo alkuviikosta sanoa, että pitäisi lapsi viedä sairaalaan hoidettavaksi, mutta lääkärillä siihen meni vielä monta päivää.

Keuhkokuume. Sattuviitana.

Jaa että mikäkö vituttaa nyt?
A: 18v mammanpojat, jotka asuvat kotonaan vanhempien hoteissa, eivätkä maksa asumisestaan mitään ja sitten ajellaan isin autolla ilmaiseksi.

B: Oma Bemari korjaamolla jo vitun kolmatta viikkoa, kun ei mennyt katsastuksesta läpi. Korjauksia tehty 770e edestä ja vielä piti tilata tänään talvirenkaat ja muutama muu homma korjaamolla.
Niin hyvä auto on tuo 500 sarjalainen, että ensiviikolla kun on hommat valmiina niin katastuksesta menee heittämällä läpi ja sitten pääsee ajamaan. Nyt on sohellettu perkele pipo päässä salille eikä oikein pääse liikkumaan.
Vituttaa kaikki bussiliikenne ja vitun kalliit taksimaksut, kun ei firma vielä tuota tarpeeksi eikä siksi viitsi tuhlata kaikkeen liikaa, joten on käveltävä.

C: Vitutti myös äsken ankarasti mikroaaltouuni, jonne laitoin jauhelihakastikkeen kuumenemaan, niin tämä mikro alkaa haista paskalle kesken lämmityksen. Fuck!!

D: Ajankulku vituttaa koska on jo keskiyö, eikä ole kerennyt pelaamaan nintendoa vieläkään kaiken paskan keskellä.

E: Vituttaa kun pitäisi syödä vielä toinen annos jauhelihakastiketta paskalle haisevasta mikroaaltouunista, god damn it!

F: Kissasta lähtee liikaa karvoja, eli käy vituttamaan.

G: Paikalliset pikkuvarkaat ottaa aivoon, jotka pitäisi lopettaa metsässä, kunhan saisi yksinäisen tilaisuuden ettei jäisi mitään jälkiä :D mutta kun ei niitä vitun apinoita saa mistään kiinni.

H: Se, että joudun maksamaan 20e kyydistä päästäkseni hesaan huomenna. Siksi rikoin liukuoven nyrkillä äsken! Fuck!!

Nyt tosiaan alkaa tää iho vituttamaan! Seuraavat asiat otetaan että se parantuisi:
lääke (ilman reseptiä apteekista)
apteekin rasvoja kerran-2 päivässä
juon paljon vettä
aamulla 2kpl omega3 ja illalla melkein desi rypsäriä
nukun yöt hanskat käsissä
kokoajan kutittaa muttei saa raapia
huomenna tulee ilmankosteutin huoneeseen

jumalauta seuraavalla viikolla meen johonki vitun perseen ihotautilääkärille!
ja kaikki valittaa vaan et oo ilonen, ei se iho oo mikään paha, valittajat on niitä saatanan 30kg luokkakavereita joiden äiskät ja iskät maksaa karkit ja energiajuomat ja pistää tietokoneen käyntiin ennen ku ne menee kotio saatana, kellä ei oo koskaan elämässään ollu minkäänsortin ihoongelmia!!!!

PERKELEEN VITTU!"

+ ruokavaliosta on ihottuman takia pois: erilaiset karkit, etenkin suklaa, tomaatti, ananas

ja kaiken tämän syy: VITUN PERSEESTÄ OLEVA PAKKANEN JA KUIVA SÄÄ!!!

ja vittu tämäkää avautumine ei perkele helpottanu

Totaa.. eilen salilla semmonen nuoripari pähkäili reisikoukistuslaitteen kanssa. Se on tuolla semmonen missä ollaan mahallaan ja se penkki on hieman taivutettu A malliseksi ja sitten siinä on kyynärpäätuet ja kahvat. No tää pariskunta meni vuoronperään laitteeseen sitten aina väärinpäin eli selkä sen tangon alle (jonka alle siis normaalisti tulee jalat) ja alkoi tekemään jotain punnerrusliikkeiden tapaisia vemputuksia (kädet lattiassa ja tanko niskan takana). Kai se ihan tehokasta oli, kun aika ähinällä siinä tekivät..

Tämä asia on nyt jo pidemmän aikaa vituttanut. Koen että en ole oikeastaan hyvä yhtään missään, ts. mikään ei kiinnosta. Miltein jokaisella kaverilla on joku "juttu". Jotkut fiksailevat autojaan, remppaavat kotejaan, pelleilevät elektroniikan kanssa yms. Tuntuu että en ymmärrä näistä mistään juuri mitään ja välillä tuntuu että annan tästä syystä itsestäni tosi tyhmän kuvan.
Ainoa mikä minua kiinnostaa on treenaaminen, mutta siinäkään en koe olevani erityisen hyvä, ei vaan itsekuri riitä tarpeeksi pitkälle. Jos työhaastattelussa kysyttäisiin että "missä olet hyvä?", niin varmaan häipyisin heti paikalta.
Oma lukunsa on sitten yhteiskunnalliset asiat esim. politiikka.. No tän asian kanssa en varmaan ole yksin :). +huomasin juuri että housut ovat haaroista rikki, vittu..
Tulipas avauduttua. Taidan painia aikamoisissa itsetunto-ongelmissa :D

Tämä asia on nyt jo pidemmän aikaa vituttanut. Koen että en ole oikeastaan hyvä yhtään missään, ts. mikään ei kiinnosta. Miltein jokaisella kaverilla on joku "juttu". Jotkut fiksailevat autojaan, remppaavat kotejaan, pelleilevät elektroniikan kanssa yms. Tuntuu että en ymmärrä näistä mistään juuri mitään ja välillä tuntuu että annan tästä syystä itsestäni tosi tyhmän kuvan.
Ainoa mikä minua kiinnostaa on treenaaminen, mutta siinäkään en koe olevani erityisen hyvä, ei vaan itsekuri riitä tarpeeksi pitkälle. Jos työhaastattelussa kysyttäisiin että "missä olet hyvä?", niin varmaan häipyisin heti paikalta.
Oma lukunsa on sitten yhteiskunnalliset asiat esim. politiikka.. No tän asian kanssa en varmaan ole yksin :). +huomasin juuri että housut ovat haaroista rikki, vittu..
Tulipas avauduttua. Taidan painia aikamoisissa itsetunto-ongelmissa :D

Milloin mie tän kirjotin ja väärällä nimimerkillä? :D

Cheer up, täältä löytyy ainakin toinen "idiootti". :rock:

Jaa että mikäkö vituttaa nyt?
A: 18v mammanpojat, jotka asuvat kotonaan vanhempien hoteissa, eivätkä maksa asumisestaan mitään ja sitten ajellaan isin autolla ilmaiseksi.

B: Oma Bemari korjaamolla jo vitun kolmatta viikkoa, kun ei mennyt katsastuksesta läpi. Korjauksia tehty 770e edestä ja vielä piti tilata tänään talvirenkaat ja muutama muu homma korjaamolla.
Niin hyvä auto on tuo 500 sarjalainen, että ensiviikolla kun on hommat valmiina niin katastuksesta menee heittämällä läpi ja sitten pääsee ajamaan. Nyt on sohellettu perkele pipo päässä salille eikä oikein pääse liikkumaan.
Vituttaa kaikki bussiliikenne ja vitun kalliit taksimaksut, kun ei firma vielä tuota tarpeeksi eikä siksi viitsi tuhlata kaikkeen liikaa, joten on käveltävä.

C: Vitutti myös äsken ankarasti mikroaaltouuni, jonne laitoin jauhelihakastikkeen kuumenemaan, niin tämä mikro alkaa haista paskalle kesken lämmityksen. Fuck!!

D: Ajankulku vituttaa koska on jo keskiyö, eikä ole kerennyt pelaamaan nintendoa vieläkään kaiken paskan keskellä.

E: Vituttaa kun pitäisi syödä vielä toinen annos jauhelihakastiketta paskalle haisevasta mikroaaltouunista, god damn it!

F: Kissasta lähtee liikaa karvoja, eli käy vituttamaan.

G: Paikalliset pikkuvarkaat ottaa aivoon, jotka pitäisi lopettaa metsässä, kunhan saisi yksinäisen tilaisuuden ettei jäisi mitään jälkiä :D mutta kun ei niitä vitun apinoita saa mistään kiinni.

H: Se, että joudun maksamaan 20e kyydistä päästäkseni hesaan huomenna. Siksi rikoin liukuoven nyrkillä äsken! Fuck!!

..olipa kypsänoloinen vuodatus.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä kaikkein eniten täydellinen kiinniolo täällä pakkasessa, olisi loman paikka auringon alla, mutta kohta viisi vuotta jo kiinni täällä.

Tuossa keskiviikkona kun kävin puntilla niin siellä oli sellanen noin 50-vuotias mieshenkilö, sellanen perus tuulipukusuomalainen, joka teki punttia pitkät kalsarit jalassa. Sellaset tummansiniset lämpökerrastokalsarit oli jalassa ja t-paita joka näytti olevan vähintään 40 vuotta vanha. Ei siinä mitään sinänsä, ei ollut reikiä kalsareissa, mutta melkosen huvittavan näköistä oli :D

Jos ne lihat kasvaa kun laittaa kalsarit jalkaan. Greenellä ainakin tuntuu toimivan ;)

En tiedä miten tää nerokas ajatus putkahti mun päähäni, mutta eikös vyön käyttö paskalla ollessa olis tosi hyödyllistä? Vatsaontelon paine lisääntyy ja homma sujuu helpommin. Pitäisköhän ihan kokeilla käytännössä...

csk, Pyr0 ja Lomax. Oon ihan varma että ette tiedä mistä puhutte. Mutta ei kai siinä, onhan tässä varmaan elämä vielä aikaa ehkä joskus onnistuakkin jossain.

e. Okei toi oli huonosti ilmastu. Ehkä yrittää onnistua jossain siis.

..olipa kypsänoloinen vuodatus.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä kaikkein eniten täydellinen kiinniolo täällä pakkasessa, olisi loman paikka auringon alla, mutta kohta viisi vuotta jo kiinni täällä.

Anna ihmisten olla lapsellisia jos haluavat.
Lähde lomalle. Järjestelykysymys ja jos ei uskalla/halua tehdä tarvittavia järjestelyjä, voi hakea syytä vitutukselle peilistä.

Mua vituttaa suunnattomasti meidän Business Planning-ryhmän johtajan tapa järjestää tapaamisia. Kysyin pari päivää sitten seuraavan tapaamisen ajankohtaa enkä saanut vastausta. Tänään tuli tieto, että tänään kuudelta tapaaminen. Tänään pääsen tapaamiseen ongelmitta, mutta aiemmin olen joutunut missaamaan niitä, koska samana päivänä tullut tieto ei riitä. En mä ole koko ajan kampuksella päivystämässä niin että pääsisin edes parin tunnin varoitusajalla paikalle. Tälläkin kertaa 2 tyyppiä ryhmästä ilmoitti etteivät pääse tapaamiseen, koska ovat muualla... Ihan kiva sinänsä, koska yritysidea pitäisi esitellä paneelille maanantaina ja siihen tarvitaan kaikkien panos :jahas:

Vituttaa myös poikaystävän puhelin, joka ei ole vieläkään kunnossa. Tällaisissa tilanteissa huomaa, miten paljon kännykät oikeasti helpottavat viestintää... Tosi nihkeää pitää yhteyttä pelkällä sähköpostilla ja toimiston puhelimella, mihin mä en pysty soittamaan (salattu numero) ja koska olen huono vastaamaan puhelimeeni, poikaystävä harvoin saa mua sillä kiinni. Tarjosin sille mun lukitsematonta varapuhelinta lainaksi, mutta ei kelvannut, koska puhelin on pinkki :jahas:

En tiedä miten tää nerokas ajatus putkahti mun päähäni, mutta eikös vyön käyttö paskalla ollessa olis tosi hyödyllistä? Vatsaontelon paine lisääntyy ja homma sujuu helpommin. Pitäisköhän ihan kokeilla käytännössä...

Himaan vaan pöntön viereen roikkumaan. Sitten selittää kaikille uusille vieraille miten tämä homma toimii.

Back
Ylös Bottom