Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hyi helkkari tota penkkivideota. Joku päivä toi tanko on vielä kaulan päällä ja henki ei ihan kulje.
Kyllä toi vaan silti on vahvempi kuin yli 95% pakkislaisista, tekniikkakin on ihan normaali muissa videoissa.

Mut btw toi sun kaulajuttus on ihan helvetin kaukaa haettua. :david:

^sieltä tuli tänään osa 1/2 kahdessa pätkässä (ennen ja jälkeen uutisten). 2/2-osa tulee ens viikolla, myöskin kahdessa pätkässä. Fiksua.

Argh, mies ei ole vastannut viesteihin kahteen päivään. Ärsyttää. Ei todellakaan ole sen tapaista, päinvastoin, tekstailee tai soittaa mulle yleensä joka päivä. Onkohan se kuollut :jahas:

Edit.
Tein myös ihan sairaan hyvää ruokaa (uunissa vihanneksia ja kalkkunaa), mutta sain syötyä siitä yhden pienen lautasellisen, jonka jälkeen tuli oksettavan täysi olo. Mitään muuta en ole tänään syönyt.
Haluaisin syödä, mutta en pysty :(

Mitä vittua?! EIIIII VITTU. Nyt oikeesti vituttaa vielä enemmän. Oikeesti mua ei edes tää leffan sössiminen niin paljon vituta kuin kaikki muu. Tää nyt vaan kruunaa taas saatana kaiken. Koirakin kaato täyden maitolasin lattialle. Kaikki vaan vituttaa just nyt. Voisin hypätä parvekkeelta.

Nyt mua kiinnostaa tietää mitä siinä sun palautteessa lukee. Kopioithan maikkarin vastauksen sit tähän ketjuun, jooko? :D

Hahaha :D Se oli aika lyhyt ja ytimekäs palaute. Ei sisältäny yhtään voimasanaa eikä haukkumanimeä. Suht asiallinen, joskin väsyneen vittumainen. Vastausta tuskin tulee :D Todella ihmeellisesti kyl tulee noi leffat. Iha vitun typerästi. Nyt mua vaan jotenki vituttaa ku kaikki itkettää. Se kaatunu maitolasiki meinas saada mut ihan hysteeriseks. Perse.

helmee. katoin aamulla ulos, kah, sataa lunta. lähtö salille ja rapun ulko-ovesta pihalle. lunta, vitusti, 20 senttiä. *manausta* rämpiminen 100 metriä autolle, lumihangessa, kengät täys lunta. pääsy autolle. kah, lisää lunta, auton päällä 20 senttiä, auton ympärillä helmoihin ja muniin asti lunta. *aavistuksen enemmän manausta* 20 min lumitöitä ja auton sulattelua ja pääsin kuin pääsinkin pois parkkiruudusta. ja ensimmäiseen risteykseen, siis parkkipaikan ja ison tien väliseen risteykseen ja kas, iso tie aurattu ja edessä sellanen + 50 cm korkea lumivalli. ja eikäkö lumitöihin, ja auto melkeen jumiin siihen vitun parkkipaikalle. joo ei mulla muuta. tuli ainaki alkulämmittely.

Pitäkää vittu ne koiranne kiinni, jos että osaa niiden kanssa toimia !

ai ei ollukkaa läppä... :D hajosin kinuskille, näytti alun käsiheiluttelussa vähintäänkin jälkeenjääneelle.. :D

Tuosta Yangistahan on ennenkin ollut jotain videota palstalla, ei tainnu kuiteskaa täällä komedia ketjussa olla... Jossen ihan väärin muista, mies treenaili lähinnä ilokseen, ei siis ole minkään lajin kilpailija sen kovemmalla tasolla. Tuntuuhan tuo voima tarttuvan vaikkei niin kuoleman vakavasti treenejään otakaan aina, ainakin pomput kulkee.

http://www.youtube.com/watch?v=kGQfTgqQBok

Jos puntilla haluaa komediaa niin kannattaa ajoittaa treenit eläkeläisten vuorojen aikoihin eli aamutuimaan. Ei ole kerta eikä ensimmäinen kun vaikkapa siimoja kasvatellakseen on tekemässä pushdownia ojentajille taljassa. Ok, naama punaisena siinnä väännät sarjat loppuun ja eläkeläispapat katsoo vierestä. Ei tässä vielä mitään, mutta AINA kun siinä hengähdät siinä sarjojen välissä niin salin toisesta päästä "teräspappa" n. 50-60v mieshenkilö on katsellut sitä touhuasi ja singahtaa paikalle.. Tarttuu kahvaan ja apinan raivolla rupeaa rempomaan päänylivedon, leuanvedon ja pushdownin yhteiskombinaatiolla painoja katosta läpi.. Kun tätä jatkuu aikansa hän kääntyy puoleesi ja "Olipas kevyttä" sieltä letkahtaa, no mitäs siinä hymyilet takaisin ja samalla aattelet "Just näin, näinhän se meni.."
Täytyy kyllä myöntää että onhan se hienoa kun näytetään nuoremmille mallia. :D Vielä jos sattuu olemaan jo isompi ukko niin puolet ajasta menee siihen ku eläkeläiset tulee heittää läppää, joka välissä, mikä ei haittaa vaan lähinnä pelastaa paskankin päivän. :D

Siis voi jeesus jos tuo Finnairin lakko ei ota loppuakseen. Miten sattuikin, että kahtena vuonna peräkkäin ilmailupuolen lakot sattui JUST ennen joulua. Viime vuonna oli tavarankäsittelijät ja tänä vuonna matkustamohenkilöstö. Viime vuonna oli joululennot helvetisti myöhässä ja matkatavarat tuli seuraavana päivänä, luultavasti sama on edessä tänä vuonna. Tietysti oon jo ehtinyt ostaa lipun. Multa ei heru sympatioita tällaisille lakon ajoituksille. Käyn kotopuolessa 2 kertaa vuodessa josta toinen on jouluna, ja haluaisin kyllä näillä lipun hinnoilla päästä ajallaan perille. Maksan lentämisestä sen takia, että haluan olla saman vuoden puolella perillä, muuten käyttäisin VR:ää. Kunhan ei kävisi lentoemoille niin kuin paperimiehille...

Siis voi jeesus jos tuo Finnairin lakko ei ota loppuakseen. Miten sattuikin, että kahtena vuonna peräkkäin ilmailupuolen lakot sattui JUST ennen joulua. Viime vuonna oli tavarankäsittelijät ja tänä vuonna matkustamohenkilöstö. Viime vuonna oli joululennot helvetisti myöhässä ja matkatavarat tuli seuraavana päivänä, luultavasti sama on edessä tänä vuonna. Tietysti oon jo ehtinyt ostaa lipun. Multa ei heru sympatioita tällaisille lakon ajoituksille. Käyn kotopuolessa 2 kertaa vuodessa josta toinen on jouluna, ja haluaisin kyllä näillä lipun hinnoilla päästä ajallaan perille. Maksan lentämisestä sen takia, että haluan olla saman vuoden puolella perillä, muuten käyttäisin VR:ää. Kunhan ei kävisi lentoemoille niin kuin paperimiehille...

Off-topic, mutta mikä lakko ja millä ajalla? Mä lennän viikon päästä maanantaina Lontoosta Suomeen ja se on BA:n lento, mutta Finski operoi.

Off-topic, mutta mikä lakko ja millä ajalla? Mä lennän viikon päästä maanantaina Lontoosta Suomeen ja se on BA:n lento, mutta Finski operoi.

Lento emot ja ne lentopoikaset on lakossa finnairilla kun eivät saa enempää palkkaa kuin tuon 3300 euroa 90 tunnin kuukausittaisesta työstä ja vapaita ollaan vähentämässä, Finnair peruu päivittäin hirveästi lentoja ja kaikki on hyrskyn myrskyn, onnea paluulennolle.

Samaista lakkoa täälläkin päässä kirotaan :evil: Joulun ja loppiaisen välissä ois tarkotus lähteä äkkilähdöllä jonnekin. Onhan tuo siihen mennessä ohi, eikä Finnairin touhut siihen periaatteessa vaikuttas muutenkaan. Mutta nyt nuo saatanan tukilakot sotkee muut kuviot, kun pitäs yks paketti saada lähetettyä Sveitsiin :wall: Onhan tässä jouluun toki vielä aikaa, mutta tarttee varmaan jo harkita kuriiripostin käyttöäkin..

edit.

Kunhan ei kävisi lentoemoille niin kuin paperimiehille...

Vähän samalla tavalla on jo käymässä. Ei toki siinä mielessä, että paperimiehillä loppu hommat kun seinään ja tehtaita avataan halvempiin maihin. Mut kuitenkin hinnoittelivat itsensä ulos ja onhan Finnairilla parhaillaankin aasialaista mammaa paikkaamassa ja joillakin työluvat sallii jatkaa lakon jälkeenkin..

Back
Ylös Bottom