Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Treenaan ke 20vuotta punttitouhujen parissa olleen asuntolaohjaajan kanssa eikä kertaakaan ole tullut noottia(ollaan puhuttu treenin yhteydessä Dopingista, kamppailulajeista).

Se että joku on 20vuotta ollu punttitouhujen parissa ei tarkoita sitä että se niistä siltikään mitään tajuaa. Kyllä meijänkin salilla on porukkaa jotka on siä puolet elämästansä käyny eikä silti tiä edes liikkeitten nimiä saati oikeita suoritustapoja. Ihmisestä ei automaattisesti tuu mikään superpersonalraineri jos se siä salilla pyörii puolet elämästänsä. Pyydä eerjo vaikka siltä salin toiseks kokeneimmalta kaverilta neuvoja.:piis: Mutta älä ny ota nokkiis näistä neuvoista.

eissaatana, mä olin oikeesti siinä uskossa että noi eerjon videot oli vähintäänkin komedia mielessä tehty, mutta en oo enää varma kaikkien näiden mielipiteenilmaisijoiden jälkeen... :D

Yleensä aloittelijat on nöyriä ja pyytelevät anteeksi omaa heikkouttaan ja huonoa tekniikkaansa, jos jotain videoita laittavat. Eerjolla on selvästi itseluottamus ihan eri tasolla :D

Olen syntynyt keskosena joten hissi ei mene ihan hylhäälle asti. Toi aitoo on liian helppo taso mulle mä joudin sinne koska koulu ei kiinnostanut ja oli masennusta ja sopetumisvaikeuksia edellisessä harrastuksessani sitten kun löysin punttauksen ihan niikuin olisi bodauskärpänen purassut persees ja kaikki elämänä meni reilaan mä löysin mun ensiraukkauden: kehonrakkenus. Helppo on siksi pääsenkin panostamaan bodailuun aika kovaakin Aitoossa.

Videoista sen verran että ne on kuvattu jo 1.5kk sitten kun postasin ne eka tubeen vanhempani kielsivät että pistäisin ne joten tottelin mutta sitten mietin: my way ore highway. En saannut postata niit: olisin leija, kristilliset opit ja jne.. Olen kyllä tietoinen että tubessa liikkuu mitä sattuu! Mutta kyllä bodari bodarin tuntee. Mitä menettävää mulla on?.

Mua vituttaa kun en pääse treenailemaan 3 krt ma-pe akikana kuulemma tarvisten valvojan mutta sitten tämä asuntolaohjaaja päästää mut sinne kun haluan. Aivan käsittätöntä en pääsee edes aerobista salille teettämään vaan joudun tyytyä teeven katsolu huoneeseen jossa painaa juha tapio..

Kaikki kommentit otan hyvällä vastaan :) Kyllä pakkislaiset pitävät yhtä..

Off-topic loppuu minun osalta tähän pisteeseen.

Pakko tänne nyt on jo jotain sanoa: Jätkät hei, lopettakaa toi naureskelu eerjolle nyt ihan oikeasti, sanotaan nyt vaikka näin, että kaikki nyt ei ole ihan samanlaisia, ymmärrätte varmaan.

Noi on 100% varmuudella tosissaan tehtyjä videoita, koska olen usein (kymmeniä) kertoja treenannut samalla salilla hänen kanssaan samaan aikaan (ihan oikealla salilla), jossa olen itse nyt neljättä vuotta treenannut.

Kaveri painaa varmaan 50 kiloa, ja muutenkin ei nyt ihan samassa venessä olla.

kannustakaa mieluummin että hän jaksaa edes yrittää parhaansa, ja laittaa videoitaan arvosteltaviksi ( jota moni muu ei edes tee), ja neuvokaa mieluummin oikeiden tekniikoiden löytämisessä, varmasti kivempi sitä olisi lukea?

Mutta jatkakaa, mutta ajatelkaa nyt ennekuin laitatte jostain ihmisestä henkilökohtaista kritiikkiä, taustoja tietämättä.

ja eerjo, salilla saat ja kannattaa ihan vapaasti kysyä kokeneemmilta neuvoja, varmasti autetaan ;)

e: Eerjo kerkisikin jo itsekin vastailla..

Anna palaa errjo1 kyllä sitä lihaa tarttuu pikkuhiljaa.
Hae kirjastosta bodykirjoja ja tutki liikkeiden suoritustapoja ja kato netistä lisää.
Tekisin sinuna kolminivel pääliikkeitä ja jättäisin hifistely apuliikkeet vähemmälle, niillä se massa otetaan.
Penkkiä levytangolla vinopenkkiä kässäreillä ja selkää taljoilla ja kulmasoudulla, jaloille kyykkyä ja prässiä jne.

Onhan näitä "erikoisia" kavereita muuallakin. Tää Frank Yang on kans aikas kaveri kun sen videoita kattelee. Tässä yks vinkki miten käyttää aika penkkisarjojen välissä ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No jaetaan nyt tämäkin sattumus..

Oltiin kaverin kanssa salilla ja hänellä oli tarkoitus tehdä jotain mihin tarvittiin tietynpainoiset käsipainot, olikohan nyt hauiskääntöä tms. Painot oli tietysti varattu, joku ns. paremmin ruskettunut kaveri niillä puuhasteli. Kun tummempi kaveri lähti kotiin, kaveri alkoi ihmetellä että mihin helvettiin se ne painot laittoi kun ei niitä näy telineessäkään. Löytyivät lopulta sitten lavuaarista.

Hyi helkkari tota penkkivideota. Joku päivä toi tanko on vielä kaulan päällä ja henki ei ihan kulje.

Vitun MAIKKARI!!!! Miehet jotka vihaavat naisia -leffa. Pitäis tulla osa 1/2 tänään. Vitun mulkut näyttävät leffan osaa 2/2 nyt... idiootit saatana. Ja kyllä, pistin jo palautetta.

Mitä vittua?! EIIIII VITTU. Nyt oikeesti vituttaa vielä enemmän. Oikeesti mua ei edes tää leffan sössiminen niin paljon vituta kuin kaikki muu. Tää nyt vaan kruunaa taas saatana kaiken. Koirakin kaato täyden maitolasin lattialle. Kaikki vaan vituttaa just nyt. Voisin hypätä parvekkeelta.

Mä taas luulin että osa 1/2 tulee tänään ja 2/2 ens viikolla, ja näin ollen tallensin vaan ton ekan.:jahas:
Miten noi saa näytettyä ton kahteen tuntiin (sisältäen katkot), kun eikös ton pitäis kestää lähemmäs 2½ tuntia?

Back
Ylös Bottom