Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mutta asiaan, nyt vituttaa (taas) tuo lumi. Tai ei oikeastaan lumi, vaan se kun sitä ei osata aurata. Onko todellakin niin vaikeaa aurata edes noita isompia kävelyteitä jotta niillä pääsis kävelemään ilman että puntit on täynnä lunta? :jahas:

Ihan näin commonsensellä ajateltuna tuo tuskin on osaamiskysymys. Urakoitsijoita ja kalustoa on rajallinen määrä, ja jokapaikkaa ei voi aurata ensimmäisenä.

Ihan näin commonsensellä ajateltuna tuo tuskin on osaamiskysymys. Urakoitsijoita ja kalustoa on rajallinen määrä, ja jokapaikkaa ei voi aurata ensimmäisenä.

No en nyt ihan suoranaisesti tarkoittanut etteikö sitä osattaisi, varmasti on työntekijöillä tarpeeksi tietotaitoa teiden auraamiseen. Tuon päivittäin kulkemani tien varrella ovat kuitenkin muun muassa kaksi koulua, päiväkoti, kirjasto ja kuntosali. Tästä syystä olisi kyllä hyvä jos tämä tie olisi suht hyvässä kunnossa.
Olisi varmaankin hyödyllisempää kirjoittaa tästä johonkin muualle kuin internetin foorumeille? :jahas:

Mikä siinä on, kun Youtube ei enää voi toimia kunnolla?? Koko ajan tökkii biisit ja pitää latailla ja odotella ja ja ja. Ärsyttää! Sama homma kotona ja yliopistolla, niin ei se mun nettiyhteydestä tai koneestakaan voi johtua.

Tänään vähä kaikki vituttaa. Huomenna on taas se iltapäivän tunti niille yseille jotka hyppii seinille ihan kaikesta. Perjantaina pidin jo puhuttelua ja ne olikin sit ihan kivasti. Toi keskiviikon tunti on vaan jotain ihan älytöntä, en tajua mikä niitä vaivaa. Vituttaa jo valmiiks, vaikka yritänki toki mennä sinne ihan puhtain mielin.. niin sanotusti. Toisekseen vituttaa illan työvuoro. Taas yksin illassa, se on niin perkeleen tylsää! Tänään tulee tieto hakemastani uudesta duunista. Sinne jos en pääse ni vituttaa vielä vähä lisää.

Tänään vähä kaikki vituttaa. Huomenna on taas se iltapäivän tunti niille yseille jotka hyppii seinille ihan kaikesta. Perjantaina pidin jo puhuttelua ja ne olikin sit ihan kivasti. Toi keskiviikon tunti on vaan jotain ihan älytöntä, en tajua mikä niitä vaivaa. Vituttaa jo valmiiks, vaikka yritänki toki mennä sinne ihan puhtain mielin.. niin sanotusti. Toisekseen vituttaa illan työvuoro. Taas yksin illassa, se on niin perkeleen tylsää! Tänään tulee tieto hakemastani uudesta duunista. Sinne jos en pääse ni vituttaa vielä vähä lisää.

Toivottavasti tulisi illemmalla viesti tohon toiseen fiilis-trediin sulta :)

Eilen oli tapaus suoraan niinkuin jostain Maalaiskomedia sarjasta.Olin yksin salilla ja sinne tuli Isä & poika (ehkä), pojalla vihreät metsästysvaatteet päällä ja isällä haalistuneet farmarit & Neuvostoliitto-vaikutteinen karvalakki. Vanhempi kaveri meni leuanveto paikalle odottelemaan nuorempaa kun tämä meni riisumaan,isä oli vaan takki päällä kokoajan , mutta otti sentään karvalakin pois.Poika tuli pukkarista musta hihaton paita,veryttelyhousut & samat kuomatyyliset kengät joilla tulikin salille ja tämä oli about 100- kiloinen & pitkä musta tukka.Jätkät meni käsipaino osastolle tekeen hauiskääntöjä ja tekniikan voitte arvata,siinä se pyöri ympäri salia ja kokeili lähes kaikkia laitteita sen jälkeen,vanhemmalla kaverilla yhdes välis soi puhelin niin vähän hämmennyin kun siinä oli yksiääninen soittoääni, mutta mikäs siinä kyllähän sellainen puhelinkin palvelee.

Taisin itse aiheuttaa vähän komediaa tänään aamulla salilla. Taustoitetaan tätä tarinaa sillä, että mulla on ollu tässä oikean olkapään kanssa vähän ongelmia. Tuppaa nimittäin olkapää hapottumaan jo arkiaskareissa, saati sitten punnerrusliikkeissä. Tänään sitten penkkisarjan jälkeen tunsin taas kuinka olkapää meni maitohapoille. Kävelin siinä sitten peilin eteen ja kokeilin, josko olkapää menisi jo hapoille, jos vain nostaisin käden ylös ja pitäisin siinä hetken. Kattelin siinä sitten peilistä miten yksi jannu naureskeli ja muutama naishenkilö pyöritteli päätään. Ihmettelin mistä ne innostui ja huomasin sitten peilistä, että yläviistoon osoittava oikea käteni saattoi tuoda yhden jos toisenkin mieleen tuon tunnetun natsitervehdyksen. Jäykähkö asentoni ja lähes kalju pääni luultavasti ei jättänyt kenellekään epäselväksi, että siinähän minä, pesunkestävä arjalainen, tervehdin peilin välityksellä tuota vanhan aseveljemme kolmannen valtakunnan johtajaa Aatua. Ei siinä olisi auttanut mitkään selitykset olkapäiden maitohapoista enää. Tilanne oli kyllä vähintääkin koominen, vaikka jouitukin lopputreenin sietämään kanssatreenaajien "ei-niin-ystävällisiä" katseita ja ilmeitä.

AIJAI oijoi kiitos parhaat naurut pitkästä aikaa. :D Olis lentäny rahkat näppikselle jos rahkaa söisin :D

Vitun LUMI!

Auto juuttu aamulla hankeen. Auramies sai nykästyä sen sitten viimein lumesta...lapion kanssa heiluin puoli tuntia aivan turhaan...lapiointi jatkui kun pääsin työmaalle, ja tein itselleni parkkipaikan...

lapiointi jatkui taas illalla kun piti veivata autolle tilat kadun varresta...tästä kuitenkin lämpimät kiitokset avuliaille henkilöille, jotka lainasivat kolaa ja kunnon fiskarsia!

Ei tosiaan saanut autoa talon viereen parkkiin, kun kuormuri oli juuttunu keskelle tietä ja tukkinu koko paskan.

Huomenna pitää heräillä siinä neljän korvilla, että ehtii varmasti töihin...ja siis vituttaa nämä paskakelit...

Ihmettelin mistä ne innostui ja huomasin sitten peilistä, että yläviistoon osoittava oikea käteni saattoi tuoda yhden jos toisenkin mieleen tuon tunnetun natsitervehdyksen. Jäykähkö asentoni ja lähes kalju pääni luultavasti ei jättänyt kenellekään epäselväksi, että siinähän minä, pesunkestävä arjalainen, tervehdin peilin välityksellä tuota vanhan aseveljemme kolmannen valtakunnan johtajaa Aatua.

Haha. No hailia päivää vaan sullekin :D

Syynä on melko varmasti se Kaija Koon kuuntelu. Oireet ainakin viittais just siihen.

Ite kanssa kuulin baarissa perjantaina Kaija Koota. Olo oli seuraavana aamuna ihan samanlainen + päänsärky. Mulla ei oo ilmeisesti kehittynyt vielä toleranssia Kaija Koon musiikille?

No eisssssaaaatana mitä vittuilua täällä harrastetaan :D Toisen pahoinvointi kuitataan jollain KKK-touhulla (KaijaKooKrapula). Nyt miuta vituttaa vielä enempi ;)

Toivottavasti tulisi illemmalla viesti tohon toiseen fiilis-trediin sulta :)

Eipä oo kuulunu mittää. Eivät ole soittaneet ollenkaan. Toisaalta niiden piti silloin ekan haastattelun jälkeen samana päivänä soittaa jos oon päässy kakkoskierrokselle. Ne soitti neljän päivän päästä... että jospa niillä nytkin olis "kiire" tai jotain ja soittavat huomenna tai jotain. Ei tässä mun mielestä kyllä mitää mietittävää ole, mähän oisin ihan tosi hyvä tässä duunissa! Mitään koulutusta tosin ei oo eikä kauheesti kokemustakaan mut kato kyl mä hoidan, mä hoidan :D

Ja siis nyt mua vituttaa se, että joku aura-auto on töniny mun pyörän kumoon sillä seurauksella, että takarengas on soiroina. Luulin eka et jarrut on jäätyny ja rengas jumittaa siks. No katse alas ja bongasin et rengas vempottaa ihan urakalla. Millon tätä paskaa ei enää satais mun niskaan?! Loppuisko ennen joulua?

Siis miten kauan voi kestää arvostella kurssi?! Nimim. Kärsimätön.

No voi nyt vittu! Veroviranomainen vie tilipäivänä suuren osan masseista, se tietää hienosti kuinka paljon asuntolainasta on maksettu korkoja, osaa rosvota välistä kun mummoni lahjoittaa mulle kolme riviä perunaa..ym.. NIIN MITEN HELVETISSÄ SE PUUSILMÄ EI TIEDÄ MUN TILINUMEROA!?! :wall: Kaikkihan sen tietää! Kun joka paikkaanhan sitä levitellään ja toitotetaan! Se on nyt saatana sitten lähdettävä johonkin Nordeaan maksuosoitusta hakemaan. Kai sen voi rahan voi pyytää Zimbabwen dollareina.. Perkele.
ps. kyllä tää järjetön meuhkaaminen siinä mielessä auttaa, että nyt ei tunnu syytä olevan enää läheskään niin paljoa itsessä kun ei muistanut ilmoittaa sitä tilinumeroa..

Back
Ylös Bottom